FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af YNWA! » fredag, 03. aug, 2018 14:25

Fowler89 skrev:Var forum nede igår?
Ja. Det skrev de ihvertfald på Facebook.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » lørdag, 04. aug, 2018 10:03

Forum var nede fra onsdag eftermiddag indtil torsdag morgen - nogen har først oplevet at kunne komme på senere.
Nedetiden skyldes en opdatering af serveren, der ikke helt gik som den skulle...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Scherwin » mandag, 06. aug, 2018 10:39

Nu hjemmesiden nede igen Mugge, har i problemer? :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 06. aug, 2018 10:47

Wormie skrev:Nu hjemmesiden nede igen Mugge, har i problemer? :)
Den er ikke nede hos mig.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Scherwin » mandag, 06. aug, 2018 11:51

Mugge skrev:
Wormie skrev:Nu hjemmesiden nede igen Mugge, har i problemer? :)
Den er ikke nede hos mig.

https://i.imgur.com/DQoyv1m.png

når man går ind på http://www.liverpool-fc.dk
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 06. aug, 2018 14:41

Wormie skrev:
Mugge skrev:
Wormie skrev:Nu hjemmesiden nede igen Mugge, har i problemer? :)
Den er ikke nede hos mig.

https://i.imgur.com/DQoyv1m.png

når man går ind på http://www.liverpool-fc.dk
Både hjemmeside og forum har skiftet IP-adresser, men det burde din computer selv finde ud af.
Rens evt. din cache mm - det burde virke.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. nov, 2018 07:30

NU må der SIMPELTHEN STRAMMES OP, Mugge!

Det er mandag morgen, jeg er kun på den første kop kaffe og dermed stadig uligevægtig, og så rammes min nethinde af billeder på http://liverpool-fc.dk/ som jeg er bange for vil give langvarige mén (Note: Forbered jer på eventuelt sagsanlæg)!

Nede i venstre hjørne af forsiden, lokker en "video-boks" med et muligt gensyn med lørdagens 3 kasser mod Watford, og jeg tænker: "Tjah, ka' da være det ka' gøre sår'n en mandag lidt mere udholdelig", så jeg klikker "Play" og ser så:

Store klodsede Lukaku drikke sort kaffe, Juan Mata sippe af en hvid kop .... og resten så jeg ikke, da mine nethinder simpelthen slog fra. Jeg tænkte: "Det er løgn! Det kan Mugge ikke gøre mod os! .....og konspirationstankerne kom (i bedste texy-stil) selvfølgelig også krybende med tanken: Vi må være blevet hacket af oldtrafford.dk"

Så jeg gik til min egen kaffemaskine, som absolut ikke er en Melita - og heller aldrig skiftes til en sådan PIS-maskine - og bryggede mig en stærk bønne med udsøgte, friskkværnede espresso-bønner, fik lidt ilt til hjernen igen. Tanken meldte sig: "Det kan simpelthen ikke passe!! Det ville Mugge aldrig tillade det her! Du har ikke været vågen, men det er en ond drøm, et mareridt" Så jeg gik igang med at refreshe sitet, indtil ManUreMelita dukkede op igen, og nappede så dette screenshot (også så jeg har noget evidens til Byretten i forbindelse med et eventuelt søgsmål):

Billede

Jeg forventer en meget klar udmelding og en fremlagt handlingsplan for imødegåelse af gentagelser fra FanClubbens side af.
Det er jo en SKANDALE det her, som får konsekvenserne af Brexit til at ligne lidt bølgeskvulp i et snapseglas!! ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af lasse.j » mandag, 26. nov, 2018 12:39

Cynwal skrev:NU må der SIMPELTHEN STRAMMES OP, Mugge!

Det er mandag morgen, jeg er kun på den første kop kaffe og dermed stadig uligevægtig, og så rammes min nethinde af billeder på http://liverpool-fc.dk/ som jeg er bange for vil give langvarige mén (Note: Forbered jer på eventuelt sagsanlæg)!

Nede i venstre hjørne af forsiden, lokker en "video-boks" med et muligt gensyn med lørdagens 3 kasser mod Watford, og jeg tænker: "Tjah, ka' da være det ka' gøre sår'n en mandag lidt mere udholdelig", så jeg klikker "Play" og ser så:

Store klodsede Lukaku drikke sort kaffe, Juan Mata sippe af en hvid kop .... og resten så jeg ikke, da mine nethinder simpelthen slog fra. Jeg tænkte: "Det er løgn! Det kan Mugge ikke gøre mod os! .....og konspirationstankerne kom (i bedste texy-stil) selvfølgelig også krybende med tanken: Vi må være blevet hacket af oldtrafford.dk"

Så jeg gik til min egen kaffemaskine, som absolut ikke er en Melita - og heller aldrig skiftes til en sådan PIS-maskine - og bryggede mig en stærk bønne med udsøgte, friskkværnede espresso-bønner, fik lidt ilt til hjernen igen. Tanken meldte sig: "Det kan simpelthen ikke passe!! Det ville Mugge aldrig tillade det her! Du har ikke været vågen, men det er en ond drøm, et mareridt" Så jeg gik igang med at refreshe sitet, indtil ManUreMelita dukkede op igen, og nappede så dette screenshot (også så jeg har noget evidens til Byretten i forbindelse med et eventuelt søgsmål):

Billede

Jeg forventer en meget klar udmelding og en fremlagt handlingsplan for imødegåelse af gentagelser fra FanClubbens side af.
Det er jo en SKANDALE det her, som får konsekvenserne af Brexit til at ligne lidt bølgeskvulp i et snapseglas!! ;)
:lol: :lol: :lol:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » tirsdag, 27. nov, 2018 11:40

Cynwal skrev:NU må der SIMPELTHEN STRAMMES OP, Mugge!

Det er mandag morgen, jeg er kun på den første kop kaffe og dermed stadig uligevægtig, og så rammes min nethinde af billeder på http://liverpool-fc.dk/ som jeg er bange for vil give langvarige mén (Note: Forbered jer på eventuelt sagsanlæg)!

Nede i venstre hjørne af forsiden, lokker en "video-boks" med et muligt gensyn med lørdagens 3 kasser mod Watford, og jeg tænker: "Tjah, ka' da være det ka' gøre sår'n en mandag lidt mere udholdelig", så jeg klikker "Play" og ser så:

Store klodsede Lukaku drikke sort kaffe, Juan Mata sippe af en hvid kop .... og resten så jeg ikke, da mine nethinder simpelthen slog fra. Jeg tænkte: "Det er løgn! Det kan Mugge ikke gøre mod os! .....og konspirationstankerne kom (i bedste texy-stil) selvfølgelig også krybende med tanken: Vi må være blevet hacket af oldtrafford.dk"

Så jeg gik til min egen kaffemaskine, som absolut ikke er en Melita - og heller aldrig skiftes til en sådan PIS-maskine - og bryggede mig en stærk bønne med udsøgte, friskkværnede espresso-bønner, fik lidt ilt til hjernen igen. Tanken meldte sig: "Det kan simpelthen ikke passe!! Det ville Mugge aldrig tillade det her! Du har ikke været vågen, men det er en ond drøm, et mareridt" Så jeg gik igang med at refreshe sitet, indtil ManUreMelita dukkede op igen, og nappede så dette screenshot (også så jeg har noget evidens til Byretten i forbindelse med et eventuelt søgsmål):

Billede

Jeg forventer en meget klar udmelding og en fremlagt handlingsplan for imødegåelse af gentagelser fra FanClubbens side af.
Det er jo en SKANDALE det her, som får konsekvenserne af Brexit til at ligne lidt bølgeskvulp i et snapseglas!! ;)
Bedre? :laughin:


Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » onsdag, 28. nov, 2018 08:04

Mugge skrev: Bedre? :laughin:
Bedre kaffe, i hvertfald. Må så leve med et par gooners
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Scherwin » fredag, 21. jun, 2019 17:31

Kan vi ikke få lov at lave Polls til tråde? kan ikke se det er et problem at folk har adgang til dette

Kunne godt tænke mig at lave en Poll for At tage Coutinho tilbage for 85m men det kan man ikke.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Thommo » fredag, 21. jun, 2019 17:44

Wormie skrev:Kan vi ikke få lov at lave Polls til tråde? kan ikke se det er et problem at folk har adgang til dette

Kunne godt tænke mig at lave en Poll for At tage Coutinho tilbage for 85m men det kan man ikke.
Tryk nyt emne, og scroll ned, så kan du lave afstemning om Cou.... jeg stemmer i den grad ja til Cou forresten ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

NYT FORUM

Indlæg af Mugge » lørdag, 06. jul, 2019 10:38

Jeg har i lang tid ønsket, at kunne opgradere dette forum - dels til en nyere version, men også til noget nyt design mm.
Det har hidtil været en problematisk process, at overføre databasen fra nuværende forum til et nyt, da det nye forum ikke helt var bagud kompatibel med det nye.
Det er der nu en løsning på.

DERFOR SKIFTER VI INDEN LÆNGE TIL ET NYT FORUM. Tidspunkt for det bliver meddelt, når jeg er helt klar til skiftet.

Det bliver ikke en revolution, der kommer til at ske, men ud over, at vi nu får en up-to-date version, så får vi:

- Nyt design (mere simpelt)
- Mobil venligt design (responsive)

Grundlæggende, så vil der være de samme features. Måske forsvinder en enkelt, men så er der sikkert også nogle nye.

Jeg kommer også til at rykke lidt rundt på kategorierne. Jeg lægger nogle af dem sammen - men intet forsvinder.

Der vil stadig være reklamer på forum - dog på en lidt anderledes måde. Det er trods alt ikke gratis at drive et forum!

Efter skiftet, så vil der givet vis være en lille tilpasningsperiode.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: NYT FORUM

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. jul, 2019 12:43

Lyder fint, specielt med responsivitet mod mobiler.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM

Indlæg af Mugge » mandag, 08. jul, 2019 21:17

Jeg satser på, at få flyttet database i aften, så forum er nok nede efter kl. 23.00 ;-)

Besvar