Dit og dat tråden

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 45

Re: Dit og dat tråden

Indlæg af Thommo » torsdag, 12. mar, 2020 23:37

mit syn på corona panikken, vises meget godt af the office....Vil lige påpege at der i dk er 700 færre dødsfald af influenza lignende sygdomme fra august19 til marts i år, snittet i den periode er 1000 nu 300, så ret dramatisk fald.Jeg fatter ikke statsministeren er blevet så giga medie luder som hun er blevet, men okay hun virker nok handlekraftig for den panikkede befolkning, hilsen en eks social demokrat.

Jeg forventer dette er et eksperiment for at se panik i befolkningen, ellers fatter jeg ikke helt pointen. med deres opfordring til panik og undladen at hamstre, jeg spiser popcorn til dette reality show verden "eliten" kører som jeg ellers er modstander af, altså reality.....og "eliten"

Og hørte kællingen vist nævnte den spanske syge i forbindelse med dette "hik" jøsses da hvor virkelighedsfjern kan man blive. :wall: :wall: :wall: :wall:
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 18. mar, 2020 14:59

Thommo skrev:
torsdag, 12. mar, 2020 23:37
mit syn på corona panikken, vises meget godt af the office....Vil lige påpege at der i dk er 700 færre dødsfald af influenza lignende sygdomme fra august19 til marts i år, snittet i den periode er 1000 nu 300, så ret dramatisk fald.Jeg fatter ikke statsministeren er blevet så giga medie luder som hun er blevet, men okay hun virker nok handlekraftig for den panikkede befolkning, hilsen en eks social demokrat.

Jeg forventer dette er et eksperiment for at se panik i befolkningen, ellers fatter jeg ikke helt pointen. med deres opfordring til panik og undladen at hamstre, jeg spiser popcorn til dette reality show verden "eliten" kører som jeg ellers er modstander af, altså reality.....og "eliten"

Og hørte kællingen vist nævnte den spanske syge i forbindelse med dette "hik" jøsses da hvor virkelighedsfjern kan man blive. :wall: :wall: :wall: :wall:
Det var da nok det dummeste indlæg jeg har læst i de 2 år jeg har været på dette forum.

Brugeravatar
JanRude
Geografisk sted: Odense C
Alder: 48

Indlæg af JanRude » onsdag, 18. mar, 2020 17:27

Fowler89 skrev:
onsdag, 18. mar, 2020 14:59
Thommo skrev:
torsdag, 12. mar, 2020 23:37

Det var da nok det dummeste indlæg jeg har læst i de 2 år jeg har været på dette forum.
Enig Fowler89
Men mon ikke bare der er en der har hamstret rigeligt med Tuborg Fine Festival?
“Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live”
- Charles Bukowski

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 17. jun, 2020 21:05

aha, er du med i paradise hotel, når du nu kommunikerer på sådan en måde?. Vi er snart oppe på dødstallet af en normal influenza sæson, bare til info. så forstår stadig ikke hysteriet. snit alderen er 82 år, men spændende med den lemminge effekt, mette har skabt :wall: :wall: :roll: :roll:
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jun, 2020 08:47

Thommo skrev:
onsdag, 17. jun, 2020 21:05
aha, er du med i paradise hotel, når du nu kommunikerer på sådan en måde?. Vi er snart oppe på dødstallet af en normal influenza sæson, bare til info. så forstår stadig ikke hysteriet. snit alderen er 82 år, men spændende med den lemminge effekt, mette har skabt :wall: :wall: :roll: :roll:
men vi har også stoppet den normale influenza og en masse andre sygdomme samtidig, så dødstallet kan jo ikke rigtig bruges, medmindre vi kan se den alternative virkelighed hvor vi intet gør.

Problemet var jo at ingen handling kunne risikere at se København ende som BErgamo, hvor det gik ret galt ret hurtigt, og på det tidspunkt kendte vi ikke virus godt nok til at kunne være sikre på hvilke tiltag der virkede bedst. i en evt. 2. bølge vil vi kunne nøjes med meget mildere tiltag.

Det mest groteske var vel at vi sender utilstrækkeligt hjælpeudstyr til Italien og at hverken regering eller oppositionsledere turde sige det imod.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 10. jul, 2020 00:06

Herligt med et indlæg hvor der er en brugerprofil med en normal iq bag indlæget, det går jeg ud fra man godt må skrive da mit indlæg blev kaldt dumt, og det citerede var direkte stupidt "dumme amalie værdigt" og bare tag det til dig fowlerxxx grotesk navn når man fremstår så langt fra en legende.
Grunden til mit oprindelige indlæg var at det blev/bliver jo fremstillet som den spanske syge, ikke desto mindre kunne jeg gå til tandlæge 16. marts blandt andet(og det gjorde jeg altså) det blev så lukket ned dagen efter, og jeg ved på egen krop at masser af menneske liv intet regnes for noget af det offentlige, der er så lige oppe med plejehjælp for demente som misrygtes og spinraza til børn som der nu ikke er penge til............Vi skulle jo redde 82 åriges liv....i snit, fremfor børn......Og soldater som ikke får psykolog........og ansøgere til flexjob og førtids pension som syltes fuldstændig vanvittigt, og børn med diagnoser som syltes og misrøgtes for vildt.......og jeg kunne blive ved, men i følger nok ikke TVA, men influencers på 11 år så hvad fa´en. Men igen lad os stoppe alt for at forlænge livet et par mdr.!!!!!!!!!!!!!!! på nogle ældre.....Og har altså 2 levende forældre plus pap som lever, men er i risiko gruppen, men kan stadig godt se rationelt på tingene, tag ansvar for eget liv, uden at smadre samfundet.

ved ikke om fowler og den anden spade må kalde mit indlæg dumt, og jeg ikke må kalde dem for iq udfordrede, og med sikkerhed 25 % under min, som er ganske hæderlig. Sådanne stupide indlæg er velsagtens lige præcis grunden til der efterhånden kun er 10-12 faste brugere herinde. Der var plads til meninger engang, og det var egentligt fedt nok.

P.S og lige netop rationale og selvindsigt er der godt nok gigantisk mangel på i dagens verden, i to stupide f.... og j..... må google hvad min sætning betyder. og vende tilbage hvis i fatter det og har input.

Men igen jeg får nok karantæne for at ytre sandheden(ytre betyder fortælle f og j ;) )

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 10. jul, 2020 12:47

Thommo skrev:
fredag, 10. jul, 2020 00:06
Herligt med et indlæg hvor der er en brugerprofil med en normal iq bag indlæget, det går jeg ud fra man godt må skrive da mit indlæg blev kaldt dumt, og det citerede var direkte stupidt "dumme amalie værdigt" og bare tag det til dig fowlerxxx grotesk navn når man fremstår så langt fra en legende.
Grunden til mit oprindelige indlæg var at det blev/bliver jo fremstillet som den spanske syge, ikke desto mindre kunne jeg gå til tandlæge 16. marts blandt andet(og det gjorde jeg altså) det blev så lukket ned dagen efter, og jeg ved på egen krop at masser af menneske liv intet regnes for noget af det offentlige, der er så lige oppe med plejehjælp for demente som misrygtes og spinraza til børn som der nu ikke er penge til............Vi skulle jo redde 82 åriges liv....i snit, fremfor børn......Og soldater som ikke får psykolog........og ansøgere til flexjob og førtids pension som syltes fuldstændig vanvittigt, og børn med diagnoser som syltes og misrøgtes for vildt.......og jeg kunne blive ved, men i følger nok ikke TVA, men influencers på 11 år så hvad fa´en. Men igen lad os stoppe alt for at forlænge livet et par mdr.!!!!!!!!!!!!!!! på nogle ældre.....Og har altså 2 levende forældre plus pap som lever, men er i risiko gruppen, men kan stadig godt se rationelt på tingene, tag ansvar for eget liv, uden at smadre samfundet.

ved ikke om fowler og den anden spade må kalde mit indlæg dumt, og jeg ikke må kalde dem for iq udfordrede, og med sikkerhed 25 % under min, som er ganske hæderlig. Sådanne stupide indlæg er velsagtens lige præcis grunden til der efterhånden kun er 10-12 faste brugere herinde. Der var plads til meninger engang, og det var egentligt fedt nok.

P.S og lige netop rationale og selvindsigt er der godt nok gigantisk mangel på i dagens verden, i to stupide f.... og j..... må google hvad min sætning betyder. og vende tilbage hvis i fatter det og har input.

Men igen jeg får nok karantæne for at ytre sandheden(ytre betyder fortælle f og j ;) )
Andre gange er straffen i sig selv, at man lader dit indlæg stå, så andre for vedvarende kan se dit indlæg... ;)

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 10. jul, 2020 12:49

Den her tråd er ved at gå af sporet.
Der er ikke nogen, der skal kalde hinanden hverken det ene eller andet. Respekter folks meninger og holdninger. I stedet for at kalde folk underlige ting, så kom med saglige argumenter o.l.
Det klæder ikke nogen med dette børnehave niveau!

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Indlæg af Fowler89 » søndag, 12. jul, 2020 00:00

Thommo skrev:
fredag, 10. jul, 2020 00:06

Du har da vidst strammet sølvpapirshatten lidt for stramt, det virker til at du har fået en hjerneskade.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » søndag, 12. jul, 2020 11:08

Uden at ville gisne om, hvad der er rigtige og forkerte strategier i denne Corona-tid, vil jeg da gerne byde ind med lidt ekstra data til debatten.

Som jeg læser rapporten, så betyder den nærmest globale nedlukningsstrategi for at redde liv - primært blandt ældre medborgere, at man desværre ender med at risikere en anden befolkningsgruppes liv. Det rapporteres, at yderligere 121 millioner mennesker presses ud i sult, som konskevens af verdens Corona-tiltag. Heriblandt desværre mange børn.

https://jyllands-posten.dk/internationa ... er-corona/

Generelt er det her bare en lortesituation. Der er kun tabere. De forskere, der forhåbentlig engang får lavet en vaccine, vil i sandhed være helte. Men indtil da, burde hele verden sgu være markant bedre til at samarbejde åbent og ærligt.
Kloppite

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 12. jul, 2020 11:29

@Fowler89, @Thommo m.fl.
Så stopper vi lige den tiltaleform I kører overfor hinanden, ellers kommer jeg til at se på, om nogen skal på sommerferie!

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 07. okt, 2020 21:17

Eddie Van Halen er død!

En ægte legende! Ingen overbetalte boldspillere, når hans sokkeholdere!

R.I.P Eddie - tak for inspirationen, og ungdommens soundtrack.

6 oktober er blevet en mærkedag!

YNWA

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 11. okt, 2020 16:49

Det er lang tid siden jeg har oddset. Men overvejer at smide lidt mønt på nogle kampe. Hvem er bedst af online udbyderne? Og kan msn få udbetalt pengene til banken uden at blive mistænkeliggjort for hvidvask?
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 17. okt, 2020 21:39

Hvad i alverden foregår der ?
Sidder der en Scum fan i Legos udviklingsafdeling ?
På jobbet finder jeg ud af at min ynglings scum fan, har bygget Toilettet i Lego.... som officielt legosamlesæt!
jeg tænker at jeg da klart også vil købe Anfield som legosæt. Genialt og sjovt.
Men Anfield findes ikke som legosamlesæt!!!!! wtf!!!
Jeg har kontaktet lego og bedt dem om at komme igang. Det kan jo ikke være rigtigt at Englands mest legendariske stadion ikke findes som legosamlesæt, når det gamle toilet gør
Jeg er rystet!!!
Jeg vil gerne opfordre jer alle til at skrive til Lego og kræve at Anfield inden jul, kan købes som lego samlesæt!
YNWA

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar