14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
LK98

14 - Jordan Henderson

Indlæg af LK98 » torsdag, 09. jun, 2011 21:43

Ny 20 årig spiller, købt fra Sunderland.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... erson-deal
Senest rettet af LK98 lørdag, 06. aug, 2011 21:45, rettet i alt 1 gang.

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Jordan Henderson

Indlæg af STMO » lørdag, 11. jun, 2011 09:45

Jeg er lidt uklar på om det er en "her og nu" mand eller om det skal opfattes som et fremtidens håb. Det er mange penge, hvis det er det sidste.
Hvordan ser vores midtbane ud, hvis Henderson går direkte ind?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jun, 2011 22:58

Jeg har lige set kampen mellem England U21 - Ukraine U21, og Henderson imponerede mig bestemt ikke. Dog skal det siges at han i slutningen af kampen havde to gode aktioner, hvor han med godt blik for spillet og en følt aflevering, åbnede det ukrainske forsvar. Men han trådte for lidt i karakter.
Men det skal så også siges at de har Pearce som træner, og han egner sig bedre som pub ejer end som træner.

Men han fandt rum en gang i mellem, og lavede gode og præcise afleveringer. Men den rette vejledning, så tror jeg han kan udvikle sig til en hæderlig pass and move spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » onsdag, 15. jun, 2011 23:07

Hr. Drejer skrev:, så tror jeg han kan udvikle sig til en hæderlig pass and move spiller.
håber nu på lidt mere end hæderlig, til den pris. Og hold op jeg kedede mig under de 30 minutter jeg gad se af Englands kampen, hold op det er sølle, og er indtil videre fint tilfreds med jones smuttede til scum. Og fatter nu slet ikke vi er efter endnu et talent til center forsvaret, da vi i virkeligheden mangler en prøvet spiller. Soto rejser vel på en fri, og Agger er af krystal glas.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jun, 2011 23:13

Ja, ok, mere end hæderlig ;)

Ja, Jones så faktisk tyk ud! Han lignede mølleren i sine velmagtsdage.

Hvornår lærer England at hoof ikke er vejen frem? Det er vanskeligt at bedømme Henderson ud fra sådan en kamp. De har jo Pearce som træner og hans eneste trænerrekord, er at han var træner for det hold der scorede færrest mål på hjemmebane (10!) - og ingen efter nytår. Han er en skandale som træner.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jordan Henderson

Indlæg af athomsen » onsdag, 15. jun, 2011 23:14

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:, så tror jeg han kan udvikle sig til en hæderlig pass and move spiller.
håber nu på lidt mere end hæderlig, til den pris. Og hold op jeg kedede mig under de 30 minutter jeg gad se af Englands kampen, hold op det er sølle, og er indtil videre fint tilfreds med jones smuttede til scum. Og fatter nu slet ikke vi er efter endnu et talent til center forsvaret, da vi i virkeligheden mangler en prøvet spiller. Soto rejser vel på en fri, og Agger er af krystal glas.
Er konen skredet eller hva'??

Hold fast du har haft mange negative indlæg den seneste tid

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » onsdag, 15. jun, 2011 23:32

Hehe athomsen, (min navnebror faktisk), nej hun er ikke skredet, har nemlig ingen. Enig i jeg har været/er lidt negativ, i tiden, men ser nu lige netop intet som helst negativt i det jeg skrev længere oppe, tværtimod. Skriver jeg håber Henderson bliver bedre end hæderlig, og at jeg er glad for jones ikke er LFC spiller. Lutter prositivt, at Agger er af krystal glas er ikke negativt i den forstand, bare fakta, og lidt nederen :dontknow: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Thommo » onsdag, 15. jun, 2011 23:35

Edit, hvis Mata kommer, lover jeg der kommer en masse positivt, fra min side, hvis ikke forbliver jeg negativ lige til PL atter begynder, frygter jeg. Messi til Anfield kan dog redde en hel del, og faktisk også hvis christina ronaldo skrev med LFC :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jordan Henderson

Indlæg af athomsen » torsdag, 16. jun, 2011 17:57

@Thommo

Jeg er for engangs skyld på optimist siden - tror vi går en rigtig fin sæson i møde.

PS: Godt du ikke blev fornærmet - det var ikke min hensigt at provokere, hvilket kommentaren ellers godt have været tolket som.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Callesen » lørdag, 18. jun, 2011 13:19

Der er så vidt jeg har set ingen der har den "rigtige" pris på Henderson.
Kenny siger at 20 millioner pund er for meget. Det jeg har læst mig til er, at han ligger på omkring de 16 millioner pund. Er det helt i hegnet?

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Aarhus » lørdag, 18. jun, 2011 20:16

Comolli har udtalt, at medierne slet ikke har været tæt på at ramme rigtigt, hvad angår prisen.

Det er sikkert betalt et kontakt beløb, som kan rende op i et lidt højere beløb via diverse add-ons, som kan aktiveres, hvis han bliver en gevinst.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Jordan Henderson

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 18. jun, 2011 20:41

Sent formiddag 09.06.11 stod følgende på den officielle:

"JORDAN HENDERSON will complete a £16m cash switch from Sunderland to Liverpool today.
But David Ngog will not be moving the other way as part of the deal.
Black Cats boss Steve Bruce wanted the French striker, rated by the Reds at £8m, to take the deal past his £20m valuation of the young midfielder. But the deal will now be cash only, with Ngog staying at Anfield for the time being.

Henderson was at Melwood yesterday where he agreed personal terms and underwent a medical. But paperwork at the FA and Premier League prevented the deal from being completed last night."

Lidt senere ændredes teksten til noget mere anonymt.
Jeg tror roligt, at vi kan regne med at Liverpool har givet 16 mio £ for Henderson.
At Comolli forsøger at lægge et røgslør er hvad man kan forvente.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Callesen » søndag, 19. jun, 2011 12:12

Okay fint nok. Så passer prisen nok meget godt med de 16 må man gå udfra.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Jordan Henderson

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 19. jun, 2011 14:26

Hvad skal vi egentligt med ham?
Best in the world at everything I do.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Jordan Henderson

Indlæg af AJ » søndag, 19. jun, 2011 14:37

Styrke bredden. Sikre fremtiden. Imødekomme eventuel indførelse af noget ala 6+5.

Det kunne være bud.

Besvar