3 - Josè Enrique

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 04. sep, 2012 23:29

Does.not.look.right.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 05. sep, 2012 00:19

Synes, han burde arbejde lidt på sine arme.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Aarhus » onsdag, 05. sep, 2012 15:32

Arda skrev:Synes, han burde arbejde lidt på sine arme.
Han mangler lidt tatoveringer i forhold til de andre ja.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 29. okt, 2012 13:36

Kredit til Enrique, der overordnet set leverede en godkendt indsats mod Everton.

Var impliceret ved Evertons udligning, da han kigger bold og ikke orienterer sig i forhold til Naismith, men leverer ellers en solid defensiv indsats. Offensivt var han manden bad tværafleveringen til det første mål og spillede ligeledes flot Sterling fri til en friløber i anden halvleg.

Enrique mangler fodboldintelligens forstået på den måde, at han ofte træffer de forkerte beslutninger. Vores alternativ er dog Johnson i venstre side og dermed en svækkelse af højre back. Med tanke på Wisdoms indsats er det måske fint at give ham en lille pause i PL sammenhæng, så han beskyttes og forsøge sig med Johnson og Enrique som de to backer i næste kamp.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Alonso » torsdag, 01. nov, 2012 20:44

Enrique er for dum uden bold, hvilket kun næsten opvejes af hans fysiske overlegenhed. Sælg ham og find en erfaren spiller, der kan tage hånd om Robinson indtil han er klar til at spille fast.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Aarhus » torsdag, 01. nov, 2012 22:03

Hvilket vel også er derfor, han aldrig har fået en plads på landsholdet. Det bliver i hvert fald tydeligere og tydeligere, hvorfor det ikke er sket endnu, selvom vi i hans første halv sæson var total uforstående over hvorfor han ikke var blevet kaldt ind til landsholdet.

Der findes mange bedre venstrebacks end ham pt. Hvor kunne det være lækkert med Baines, selvom den drøm nok er en anelse urealistisk.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af nrg » fredag, 02. nov, 2012 09:01

Jeg kan dog ikke helt slippe ham. Som Aarhus jo rigtigt skriver, har han vist sine kvaliteter det første halve års tid, han var hos os, men Det er også rigtig, at det er gået ned ad bakke lige siden. I starten kan jeg huske, at vi talte om, han trængte til en pause. Den ser dog ikke ud til at have hjulpet.

....men hvad pokker er det der sker. Hvordan kan en rutineret spiller gå fra at være hit til at være shit på så kort tid, for nu at sige det lidt kliche-fyldt?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Emmy » fredag, 02. nov, 2012 09:32

nrg skrev:Jeg kan dog ikke helt slippe ham. Som Aarhus jo rigtigt skriver, har han vist sine kvaliteter det første halve års tid, han var hos os, men Det er også rigtig, at det er gået ned ad bakke lige siden. I starten kan jeg huske, at vi talte om, han trængte til en pause. Den ser dog ikke ud til at have hjulpet.

....men hvad pokker er det der sker. Hvordan kan en rutineret spiller gå fra at være hit til at være shit på så kort tid, for nu at sige det lidt kliche-fyldt?
Han virker fuldstændig blottet for selvtillid. Det lyser ud af ham hver gang han spiller.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. nov, 2012 09:33

Emmy skrev:
nrg skrev:Jeg kan dog ikke helt slippe ham. Som Aarhus jo rigtigt skriver, har han vist sine kvaliteter det første halve års tid, han var hos os, men Det er også rigtig, at det er gået ned ad bakke lige siden. I starten kan jeg huske, at vi talte om, han trængte til en pause. Den ser dog ikke ud til at have hjulpet.

....men hvad pokker er det der sker. Hvordan kan en rutineret spiller gå fra at være hit til at være shit på så kort tid, for nu at sige det lidt kliche-fyldt?
Han virker fuldstændig blottet for selvtillid. Det lyser ud af ham hver gang han spiller.
Synes nu han gjorde en udmærket figur mod Everton.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Emmy » fredag, 02. nov, 2012 10:17

Hekkem skrev:
Emmy skrev:
nrg skrev:Jeg kan dog ikke helt slippe ham. Som Aarhus jo rigtigt skriver, har han vist sine kvaliteter det første halve års tid, han var hos os, men Det er også rigtig, at det er gået ned ad bakke lige siden. I starten kan jeg huske, at vi talte om, han trængte til en pause. Den ser dog ikke ud til at have hjulpet.

....men hvad pokker er det der sker. Hvordan kan en rutineret spiller gå fra at være hit til at være shit på så kort tid, for nu at sige det lidt kliche-fyldt?
Han virker fuldstændig blottet for selvtillid. Det lyser ud af ham hver gang han spiller.
Synes nu han gjorde en udmærket figur mod Everton.
Offensivt forholdsvis enig, men defensivt er han bare helt væk og er pga elendig opdækning/opmærksomhed meget medskyldig i deres andet mål.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Martin VP » fredag, 02. nov, 2012 13:37

Alonso skrev:Enrique er for dum uden bold, hvilket kun næsten opvejes af hans fysiske overlegenhed. Sælg ham og find en erfaren spiller, der kan tage hånd om Robinson indtil han er klar til at spille fast.
Enig. Han har absolut nogle kvaliteter, men han er meget lidt intelligent, og det kan man desværre ikke lære ham nu. Han er i øvrigt også en spiller, som formentlig vil kunne indbringe en fornuftig pris, så det er bar emed at få ham skudt afsted.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af DAGGER! » fredag, 02. nov, 2012 13:44

Han er god nok, til de penge vi fik ham for. Han er god, men klart at han ikke kommer på Spanien 11-mandstrup, når man skal kæmpe om Jordi Alba..

- Gjorde en glimrende figur mod Everton. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af AndreasN » fredag, 02. nov, 2012 14:36

DAGGER! skrev:Han er god nok, til de penge vi fik ham for. Han er god, men klart at han ikke kommer på Spanien 11-mandstrup, når man skal kæmpe om Jordi Alba..

- Gjorde en glimrende figur mod Everton. ;)
Jeg er nu ikke helt sikker på, at det er det, det går ud på...

;)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Thommo » lørdag, 17. nov, 2012 18:19

Hold stilen José, jeg var for 3 kampe siden stensikker på(og håbede) han smuttede til januar, men nu ser jeg noget fremtid i ham......Men nu er to kampe jo ikke en masse at bygge det på. Men er i det positive hjørne ovenpå 3-0 og en super Enrique
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 3 - Josè Enrique

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 17. nov, 2012 18:50

Thommo skrev:Hold stilen José, jeg var for 3 kampe siden stensikker på(og håbede) han smuttede til januar, men nu ser jeg noget fremtid i ham......Men nu er to kampe jo ikke en masse at bygge det på. Men er i det positive hjørne ovenpå 3-0 og en super Enrique
Enrique viser igen det niveau, han begyndte Anfield-karrieren med. Hvorfor han har haft sit lange formdyk er ikke til at sige, men hvis det er et overstået kapitel er han mere end velkommen til at blive.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar