14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Charlie Adam's Guinness mate

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » fredag, 02. sep, 2011 13:51

Redtothebone skrev:Godt mål af Henderson her til aften på U21 :headbang:

http://videa.hu/videok/sport/3-0-hender ... NWY80Z3s#b
Dejligt mål, tak for linket! :D Synes som nævnt tidligere at det eneste han decideret skal tilføje sit spil er flere mål og det skal nok komme, ellers skal han bare fortsætte og bygge videre på det han i forvejen kan, så bliver han en klassespiller. Er meget glad for købet og selvom han til nød kan spille på kanten så er det tydeligt at hvis han får den centrale plads foran Lucas-Adam (eller alternativt i visse kampe spiller i stedet for en af de to) så vil han hurtigt blive en af vores mest iøjnefaldende spillere. Tak til Dalglish og Comolli samt ejerne for endnu et godt indkøb.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 02. sep, 2011 14:01

Min kritik har hele tiden været, at Henderson var overflødig, fordi vi havde bedre spillere på positionen. Nu er både Aquilani og Meireles væk, og Stevie er stadig skadesplaget, så der er ikke andet end at at sige "step up, Hendo". Han gjorde det rigtig godt mod Bolton, så lad os håbe, at det fortsætter.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Guffi182 » fredag, 02. sep, 2011 16:48

Aqau bedre? Udfra hvad? Hvornår var det lige han bevidste noget i PL? Og lad nu være med at sige kampen mod Portsmouth..

Henderson har gjort det godt mens han har været her, og fortjener ros. Han er kun 20 og har forhåbenligt en stor fremtid foran sig.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 03. sep, 2011 15:34

Nej, han er 21 år. Og diskussionen omkring Aquilani har vi haft så mange gange, så hvorfor bringer du den op igen?!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 18. sep, 2011 20:25

Et stort talent, men en spiller uden den mindste form karakter. Møder holdet den mindste form for modgang, så er det ikke Henderson, man skal sætte sin lid til.

Jeg finder det yderst problematisk, at Kenny og ledelsen har fundet det fornuftigt at smide så mange penge på en spiller som Henderson. Så kan man sige, at han er en mand for fremtiden - hvilket han i den grad er - men vi har ikke brug mænd til fremtiden, vi har brug for mænd, der kan gå ind og bære den røde trøje med mod og karakter, så vi kan komme hurtigst muligt tilbage til toppen af europæisk fodbold.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. sep, 2011 10:43

Skal vi ikke lige lade vente med at vurdere ham efter sæsonen.
Lucas havde en hår opstart i LFC og det tyder på Henderson får det samme.
Billede

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 21. sep, 2011 11:05

Jo, du har ret. Mugge, lås tråden indtil engang i maj.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » onsdag, 21. sep, 2011 14:14

Xenne skrev:Skal vi ikke lige lade vente med at vurdere ham efter sæsonen.
Lucas havde en hår opstart i LFC og det tyder på Henderson får det samme.
Synes nu et stort flertal, er fair overfor ham, og er han er trods alt kun lige fyldt 21 år. Og synes personligt han har været bedre end Adam, så selv om han endnu ikke har været 16 mill £ værd, tror jeg nu nok han skal blive en fin spiller. Han har været ramt af nerver i flere kampe, det synes jeg har været ret tydeligt. Så når han er spillet ind, og smidt nerverne, skal det nok blive bedre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. sep, 2011 15:54

Thommo skrev:
Xenne skrev:Skal vi ikke lige lade vente med at vurdere ham efter sæsonen.
Lucas havde en hår opstart i LFC og det tyder på Henderson får det samme.
Synes nu et stort flertal, er fair overfor ham, og er han er trods alt kun lige fyldt 21 år. Og synes personligt han har været bedre end Adam, så selv om han endnu ikke har været 16 mill £ værd, tror jeg nu nok han skal blive en fin spiller. Han har været ramt af nerver i flere kampe, det synes jeg har været ret tydeligt. Så når han er spillet ind, og smidt nerverne, skal det nok blive bedre.
Ja det har folk også, men syntes også folk forventer meget af ham.
Selvfølgelig taler prisen for sig selv, men alene i det han er Engelsk fordobles prisen jo.
Han er ung og en fremtidens mand, det er derfor han er købt, han var allerede EPL Proven da vi købte ham, at han i mine øjne burde stå bag Kuyt i køen til kanten er en anden sag, det tror jeg Dalglish har mere forstand på.
Jeg tror helt sikkert han bliver stor i fremtiden, med gode medspillere og en Gerrard at lære fra.
Som de Adams nævner så er han trænerens kæledægge, han er stille og arbejder hårdt, han drikker ikke Alkohol og arbejder enormt meget med sit spil.
Om to år er han guld hver, det er derfor Henderson er i overvejelse til min næste trøje :)
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Nicoen » torsdag, 22. sep, 2011 09:17


Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 22. sep, 2011 09:54

Det kan Joe Cole jo gøre med en golfbold

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 33

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af DJ John » torsdag, 22. sep, 2011 11:33

Jo jo.. men han er jo også den engelske Messi :lol:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 10. okt, 2011 14:01

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30515&zone=1
Henderson har været ud og sige at han håber på en startplads mod Manchester United.
Kan godt være det kun er mig der har bemærket det, men har han efterhånden ikke været ude lige lovlig mange gange og nævne at han håber/tror/ønsker en startplads. Mindes ikke andre spillere har været så ofte ude med sådan noget. Han skal sguda spille sig til en startplads, i stedet for bare at snakke om den.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 12. okt, 2011 22:24

LFC-Aaby skrev:http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30515&zone=1
Henderson har været ud og sige at han håber på en startplads mod Manchester United.
Kan godt være det kun er mig der har bemærket det, men har han efterhånden ikke været ude lige lovlig mange gange og nævne at han håber/tror/ønsker en startplads. Mindes ikke andre spillere har været så ofte ude med sådan noget. Han skal sguda spille sig til en startplads, i stedet for bare at snakke om den.
Hvis bare han viste den samme selvtillid på banen som med en 'mikrofon' foran sig, ville ovenstående attitude være helt i orden i min bog - desværre ser han stort set lige så ubekvem ud i udfordrings-situationer på kanten (hvor han jo hidtil har været placeret), som den stakkels Nunez gjorde i sin tid.
Bl.a. pga forskellene i attitude holder jeg indtil videre væsentligt mere af Adam, der udstråler langt mere fandenivoldskhed og tro på sig selv end Hendo :aliboronz1:
Men derfor måtte han gerne være en del af en tremands-midtbane mod scum og evt fremover.....tror, at hans spil og evner vil trives bedre i en mere tætpakket midterzone med mindre tid til den ubeslutsomhed, der desværre præger ham i kant-rollen
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Hr. Drejer
Indlæg: 13708
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. okt, 2011 10:24

Hans bedste kamp i den røde trøje. Var tæt på at blive matchvinder to gange.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar