15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. sep, 2018 16:35

Robbo: "Studge er et eksempel til efterfølgelse":

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... terbenken/

Jeg giver ham ret i, at alle øvrige 2/3 valg skal udvise samme iver, gejst og kvalitet, når vi ser dem fra start eller som indhoppere fra bænken, så kan det kun gå godt.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » torsdag, 20. sep, 2018 17:49

Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Fuldstændig enig. Tænk at han for 6 mdr. var i WBA, og forleden scorede mod PSG, det går op og ned for Sturr :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 30. sep, 2018 21:34

Ged Rea
@ged0407

Yesterday was DanielSturridge's 13th goal as a LFC substitute.
Only David Fairclough with 18 has more coming off the bench.

11:49 AM - Sep 30, 2018

Visekapteinen har aldri vært i tvil om at Sturridge er en spiller av høy klasse.
Denne sesongen har spissen ikke mer enn 12.5 minutter i snitt mellom hver scoring i premier Leauge – det klart høyeste målsnittet i serien.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. okt, 2018 06:02

Niels K skrev:Ged Rea
@ged0407

Yesterday was DanielSturridge's 13th goal as a LFC substitute.
Only David Fairclough with 18 has more coming off the bench.

11:49 AM - Sep 30, 2018

Visekapteinen har aldri vært i tvil om at Sturridge er en spiller av høy klasse.
Denne sesongen har spissen ikke mer enn 12.5 minutter i snitt mellom hver scoring i premier Leauge – det klart høyeste målsnittet i serien.
Det kunne være skønt med en god sæson til Sturridge. Han fortjener det så meget.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » mandag, 01. okt, 2018 08:24

Hr. Drejer skrev:
Niels K skrev:Ged Rea
@ged0407

Yesterday was DanielSturridge's 13th goal as a LFC substitute.
Only David Fairclough with 18 has more coming off the bench.

11:49 AM - Sep 30, 2018

Visekapteinen har aldri vært i tvil om at Sturridge er en spiller av høy klasse.
Denne sesongen har spissen ikke mer enn 12.5 minutter i snitt mellom hver scoring i premier Leauge – det klart høyeste målsnittet i serien.
Det kunne være skønt med en god sæson til Sturridge. Han fortjener det så meget.
Absolut, et mesterskab i en skadesfri sæson, som vi derefter belønner med en kontraktforlængelse på 1-2 sæsoner vil være passende ;)

Lidt flere stats:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... ende-tall/

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Kelly » mandag, 01. okt, 2018 09:48

Emmy skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.

Hvem ser du som andre muligheder
De unge spillere vi har i truppen f.eks.

SÅ du synes de har samme niveau og vil være en bedre løsning ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » mandag, 01. okt, 2018 11:03

According to the Mirror, the German boss insists that the next step for the striker is to play 90 minutes regularly, as he told reporters on Monday: “That’s the target. Daniel played fantastically against PSG.

“That role, exactly that. High intensity for 60 or 70 minutes and probably could have played longer, but we had Bobby (Firmino to come on) then.

“It must always be the target of a player to play with the highest intensity over 95 minutes. I don’t know (if he can do it) because we haven’t tried it yet. He 100% understands the need to do that.

“He doesn’t want us to change our style for him. He plays exactly how we want him. He loves the position. He is that kind of nine-and-a-half, coming back into position, he can be a 10 and play between the lines and play the pass like he was when he scored the goal.”

Sturridge could be in line to feature in Liverpool’s next game on Wednesday, in the Champions League against Napoli in Italy.

The Reds will be looking to build on their matchday one victory against Paris Saint Germain and the England international certainly looks primed and ready to deliver the goods in the final third once again if called upon.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 01. okt, 2018 11:24

Må indrømme at jeg lidt håber at se Sturridge spille 90 i Napoli, især fordi vi alligevel gerne måtte give pauser så alle mand er klar imod Man City. Det vil også i højere grad åbne for at Sturridge kan tage over i første kamp (Huddersfield), hvis Firmino kommer for træt hjem fra landsholdet(uden jeg aner hvad Brasserne skal i "pausen").

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. nov, 2018 19:07

Noget nyt med den der gambling historie

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. nov, 2018 08:54

liverpoolfc86 skrev:Noget nyt med den der gambling historie

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
I den seneste Blood Red Podcast sagde James Pearce noget med at vi nok ville blive klogere i løbet af næste uge(som så er denne uge). medmindre jeg hørte forkert og han sagde coming weeksog ikke week.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » lørdag, 01. dec, 2018 07:59

Sturridge har fått utsettelse

Daniel Sturridge har fått utsettelse på å svare på anklager fra det engelske fotballforbundet om at han har brutt regler angående spill. Angriperen vil i første omgang ha frem til februar før han må forklare seg.

Tweet fra Liverpool FC News

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af YNWA! » torsdag, 03. jan, 2019 00:43




BREAKING: Liverpool are considering giving a new contract to Daniel Sturridge. [Simon Jones - Mail]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. jan, 2019 10:31

YNWA! skrev:


BREAKING: Liverpool are considering giving a new contract to Daniel Sturridge. [Simon Jones - Mail]
Jeg har selv tidligere været inde på, at hvis Sturridge kunne vise os, at han kunne holde sig skadesfri i denne sæson, så havde jeg intet imod at forlænge hans kontrakt med en sæson eller måske 2. Hvis han kan affinde sig med super sub-rollen, så er det en virkelig god mand, vi kan have siddende klar, og han viser jo gang på gang, at han kan levere uden kamptræning og efter kort tid på banen.

Dette scenarie giver også Brewster bedre mulighed for spilletid, end hvis vi skal lokke Werner til klubben.

Jeg er med på, at det giver dynamik, når nye folk kommer til, men vi har i umindelige tider hentet mange folk til hver sommer, og i sommers blev der jo hentet en håndfuld store profiler, så jeg tror sagtens, at vi som Spurs fx. kan tillade os ikke at hente spillere ind til sommer og så bare blive en endnu mere fasttømret enhed, få automatismerne ;) til at sidde endnu bedre i skabet, og så kommer Oxlade og Brewster jo som nærmest nye folk, og måske er det næste sæson, at Klopp vil gøre brug af folk som Wilson og Grujic ?
Det kan måske også være sidste sæson for Milner og Lallana, så der skal måske slet ikke ske særligt meget til sommer ?

Liverpool kan komme til å gi Daniel Sturridge en ny kontrakt, da Premier League-lederen ønsker å forhindre at han forlater klubben i januar. Det er interesse både fra Sevilla, Valencia, Inter, AC Milan, Monaco og fra den kinesiske superligaen. Sturridge vil stå uten kontrakt med Liverpool til sommeren. Jürgen Klopp setter pris på å ha Sturridge i troppen, og ønsker ikke at spissen skal forlate klubben. Angriperen har gjort fire mål denne sesongen, og skal selv også ønske å være en del av et Liverpool-lag som kjemper om sølvtøy på tre fronter. Sturridge har spilt 16 kamper for Liverpool denne sesongen.
Daily Mail

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » torsdag, 03. jan, 2019 10:35

Han skal bare videre til sommer. De mange lønkroner kan bruges meget bedre til en spiller der forstærker truppen og ikke bare er fyld.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 03. jan, 2019 11:25

Emmy skrev:Han skal bare videre til sommer. De mange lønkroner kan bruges meget bedre til en spiller der forstærker truppen og ikke bare er fyld.
KUN hvis vi henter en erstatning

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar