14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » lørdag, 04. jan, 2014 16:50

Kelly skrev:Jordan er en klog spiller. Jones er det samme. Jeg gad godt liverpool havde begge to.
Det har vi. Brad Jones i buret:-)
We need a new Fowler...

Hr. Larsen
Indlæg: 226
Tilmeldt: torsdag, 15. aug, 2013 14:07

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Larsen » søndag, 05. jan, 2014 01:14


mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af mortenbak » søndag, 05. jan, 2014 01:57

Elsker den dreng !

Ansæt ham Peters :)

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af JTN » søndag, 05. jan, 2014 11:37

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... tspur.html

Der begynder at danne sig et mønster. Lige om lidt skubber Aspas Suárez ud på bænken! I hørte det her først!

Edit: Han er iøvrigt ansat: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... or-success
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » søndag, 05. jan, 2014 15:10

Jordan har da heldigvis hørt at han skulle igang med assist og mål, det sidste skal nu være endnu bedre. Men fem assist til Luis siden november i PL er forrygende. Jordan du skal som Coutinho i gang med målscoringen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alonso » søndag, 05. jan, 2014 16:12

mortenbak skrev:
Elsker den dreng !

Ansæt ham Peters :)
Han er allerede tilknyttet klubben.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 07. jan, 2014 16:53

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » tirsdag, 07. jan, 2014 21:14

Haha han ligner en 6 årig, der har fået det i fødseldagsgave han altid har ønsket sig. Når det så er skrevet, han bliver aldrig manager, de står bare med deres stoneface 8-) .
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af thefugle » søndag, 12. jan, 2014 11:17

‘I have absolutely no idea what Alex Ferguson is talking about,’ said Dr Salo. ‘I’m sure if people do have a damaging running style it can affect them later. But as somebody who follows football a little bit, I don’t recognise this specific description of Henderson as being meaningful.’


Godt at rødtuden ikke er bitter over at han ikke fik fat i Hendo. Så finder han da i det mindste ikke på falske påstande omkring hvorfor han ikke gik efter en klasse spiller. muhahaha.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AllanShore » søndag, 12. jan, 2014 11:26

Apropos det med løbestilen, er der andre, der praktiserer den samme måde, som mange er begyndt på de senere år - altså at lande inde under hoften og også gerne på forfoden? Eller er der bare nogle, der ved noget om fordelene og ulemperne ved det?

Jeg er selv begyndt på det, og det kræver godt nok noget tilvending. Mine lægge har været på konstant overarbejde de seneste måneder, men omvendt, så føles det også mere naturligt nu, fremfor når man lander på hælen. Jeg har også bidt mærke i, at mange fodboldspillere ser ud til at have fået en del træning i løbestil, og jeg læste også et sted, at Varane har været ude i denne sæson pga. knæproblemer, og at han efterfølgende har fået anbefalet at omlægge sin løbestil.
Fan af Manchester United

Daabeck
Indlæg: 1
Tilmeldt: søndag, 12. jan, 2014 12:02

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Daabeck » søndag, 12. jan, 2014 12:15

AllanShore skrev:Apropos det med løbestilen, er der andre, der praktiserer den samme måde, som mange er begyndt på de senere år - altså at lande inde under hoften og også gerne på forfoden? Eller er der bare nogle, der ved noget om fordelene og ulemperne ved det?

Jeg er selv begyndt på det, og det kræver godt nok noget tilvending. Mine lægge har været på konstant overarbejde de seneste måneder, men omvendt, så føles det også mere naturligt nu, fremfor når man lander på hælen. Jeg har også bidt mærke i, at mange fodboldspillere ser ud til at have fået en del træning i løbestil, og jeg læste også et sted, at Varane har været ude i denne sæson pga. knæproblemer, og at han efterfølgende har fået anbefalet at omlægge sin løbestil.
Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Du kan høre Daniel Lieberman fortælle mere om det her http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE
Samt kan dokumentaren "The Perfect Runner" anbefales.

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » søndag, 12. jan, 2014 12:51

Daabeck skrev: Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Du kan høre Daniel Lieberman fortælle mere om det her http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE
Samt kan dokumentaren "The Perfect Runner" anbefales.
Velkommen til! :)
Skal lige høre nøjagtig hvad du mener, når du skriver, at det er bedst at "lande på bolden af foden"
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AllanShore » søndag, 12. jan, 2014 12:57

Nr.7LuisSuarez skrev:
Daabeck skrev: Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Du kan høre Daniel Lieberman fortælle mere om det her http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE
Samt kan dokumentaren "The Perfect Runner" anbefales.
Velkommen til! :)
Skal lige høre nøjagtig hvad du mener, når du skriver, at det er bedst at "lande på bolden af foden"
Prøv at gå på stedet, evt. med høje knæløft. Der hvor dine fødder først rammer gulvet er bolden af foden.
Fan af Manchester United

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mazter81 » søndag, 12. jan, 2014 15:13

AllanShore skrev:
Nr.7LuisSuarez skrev:
Daabeck skrev: Jeg skrev faktisk min SRP om barefodsløb og forskellige løbestile. Nu har jeg ikke nær studeret, hvordan Hendo løber, men det mest naturlige og mindst belastende løbestil, er at lande på "bolden af foden", så man får stimuleret musklerne i svangen, så du får brugt den fjedereffekt, hvori svangen optager 17% af den mekaniske energi, der opstår ved et nedslag i løb. Sammen med akillessenen, som er kroppens største fjeder. Den (akillessenen) optager 35% fra den energi, som der kommer, når du rammer jorden med din fod og udløser det igen, når du sætter af.
Du kan høre Daniel Lieberman fortælle mere om det her http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE
Samt kan dokumentaren "The Perfect Runner" anbefales.
Velkommen til! :)
Skal lige høre nøjagtig hvad du mener, når du skriver, at det er bedst at "lande på bolden af foden"
Prøv at gå på stedet, evt. med høje knæløft. Der hvor dine fødder først rammer gulvet er bolden af foden.
Altså under hælen?

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Brockins » søndag, 12. jan, 2014 19:50

Henderson var ikke specielt god i dag. Forhåbentligt kan han fortsætte sit gode spil, selvom Gerrard nu er kommet tilbage.

Besvar