| Forfatter |
besked |
|
Emmy
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : onsdag, 25. nov, 2009 17:42 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59 Indlæg: 3207 Geografisk sted: Legoland
|
|
Det glæder mig meget at han har grebet chancen så flot nu når Torres igen er skadet. I mine øjne er han et stort talent som sagtens kan udvikle sig til en klasse spiller. Forhåbentlig kan han fortsætte fremgangen og tilføre vores mere angrebs power.
_________________ Vær kun glad for tåberne. Det er deres skyld at vi andre ser så intelligente ud.
|
|
 |
|
 |
|
Hekkem
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : onsdag, 25. nov, 2009 17:58 |
|
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22 Indlæg: 5434 Geografisk sted: Roskilde
|
Emmy skrev: Det glæder mig meget at han har grebet chancen så flot nu når Torres igen er skadet. I mine øjne er han et stort talent som sagtens kan udvikle sig til en klasse spiller. Forhåbentlig kan han fortsætte fremgangen og tilføre vores mere angrebs power. Er det mig, eller mindede det han præsterede i går, en del om Peter Crouch? Blot noget hurtigere og mere bevægelig. Han fik mange umulige bolde at arbejde med i hoved- og brysthøjde, hvorpå han på ganske fin vis fik taget den til sig, og de fleste gange skilt sig godt af med den.
_________________ http://hekkemscorner.blogspot.com/"No club will never, ever match Liverpool FC which is still the greatest club in the world"
|
|
 |
|
 |
|
Callesen
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : onsdag, 25. nov, 2009 18:08 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58 Indlæg: 5361 Geografisk sted: Sønderborg
|
|
Han kan blive rigtig god, og jeg synes man fra kamp til kamp kan se han får mere selvtillid og bliver bedre og bedre.
Synes dog til tider han har det med og komme lidt for langt væk fra feltet for og søge de frie rum, så vi til tider ender med og mangle ham derinde.
|
|
 |
|
 |
|
Flemming
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : onsdag, 25. nov, 2009 21:06 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50 Indlæg: 3028 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Callesen skrev: Han kan blive rigtig god, og jeg synes man fra kamp til kamp kan se han får mere selvtillid og bliver bedre og bedre.
Synes dog til tider han har det med og komme lidt for langt væk fra feltet for og søge de frie rum, så vi til tider ender med og mangle ham derinde. Det er så der der andre offensive spillere skal trække ind i feltet nu Ngog har trukket en forsvarsspiller med sig. Ngog ser mere og mere ud til at være et godt køb.
_________________ I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
|
|
 |
|
 |
|
NAH
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : torsdag, 26. nov, 2009 06:39 |
|
Tilmeldt: tirsdag, 08. apr, 2008 19:19 Indlæg: 1655 Geografisk sted: Grenaa
|
Han er ung, hurtig, teknisk god og fransk hvorfor har Wenger ikke købt ham? Der må være et eller andet galt med ham Lidt flere muller og mere rutine og den eneste fejl Wenger kan finde er at han ikke er Arsenal spiller 
|
|
 |
|
 |
|
nikand
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : torsdag, 26. nov, 2009 13:32 |
|
|
NAH skrev: Han er ung, hurtig, teknisk god og fransk hvorfor har Wenger ikke købt ham? Der må være et eller andet galt med ham Lidt flere muller og mere rutine og den eneste fejl Wenger kan finde er at han ikke er Arsenal spiller  Formodentlig pga. hans tekniske niveau.
_________________ Spis samba.... - spis ikke sand.
|
|
 |
|
 |
|
mig_der
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : fredag, 27. nov, 2009 18:52 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57 Indlæg: 983 Geografisk sted: 8000
|
Hekkem skrev: Emmy skrev: Det glæder mig meget at han har grebet chancen så flot nu når Torres igen er skadet. I mine øjne er han et stort talent som sagtens kan udvikle sig til en klasse spiller. Forhåbentlig kan han fortsætte fremgangen og tilføre vores mere angrebs power. Er det mig, eller mindede det han præsterede i går, en del om Peter Crouch? Blot noget hurtigere og mere bevægelig. Han fik mange umulige bolde at arbejde med i hoved- og brysthøjde, hvorpå han på ganske fin vis fik taget den til sig, og de fleste gange skilt sig godt af med den. Det der Hekkem har jeg også bemærket mig flere gange, han har en eller anden mærkelig evne til at få raget selv de mest umulige bolde til sig. Det er sgu et godt talent at have, og så kan han heade modsat Crouch. Jeg synes vi skal satse mere på ham, evt statende sammen med Torres.
_________________ some balls are held for charity and some for fancy dress but when they're held for pleasure they're the balls that I like best!
|
|
 |
|
 |
|
AJ
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : lørdag, 28. nov, 2009 12:02 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01 Indlæg: 4466 Geografisk sted: Herlev
|
mig_der skrev: Hekkem skrev: Emmy skrev: Det glæder mig meget at han har grebet chancen så flot nu når Torres igen er skadet. I mine øjne er han et stort talent som sagtens kan udvikle sig til en klasse spiller. Forhåbentlig kan han fortsætte fremgangen og tilføre vores mere angrebs power. Er det mig, eller mindede det han præsterede i går, en del om Peter Crouch? Blot noget hurtigere og mere bevægelig. Han fik mange umulige bolde at arbejde med i hoved- og brysthøjde, hvorpå han på ganske fin vis fik taget den til sig, og de fleste gange skilt sig godt af med den. Det der Hekkem har jeg også bemærket mig flere gange, han har en eller anden mærkelig evne til at få raget selv de mest umulige bolde til sig. Det er sgu et godt talent at have, og så kan han heade modsat Crouch. Jeg synes vi skal satse mere på ham, evt statende sammen med Torres. Lyder som en god idé. Så kan Gerrard rykkes ned på den centrale midtbane. Lucas må så tage plads på bænken, men jeg tror generelt vi ville blive farligere med to deciderede angribere, og Torres-N'Gog konstellationen er vel ikke rigtig afprøvet endnu. Det er imo værd at gøre forsøget.
|
|
 |
|
 |
|
Aarde
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : lørdag, 30. jan, 2010 19:54 |
|
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 16:29 Indlæg: 3937 Geografisk sted: København Ø
|
|
For lige en gang for alle at få lukket N'Gog/N'Gok snakken, smides citatet fra dagens kampkommentator lige herind også:
He wants to be known as N'gok these days because of his international ambitions with Cameroun. So he prefers the African pronunciation rather than the French one.
Altså David N'Gok
_________________ "No one leaves this show empty handed, so we're gonna cut off his hands."
|
|
 |
|
 |
|
Thommo
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : søndag, 31. jan, 2010 14:17 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54 Indlæg: 2693 Geografisk sted: Randers
|
Det har jeg også altid kaldt ham, udelukkende fordi jeg ikke gider ligge under for diverse mystiske udtalelser. Og ja gu ved jeg godt jeg er mærkelig, og går i små sko 
_________________ Jeg har allerede ført mit nytårsforsæt ud i livet,nemlig ikke og være så selvoptaget,ellers fandt jeg mig selv helt perfekt! Dog er jeg flueknepper,går i små sko og er politisk ukorrekt i min fritid.
|
|
 |
|
 |
|
Alonso
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : lørdag, 31. jul, 2010 14:29 |
|
|
|
Er N'Gog vores Nicklas Bendtner?
Jeg husker i hvert fald Bendtner virke ret kluntet nogle gange og ligeledes brænde nogle usandsynligt store afslutninger, ligesom han blev blandet bedømt af Arsenal-fansene.
Jeg synes N'Gog fortjener ros. Jeg er stadig ikke sikker på at han er en god nok afløser når Torres er skadet, men han har godt nok flyttet sig meget siden vi så ham første gang. Han er altid villig til at lære og talentet kan man ikke tage fra ham.
|
|
 |
|
 |
|
Liverdrengen
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : lørdag, 31. jul, 2010 14:39 |
|
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46 Indlæg: 964 Geografisk sted: danemark
|
Alonso skrev: Er N'Gog vores Nicklas Bendtner?
Jeg husker i hvert fald Bendtner virke ret kluntet nogle gange og ligeledes brænde nogle usandsynligt store afslutninger, ligesom han blev blandet bedømt af Arsenal-fansene.
Jeg synes N'Gog fortjener ros. Jeg er stadig ikke sikker på at han er en god nok afløser når Torres er skadet, men han har godt nok flyttet sig meget siden vi så ham første gang. Han er altid villig til at lære og talentet kan man ikke tage fra ham. +1
_________________ "Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
|
|
 |
|
 |
|
Mazter81
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : søndag, 01. aug, 2010 10:28 |
|
|
Alonso skrev: Jeg synes N'Gog fortjener ros. Jeg er stadig ikke sikker på at han er en god nok afløser når Torres er skadet, men han har godt nok flyttet sig meget siden vi så ham første gang. Han er altid villig til at lære og talentet kan man ikke tage fra ham. Jeg er enig. På trods af at han har vist svingende styrke på banen som afløser for Torres, så har han altid imponeret mig med hans gå på mod - jeg synes altid han blir ved med at prøve, selvom han er startet dårligt eller han spiller dårligt... Det er IMO også en kvalitet, selvom han måske skal vænne sig til at prøve lidt mindre fantastiske ting når det går skidt
|
|
 |
|
 |
|
Cynwal
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : mandag, 16. aug, 2010 19:23 |
|
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 16:52 Indlæg: 2639 Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
|
|
Er vores nummer 24 ved at åbne kalenderlågen til at blive en tidlig julegave til os alle sammen? Han virkede væsentligt skarpere mod gunners igår end tidligere set!
_________________ Steve Heighway - fra en tid da der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg. Da TV var nuancer af grå- og SKolen var Sort!
|
|
 |
|
 |
|
Callesen
|
Titel: Re: 24 - David N'Gog : mandag, 16. aug, 2010 19:36 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58 Indlæg: 5361 Geografisk sted: Sønderborg
|
|
Håber han kan forsætte med at score mål, og udvikle sig. Mon ikke det bliver til et par kampe med Torres på toppen i løbet af sæsonen.
|
|
 |
|
 |
|