14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » torsdag, 15. okt, 2015 08:27

Iflg. Liverpool.no kan vores kaptajn misse de næste ti kampe!

Det er bare drønærgeligt at Hendo er ude så længe.
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af texy » torsdag, 15. okt, 2015 09:10

nikand skrev:Iflg. Liverpool.no kan vores kaptajn misse de næste ti kampe!

Det er bare drønærgeligt at Hendo er ude så længe.
Ja, det er det. Men "heldigvis" må de 10 kampe inkludere en del cup-kampe, da vi kun har 4 PL-kampe fra nu og frem til den 21. november, hvor han skulle kunne være tilbage ifølge physioroom.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 15. okt, 2015 09:15

texy skrev:
nikand skrev:Iflg. Liverpool.no kan vores kaptajn misse de næste ti kampe!

Det er bare drønærgeligt at Hendo er ude så længe.
Ja, det er det. Men "heldigvis" må de 10 kampe inkludere en del cup-kampe, da vi kun har 4 PL-kampe fra nu og frem til den 21. november, hvor han skulle kunne være tilbage ifølge physioroom.

21 nov synes jeg har stået på physioroom, i lang tid. Så en nyhed er det vel ikke ligefrem.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » torsdag, 15. okt, 2015 17:59

Det var nyt for mig. Tænker Klopp må glæde sig til at spille med Hendo, der har motor og hjerte uden de fodboldmæssige kvaliteter. (Det er motor og hjerte nu også)
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. okt, 2015 18:50

nikand skrev:Det var nyt for mig. Tænker Klopp må glæde sig til at spille med Hendo, der har motor og hjerte uden de fodboldmæssige kvaliteter. (Det er motor og hjerte nu også)
Så Hendo har ingen fodboldmæssige kvaliteter?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AndreasN » torsdag, 15. okt, 2015 19:07

Nej, den studsede jeg da også lidt over.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Aarhus » torsdag, 15. okt, 2015 21:19

Blandt vores midtbanespillere er han om nogen manden med et end product.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » fredag, 16. okt, 2015 20:53

Emmy skrev:
nikand skrev:Det var nyt for mig. Tænker Klopp må glæde sig til at spille med Hendo, der har motor og hjerte uden de fodboldmæssige kvaliteter. (Det er motor og hjerte nu også)
Så Hendo har ingen fodboldmæssige kvaliteter?
Ups.

Jeg manglede vidst lige " et udover" isf uden,,
We need a new Fowler...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. dec, 2015 11:26

Dårlige nyheder for Hendo. Hælskaden viser sig at være et kronisk problem, der ikke kan helbredes, men kun holdes i ro ved behandling.

Der bliver i interviewet ikke fokuseret meget på, hvilke implikationer det får for Hendo. Men det nævnes, at lidelsen ikke er så sjælden igen og at mange atleter lider af samme problemer. Blandt andet skulle Carra angivelig også have haft denne skade, og han var da garant for en ok arbejdsindsats ;) .

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... njury.html

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AndreasN » lørdag, 05. dec, 2015 12:18

Henderson har netop skrevet på Twitter, at han mener, hans skade er blevet kørt ud af proportioner, og han ikke vil spille i smerte resten af sin karriere. Han har det meget bedre og skal sådan set bare være opmærksom og forsigtig med den. Det er sgu gode nyhed og hvor er det rart at have kaptajnen tilbage!
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. dec, 2015 14:12

AndreasN skrev:Henderson har netop skrevet på Twitter, at han mener, hans skade er blevet kørt ud af proportioner, og han ikke vil spille i smerte resten af sin karriere. Han har det meget bedre og skal sådan set bare være opmærksom og forsigtig med den. Det er sgu gode nyhed og hvor er det rart at have kaptajnen tilbage!
Gode nyheder! Jeg er overbevist om, at Hendo bliver en vigtig brik under Klopp.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » tirsdag, 22. dec, 2015 14:44

Jeg har savnet Hendo, men så kommer han retur og vi taber. Det er bemærkelsesværdigt og besynderligt for forleden var han ene mand der spillede til godkendt.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 22. dec, 2015 22:18

Gerrard vendte også tilbage til Melwood på samme tid. Coincidence? I think not!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » torsdag, 24. dec, 2015 09:02

Mads T. skrev:Gerrard vendte også tilbage til Melwood på samme tid. Coincidence? I think not!
I hvert fald bemærkelsesværdigt at return og the King har den indflydelse på de resterende spillere. Kæft de burde jokke på speederen og give fuld gas så Gerrard kunne sige great perfomance.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 21. feb, 2016 11:50

På side 33 i denne tråd udtrykte jeg min bekymring overfor Hendo som anfører. Han er ingen leder. Nedenunder er der et lille skriv fra den norske.


Kapteinen
KAPTEINEN
Tommy Smith, Emlyn Hughes, Phil Thompson, Ian Rush og ikke minst Steven Gerrard er store Liverpool-spillere som har vært kapteiner og nydt stor respekt blant medspillere og publikum.
av Bjørn Kittelsen

Dette er spillere som har stått frem og på sin måte har ledet laget til store triumfer. Vi mangler en stjerne i denne posisjonen nå. Jordan Henderson er en solid spiller, men han er ikke kaptein med stor K. Betydningen av en leder på banen er vanskelig å overvurdere.

Vi har fått en manager som har alle tenkelige positive egenskaper. Engasjert, samlende, humørfylt, motiverende og en CV som viser at han kan få til store ting. Men han er ikke utpå banen når kampene spilles.

På banen mangler vi en lederskikkelse. Vi mangler en som går i krigen. En som står opp når det går imot. Den spilleren jeg ønsker må være en naturlig leder. En de andre spillerne ser opp til. En fremragende kaptein har enorm innvirkning på hele laget.

Har vi noen kandidater i dagens tropp? Hvis vi begynner med nevnte Jordan Henderson, så bedømmer jeg ikke han som en naturlig leder. Han er normalt en relativt nøytral arbeidshest som har mer enn nok med selv å prestere på høyeste nivå. Blant de øvrige midtbane- og angrepsspillerne finner jeg ingen lederkandidater.

Den personen og spilleren jeg ville hatt mest tro på, er en yngre utgave av Kolo Toure med sitt flotte humør og herlige kroppsspråk. Det smitter over på alle. En aldrene Kolo er nok på vei ut, så vi kan glemme han. Vi kan heller ikke bruke spillere som Mignolet, Clyne, Moreno og Sahko. Jeg trodde Dejan Lovren var et nytt kapteinsemne. Han har en høyreist autoritet på sitt beste. Dessverre så har både prestasjoner og skader på ingen måte styrket hans kandidatur.

Alt i alt er kanskje Jordan Henderson det beste valget akkurat nå, men vi mangler etter mitt syn kapteinen «Mr. Liverpool».
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar