3 - Josè Enrique

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Jan » lørdag, 14. jan, 2012 22:55

Jose Enrique var syg i dag, jvf Kenny's post-match konference. Det forklarer den manglende energi. Bortset fra det så kan han godt virke slidt, det er jeg enig i. Alternativet er at smide Johnson over på vb og så lade Flanno/Kelly tage højre. Eller den genopstandne Carra. Aurelio tror jeg simpelthen ikke på.
Up The RedMen... we go again!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af AJ » lørdag, 14. jan, 2012 23:06

Hvis han var syg så skulle han jo ikke have spillet. Meget skidt valg.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 14. jan, 2012 23:08

Jan skrev:Jose Enrique var syg i dag, jvf Kenny's post-match konference. Det forklarer den manglende energi. Bortset fra det så kan han godt virke slidt, det er jeg enig i. Alternativet er at smide Johnson over på vb og så lade Flanno/Kelly tage højre. Eller den genopstandne Carra. Aurelio tror jeg simpelthen ikke på.
Igen synes jeg det er decideret inkompetent af Kenny og staben, hvis en spiller er så syg at det kan bruges som undskyldning for manglende energi, at man så ikke bare lader manden sidde over. Det er jo ikke livsnødvendigt at have ham med. Og hvis man selv mener at være et tophold, så skal garderingerne også være på plads. Eller i det mindste kreative idéer fra manager.
Dagen idag har ødelagt meget af min positive energi.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Jan » søndag, 15. jan, 2012 12:54

Man kan jo godt være svækket uden at være lænket til lokummet og rent faktisk være i stand til at spille en fodboldkamp. Jeg tror heller det er en undskyldning, blot en forklaring. Nu har vi set Enrique med et for os uvant højt niveau for en vb siden JAR igennem hele efteråret og så kommer der en lille downperiode.
Ingen spillere er livsnødvendige, men vi kunne selvfølgelig også have stillet med en "ny" vb ved siden af de to "nye" centerforsvarere og så er vi måske ude i overvejelser omkring, hvor mange nye der skal være på et hold. Jo flere ændringer, des flere folk vil brokke sig over at der er for mange ændringer... det er ikke nemt at være manager mod alle os "mandagstrænere"!
Jeg synes Enrique har gjort det supergodt for os siden han kom. Han sætter fart og tempo, synes han er pålidelig i det defensive og ikke bleg for at gå med fremad og skabe nogle overtalssituationer og overlap.
Nu er han nede i en lille bølgedal - lad os håbe han kommer hurtigt op af den igen, for bortset fra Johnson (der kan spille pladsen også) så har vi altså ingen vb af PL-klasse i truppen udover Enrique.
Up The RedMen... we go again!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af AJ » søndag, 15. jan, 2012 14:31

Enig i at der ville lyde kritik hvis vi oveni den nye forsvarsmodel også havde for mange nye med. Men hvorfor så ikke bare stille med en fireback-kæde? Vi kunne have gjort således: Kelly-Skrtel-Carragher/Coates-Johnson eller Carragher-Skrtel-Coates-Johnson. Hvis det var blevet opfulgt med en forklaring om at Agger var skadet og Enrique syg, så havde der vel næppe været noget at komme efter for kritikerne?

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Jan » søndag, 15. jan, 2012 16:56

Jamen, helt enig i at vi skulle have beholdt 4-backkæden uanset hvad.
Iøvrigt synes jeg ikke Enrique, sygdom eller ej, befandt sig så godt i en 3- eller 5-backkæde som Johnson i den anden side. Det var ligesom om Jose hverken kom ordentlig frem eller tilbage, ikke ulig så mange andre spillere.
Enrique har i denne sæson haft et godt samarbejde med skiftende spillere foran sig, Downing/Maxi/Bellamy fx. Det fungerede slet ikke i den opstilling vi lavede mod Stoke. Han fandt aldrig fodfæste i systemet som han normalvis gør i den klassiske 4-backkæde.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 24. mar, 2012 18:00

Er lidt træt af hans tildens til at hele tiden og stoppe op i sit spil

Som om han rigtig gerne vil vi vise hvor stærk han er, og hvor god han er til at holde modstanderen væk fra bolden. Lidt mere flow i hans spil ønskes.
Billede

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af SørenK » lørdag, 24. mar, 2012 18:34

Guffi182 skrev:Er lidt træt af hans tildens til at hele tiden og stoppe op i sit spil

Som om han rigtig gerne vil vi vise hvor stærk han er, og hvor god han er til at holde modstanderen væk fra bolden. Lidt mere flow i hans spil ønskes.

Helt enig. Er også ved at være træt af hans snurren rundt om sig selv. Når det så er sagt, gør El Toro sin opgave godt! For pokker den mand er stærk og hurtig! Simpelthen et fysisk vidunder. Hvis han kan forbedre sin taktiske forståelse, kan jeg ikke se, hvorfor han ikke kan blive en af de allerbedste venstrebacks i verden.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Mazter81 » søndag, 25. mar, 2012 15:22

Guffi182 skrev:Er lidt træt af hans tildens til at hele tiden og stoppe op i sit spil

Som om han rigtig gerne vil vi vise hvor stærk han er, og hvor god han er til at holde modstanderen væk fra bolden. Lidt mere flow i hans spil ønskes.
Jeg tror umiddelbart det er fordi der ikke er de gode afspilsmuligheder ofte nok.

Han sætter jo ofte sin mand efter behag, men så løber det ud i sandet.

Ergo er han 1) For dårlig til at spille bolden eller 2) har for dårlige afleveringsmuligheder

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af DAGGER! » søndag, 26. aug, 2012 11:48

Ifølge denne her hjemmeside: http://injuries.dk/turnering/premier-league/
Er han ude med "Knæ skade", nogen der har en idé om hvornår han kommer tilbage? ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af AndreasN » søndag, 26. aug, 2012 11:55

Det passer så ikke. Han har skrevet på sin Twitter, at han er med i truppen idag.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af texy » søndag, 26. aug, 2012 12:22

Håber virkelig, at han er med i startopstillingen i dag. Jeg kan virkelig godt lide Enrique. Han er ret hurtig, meget fysisk stærk, god i defensiven og forholdsvis god i offensiven (ikke på Johnson niveau dog). Jeg tror, at vi bliver endnu mere glade for ham i denne sæson, end vi var i første halvdel af sidste sæson.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Cynwal » søndag, 26. aug, 2012 12:56

texnymann skrev:Håber virkelig, at han er med i startopstillingen i dag. Jeg kan virkelig godt lide Enrique. Han er ret hurtig, meget fysisk stærk, god i defensiven og forholdsvis god i offensiven (ikke på Johnson niveau dog). Jeg tror, at vi bliver endnu mere glade for ham i denne sæson, end vi var i første halvdel af sidste sæson.
Hvis BR efterhånden får spilmønstrene ind, så der hele tiden er 2 mand klar til at modtage bolden, vil livet fremadrettet (skal forstås som både frem i tiden og frem ad banen) blive lettere for Enrique, da de gange, hvor han lander i en blindgyde - som jo er set gang på gang i sidste sæson - vil blive færre.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Pede » tirsdag, 04. sep, 2012 21:50

Billede
8-)

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 04. sep, 2012 22:52

Havde jeg ikke vist han var fodboldspiller, så havde jeg nok gættet på dørmand.

Besvar