| Forfatter |
besked |
|
henry
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : lørdag, 24. jul, 2010 17:10 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30 Indlæg: 1435 Geografisk sted: Odense
|
|
... folk man netop har ringet til, og ikke har taget telefonen, vælger at skrive en sms tilbage, "Du har haft ringet?", istedet for bare at ringe tilbage.
|
 |
|
Jan
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : lørdag, 24. jul, 2010 18:59 |
|
|
henry skrev: ... folk man netop har ringet til, og ikke har taget telefonen, vælger at skrive en sms tilbage, "Du har haft ringet?", istedet for bare at ringe tilbage. Det er dig der vil snakke, så må du betale. Det er der intet unormalt i...
_________________ YNWA
|
|
 |
|
 |
|
mig_der
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 28. jul, 2010 09:57 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57 Indlæg: 983 Geografisk sted: 8000
|
|
jeg undrer og griner voldsomt over at jeg har fået en klagesag over adgangsforholdene til vores (bygge)grund af dansk handicap forbund. Mon de gerne vil ind og skide i sandet.
_________________ some balls are held for charity and some for fancy dress but when they're held for pleasure they're the balls that I like best!
|
|
 |
|
 |
|
Callesen
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : lørdag, 31. jul, 2010 15:04 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58 Indlæg: 5361 Geografisk sted: Sønderborg
|
|
"(...) I resten af landet kan der komme regn eller by(g)er"
Er der forskel på regn og byger nu? Nyhedsoplæseren på P3 sagde ovenstående sætning og undre mig nu lidt over det.
|
|
 |
|
 |
|
Webmartin
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : lørdag, 31. jul, 2010 20:52 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01 Indlæg: 1346 Geografisk sted: CPH
|
|
Det er lidt lige som druk og omgange:
Regn og druk er vedvarende, mens byger og omgange er midlertidige.
_________________ "Vent til våren”
|
|
 |
|
 |
|
hansilivlykke
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : lørdag, 31. jul, 2010 22:07 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:24 Indlæg: 1705 Geografisk sted: Frederiksberg
|
|
Hvordan jeg har fået et mygstik på min højre balle
_________________ There be peace in the vally
You Yank Bastards Get Out Of Our Club
|
|
 |
|
 |
|
Thommo
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 04. aug, 2010 16:06 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54 Indlæg: 2693 Geografisk sted: Randers
|
....Hvad ham jeg igår så jogge rundt havde gang i, han var iført strømper,løbesko, trøje og gamle underbukser, intet andet 
_________________ Jeg har allerede ført mit nytårsforsæt ud i livet,nemlig ikke og være så selvoptaget,ellers fandt jeg mig selv helt perfekt! Dog er jeg flueknepper,går i små sko og er politisk ukorrekt i min fritid.
|
|
 |
|
 |
|
Cynwal
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 04. aug, 2010 18:47 |
|
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 16:52 Indlæg: 2639 Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
|
Thommo skrev: ....Hvad ham jeg igår så jogge rundt havde gang i, han var iført strømper,løbesko, trøje og gamle underbukser, intet andet  Så længe det er i Randers, er der ikke nogen grund til bekymring - for os andre!
_________________ Steve Heighway - fra en tid da der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg. Da TV var nuancer af grå- og SKolen var Sort!
|
|
 |
|
 |
|
Cynwal
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 04. aug, 2010 18:47 |
|
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 16:52 Indlæg: 2639 Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
|
Thommo skrev: ....Hvad ham jeg igår så jogge rundt havde gang i, han var iført strømper,løbesko, trøje og gamle underbukser, intet andet  Så længe det er i Randers, er der ikke nogen grund til bekymring - for os andre!
_________________ Steve Heighway - fra en tid da der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg. Da TV var nuancer af grå- og SKolen var Sort!
|
|
 |
|
 |
|
LFC Søren
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 04. aug, 2010 19:04 |
|
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15 Indlæg: 1618 Geografisk sted: Ølstykke
|
_________________ HIS ARMBAND PROVED HE WAS A RED-TORRES, TORRES YOU'LL NEVER WALK ALONE IT SAID-TORRES, TORRES WE BOUGHT THE LAD FROM SUNNY SPAIN, HE GETS THE BALL HE SCORES AGAIN FER-NAN-DO TORRES LIVERPOOLS NUMBER 9
|
|
 |
|
 |
|
LFC Søren
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 04. aug, 2010 19:05 |
|
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15 Indlæg: 1618 Geografisk sted: Ølstykke
|
_________________ HIS ARMBAND PROVED HE WAS A RED-TORRES, TORRES YOU'LL NEVER WALK ALONE IT SAID-TORRES, TORRES WE BOUGHT THE LAD FROM SUNNY SPAIN, HE GETS THE BALL HE SCORES AGAIN FER-NAN-DO TORRES LIVERPOOLS NUMBER 9
|
|
 |
|
 |
|
henry
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : torsdag, 12. aug, 2010 16:19 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30 Indlæg: 1435 Geografisk sted: Odense
|
|
.... Zumba. Hvorfor? Jeg spørger ærligt talt, hvorfor?
|
 |
|
Brando
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : torsdag, 12. aug, 2010 22:33 |
|
|
henry skrev: .... Zumba. Hvorfor? Jeg spørger ærligt talt, hvorfor? Så længe det er i Randers, er der ikke nogen grund til bekymring - for os andre!
_________________ "Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
|
|
 |
|
 |
|
Webmartin
|
Titel: Re: Jeg undrede mig over.... tråden : onsdag, 18. aug, 2010 15:11 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01 Indlæg: 1346 Geografisk sted: CPH
|
|
Regn? Hvad blev der egentlig af den uendelige lækre sommer med letpåklædte kvinder i hobetal på strande og cykler?
_________________ "Vent til våren”
|
|
 |
|
 |
|