14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » søndag, 14. aug, 2016 20:35

Den bedste kamp i over et år, hvis man spørger mig. Nu er det heller ikke svært at forbedre hans sidste par måneder i trøjen, men rigtigt positivt han nok ikke er tabt alligevel. Jeg troede ikke jeg så ham på dette niveau i LFC mere, nu skal han bare vise det i 40-50 kampe yderligere denne sæson.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af RedRedRed » søndag, 14. aug, 2016 20:49

Thommo skrev:Den bedste kamp i over et år, hvis man spørger mig. Nu er det heller ikke svært at forbedre hans sidste par måneder i trøjen, men rigtigt positivt han nok ikke er tabt alligevel. Jeg troede ikke jeg så ham på dette niveau i LFC mere, nu skal han bare vise det i 40-50 kampe yderligere denne sæson.
Enig, dejligt med Kaptajnen tilbage. Det kan forhåbentligt fortsætte og give os lidt luxusproblemer på midtbanen.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af AndreasN » søndag, 14. aug, 2016 21:11

Melder mig også helt enig. Fejlfri kamp fra Henderson, der virkelig spillede godt og utvivlsomt var vores bedste set over hele kampen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af zalcos » søndag, 14. aug, 2016 21:56

Hmmmm. Jeg så hans kamp anderledes. Jeg synes specielt i første halveg at han spillede elendigt. Arsenal var all over os på hans del af banen, og jeg så ikke nogen kaptajn der kunne sætte en tackling ind eller være bindeledet og prøve at få 3 afleveringer i træk. Jeg synes hans afleveringer manglede fart og han virkede (fair nok) træt efter 70min.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niels K » mandag, 15. aug, 2016 11:41

zalcos skrev:Hmmmm. Jeg så hans kamp anderledes. Jeg synes specielt i første halveg at han spillede elendigt. Arsenal var all over os på hans del af banen, og jeg så ikke nogen kaptajn der kunne sætte en tackling ind eller være bindeledet og prøve at få 3 afleveringer i træk. Jeg synes hans afleveringer manglede fart og han virkede (fair nok) træt efter 70min.
jeg tror dog, at hele holdet kom skidt ind i kampen, og 2. halvleg viste nok mere, hvad Klopp havde forestillet sig. Det er svært at laste enkeltspillere for første halvleg, når alle går imod gameplanen, men Moreno lavede dog graverende enkeltmandsfejl, som man godt kan påpege.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af texy » mandag, 15. aug, 2016 15:33

zalcos skrev:Hmmmm. Jeg så hans kamp anderledes. Jeg synes specielt i første halveg at han spillede elendigt. Arsenal var all over os på hans del af banen, og jeg så ikke nogen kaptajn der kunne sætte en tackling ind eller være bindeledet og prøve at få 3 afleveringer i træk. Jeg synes hans afleveringer manglede fart og han virkede (fair nok) træt efter 70min.
I mine øjne var Henderson den eneste, der leverede på et ret højt niveau igennem hele første halvleg. Han var hurtigere end sine medspillere til at skille sig af med bolden og havde generelt modtager på sine afleveringer. Derudover synes jeg, at han med sine gestikuleringer flere gange forsøgte at få sine holdkammerater op i gear - og dermed var sit anførerhverv bevidst.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Surf » mandag, 15. aug, 2016 17:23

Henderson var god i 2. halvleg. Men jeg synes det er svært at vurdere hans indsats i første. Når hele holdet sejler sådan, når presset ikke fungere, når afleveringsspillet ikke fungerer, så vil midtbanen altid se skrøbelig ud. Og det synes jeg også den gjorde mod Arsenal i første halvleg. Inklusiv Henderson. For mig at se formåede han ikke at sætte sig nok igennem, ej heller at være dygtig nok i afleveringsspillet. Og vores presspil faldt sammen, fordi holdet var ude af balance og ikke pressede sammen. Som Mysjkin skrev i kamp-tråden kom der til at være for langt imellem kæderne, og her har Henderson et medansvar.

Men hvor var det dog bare fucking dejligt at se Henderson præstere på et højt niveau igen i anden halvleg.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2016 09:31

Sådan Hendo! Imponerende stats fra Hull-kampen:

http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/24/13 ... rpool-win/?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mads T. » mandag, 10. okt, 2016 21:01

Henderson er kaptajn for England når de møder Slovenien i morgen. Rooney er sat på bænken.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af JTN » tirsdag, 11. okt, 2016 10:06

Mads T. skrev:Henderson er kaptajn for England når de møder Slovenien i morgen. Rooney er sat på bænken.
About fucking time...Egentlig også til det første.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niche » tirsdag, 11. okt, 2016 13:19

kæmpe tillykke til Hendo med udvælgelsen til anfører for landsholdet. Det er imø yderst fortjent. Han har kæmpet med sit spil, han er blevet svinet til af egne og andre fans, han er blevet dømt ikke god nok til at være anfører på Liverpools hold (også af mange her på forummet), og nu er han landsholdsanfører. Det er fantastisk for ham, og viser bare, at tingene kan gå hurtigt i fodboldens verden.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » torsdag, 13. okt, 2016 16:22

Tingene kan gå frem og tilbage i fodboldens verden. Men Hendo som engelsk anfører den havde jeg ikke set komme. Men jeg havde heller ikke set Hendo som LFC kaptajn.

Stort tillykke til Hendo med anførerhvervet, som for engelske spillere er kæmpe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. okt, 2016 21:12

Smart af Hendo at tage en advarsel i dag :D

http://www.empireofthekop.com/2016/10/2 ... e-cup-tie/?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 22. okt, 2016 21:19

Niels K skrev:Smart af Hendo at tage en advarsel i dag :D
http://www.empireofthekop.com/2016/10/2 ... e-cup-tie/?
Ja det er jeg sgu heller ikke særligt ked af. :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niels K » fredag, 28. okt, 2016 17:06


Besvar