FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » fredag, 18. mar, 2011 22:06

Callesen skrev:Cynwal du skal lige ændre din alder. Du fik skrevet 1964 istedet for 1864. Forsat god weekend.
Tror sgu knægten skal ind tur over knæet til påskefrokosten. Du skal prise dig lykkelig hvis du får med flad hånd i stedet for fisten!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Brando » lørdag, 19. mar, 2011 14:57

Cynwal skrev:
Callesen skrev:Cynwal du skal lige ændre din alder. Du fik skrevet 1964 istedet for 1864. Forsat god weekend.
Tror sgu knægten skal ind tur over knæet til påskefrokosten. Du skal prise dig lykkelig hvis du får med flad hånd i stedet for fisten!
Av av av :mrgreen:
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Callesen » søndag, 20. mar, 2011 22:33

Er der mulighed for, at fjerne den besked der kommer med: "Der er kommet nye indlæg (...)" som kommer frem hovedsageligt i kamptrådene, som "blokere" for det indlæg man vil smide ind i den tråd man skriver i.

Hvis der bliver scoret mål er det træls man kan sidde og trykke Udfør en masse gange inden det bliver sendt afsted.

Eller er det en indstilling du ikke kan ændre på? Det er mest i Før og under kamptrådene jeg bliver irriteret over det, da det er der, hvor der bliver smidt flest indlæg på kortest tid.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 21. mar, 2011 13:11

Callesen skrev:Er der mulighed for, at fjerne den besked der kommer med: "Der er kommet nye indlæg (...)" som kommer frem hovedsageligt i kamptrådene, som "blokere" for det indlæg man vil smide ind i den tråd man skriver i.

Hvis der bliver scoret mål er det træls man kan sidde og trykke Udfør en masse gange inden det bliver sendt afsted.

Eller er det en indstilling du ikke kan ændre på? Det er mest i Før og under kamptrådene jeg bliver irriteret over det, da det er der, hvor der bliver smidt flest indlæg på kortest tid.
Nej, det er ikke noget jeg umiddelbart kan ændre på.

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af henry » mandag, 21. mar, 2011 13:44

Jeg hjælper glædeligt til med en gang pryl, Carsten. Man er sgu efterhånden træt af ham Callesen evige brok. Min meget flade hånd melder sig til tjeneste.
Billede

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 21. mar, 2011 15:16

Mugge skrev:
Callesen skrev:Er der mulighed for, at fjerne den besked der kommer med: "Der er kommet nye indlæg (...)" som kommer frem hovedsageligt i kamptrådene, som "blokere" for det indlæg man vil smide ind i den tråd man skriver i.

Hvis der bliver scoret mål er det træls man kan sidde og trykke Udfør en masse gange inden det bliver sendt afsted.

Eller er det en indstilling du ikke kan ændre på? Det er mest i Før og under kamptrådene jeg bliver irriteret over det, da det er der, hvor der bliver smidt flest indlæg på kortest tid.
Nej, det er ikke noget jeg umiddelbart kan ændre på.
Tager jeg helt fejl hvis det her er et phpbb3 forum?
Fordi hvis det er, det formoder jeg, kender jeg andre lignende fora hvor det sagtens kan lade sig gøre.

Hvad med kvik svar? Altså så man ikke behøver at trykke "skriv indlæg" for at skrive et indlæg, jeg har her set på andre fora at der er en boks under tråden hvor man kan skrive i.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » mandag, 21. mar, 2011 16:49

Arturo Bandini skrev:
Mugge skrev:
Callesen skrev:Er der mulighed for, at fjerne den besked der kommer med: "Der er kommet nye indlæg (...)" som kommer frem hovedsageligt i kamptrådene, som "blokere" for det indlæg man vil smide ind i den tråd man skriver i.

Hvis der bliver scoret mål er det træls man kan sidde og trykke Udfør en masse gange inden det bliver sendt afsted.

Eller er det en indstilling du ikke kan ændre på? Det er mest i Før og under kamptrådene jeg bliver irriteret over det, da det er der, hvor der bliver smidt flest indlæg på kortest tid.
Nej, det er ikke noget jeg umiddelbart kan ændre på.
Tager jeg helt fejl hvis det her er et phpbb3 forum?
Fordi hvis det er, det formoder jeg, kender jeg andre lignende fora hvor det sagtens kan lade sig gøre.

Hvad med kvik svar? Altså så man ikke behøver at trykke "skriv indlæg" for at skrive et indlæg, jeg har her set på andre fora at der er en boks under tråden hvor man kan skrive i.
Jeg tager også fejl. Har lige fundet ud af at det er noget jeg godt kan ændre på. Men jeg syntes lige vi skal høre om hvor stort et problem det er, før vi laver om på noget.

Vedr. "Kviksvar" så er det aldrig noget vi har kørt med (af en eller anden årsag). Jeg mener nu heller ikke at det har været efterspurgt. Men den finesse har jeg aktiveret - i første omgang for "Liverpool FC" underforumet.

Men jo, det ér et phpBB3 forum. Men det er ikke ensbetydende med at det virker ens alle steder. F.eks. er det langt fra alle steder der har "Kvik svar" aktiveret - ligesom der findes et hav af add-ons. At links her på forum åbner i et eksternt vindue, er f.eks. et add-on, det samme er muligheden for at vise YouTube videoer.
Så er der også de mange forskellige "styles" der findes. Mange af dem er ikke kompatibelt med nogle af de forskellige ændringer man kan lave.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af nrg » tirsdag, 22. mar, 2011 06:12

henry skrev:Jeg hjælper glædeligt til med en gang pryl, Carsten. Man er sgu efterhånden træt af ham Callesen evige brok. Min meget flade hånd melder sig til tjeneste.
...men han sagde jo ikke noget forkert.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 22. mar, 2011 08:14

nrg skrev:
henry skrev:Jeg hjælper glædeligt til med en gang pryl, Carsten. Man er sgu efterhånden træt af ham Callesen evige brok. Min meget flade hånd melder sig til tjeneste.
...men han sagde jo ikke noget forkert.
Vil lige påpege, at jeg har TO knæ, og hvis Callesen gir' en hånd så.........
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Claus KJ

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Claus KJ » tirsdag, 22. mar, 2011 17:30

Cynwal skrev:Vil lige påpege, at jeg har TO knæ, og hvis Callesen gir' en hånd så.........
Forventer du, at han klasker sig selv bagi, eller at han overfører straffen til nrg en til en? Er det bare demensen, der så småt er sat ind?

Inquiring minds want to know.

KJ

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. mar, 2011 08:48

Claus KJ skrev:
Cynwal skrev:Vil lige påpege, at jeg har TO knæ, og hvis Callesen gir' en hånd så.........
Forventer du, at han klasker sig selv bagi, eller at han overfører straffen til nrg en til en? Er det bare demensen, der så småt er sat ind?

Inquiring minds want to know.

KJ
He-He, smådemente gamle mænd kan jo godt have svært ved at skille den ene unge knøs fra den anden. Hovedet tænkte Henry, men fingrene skrev åbenbart Callesen.

Men ellers en interessant vinkel ud i selvpineri. Nu er det jo en påskefrokost vi skal mødes til, så det er jo yderst relevant at tilføje et "Flagellant tema". Det frembringer også den rigtige røde farve.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » onsdag, 23. mar, 2011 10:11

Nu skal vi lige holde snik-snakken udenfor denne tråd.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Pede » torsdag, 07. apr, 2011 18:09

Jeg tænkte om det ikke var tid til at forummet blev Tapatalk enable - hvis det da er muligt?

Til dem der ikke ved hvad Tapatalk er, er det et app til smartphones, som gør det lettere og mere overskueligt at læse og skrive på forum. (Fra telefonen, naturligvis)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » fredag, 08. apr, 2011 14:25

Pede skrev:Jeg tænkte om det ikke var tid til at forummet blev Tapatalk enable - hvis det da er muligt?

Til dem der ikke ved hvad Tapatalk er, er det et app til smartphones, som gør det lettere og mere overskueligt at læse og skrive på forum. (Fra telefonen, naturligvis)
Er det noget med, at den kan konvertere, hvis man fax'er et eller andet indlæg ind?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » fredag, 08. apr, 2011 14:30

Pede skrev:Jeg tænkte om det ikke var tid til at forummet blev Tapatalk enable - hvis det da er muligt?

Til dem der ikke ved hvad Tapatalk er, er det et app til smartphones, som gør det lettere og mere overskueligt at læse og skrive på forum. (Fra telefonen, naturligvis)
Jeg skal se på det, når jeg får tid.

Besvar