Dit og dat tråden

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Dit og dat tråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 23. sep, 2018 19:52

Har vi egentlig nogen ure enthusiaster herinde?

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 40

Indlæg af F1rm1no » mandag, 24. sep, 2018 17:49

Fowler89 skrev:Har vi egentlig nogen ure enthusiaster herinde?
Lidt er man vel BilledeBillede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 46

Indlæg af Hekkem » mandag, 18. mar, 2019 20:29

Det her er bare sjovt. Hold da op hvor er der bare nogle gode imellem

https://youtu.be/xBzUO9CQmnw[url]https: ... BzUO9CQmnw[/url]

Sent from my iPhone using Tapatalk
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 45

Indlæg af Thommo » søndag, 16. jun, 2019 17:27

Jeg ville prøve at finde ud af hvorfor veganere er så trælse at høre på, altså de prædikende i tv, for kender ikke veganere i virkeligheden, så prøvede det i en længere tid(fra midnat til kl 17), og nu ved jeg hvorfor man kommer til at lyde som ane grete bjarup gris på crack, at den religion. Det er belastende at undvære rigtig menneske føde så længe, så herligt lige at guffe 200 gram kødsovs og pasta i dunken til tidlig aftensmad. Nu føler jeg mig som menneske/mand igen :headbang:
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

Brugeravatar
McHelmer
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 58

Indlæg af McHelmer » søndag, 16. jun, 2019 18:35

Thommo skrev:Jeg ville prøve at finde ud af hvorfor veganere er så trælse at høre på, altså de prædikende i tv, for kender ikke veganere i virkeligheden, så prøvede det i en længere tid(fra midnat til kl 17), og nu ved jeg hvorfor man kommer til at lyde som ane grete bjarup gris på crack, at den religion. Det er belastende at undvære rigtig menneske føde så længe, så herligt lige at guffe 200 gram kødsovs og pasta i dunken til tidlig aftensmad. Nu føler jeg mig som menneske/mand igen :headbang:
BilledeBillede

Come on you Redmen

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 24. jun, 2019 21:47

Jeg var lige ved at tro at der var noget galt i korruptions fabrikken(danske bank), da man intet har hørt om hjerneblødninger/korruption/giga honorar, i flere dage, men pyha alt er som det skal være. Nej hvor er jeg glad for at de nu har taget kæmpe gebyrer, så alt er helt normalt. Unormalt er det dog at de stadig har små sparer som kunder :dontknow:
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 42

Indlæg af ilusio » onsdag, 03. jul, 2019 08:59

Thommo skrev:Jeg ville prøve at finde ud af hvorfor veganere er så trælse at høre på, altså de prædikende i tv, for kender ikke veganere i virkeligheden, så prøvede det i en længere tid(fra midnat til kl 17), og nu ved jeg hvorfor man kommer til at lyde som ane grete bjarup gris på crack, at den religion. Det er belastende at undvære rigtig menneske føde så længe, så herligt lige at guffe 200 gram kødsovs og pasta i dunken til tidlig aftensmad. Nu føler jeg mig som menneske/mand igen :headbang:
En ting jeg ofter undrer mig over i disse uger er:
Når naboen tænder grillen og smider bøfferne på, så bliver jeg sulten. Sker det samme for veganere når jeg slår græs eller klipper hæk?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » fredag, 26. jul, 2019 11:06

Er jeg den eneste der synes Tour'en har været for vild i år?

Alaphillipe har været en gave til løbet

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. sep, 2019 21:36

Jeg undrer mig over der ikke er oprettet en klima/hykler tråd, for kors der er mange hyklere i denne miljø debat, der raser, nu så jeg et kort klip med hende teenageren greta der piver på en scene i USA, der hyldes for at pjække fra skole, det fik man skæld ud for i 90 ´erne. nu er hun så sejlet over atlanten i en sejlbåd, groooooovy, lige indtil at facit bliver 6 sejlere skal flyves over og hente båden tilbage til Norge, fremfor kun 4 ture over atlanten hvis hykleren og hendes far var fløjet, at hun ikke tænker på facit fremfor image siger ALT om den generelle debat, ligeså med alle unge der flyver når "bare" mor og far betaler. men går klima strejke når skolen begynder, for at få fri fra skole.

Og jeg er ikke miljøsvin på nogen som helst måde, men er nu heller ikke hverken hellig og hykler modsat langt over halvdelen af "klima aktivisterne", er min fornemmelse. Mindre piveri mere handling af de unge altså, det giver ondt i hovedet af al den hovedrysten.
Jeg fornemmer flertallet bare går demonstration, for at få nogle selfies i en demo, og fremhæve hvor god man er, for så at tage fars Boeing hjem bagefter.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. sep, 2019 01:08

F1rm1no skrev:
mandag, 24. sep, 2018 17:49

Jep. Er lidt vild med ure. Lige nu har jeg et Rolex Explore II special edition. Hvad har i på armen?
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. okt, 2019 11:48

Nogen der ved hvad prisleje en simpel Liverpool tatovering koster

Ala den her

https://instagram.frix8-1.fna.fbcdn.net ... OA%3D%3D.2

Eller den her
Billede
http://24.media.tumblr.com/tumblr_luzbz ... o1_500.jpg

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 09. okt, 2019 19:36

Det er godt nok svært at sige ? Men måske en 2500,- ? Det gav jeg for en der er noget mindre, men en også svære..... tror jeg da :D så måske i det pris område.. måske 1500-2500 for dem du vedhæftet men jeg ved det sku godt nok ikke.. spørg en tatovør ad til hans/hendes pris.
Synes du skal tage et billede SF det du vil have lavet, find den tatovør du vil bruge ud fra anmeldelser, egen forbemmelse og hans/hendes portofolio af tidligere arbejde.
Få prisen og så find pengene dernæst.

Jeg hsr en Liverpool tusch på venstre arm jeg er enormt glad for... pånær lige kvaliteten af selve tuschen. Jeg skal have lavet min om, det skal stadig være en Liverpool tusch, men den skal gøres pæn.

Har en almindelig på modsatte arm , der for LFC tatoveringen til at ligne en tyggegummi tatovering til samligning, og det er jeg simpelthen SÅ ærgelig over. Så jeg skal som sagt have min lavet om ud fra ovenstående rækkefølge:

• Finde ud af HVAD jeg vil have lavet
• finde ud af hvor (her har jeg dog ret gode ideer)
• få prisen for projektet hos den foretrukne tatovør
• aftal tid og få lavet det.

Den slags ting må koste det, det nu engang koster.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. dec, 2019 21:17

ole birk olsen har da vist fået en hjerneblødning, i ramme alvor, for han er HELT væk fra vinduet. Ved ikke hvordan symptomer på hjerne blødninger er, men gætter på det er lidt som ole fremstår. Står på live tv og beskylder en stillads arbejder for at være bagmand for hærværket forleden, uden skyggen af bevis. Clement var målløs, af to omgange, og Clement er ellers aldrig mundlam.

Hvis ikke stodderen er syg, bør der godt nok være konsekvenser af de alvorlige :roll:

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 12. dec, 2019 18:21

Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. sep, 2019 01:08
F1rm1no skrev:

Jep. Er lidt vild med ure. Lige nu har jeg et Rolex Explore II special edition. Hvad har i på armen?
Uhh, med sort eller hvid skive? Jeg overvejer selv #216570, men jeg synes prisen er gået lidt op på den. Lige nu har jeg en Alpinist på armen.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. dec, 2019 21:32

Fowler89 skrev:
torsdag, 12. dec, 2019 18:21
Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. sep, 2019 01:08
F1rm1no skrev:

Uhh, med sort eller hvid skive? Jeg overvejer selv #216570, men jeg synes prisen er gået lidt op på den. Lige nu har jeg en Alpinist på armen.
Sort sæføli 8-)

Der er så mange fede ure efterhånden. Jeg kigger lidt på et Millemiglia eller det nye Oris Pilot.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Besvar