15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » fredag, 22. mar, 2013 15:44

Det lød for mig mere om en dårlig undskyldning for, hvorfor hans karriere er gået nedad bakke, siden han var hos os...
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af TomViolence » fredag, 22. mar, 2013 22:32

Sturridge på tavlen i aften! :) Så er Liverpool også blevet repræsenteret på den front.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aarhus » lørdag, 23. mar, 2013 15:44

ScouserTommy skrev:
Apropos Michael Owen, så ser jeg lige på TekstTV, at han har sagt, at han faktisk ikke har været 100% skadesfri siden 1999(!), hvor han, som 19-årig, fik en ... forstrækning. Altså mere eller mindre småskadet i fjorten år! Av av av. Så ja, vi skal absolut sørge for, at Sturridge´s tilbagevenden ikke bliver forceret.
Arh, så det er derfor, han ikke kunne spillet sig på et Stoke hold.

Det lyder som en lidt søgt undskyldning. Når han har været i klubber som Real Madrid og scum, hvor lægestaben må formodes at være god, så forstår jeg ikke, de ikke har kunne gøre noget ved det.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af SimonA » tirsdag, 26. mar, 2013 22:39

Gerne et par kasser fra Sturridge i weekenden! Efter hånden nogle kampe siden, han har scoret for Liverpool!
YNWA

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. apr, 2013 06:42

Fantastisk indhop af Sturridge i går. Når indstilling og motivation er på plads kan han jo fantastiske ting med bolden. Bare han ville præstere sådan hver gang; BR og hans folk må virkelig i gang med at vise hvad de kan mht mentaltræning.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hekkem » mandag, 22. apr, 2013 10:41

ScouserTommy skrev:Fantastisk indhop af Sturridge i går. Når indstilling og motivation er på plads kan han jo fantastiske ting med bolden. Bare han ville præstere sådan hver gang; BR og hans folk må virkelig i gang med at vise hvad de kan mht mentaltræning.
Det var rigtig godt med hans 'end-product' men ellers synes jeg igen, han tager mange beslutninger der gør situationerne vanskeligere i går - hvis man ser bort fra de tre episoder med stolpskudet, målet og indlæget til Suarez. De var gamechanging og afgørende for resultatet af kampen, men mange andre aktioner gør han det vanskeligere for holdet og for sig selv.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Mads T. » mandag, 22. apr, 2013 11:07

Hekkem skrev:
ScouserTommy skrev:Fantastisk indhop af Sturridge i går. Når indstilling og motivation er på plads kan han jo fantastiske ting med bolden. Bare han ville præstere sådan hver gang; BR og hans folk må virkelig i gang med at vise hvad de kan mht mentaltræning.
Det var rigtig godt med hans 'end-product' men ellers synes jeg igen, han tager mange beslutninger der gør situationerne vanskeligere i går - hvis man ser bort fra de tre episoder med stolpskudet, målet og indlæget til Suarez. De var gamechanging og afgørende for resultatet af kampen, men mange andre aktioner gør han det vanskeligere for holdet og for sig selv.
plus hans oplæg til Gerrards kæmpe chance 30 sekunder efter han er kommet på banen. Det er nu mange gode aktioner af en mand der tager de forkerte beslutninger omend jeg er enig med dig i, at han godt kan blive bedre på det punkt.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. apr, 2013 12:26

Hekkem skrev:
ScouserTommy skrev:Fantastisk indhop af Sturridge i går. Når indstilling og motivation er på plads kan han jo fantastiske ting med bolden. Bare han ville præstere sådan hver gang; BR og hans folk må virkelig i gang med at vise hvad de kan mht mentaltræning.
Det var rigtig godt med hans 'end-product' men ellers synes jeg igen, han tager mange beslutninger der gør situationerne vanskeligere i går - hvis man ser bort fra de tre episoder med stolpskudet, målet og indlæget til Suarez. De var gamechanging og afgørende for resultatet af kampen, men mange andre aktioner gør han det vanskeligere for holdet og for sig selv.
Du har selvf ret i, at ikke alt han rørte ved blev til guld, og det skal man heller ikke forvente fremover. Men jeg så bare så mange ting, hvoraf mange var på et meget højt niveau rent teknisk, at jeg for mit indre blik så en angriber, der med den rette indstilling kan blive blandt ligaens allerbedste.

Uden specielt at omtale Luis´ præstation i går, så laver han jo også ofte ting, der gør det sværere for holdet og ham selv. Det gør/gjorde Sturridge også, men knægten er kun 23 og har masser af tid til at udvikle sig på alle fronter, herunder mentalt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hekkem » mandag, 22. apr, 2013 12:43

ScouserTommy skrev: Du har selvf ret i, at ikke alt han rørte ved blev til guld, og det skal man heller ikke forvente fremover. Men jeg så bare så mange ting, hvoraf mange var på et meget højt niveau rent teknisk, at jeg for mit indre blik så en angriber, der med den rette indstilling kan blive blandt ligaens allerbedste.

Uden specielt at omtale Luis´ præstation i går, så laver han jo også ofte ting, der gør det sværere for holdet og ham selv. Det gør/gjorde Sturridge også, men knægten er kun 23 og har masser af tid til at udvikle sig på alle fronter, herunder mentalt.
Er rygnummeret på den jeg mener gjorde det ypperligere end Sturridge ;) Og det skal ikke tage fra Sturridge at hans præstation med Chelsea var af den - generelt set - af den karakter vi gerne vil have ham på. Han skal udgøre en trussel og gøre sig selv og sine medspillere farlig i situationer fremme på banen. Tage de rette beslutninger på de rette tidspunkter, skal han stadig øve sig i, for han har alle værktøjer til at blive en super spiller for os. Hurtig, god teknik, klinisk afslutter, godt spark med begge ben, god dribler, god pasninger og ok på hovedet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 22. apr, 2013 14:18

Mads T. skrev:
Hekkem skrev:
ScouserTommy skrev:Fantastisk indhop af Sturridge i går. Når indstilling og motivation er på plads kan han jo fantastiske ting med bolden. Bare han ville præstere sådan hver gang; BR og hans folk må virkelig i gang med at vise hvad de kan mht mentaltræning.
Det var rigtig godt med hans 'end-product' men ellers synes jeg igen, han tager mange beslutninger der gør situationerne vanskeligere i går - hvis man ser bort fra de tre episoder med stolpskudet, målet og indlæget til Suarez. De var gamechanging og afgørende for resultatet af kampen, men mange andre aktioner gør han det vanskeligere for holdet og for sig selv.
plus hans oplæg til Gerrards kæmpe chance 30 sekunder efter han er kommet på banen. Det er nu mange gode aktioner af en mand der tager de forkerte beslutninger omend jeg er enig med dig i, at han godt kan blive bedre på det punkt.
Samt et hæl-oplæg til Hendo ved Shelvey-chancen!
Kort sagt gav han ufatteligt meget og var impliceret i stort set alt......og angående forkerte beslutninger er jeg ikke enig omkring i går, men spildprocenten er selvfølgelig større for ham end for mere alibi-agtige spillere. Hvis man sammenligner med Suarez' 157 mislykkede forsøg på tunneller (de må have nærstuderet John Terry-videoen fra sidste Anfield-kamp :D ) , var Sturridges procentuelle antal aktioner, der skabte noget farligt, langt større end angrebsmakkerens.
Derudover gav indskiftningen af Shelvey masser af energi og gejst, selvom ikke alt han lavede fungerede! Så fine reaktioner fra BR på bænken (og nej, hverken Coady eller Assaidi skulle have været på banen til den 3. indskiftning!)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. apr, 2013 19:35

Holdte sin glæde tilbage da han selv scorede, men kunne simpelthen ikke styre sig, da Suarez scorede til sidst. Man kunne se, at Sturridge havde noget at skulle bevise overfor sine gamle arbejdsgivere. Og han beviste i den grad noget og gav dem et højt og rungende: "You made a big mistake!" med sin præstation i går. Den her kamp betød meget for ham, det er jeg ikke i tvivl om.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » mandag, 22. apr, 2013 20:07

Arda skrev:Holdte sin glæde tilbage da han selv scorede.
Og enig med kommentatorene, der er gået mode i det med ikke at juble. Chelsea fravalgte ham, hvis det var mig havde jeg slået 44 saltoer efter den scoring. Han fravalgte ikke Chelsea, så vel bør han juble, men det er en sidenote.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. apr, 2013 20:09

Præcis. Han skal bare juble løs. Johnson var lige ved at gøre det samme sidste år, men bukkede så under, da Henderson løb ekstatisk imod ham. Let it all out.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 22. apr, 2013 20:10

Hekkem skrev:
ScouserTommy skrev:Fantastisk indhop af Sturridge i går. Når indstilling og motivation er på plads kan han jo fantastiske ting med bolden. Bare han ville præstere sådan hver gang; BR og hans folk må virkelig i gang med at vise hvad de kan mht mentaltræning.
Det var rigtig godt med hans 'end-product' men ellers synes jeg igen, han tager mange beslutninger der gør situationerne vanskeligere i går - hvis man ser bort fra de tre episoder med stolpskudet, målet og indlæget til Suarez. De var gamechanging og afgørende for resultatet af kampen, men mange andre aktioner gør han det vanskeligere for holdet og for sig selv.
Jeg synes nu ellers, at Sturridge havde nogle flere førstegangsberøringer end han plejer at have. Hans hælaflevering til Henderson, der spiller den videre til Shelvey er rigtig god. Endnu bedre er hans aflevering der spiller Gerrard fri mod Cech.

Jeg er enig med dig i, at han tit har en berøring eller flere for mange. Men i går træf han ofte den rigtige og simple beslutning. Vi har brug for, at han gør dette oftere og ikke absolut skal ligge spille højt anlagt spil med hæl og tå.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. apr, 2013 21:16

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg synes nu ellers, at Sturridge havde nogle flere førstegangsberøringer end han plejer at have.
Jeg tror antallet af førstegangsberøringer var som det plejer ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar