FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Styf » mandag, 17. sep, 2007 16:41

Mugge skrev:Jeg forventer at kunne præsentere forslag til nyt design indenfor de næste 48 timer, dvs. RØD farve.
Da der er to forslag vil det komme til afstemning.
Lyder rigtig godt Mugge. Godt arbejde. :army10:
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Pede » tirsdag, 18. sep, 2007 21:35

Styf skrev:
Mugge skrev:Jeg forventer at kunne præsentere forslag til nyt design indenfor de næste 48 timer, dvs. RØD farve.
Da der er to forslag vil det komme til afstemning.
Lyder rigtig godt Mugge. Godt arbejde. :army10:
Super, det er længe ventet.

Efterhånden træt af at se på den blå farve.

Jezzman

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jezzman » onsdag, 19. sep, 2007 12:12

Der er gået mere end 48 timer nu..... hvad mon der er gået galt :o

Jezzman

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jezzman » torsdag, 27. sep, 2007 10:07

Når man klikker på "marker alle emner læst" i et af vores underfora, kunne man så ikke blive smidt helt ud på forsiden af forum, i stedet for at blive i det underforum som man lige har markeret læst?

niels
Indlæg: 1206
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:11

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af niels » torsdag, 27. sep, 2007 22:27

Jezzman skrev:Når man klikker på "marker alle emner læst" i et af vores underfora, kunne man så ikke blive smidt helt ud på forsiden af forum, i stedet for at blive i det underforum som man lige har markeret læst?
Jeg markerer kun "emner som læst" i hovedmenuen, aldrig i underfora, og lige inden jeg logger ud, så jeg har ikke det problem.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af DaBonks » torsdag, 27. sep, 2007 23:26

niels skrev:
Jezzman skrev:Når man klikker på "marker alle emner læst" i et af vores underfora, kunne man så ikke blive smidt helt ud på forsiden af forum, i stedet for at blive i det underforum som man lige har markeret læst?
Jeg markerer kun "emner som læst" i hovedmenuen, aldrig i underfora, og lige inden jeg logger ud, så jeg har ikke det problem.
Du kan også, inden den skifter tilbage til undermenuen, trykke på linket "forum forside". Det gør jeg ;)
Billede

Jezzman

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jezzman » fredag, 05. okt, 2007 12:38

Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » fredag, 05. okt, 2007 14:14

Jezzman skrev:Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??
Jeg vil ikke lavet et underforum til kun 4-5 tråde. Men det har jeg også allerede svaret dig én gang.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Callesen » fredag, 05. okt, 2007 14:57

Mugge skrev:
Jezzman skrev:Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??
Jeg vil ikke lavet et underforum til kun 4-5 tråde. Men det har jeg også allerede svaret dig én gang.
Så kommer Penny Lane også med så er vi da 6 :)

Jezzman

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jezzman » fredag, 05. okt, 2007 15:37

Mugge skrev:
Jezzman skrev:Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??
Jeg vil ikke lavet et underforum til kun 4-5 tråde. Men det har jeg også allerede svaret dig én gang.
Ja, det er måske ikke mange tråde, men hvis du undersøger det nærmere, er det næsten 50% af alle indlæg i diversekategorien, der ligger under disse pubtråde, så det ville give god mening (og logik) at lave det til 2 underfora.

Der er i øvrigt flere indlæg i de 4-5 tråde vi snakker om, end der er indlæg i både:
"Arrangementer og konkurrencer ::: Spørgsmål" + "Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte" kategorierne tilsammen, så det giver vel reelt ikke nogen mening at de har hver deres så?

Jeg ved hvor let det er at lave et nyt underforum, så det må være en ren principsag fra din side, ellers må du komme med en bedre forklaring ?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » fredag, 05. okt, 2007 16:24

Jezzman skrev:
Mugge skrev:
Jezzman skrev:Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??
Jeg vil ikke lavet et underforum til kun 4-5 tråde. Men det har jeg også allerede svaret dig én gang.
Ja, det er måske ikke mange tråde, men hvis du undersøger det nærmere, er det næsten 50% af alle indlæg i diversekategorien, der ligger under disse pubtråde, så det ville give god mening (og logik) at lave det til 2 underfora.

Der er i øvrigt flere indlæg i de 4-5 tråde vi snakker om, end der er indlæg i både:
"Arrangementer og konkurrencer ::: Spørgsmål" + "Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte" kategorierne tilsammen, så det giver vel reelt ikke nogen mening at de har hver deres så?

Jeg ved hvor let det er at lave et nyt underforum, så det må være en ren principsag fra din side, ellers må du komme med en bedre forklaring ?
Jo, det er da den letteste sag lave et underforum, men det er ikke det sagen drejer sig om.
I det "gamle" forum havde vi en del underfora, hvilket betød at der næsten tråde var i enkelte af dem. Derfor blev flere underfora lagt sammen, da vi gik over til nuværende forum. Jeg vil ikke til at have et underforum, med kun fem tråde, for hvorfor laver vi så ikke et underforum til kamptråde, billetspørgsmål, konspirations terorier mod Rafa osv.
Antallet af indlæg i en tråd, har overhovedet ingenting at sige.

Jezzman

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jezzman » lørdag, 06. okt, 2007 11:14

Mugge skrev:
Jezzman skrev:
Mugge skrev:
Jezzman skrev:Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??
Jeg vil ikke lavet et underforum til kun 4-5 tråde. Men det har jeg også allerede svaret dig én gang.
Ja, det er måske ikke mange tråde, men hvis du undersøger det nærmere, er det næsten 50% af alle indlæg i diversekategorien, der ligger under disse pubtråde, så det ville give god mening (og logik) at lave det til 2 underfora.

Der er i øvrigt flere indlæg i de 4-5 tråde vi snakker om, end der er indlæg i både:
"Arrangementer og konkurrencer ::: Spørgsmål" + "Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte" kategorierne tilsammen, så det giver vel reelt ikke nogen mening at de har hver deres så?

Jeg ved hvor let det er at lave et nyt underforum, så det må være en ren principsag fra din side, ellers må du komme med en bedre forklaring ?
Jo, det er da den letteste sag lave et underforum, men det er ikke det sagen drejer sig om.
I det "gamle" forum havde vi en del underfora, hvilket betød at der næsten tråde var i enkelte af dem. Derfor blev flere underfora lagt sammen, da vi gik over til nuværende forum. Jeg vil ikke til at have et underforum, med kun fem tråde, for hvorfor laver vi så ikke et underforum til kamptråde, billetspørgsmål, konspirations terorier mod Rafa osv.
Antallet af indlæg i en tråd, har overhovedet ingenting at sige.
Det er stadig en tynd forklaring efter min mening. Der ville være god ide i, at have et underforum til eksempelvis rejsebeskrivelser + pubsnak, da det er her Liverpoolfans "oplever" noget sammen. Diverse kategorien skulle vel reelt set, ikke have noget med LFC at gøre, skulle den? Jeg synes personligt pubtrådene "ødelægger" diversekategorien, da de ligger som "stickys" næsten og derved gør at man skal scrolle ned hver gang, for at finde de rigtige diverse tråde....

Men det er jo dig der bestemmer - så gør som du vil....

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Hald » lørdag, 06. okt, 2007 11:49

Jezzman skrev:Der ville være god ide i, at have et underforum til eksempelvis rejsebeskrivelser + pubsnak, da det er her Liverpoolfans "oplever" noget sammen. Diverse kategorien skulle vel reelt set, ikke have noget med LFC at gøre, skulle den? Jeg synes personligt pubtrådene "ødelægger" diversekategorien, da de ligger som "stickys" næsten og derved gør at man skal scrolle ned hver gang, for at finde de rigtige diverse tråde....
Jeg er helt enig med dig, Jezzman! Pubtrådene ligger altid oppe i toppen, og resten af diverseforummet er gået lidt i stå, måske pga dem.. Idéen med et underforum, hvor der kan snakkes om oplevelser man har sammen som LFC-fans, hvadenten det er ture til Anfield, pubben eller hvad det nu er, kan jeg godt lide, og jeg tror da også, at der vil komme flere end de 5 tråde til med tiden..

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Mugge » lørdag, 06. okt, 2007 12:18

Jezzman skrev:
Mugge skrev:
Jezzman skrev:
Mugge skrev:
Jezzman skrev:Mugge, kunne du ikke lave et underforum, specielt beregnet til alle pubtrådene? Thai, BW, TBFTI, Kick Off, Høkeren mfl ??
Jeg vil ikke lavet et underforum til kun 4-5 tråde. Men det har jeg også allerede svaret dig én gang.
Ja, det er måske ikke mange tråde, men hvis du undersøger det nærmere, er det næsten 50% af alle indlæg i diversekategorien, der ligger under disse pubtråde, så det ville give god mening (og logik) at lave det til 2 underfora.

Der er i øvrigt flere indlæg i de 4-5 tråde vi snakker om, end der er indlæg i både:
"Arrangementer og konkurrencer ::: Spørgsmål" + "Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte" kategorierne tilsammen, så det giver vel reelt ikke nogen mening at de har hver deres så?

Jeg ved hvor let det er at lave et nyt underforum, så det må være en ren principsag fra din side, ellers må du komme med en bedre forklaring ?
Jo, det er da den letteste sag lave et underforum, men det er ikke det sagen drejer sig om.
I det "gamle" forum havde vi en del underfora, hvilket betød at der næsten tråde var i enkelte af dem. Derfor blev flere underfora lagt sammen, da vi gik over til nuværende forum. Jeg vil ikke til at have et underforum, med kun fem tråde, for hvorfor laver vi så ikke et underforum til kamptråde, billetspørgsmål, konspirations terorier mod Rafa osv.
Antallet af indlæg i en tråd, har overhovedet ingenting at sige.
Det er stadig en tynd forklaring efter min mening. Der ville være god ide i, at have et underforum til eksempelvis rejsebeskrivelser + pubsnak, da det er her Liverpoolfans "oplever" noget sammen. Diverse kategorien skulle vel reelt set, ikke have noget med LFC at gøre, skulle den? Jeg synes personligt pubtrådene "ødelægger" diversekategorien, da de ligger som "stickys" næsten og derved gør at man skal scrolle ned hver gang, for at finde de rigtige diverse tråde....

Men det er jo dig der bestemmer - så gør som du vil....
Der er ingen grund til at insinuere det du gør, bare fordi du ikke får din vilje.
Jeg får jævnligt forespørgsler/forslag til ting og sagen mht. forum. Nogle ting bliver ændret/rettet med det samme, andre ting må vente, og nogle ting kan ikke lade sig gøre.
Så vidt jeg husker kom du med et forslag om, at man ikke skulle kunne citere en tråd i al evighed. Det gik jeg ind og rettede med det samme.
DER BLIVER IKKE LAVET NYE UNDERFORA PÅ DENNE SIDE AF JUL!
Så kan vi vende tingene til den tid.

Jezzman

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Jezzman » lørdag, 06. okt, 2007 12:58

Jeg insinuerer ikke noget som helst. Jeg kommer bare med et forslag, som jeg åbenbart ikke er ene om at synes er godt. At du ikke vil snakke ændringer før efter jul, ja det kunne du jo så bare have sagt, eller skrevet i tråden, eller noget.

Vi kan godt tage det op efter jul igen.... no problem...

Besvar