14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » søndag, 30. okt, 2016 15:22

Han er den der har forbedret sig mest i forhold til sidste sæson, efter min mening. Jeg forventede han blev bænket godt og grundigt, og solgt efter sæsonen. Godt han er tilbage, på et flot niveau ige. Er han helt ovre den hælskade, var der ikke snak om den kunne blive kronisk "ramt"?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. nov, 2016 09:28

EA Sports kårer Hendo som den bedste og mest komplette midtbanspiller i Prl, og Klopp mener, at han får alt for lidt credit, hvilket dog også delvist er ydmyge Hendo's egen skyld:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... st-9198902?

Super udvikling Hendo er inde i.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af MP » lørdag, 05. nov, 2016 10:22

Skal ærligt indrømme at jeg personligt havde afskrevet Henderson før sæsonen gik igang. Han lignede ikke en der ville komme sig over sin skade. Han var for langsom både med hovedet og med fødderne og jeg troede faktisk ikke han ville få spilletid foran Can, Gini og Lallana. Men hold da magle hvor skal jeg lige love for jeg tog fejl, og gudskelov for det!
Han er virkelig blevet en vigtig spiller for os og det betyder også utrolig meget for holdet at ens kaptajn præsterer. Hvem fanden gider lytte til en spiller som ikke kan slå en inderside aflevering på 5 meter? (host* Rooney) Det giver selvtillid til at gå forrest og være med til at løfte holdet! Jeg under virkelig Henderson al den succes han kan få, for ingen tvivl om at det ikke har været let at overtage bindet fra Stevie G

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. jan, 2017 16:51

Ca. 14 dage før Henderson er klar igen, forventes der:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-12394696
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. maj, 2017 10:10

Igen mister Hendo en stor del af sæsonen. Hvorfor? Jeg har tænkt om det muligvis er hans specielle løbestil som har forværret/forårsaget hans skader. Jeg tror det var sur alex, som en gang sagde at grunden til de ikke købte Hendo var pga hans løbestil, og den kunne give problemer fremover. Det er synd, fordi Hendo og Gini supplerer hinanden fint.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Benjastilling
Indlæg: 44
Tilmeldt: lørdag, 22. apr, 2017 14:22

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Benjastilling » mandag, 22. maj, 2017 11:31

Du kan muligvis have ret ang. løbestilen, og ja det er sgu synd! For jeg tør slet ikke tænke på hvor god Hendo ville være lige nu, uden alle skaderne! Vi bliver nødt til at hente 2 til midtbanen da Hendos fysik bare ikke er til at stole på.. Ærgerligt, for jeg ser ham som en klassespiller

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mads T. » onsdag, 26. jul, 2017 12:35

Det bliver så vigtigt at få ham tilbage på holdet:


Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nikand » onsdag, 26. jul, 2017 19:02

Ja, der er nok mange der må indrømme at de tog mht. Hendo og de kompetencer og kvaliteter han bidrager med.
Mange, mig selv, inklusive ønskede Hendo væk - for han var en alibispiller og nu en ekstremt vigtig spiller som vi i den grad savner.
Et godt eksempel på at yngre spillere har brug for tid til at udvikle sig og især hvis de kommer til en større klub, hvor kravene er større.

Jeg vil glæde mig enormt til at se Hendo vores captain på holdet igen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Surf » onsdag, 26. jul, 2017 19:46

Hvad er det præcis ved hans løbestil, i tror har betydning? Ingen andre steder end fra sur alex's selvbiografi har jeg hørt et sådant udsagn (har ikke læst den selv). Mener endda, at sur alex forudså, at han ville få knæproblemer. Det er mig bekendt ikke der skaderne ligger. Mao. hører jeg kun, at i gentager rødvinstudens påstand uden belæg eller argumentation. Jeg har da heller ikke hørt om andre skadesplagede spillere, hvor skaderne skulle komme af løbestilen. Så jeg ser meget gerne en uddybning. Hr. Drejer? Benjastilling?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jul, 2017 20:11

Jeg synes han løber med meget stiv ryg, ligesom Michael Johnson fra USA.

Det er ellers en kendt sag, Surf, at årsagen til symptomerne skal findes andre steder. Jeg mener at have læst om en spiller som var til lægetjek i Milan, og havde rygproblemer. Man løste det ved at hive en visdomstand ud.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Surf » onsdag, 26. jul, 2017 20:35

Hr. Drejer skrev:Jeg synes han løber med meget stiv ryg, ligesom Michael Johnson fra USA.

Det er ellers en kendt sag, Surf, at årsagen til symptomerne skal findes andre steder. Jeg mener at have læst om en spiller som var til lægetjek i Milan, og havde rygproblemer. Man løste det ved at hive en visdomstand ud.
Det var sjovt nok det samme sur alex sagde. Men okay, hvis det ikke bliver mere specifikt end det vil jeg fastholde min opfattelse af, at vi her har at gøre med ren spekulation.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jul, 2017 21:01

Jeg ved ikke hvad sur alex har skrevet. Jeg læser ikke underlødig litteratur.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Surf » onsdag, 26. jul, 2017 21:19

Hr. Drejer skrev:Jeg ved ikke hvad sur alex har skrevet. Jeg læser ikke underlødig litteratur.
Okay. Sjovt som dine tanker så stemmer helt overens med hvad han skrev, og at du egentlig også godt vidste, at han havde sagt noget om sagen.
Hr. Drejer skrev:Jeg tror det var sur alex, som en gang sagde at grunden til de ikke købte Hendo var pga hans løbestil, og den kunne give problemer fremover.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jul, 2017 21:24

Jeg referer til hans bog.

Mine tanker, ha ha, jeg siger han løber med stivryg, hvilket enhver kan se - næsten.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Surf » onsdag, 26. jul, 2017 21:43

Først skrev du altså, at du tænkte - og referede direkte til sur alex:
Hr. Drejer skrev:Jeg har tænkt om det muligvis er hans specielle løbestil som har forværret/forårsaget hans skader. Jeg tror det var sur alex, som en gang sagde at grunden til de ikke købte Hendo var pga hans løbestil, og den kunne give problemer fremover. Det er synd, fordi Hendo og Gini supplerer hinanden fint.
Så spurgte jeg, hvorfor du tænkte det - hvad var argumentet. Så skrev du, at han løb med stiv ryg, hvorefter jeg påpegede, at det var det samme sur alex sagde. Men så skrev du, at du nu slet ikke vidste hvad sur alex havde skrevet:
Hr. Drejer skrev:Jeg ved ikke hvad sur alex har skrevet. Jeg læser ikke underlødig litteratur.
Derfor referedede jeg tilbage til hvad jeg antog var dine tanker. Men pludselig referede du alligevel til sur alex - og gør nar fordi jeg nævner dine egne tanker, som du ellers først direkte henviste til ("Jeg har tænkt"). Og så referede du alligevel til hans bog, efter efter at have benægtet at vide, hvad han har skrevet:
Hr. Drejer skrev:Jeg referer til hans bog.

Mine tanker, ha ha, jeg siger han løber med stivryg, hvilket enhver kan se - næsten.
Og når alt kommer til alt mangler du stadigvæk at redegøre for, hvordan løb med stiv ryg sætter sig i fx hælen - udover en generel reference til, at ting ét sted i kroppen kan sætte sig andre steder.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar