14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Fribytter » søndag, 16. okt, 2011 17:00

Personligt synes jeg nu, at Bolton-kampen var bedre. Men et godt indhop igår.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 16. okt, 2011 19:49

Kanon indhop igår, måske de nye blå støvler var skyld i det, men han så helt forandret ud. Der var ingen boldnøleri, der var hurtige, fornuftige og præcise afleveringer. Der var godt fysisk arbejde og der var gode løb, der gav ham gode chancer.

Keep it up, Hendo!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 29

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af jacobq » søndag, 16. okt, 2011 20:32

Nu kan jeg ikke lige præcis huske hvor på banen Henderson befandt sig på i går, men mener han spillede meget mere centralt end tidligere kampe. Det er præcis der hvor han skal spille, da jeg ser ham som en pasningsstærk pass and move spiller. Super indhop, og keep up the good work.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mambo » mandag, 17. okt, 2011 11:47

Er jeg den eneste der synes han gjorde et ret anonymt indhop, hvis man ser bort fra de to chancer i kampens slutminutter?

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. okt, 2011 15:58

Mambo skrev:Er jeg den eneste der synes han gjorde et ret anonymt indhop, hvis man ser bort fra de to chancer i kampens slutminutter?
Det tror jeg du er :) Han distrubuerede mange bolde rundt på banen, og skabte langt større flow i spillet end Lucas gjorde. Derudover kom Liverpools midtbane til at se mere fyldig ud ved hans bevægelse. Gerrard, Adam og Henderson havde ikke rigtig en fast position, hvor de flyttede sig alt efter begivenhederne på banen og hvor bolden befandt sig. Der var dog altid to defensive og en offensivt. Ved det frispark der fører til vores mål, ser man Adam være defensiv midtbane i højreside, men forlader sin position, da Henderson flytter sig derover, og Adam får pladsen fremad banen. Adam holder Jones væk, og snyder Rio i sit offensive løb.

Henderson bevægede sig meget og holdte spillet i gang med små pasninger.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Fribytter » mandag, 17. okt, 2011 16:06

Godt beskrevet, Hekkem.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mambo » tirsdag, 18. okt, 2011 14:40

Hekkem skrev:
Mambo skrev:Er jeg den eneste der synes han gjorde et ret anonymt indhop, hvis man ser bort fra de to chancer i kampens slutminutter?
Det tror jeg du er :) Han distrubuerede mange bolde rundt på banen, og skabte langt større flow i spillet end Lucas gjorde. Derudover kom Liverpools midtbane til at se mere fyldig ud ved hans bevægelse. Gerrard, Adam og Henderson havde ikke rigtig en fast position, hvor de flyttede sig alt efter begivenhederne på banen og hvor bolden befandt sig. Der var dog altid to defensive og en offensivt. Ved det frispark der fører til vores mål, ser man Adam være defensiv midtbane i højreside, men forlader sin position, da Henderson flytter sig derover, og Adam får pladsen fremad banen. Adam holder Jones væk, og snyder Rio i sit offensive løb.

Henderson bevægede sig meget og holdte spillet i gang med små pasninger.
Ja, det er faktisk rigtigt. Men udover det! :D Ej, lagde bare ikke rigtigt så meget mærke til ham udover de to chancer og så en episode hvor han modtager bolden på midten laver et par dårlige berøringer, er lige ved at miste bolden men kaster sig ned i en farlig tackling med begge ben hvorved han redder bolden og får Anfields tilhængere til at klappe.
Men det kan også være fordi jeg havde fået nogle øl indenbords da han kom på banen at jeg ikke lagde mærke til hans bevægelser. Synes bare ikke det var meget han skabte med bolden. Det var mest bare flade afleveringer til siden.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 21. okt, 2011 10:20

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... -stay-late

Fin artikel om Henderson. Det ser ud til, at Henderson har den rette mentalitet til at ville kæmpe for at rykke sig de ekstra skridt for at opnå sit store potentiale. Artiklen giver i hvert fald et indtryk af en ung knægt, der ikke er bange for at erkende, at der stadig er mangler og et stykke vej endnu, og at der kun er en vej til at blive bedre og det er seriøsitet og hårdt arbejde.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 11. nov, 2011 13:39

Henderson gjorde det godt på Englands U21 igår, hvor han spiller centralt. Jeg tror simpelthen, vi bliver nødt til at bruge ham der
for at få det maksimale ud af ham. Han er ikke typen, der sætter backs af i mand-mod-mand-situationer, men har derimod alle attributer til at blive en stærk central midt. Han skal bare stille og roligt sluses ind på den plads, hvis ikke vi allerede skal spille ham der nu. Det ville ikke skade at få Adam væk fra den plads, han skaber vitterligt ikke særlig meget. Henderson er ikke manden, der løser vores problem på højre wing. Der tror jeg vi bliver nødt til at kigge uden for klubben og mod Citys A. Johson. Tilbage til emnet: Fremtidens centrale midt på Liverpools hold: Henderson og Shelvey; de bliver klasse!!!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alonso » lørdag, 12. nov, 2011 09:43

Jordan Henderson er en spiller, der uden tvivl vil vokse i en 4-3-3, som jeg umiddelbart vurderer det. Helt konkret ønsker jeg at se ham i samme rolle som Ramires har i Chelsea.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af DaBonks » lørdag, 12. nov, 2011 12:35

Alonso skrev:Jordan Henderson er en spiller, der uden tvivl vil vokse i en 4-3-3, som jeg umiddelbart vurderer det. Helt konkret ønsker jeg at se ham i samme rolle som Ramires har i Chelsea.
This.
Kan slet ikke se hvad argumentet er for en anden opstilling end 4-3-3 med den trup vi har.
Det kunne f.eks. se sådan ud:
Reina
Johnson-Skrtel-Agger-Enrique
Henderson-Lucas-Adam
Suarez-Carroll-Downing

og så er der muligheder når Gerrard bliver klar, samt Kuyt, Maxi, Bella m.fl. klar i kulissen.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hekkem » mandag, 12. dec, 2011 12:15

Efter en ganske vanskelig start i sin Liverpool tid, synes jeg han har arbejdet sig opad, og viser større beslutsomhed og viser mere og mere gejst og vilje.

Det lægger også sammen med han er blevet plaseret på en mere centralt liggende position.

Hans afleverings procenter for de seneste tre kampe har været imponerende høje.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mads T. » mandag, 12. dec, 2011 21:53

Hekkem skrev:Efter en ganske vanskelig start i sin Liverpool tid, synes jeg han har arbejdet sig opad, og viser større beslutsomhed og viser mere og mere gejst og vilje.

Det lægger også sammen med han er blevet plaseret på en mere centralt liggende position.

Hans afleverings procenter for de seneste tre kampe har været imponerende høje.
Ligesom den vidst også var det i Sunderland. Nu mangler vi bare lidt flere chanceskabende afleveringer, men det er svært, når man har Adam ved siden af sig. Synes ligesom dig, at Henderson er vokset med opgaven, hvor han i starten virkede nervøs og måske lidt benovet i sit spil. Tror den tillid han bliver vist af Kenny gavner ham enormt og det er det vi ser takken for på banen i øjeblikket.

Jeg har hele tiden troet på ham som en arvtager for Gerrard (ikke den nye Gerrard) og den tro er ikke blevet mindre.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. jan, 2012 16:51

Henderson var et super godt indkøb. Han er virkelig god. Han tager rigtig mange dybdeløb der gør ondt. Og han er i en positiv udvikling og bliver bedre og bedre, det lover godt med Henderson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nrg » onsdag, 04. jan, 2012 17:03

Kelly skrev:Henderson var et super godt indkøb. Han er virkelig god. Han tager rigtig mange dybdeløb der gør ondt. Og han er i en positiv udvikling og bliver bedre og bedre, det lover godt med Henderson.
Beklager, det har jeg slet ikke set endnu. Der kommer nogle blændende ting ind imellem, men han gør ikke nogen forskel, der på nuværende tidspunkt hjælper Liverpool i en positiv retning.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar