3 - Josè Enrique

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Repsej » fredag, 02. okt, 2015 21:18

Læste forleden at Enrique var med hos reserverne, er han lige kommet tilbage fra endnu en skade?
Men spørgsmålet er vel om BR ikke snart burde tage ham til nåde igen og i det mindste lade ham spille cup og EL kampene.
Han kan vel næppe være ringere end Ibe og Gomez på den venstreback
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Aarde » fredag, 02. okt, 2015 21:22

Repsej skrev:Læste forleden at Enrique var med hos reserverne, er han lige kommet tilbage fra endnu en skade?
Men spørgsmålet er vel om BR ikke snart burde tage ham til nåde igen og i det mindste lade ham spille cup og EL kampene.
Han kan vel næppe være ringere end Ibe og Gomez på den venstreback
Han har været frosset ude af førsteholdet hele sommeren, mens man prøvede at slippe af med ham. Så jeg tænker, at han næppe er i ret god kampform.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Repsej » fredag, 02. okt, 2015 22:07

Aarde skrev:
Repsej skrev:Læste forleden at Enrique var med hos reserverne, er han lige kommet tilbage fra endnu en skade?
Men spørgsmålet er vel om BR ikke snart burde tage ham til nåde igen og i det mindste lade ham spille cup og EL kampene.
Han kan vel næppe være ringere end Ibe og Gomez på den venstreback
Han har været frosset ude af førsteholdet hele sommeren, mens man prøvede at slippe af med ham. Så jeg tænker, at han næppe er i ret god kampform.
Så må man se at få ham i form, han er som sagt på ingen måde ringere eng Gomez og Ibe
:D
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 03. okt, 2015 08:16

Enrique er ikke blevet registreret til Europa League. Der må foregå noget bagved kulissen, som vi ikke har indsigt i, da Enrique ikke har spillet mange kampe den sidste halvanden sæson.

Ser man bort fra en alarmerende ringe taktisk forståelse, så er Enrique på papiret en habil reserve til positionen som venstre (wing)back. I kampform bør han i hvert fald starte foran Jordan Ibe, som ikke ser ud til at befinde sig godt i rollen som wingback.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 03. okt, 2015 13:56

Jeg er yderst enig i, at Enrique placerer sig ringe, men er det ikke også som om, at det er blevet værre efter, at Rodgers er kommet til? Jeg erindrer ikke, at han placerede sig lige så dårligt under Kenny samt i Newcastle tiden.

Umiddelbart kunne jeg godt se ham komme til sin ret under en taktisk mere velfunderet træner, der kunne sætte mere skik på den defensive organisation. Fysisk er han et monster, hvor han tit opvejer den ringe placeringsevne med stærke en-mod-en dueller, hvor han piller pynten af de fleste kantspillere.

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af STMO » lørdag, 30. jun, 2018 08:52

God bedring
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 30. jun, 2018 09:27

Ja for pokker!

God bedring herfra også, håber han kommer sig hurtigt. YNWA

Besvar