FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 27. jul, 2023 15:38

Thommo skrev:
torsdag, 27. jul, 2023 15:32
i hvilken tråd skal man skrive om fodbold, alle tråde er med hykleri, også hvor admin kommenterer. Jeg gad egentligt godt at admin gjorde sit arbejde, fremfor at fremme det.

Som det er nu er der 17 tråde med hvor ækle folk er hvis de vil til saudi, og tjene gode penge. Nul tråde med fodbold.

Stik mig en karantæne, fremfor at skrive en pb Cynwal, hvis du lyster. For jeg mener hvert et ord, det er jo ragnarok uden en dyt fodbold snak....

Nå det er jo nok mig det troede LFCFCDB var for at snakke bold, og ikke bitche over andre....Men man var jo nok selv taget afsted hvis man kunne 5 doble lønnen i saudi eksempelvis....Det ville folk generelt ihvertfald, ikke moralisterne herinde.

Folk der læser har nok efterhånden fattet i allesammen er moralens vogtere.
Enig.

Altså fuck Saudi Arabien, men man bliver fucking træt af at læse om den negativitet hele tiden.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » torsdag, 27. jul, 2023 17:29

Thommo skrev:
torsdag, 27. jul, 2023 15:32
i hvilken tråd skal man skrive om fodbold, alle tråde er med hykleri, også hvor admin kommenterer. Jeg gad egentligt godt at admin gjorde sit arbejde, fremfor at fremme det.

Som det er nu er der 17 tråde med hvor ækle folk er hvis de vil til saudi, og tjene gode penge. Nul tråde med fodbold.

Stik mig en karantæne, fremfor at skrive en pb Cynwal, hvis du lyster. For jeg mener hvert et ord, det er jo ragnarok uden en dyt fodbold snak....

Nå det er jo nok mig det troede LFCFCDB var for at snakke bold, og ikke bitche over andre....Men man var jo nok selv taget afsted hvis man kunne 5 doble lønnen i saudi eksempelvis....Det ville folk generelt ihvertfald, ikke moralisterne herinde.

Folk der læser har nok efterhånden fattet i allesammen er moralens vogtere.
Jeg må have drukket for meget træsprit, for jeg kan godt nok ikke få øje på, at jeg skulle have forsømt mine pligter som admin. Det må du gerne skære ud i pap for mig.

....... og så er der da intet der ligger mig mindre på sinde, end at begynde at udstede karantæner, fordi nogen kritiserer mine holdninger og/eller min måde at administrere dette forum på. Tværtimod så er det et tegn på sund debat og at vi lever i en samfund, hvor man IKKE behøver at være enige, og at ingen af den grund behøver at frygte at blive smidt ud ad et hotelvindue eller dette forum.

Jeg er nok oftere uenig end enig med dig i dine betragtninger, og da slet ikke din eksplicitte statement om, at jeg lader debatten være ragnarok. Men give dig karantæne på grund af det? NEVER! ....men jeg kan da ikke andet end undre mig over hvad din mission er? Umiddelbart læser jeg dit indlæg som at du gerne vil forlade dette forum, men du vil helst gå herfra med en karantæne, altså en slags "suicide by cop". Eller er der noget jeg misforstår?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 27. jul, 2023 17:41

Cynwal skrev:
torsdag, 27. jul, 2023 17:29
Thommo skrev:
torsdag, 27. jul, 2023 15:32
i hvilken tråd skal man skrive om fodbold, alle tråde er med hykleri, også hvor admin kommenterer. Jeg gad egentligt godt at admin gjorde sit arbejde, fremfor at fremme det.

Som det er nu er der 17 tråde med hvor ækle folk er hvis de vil til saudi, og tjene gode penge. Nul tråde med fodbold.

Stik mig en karantæne, fremfor at skrive en pb Cynwal, hvis du lyster. For jeg mener hvert et ord, det er jo ragnarok uden en dyt fodbold snak....

Nå det er jo nok mig det troede LFCFCDB var for at snakke bold, og ikke bitche over andre....Men man var jo nok selv taget afsted hvis man kunne 5 doble lønnen i saudi eksempelvis....Det ville folk generelt ihvertfald, ikke moralisterne herinde.

Folk der læser har nok efterhånden fattet i allesammen er moralens vogtere.
Jeg må have drukket for meget træsprit, for jeg kan godt nok ikke få øje på, at jeg skulle have forsømt mine pligter som admin. Det må du gerne skære ud i pap for mig.

....... og så er der da intet der ligger mig mindre på sinde, end at begynde at udstede karantæner, fordi nogen kritiserer mine holdninger og/eller min måde at administrere dette forum på. Tværtimod så er det et tegn på sund debat og at vi lever i en samfund, hvor man IKKE behøver at være enige, og at ingen af den grund behøver at frygte at blive smidt ud ad et hotelvindue eller dette forum.

Jeg er nok oftere uenig end enig med dig i dine betragtninger, og da slet ikke din eksplicitte statement om, at jeg lader debatten være ragnarok. Men give dig karantæne på grund af det? NEVER! ....men jeg kan da ikke andet end undre mig over hvad din mission er? Umiddelbart læser jeg dit indlæg som at du gerne vil forlade dette forum, men du vil helst gå herfra med en karantæne, altså en slags "suicide by cop". Eller er der noget jeg misforstår?
Jeg synes godt du må være lidt mere diktator-agtig.

mortenbak
Indlæg: 3094
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af mortenbak » fredag, 28. jul, 2023 07:36

Cynwal skrev:
Thommo skrev:
torsdag, 27. jul, 2023 15:32
i hvilken tråd skal man skrive om fodbold, alle tråde er med hykleri, også hvor admin kommenterer. Jeg gad egentligt godt at admin gjorde sit arbejde, fremfor at fremme det.

Som det er nu er der 17 tråde med hvor ækle folk er hvis de vil til saudi, og tjene gode penge. Nul tråde med fodbold.

Stik mig en karantæne, fremfor at skrive en pb Cynwal, hvis du lyster. For jeg mener hvert et ord, det er jo ragnarok uden en dyt fodbold snak....

Nå det er jo nok mig det troede LFCFCDB var for at snakke bold, og ikke bitche over andre....Men man var jo nok selv taget afsted hvis man kunne 5 doble lønnen i saudi eksempelvis....Det ville folk generelt ihvertfald, ikke moralisterne herinde.

Folk der læser har nok efterhånden fattet i allesammen er moralens vogtere.
Jeg må have drukket for meget træsprit, for jeg kan godt nok ikke få øje på, at jeg skulle have forsømt mine pligter som admin. Det må du gerne skære ud i pap for mig.

....... og så er der da intet der ligger mig mindre på sinde, end at begynde at udstede karantæner, fordi nogen kritiserer mine holdninger og/eller min måde at administrere dette forum på. Tværtimod så er det et tegn på sund debat og at vi lever i en samfund, hvor man IKKE behøver at være enige, og at ingen af den grund behøver at frygte at blive smidt ud ad et hotelvindue eller dette forum.

Jeg er nok oftere uenig end enig med dig i dine betragtninger, og da slet ikke din eksplicitte statement om, at jeg lader debatten være ragnarok. Men give dig karantæne på grund af det? NEVER! ....men jeg kan da ikke andet end undre mig over hvad din mission er? Umiddelbart læser jeg dit indlæg som at du gerne vil forlade dette forum, men du vil helst gå herfra med en karantæne, altså en slags "suicide by cop". Eller er der noget jeg misforstår?
Umiddelbart virker det ikke som dig, der har drukket for meget træsprit Billede

Keep up the good work Cynwal!
Skønt med en deltagende Admin!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Fowler89 » mandag, 14. aug, 2023 22:52

Der er godt gang i den på forum for tiden, er de begyndt at skrive om forum på fanklubbens hjemmeside?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 15. aug, 2023 06:16

Fowler89 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 22:52
Der er godt gang i den på forum for tiden, er de begyndt at skrive om forum på fanklubbens hjemmeside?
Jeg har trukket i et par tråde, og vi er bl.a. begyndt at linke til hinanden i vore kampoptakter. Der er også kommet en "Link-knap" fra forsiden, som guider direkte til Forum:
Billede

.... og så skrev jeg en artikel i sidst udkomne medlemsblad om muligheden for at nørde igennem via Forum.
Jeg glæder mig også over den øgede aktivitet, selv om en del af den kommer fordi Klubben klokker rundt i transfermarkedet.
....men det problem kan forhåbentlig også løses.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. okt, 2023 16:29

Jeg overvejer at tage over at se Liverpool-Newcastle d. 30. dec. Men kampen er endnu ikke lagt fast. Hvornår bliver den det? Og er det sikkert at bestille rejsen, så tage en dag ekstra med måske?

Hvis det er forkert tråd, så flytter du den bare, Cynwal :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. okt, 2023 19:26

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 04. okt, 2023 16:29
Jeg overvejer at tage over at se Liverpool-Newcastle d. 30. dec. Men kampen er endnu ikke lagt fast. Hvornår bliver den det? Og er det sikkert at bestille rejsen, så tage en dag ekstra med måske?

Hvis det er forkert tråd, så flytter du den bare, Cynwal :)
Jeg var selv ovre og se Liverpool - Leicester 30 december sidste år. Jeg tror ikke at jule/nytår kampene flytter så meget rundt. Du kan f.eks se her, hvordan matchweek 2o og 21 blev afviklet:
Billede

Jeg kan huske, at flypriserne blev ved med at stige og stige, og vi kunne have betalt rigeligt en ekstra overnatning, hvis vi tidligere havde købt flybilletter. Vi ankom 29 december og rejste hjem 1 januar. Sig til hvis du vil have et tip til en mulig nytårsaften på en fantastisk italiensk restaurant.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. okt, 2023 19:38

Jeg skal med min 15 årige søn derover, og vi har talt om hvor man kan fejre nytårsaften. Så vi er lutter øren for gode forslag :)

Nååå ja, det er garanteret dobbelt op på flypriser mellem jul og nytår :shock:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. okt, 2023 16:24

Som sagt skal jeg vi se Liverpool-Newcastle d. 30. dec. Og nu ser jeg at Tranmere og Notts C. spiller d. 1. januar. Kan vi møde op på kampdagen og købe billet, eller skal vi købe på forhånd?

Udover Liverpool og Everton, så er det vel kun Tranmere som har hjemme i Liverpool. Southport ligger nord for Formby. De spiller i National League North. Så er der vel ikke andre i Liverpool elllr i umiddelbar nærhed?

Southport spiller hjemme mod Curzon Ashton d. 1. januar, så det kan være en mulighed.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. okt, 2023 21:33

Jeg kan varmt anbefale en tur i tunnellen og over til Prenton Park. Har været der til en Youth-champions league kamp samt en PL2 kamp. Til den sidste var jeg 10 meter fra Klopp, men uden at møde/hilse på ham.
Til begge de kampe var der fri adgang med et Liverpool FC Membership,såjeg har ikke prøvet at købe billet. Så til begge de gange jeg var derovre, at der var cash billet salg derovre. Der ligger for i øvrigt en hyggelig pub med håndpumpet ale derovre på hjørnet hvor man går ind.

Men de har muligvis også online salg, og så er det et hyggeligt lille stadion, med rå gasbeton vægge inde bagved, så det lugter rigtig af 70'erne.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af AJJ » tirsdag, 24. okt, 2023 08:34

Cynwal skrev:
tirsdag, 10. okt, 2023 21:33
Jeg kan varmt anbefale en tur i tunnellen og over til Prenton Park. Har været der til en Youth-champions league kamp samt en PL2 kamp. Til den sidste var jeg 10 meter fra Klopp, men uden at møde/hilse på ham.
Til begge de kampe var der fri adgang med et Liverpool FC Membership,såjeg har ikke prøvet at købe billet. Så til begge de gange jeg var derovre, at der var cash billet salg derovre. Der ligger for i øvrigt en hyggelig pub med håndpumpet ale derovre på hjørnet hvor man går ind.

Men de har muligvis også online salg, og så er det et hyggeligt lille stadion, med rå gasbeton vægge inde bagved, så det lugter rigtig af 70'erne.
Da jeg så Tranmere (i 2020), købte vi bare ved stadion. Det var i januar måned, og det havde regnet og regnet, så halvdelen af den ene banehalvdel var blevet fyldt op med grus. Virkelig 70'er-vibes, som Cynwal skriver.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. okt, 2023 11:30

Fedt. Prenton park here we come :D

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det kun datoen der er blevet bekræftet (Liverpool-Newcastle), ikke tidspunktet. Det lader vente på sig!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 24. okt, 2023 13:28

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 24. okt, 2023 11:30
Fedt. Prenton park here we come :D

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det kun datoen der er blevet bekræftet (Liverpool-Newcastle), ikke tidspunktet. Det lader vente på sig!
Det kan være, at det først er polititet, der får lov til at bestemme lidt, hvorefter TV-selskaberne slås om de sidste detaljer. Husk at tilkøbe så meget bagage, at der er plads til at få 3 point med hjem!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. okt, 2023 14:47

Cynwal skrev:
tirsdag, 24. okt, 2023 13:28
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 24. okt, 2023 11:30
Fedt. Prenton park here we come :D

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det kun datoen der er blevet bekræftet (Liverpool-Newcastle), ikke tidspunktet. Det lader vente på sig!
Det kan være, at det først er polititet, der får lov til at bestemme lidt, hvorefter TV-selskaberne slås om de sidste detaljer. Husk at tilkøbe så meget bagage, at der er plads til at få 3 point med hjem!!
:lol: ok, det er noteret!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar