Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Diverse » Diverse

Side 2 af 2 [ 26 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2

Forfatter besked

Geografisk sted: Vordingborg

Alder: 37
Jeg handler egentlig mest lokalt. Skjold Burne har af og til gode ting på hylden og så tilfredsstiller Fakta, Netto m.v. meget fint det daglige humlebehov.
Når vi er i de lidt større byer, så er det ikke uden besøg på de gode stedet. Jeg er relativt ofte i KBH, så det er her de helt alvorlige slags smages.
Men det er ikke som i gamle dage, hvor jeg konstant var på jagt efter den næste fremragende øl. Men dengang kunne man også følge med, det er jo en umulighed nu om dage...

Vi er simpelthen lige nødt til at huske os selv på Green Gold... Det er jo en vaskeægte klassiker - faktisk en af de første ægte IPA fra Mikkeller der fik et folkeligt gennembrud. Så lækker og ren - no bullshit... En ægte evergreen.

Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Alder: 33
Jeg lover at dette bliver første og sidste gang at jeg anbefaler noget der er Natholdet-relateret. Men hvis man kan holde Anders Breinholdt og Søren Raasteds klovnerier ud af 24 omgange, så har Natholdet lavet en julekalender på Zulu, hvor man i alliance med Carsten Berthelsen skal kæmpe sig igennem 24 juleøl på én dag.

Kan man se igennem fingre med konceptet, og ikke mindst Breinholdt, så er der nogle fornuftige øl imellem. Blandt andet bød gårsdagens afsnit på smagning af Hornbeers Fundamental Blackhorn. Hvis man er til imperial stouts, så er det simpelthen et must try. En fremragende øl!

I dag var det Hancock Gambrinus der blev smagt. Den er heller ikke så tosset endda.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
tue69 skrev:
Jeg lover at dette bliver første og sidste gang at jeg anbefaler noget der er Natholdet-relateret. Men hvis man kan holde Anders Breinholdt og Søren Raasteds klovnerier ud af 24 omgange, så har Natholdet lavet en julekalender på Zulu, hvor man i alliance med Carsten Berthelsen skal kæmpe sig igennem 24 juleøl på én dag.

Kan man se igennem fingre med konceptet, og ikke mindst Breinholdt, så er der nogle fornuftige øl imellem. Blandt andet bød gårsdagens afsnit på smagning af Hornbeers Fundamental Blackhorn. Hvis man er til imperial stouts, så er det simpelthen et must try. En fremragende øl!

I dag var det Hancock Gambrinus der blev smagt. Den er heller ikke så tosset endda.

Jeg vil heller'
jeg vil heller'
Jeg vil meget meget heller' ha' en Star!

....eller en orginal Budweiser fra Tjekkiet ;) :alcohol:

Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Alder: 33
Jeg har drukket min andel af Star i tidens løb. Det gør jeg aldrig igen.

Jeg vil i øvrigt godt undskylde hvis jeg fik inspireret nogen til at følge med i Zulus juleføljeton. Jeg havde troet at Carsten Berthelsen havde fået lov til at dele lidt mere ud af sin ølviden, men Breinholdt har taget rampelyset, og han er lige så irriterende som altid.

Jeg snuppede mig en Vicaris Winter i anledning af weekendens komme, og det var slet ikke så tosset. Belgisk juleøl, med hvad der dertil hører af søde nuancer og en alkoholprocent der sender varme i kroppen på selv de køligste vinteraftener.

Den er slet ikke tosset!

Geografisk sted: Egå

Alder: 50
Indtager lige en Wiillemoes jule ale. Har lidt svært ved at finde nuancerne i den, men de 8,5 % hjælper på nerverne i kampen mod Arsenal.

Sødmen trænger dog igennem, som det sig hør og bør - her er det øllet jeg taler om, men forhåbentlig også sejrens sødme lidt senere.

Bestyrelsesmedlem

Geografisk sted: København

Alder: 31
Twitter: https://twitter.com/Callesen87
Til dem der måtte være bosat i KBH og har tid i dag.

https://www.facebook.com/toogoodtogoDK/ ... 8703837736

Jeg har købt dem. Kender dog ikke noget til bryghuset.

Bestyrelsesmedlem

Geografisk sted: København

Alder: 31
Twitter: https://twitter.com/Callesen87
Den der følelese når Rasmus eller Brandt lige approves ens øl valg... næææsten ligesom et Liverpool mål.

Jeg har tilmeldt mig (endnu) et nyhedsbrev. Denne gang et mere velsmagende et af slagsen.
Nogen har måske bemærket via Untappd at jeg har handlet lidt ind via Mikkellers Webshop. Det er netop her nyhedsbrevet kommer ind i billedet.

Hver måned får jeg nu tilsendt en kasse bajer - 9 styks - i alt. Det har foreløbig de to måneder jeg har modtaget været en fin oplevelse.
Det har primært været lyse og ikke for tunge øl, vel nok tilpasset årstiden. Mest humlet, lidt surt og noget som jeg nok aldrig ville have brugt penge på. Men alt i alt, en lidt sjov måde at blive begavet på og med ganske fine øl - i hvert fald godt håndværk.

Denne gang var bl.a. en Mikkeller spirits med ingefær og lime der skulle blandes med en Berliner Weisse med Passionsfrugt som en drink. Den gik godt i haven til solskinnet.

Se mere her:
April: https://www.youtube.com/watch?v=jOhpoNtDYgc
Maj: https://www.youtube.com/watch?v=dYYAtRfAq0Q

Interesseret? Så benyt dette link:
http://mikkelleraps.refr.cc/mortenbrandtj

Så får jeg nemlig halv pris næste gang og du får halv pris første gang :drink1:

Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Hej Brandt. Tak for øl til halv pris. Jeg er spændt på hvad der dukker op i juni.

martinsommer skrev:
Hej Brandt. Tak for øl til halv pris. Jeg er spændt på hvad der dukker op i juni.

Selv tak - og tak :)
Ja, lad os se, og evt. vurdere sammen. Er du på Untappd?

Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Ja, jeg får det dog ikke brugt, men nu er der en god anledning. Jeg synes appen er lidt rodet. Mit bruger-id er det samme som herinde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 2 af 2 [ 26 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2

Boardindeks » Diverse » Diverse