15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 17. jul, 2018 23:08

https://www.plbold.dk/nyhed/sturridge-j ... -liverpool
Den 28-årige angriber har dog haft en god opstart med Liverpool indtil videre. Forleden var manager Jürgen Klopp ude at sige, at han er åben for at beholde Sturridge og nu fortæller Sturridge selv, at han forventer at fortsætte på Anfield:

- Jeg ser mig selv blive i Liverpool. Forhåbentlig kan jeg spille mig på holdet uge efter uge, siger Sturridge ifølge The Mirror og fortsætter:

- Pre-season går godt, så for mig handler det bare om at bygge videre på det nu. Jeg glæder mig til den kommende sæson og det føles fantastisk at være tilbage i klubben, siger Sturridge.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 18. jul, 2018 08:05

Fowler89 skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/sturridge-j ... -liverpool
Den 28-årige angriber har dog haft en god opstart med Liverpool indtil videre. Forleden var manager Jürgen Klopp ude at sige, at han er åben for at beholde Sturridge og nu fortæller Sturridge selv, at han forventer at fortsætte på Anfield:

- Jeg ser mig selv blive i Liverpool. Forhåbentlig kan jeg spille mig på holdet uge efter uge, siger Sturridge ifølge The Mirror og fortsætter:

- Pre-season går godt, så for mig handler det bare om at bygge videre på det nu. Jeg glæder mig til den kommende sæson og det føles fantastisk at være tilbage i klubben, siger Sturridge.
Ja, indstillingen er jo den rigtige. Men håber han har tænkt over hvordan han skal undgå skaderne.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » onsdag, 18. jul, 2018 08:48

Det er jo klart, at Sturridge ikke vil væk med mindre der kommer et for ham uimodståligt tilbud. Han har et enkelt år tilbage af sin kontrakt, og kan dermed se frem til måske at score et sign-on fee næste sommer. Der ligger ikke noget EM eller VM og venter, så han behøver ikke at lade sig udleje med henblik på spilletid for at komme i betragtning.

Eneste lille fare er, at han vil få svært ved at finde en ny klub og en godt kontrakt næste sommer, hvis han slet ikke spiller i denne sæson. Men et eller andet sted, så taler folk stadig om Sturridge, som om han har leveret på niveau med 13/14 i de efterfølgende sæsoner. Det har han ikke.

Han scorede 8 mål i de 14 optrædender, han magtede i 15/16, hvilket procentuelt er fremragende, men bare ikke hjælper et hold, der skal spille alle 38 kampe nok. I de andre tre sæsoner siden 13/14 har han scoret 4, 3 og 2 mål.

Jeg vil virkelig gerne sælge Sturridge. Men jeg kan ikke se, hvordan vi skal overbevise både ham og en køber om, at det er en god idé.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » onsdag, 18. jul, 2018 10:53

Jeg tror det er et spørgsmål om realisme. Vi ved nok godt at der ikke er bud efter han og det ved Sturridge også. Derfor er det en god indskiftningsspiller og breddespiller, når han vel og mærke ikke er skadet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 18. jul, 2018 11:15

texy skrev:Det er jo klart, at Sturridge ikke vil væk med mindre der kommer et for ham uimodståligt tilbud. Han har et enkelt år tilbage af sin kontrakt, og kan dermed se frem til måske at score et sign-on fee næste sommer. Der ligger ikke noget EM eller VM og venter, så han behøver ikke at lade sig udleje med henblik på spilletid for at komme i betragtning.

Eneste lille fare er, at han vil få svært ved at finde en ny klub og en godt kontrakt næste sommer, hvis han slet ikke spiller i denne sæson. Men et eller andet sted, så taler folk stadig om Sturridge, som om han har leveret på niveau med 13/14 i de efterfølgende sæsoner. Det har han ikke.

Han scorede 8 mål i de 14 optrædender, han magtede i 15/16, hvilket procentuelt er fremragende, men bare ikke hjælper et hold, der skal spille alle 38 kampe nok. I de andre tre sæsoner siden 13/14 har han scoret 4, 3 og 2 mål.

Jeg vil virkelig gerne sælge Sturridge. Men jeg kan ikke se, hvordan vi skal overbevise både ham og en køber om, at det er en god idé.
Ville du sige ja til et lejeophold for at slippe for lønnen(evt. + en beskeden kompensation)?

Sevilla og Inter var angiveligt interesseret i en loan-to-buy aftale for 6 måneder siden*, det ville vel være genialt for dem at leje ham i 6 -11 måneder og så afgøre om de ville give ham en kontrakt derefter. Sturridge's incitament ville være at han får en bedre mulighed for at bevise sit værd den sidste sæson inden hans kontrakt udløber og det kan betyde en stor forskel i forhold til den næste han skriver under på.
Sevilla og Inter var bare eksempler, det behøver ikke at være dem, men hvis vi antager at de var interesserede for 6 måneder siden så er der vel ikke set store ting der skulle have skræmt dem væk i mellemtiden?

*https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... ter-milan/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » onsdag, 18. jul, 2018 15:32

Filos of Isk skrev:
Ville du sige ja til et lejeophold for at slippe for lønnen(evt. + en beskeden kompensation)?
Umiddelbart, ja.

Men det afhænger lidt af, hvad vi ellers kan få "afhændet". For jeg mener, at der bør tyndes lidt ud i truppen. Jeg har ikke noget imod at have Sturridge, da han har et eller andet "star quality" over sig, som modstanderne også respekterer. Dermed kan han muligvis også have større impact både som indskifter og reserve. Desværre skal han jo være skadesfri for at lave den impact. Og det er han for sjældent.

Firmino, Solanke, Ings, Sturridge, Origi og Brewster. To af dem skal nok stryges fra listen - enten via udleje eller salg.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 18. jul, 2018 15:59

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Ville du sige ja til et lejeophold for at slippe for lønnen(evt. + en beskeden kompensation)?
Umiddelbart, ja.

Men det afhænger lidt af, hvad vi ellers kan få "afhændet". For jeg mener, at der bør tyndes lidt ud i truppen. Jeg har ikke noget imod at have Sturridge, da han har et eller andet "star quality" over sig, som modstanderne også respekterer. Dermed kan han muligvis også have større impact både som indskifter og reserve. Desværre skal han jo være skadesfri for at lave den impact. Og det er han for sjældent.

Firmino, Solanke, Ings, Sturridge, Origi og Brewster. To af dem skal nok stryges fra listen - enten via udleje eller salg.
Brewster er ude indtil jul https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-14922479
“I’m hoping to be back by around Christmas. Hopefully by then I should be back fit and fighting for my place in the team.
Så der er en 1/2 ude.. men så er der stadig 5,5 spillere til en plads.

Er enig i at der skal tyndes ud og Sturridge og Ings tror jeg vi siger farvel til.

Det er svært at forestille sig at der ikke sker noget med Ings snart, men han har jo også en skades historik der gør det svært at sælge for mere end de 20 vi nok gerne ville have for ham. Omvendt så vil han væk og det lød til at Klopp ikke ville stå i vejen for ham. en dygtig Engelsk angriber, de plejer at være attraktive. og han har to år tilbage på kontrakten så leje evt. med købs option er også en mulighed.

Solanke skulle være et lejeophold, det kunne også komme på tale, men tror ikke at Klopp siger ja til den næstbedste trække, måske en udenlandsk klub :dontknow: og der skal jo være udsigt til rigeligt spilletid. Jeg tror dog at Solanke bliver.

Er i og for sig også enig i at Sturridge er for ofte skadet til at være 2. valg for os, så er det bedre at Solanke, Origi eller Ings får lidt mere spilletid så de kan samle selvtillid. Jeg håber det er forhandlingstaktik i bund og grund er Sturridge fodboldspiller og vil derfor gerne spille fodbold jeg håber han finder en klub i et varmere klima og en lidt nemmere liga.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » fredag, 27. jul, 2018 09:37

Lad os krydse fingre for en 13/14-sæson, at Sturridge virkelig ønsker at efterlade et positivt aftryk på Anfield, og at han lærer at bide smerten i sig, hvor man nogle gange tænker, at hans smerteterskel er en del lavere end så mange andres:

https://anfieldindex.com/35611/daniel-s ... brink.html

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » mandag, 30. jul, 2018 19:18

Utroligt, hvad 12 dage kan gøre..... jeg foretager en kovending.

For hold da op, hvor kunne jeg godt tænke mig, at Sturridge får en skadesfri sæson HOS OS. Vurderet på hans pre-season indtil videre, så kan han jo bringe lige så meget kvalitet til holdet, som Keita, Fabinho og Shaqiri sammenlignet med alternativerne sidste sæson.

Og så sender han altså de fedeste signaler udenfor banen i øjeblikket. Jeg har ikke på noget tidspunkt i hans Liverpool-karriere oplevet ham så positiv, glad, spillelysten og afklaret, som han virker lige nu. En fodboldspiller som Sturridge, der accepterer at være efter Bobby i hierarkiet. Det kan være guld værd.

Desværre må jeg så også sige, at jeg har været her før. Siddet med den positive Sturridge-fornemmelse for så bare at ende skuffet. Det føles bare lidt anderledes denne gang. Så jeg tror sgu på det endnu engang, og vil ikke af med Sturridge alligevel.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » mandag, 30. jul, 2018 20:11

texy skrev:Utroligt, hvad 12 dage kan gøre..... jeg foretager en kovending.

For hold da op, hvor kunne jeg godt tænke mig, at Sturridge får en skadesfri sæson HOS OS. Vurderet på hans pre-season indtil videre, så kan han jo bringe lige så meget kvalitet til holdet, som Keita, Fabinho og Shaqiri sammenlignet med alternativerne sidste sæson.

Og så sender han altså de fedeste signaler udenfor banen i øjeblikket. Jeg har ikke på noget tidspunkt i hans Liverpool-karriere oplevet ham så positiv, glad, spillelysten og afklaret, som han virker lige nu. En fodboldspiller som Sturridge, der accepterer at være efter Bobby i hierarkiet. Det kan være guld værd.

Desværre må jeg så også sige, at jeg har været her før. Siddet med den positive Sturridge-fornemmelse for så bare at ende skuffet. Det føles bare lidt anderledes denne gang. Så jeg tror sgu på det endnu engang, og vil ikke af med Sturridge alligevel.
Jeg har ikke set de her optaktskampe, så jeg kunne godt tænke mig at vide, om han har fået sit antrit igen? Og om topfarten er øget?
Og har det været indikationer på, om de har løst gåden om de millioner af skader?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AJJ » mandag, 30. jul, 2018 20:55

Dette citat er tilsyneladende eviggyldigt...

"Studge is like that girlfriend you want to break up with, but every time you go to her house to do so, she makes you a delicious dinner and puts on her sexy dress"

Ps. Nej har ikke fået antrit og topfart fra 13/14 tilbage, men har også opereret i en lidt mere tilbagetrukket kreativ rolle. Og det har han gjort fint ham preseason-Stu. Lad os se hvad season-Stu kan.

elpistolero7
Indlæg: 176
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af elpistolero7 » mandag, 30. jul, 2018 21:07

Daniel Sturridge: Coming back to Liverpool is like getting a second chance with a girlfriend



Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bojangles » mandag, 30. jul, 2018 22:13

Sturridge er blandt de teknisk dygtigste i klubben og har uden sammenligning (ahh ok Salah tæller vi ikke med her) det største killer instinkt. Han har ikke det antrit og speed han har haft tidligere, men som nævnt, har han spillet mere tilbage i banen og været mere en del af det opbyggende spil - og det lader til, at han faktisk nyder den rolle - noget han ikke tidligere har vist, hvor han mere har haft den klassiske selviske angriber attitude "Giv mig bolden, og lad mig score". Han kommer aldrig til at være ham der presser og presser indtil han kaster lungerne op - men han virker generelt til at arbejde meget mere for holdet. Så ifht hvad han kan levere for os, så ser jeg ham som perfekt.

Skaderne er selvfølgelig skræmmende - Jeg mener dog at have læst, at han var startet på noget nyt ifht til at træne fornuftigt og passe på sig selv, så krydser fingre for at det er rigtigt.

Men hvor vil jeg også bare hade, at han ender med at have en guldsæson uden skader, og masser af succes på banen, og så forsvinder på en fri næste sommer. Drømmen er at han finder den gamle (eller vel nærmest en her ny) Sturridge og signer en ny kontrakt og de næste 4 år tæver Firmino og Sturridge os til 4 mesterskaber.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » tirsdag, 31. jul, 2018 01:17

Jesper skrev:
texy skrev:Utroligt, hvad 12 dage kan gøre..... jeg foretager en kovending.

For hold da op, hvor kunne jeg godt tænke mig, at Sturridge får en skadesfri sæson HOS OS. Vurderet på hans pre-season indtil videre, så kan han jo bringe lige så meget kvalitet til holdet, som Keita, Fabinho og Shaqiri sammenlignet med alternativerne sidste sæson.

Og så sender han altså de fedeste signaler udenfor banen i øjeblikket. Jeg har ikke på noget tidspunkt i hans Liverpool-karriere oplevet ham så positiv, glad, spillelysten og afklaret, som han virker lige nu. En fodboldspiller som Sturridge, der accepterer at være efter Bobby i hierarkiet. Det kan være guld værd.

Desværre må jeg så også sige, at jeg har været her før. Siddet med den positive Sturridge-fornemmelse for så bare at ende skuffet. Det føles bare lidt anderledes denne gang. Så jeg tror sgu på det endnu engang, og vil ikke af med Sturridge alligevel.
Jeg har ikke set de her optaktskampe, så jeg kunne godt tænke mig at vide, om han har fået sit antrit igen? Og om topfarten er øget?
Og har det været indikationer på, om de har løst gåden om de millioner af skader?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Vil ikke påstå at antrittet er på det gamle niveau. Men umiddelbart synes jeg, at han har set lidt hurtigere ud, end jeg har oplevet ham efter 13/14 sæsonen. Især over lidt længere distancer har det set fornuftigt ud, som jeg oplever det.

Men det er lige så meget, at han har taget en masse gode løb i dybden. Han har leveret gode afslutninger. Hans teknik og finurlige driblinger er der stadig. Generelt oplever jeg, at han arbejder lidt bedre i holdets tjeneste i presspillet. Og vigtigst af alt, så ser forståelsen imellem Sturridge og spillere som Keita og Shaqiri uhyre god ud. De virker på bølgelængde.

Det er KUN pre-season. Men for mig har han lignet den rigtige Sturridge. Og det har virket som om, at ham og holdkammeraterne sætter pris på hinanden.

Gåden om skader kan jeg ikke udtale mig om. Men lige nu er han ikke skadet.
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 31. jul, 2018 17:22

Bojangles skrev:Sturridge er blandt de teknisk dygtigste i klubben og har uden sammenligning (ahh ok Salah tæller vi ikke med her) det største killer instinkt. Han har ikke det antrit og speed han har haft tidligere, men som nævnt, har han spillet mere tilbage i banen og været mere en del af det opbyggende spil - og det lader til, at han faktisk nyder den rolle - noget han ikke tidligere har vist, hvor han mere har haft den klassiske selviske angriber attitude "Giv mig bolden, og lad mig score". Han kommer aldrig til at være ham der presser og presser indtil han kaster lungerne op - men han virker generelt til at arbejde meget mere for holdet. Så ifht hvad han kan levere for os, så ser jeg ham som perfekt.

Skaderne er selvfølgelig skræmmende - Jeg mener dog at have læst, at han var startet på noget nyt ifht til at træne fornuftigt og passe på sig selv, så krydser fingre for at det er rigtigt.

Men hvor vil jeg også bare hade, at han ender med at have en guldsæson uden skader, og masser af succes på banen, og så forsvinder på en fri næste sommer. Drømmen er at han finder den gamle (eller vel nærmest en her ny) Sturridge og signer en ny kontrakt og de næste 4 år tæver Firmino og Sturridge os til 4 mesterskaber.


1 PRL Mesterskab og 1 CHL mesterskab, og Mourinhos hold bliver tvangsnedrykket til 3. division.... Det kan også godtages med kryds og slange.... SPØ til side.... :army9:

Firmino 1.
Sturridge 2.
Solanke 3.

Angrebs kabellen ligenu.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar