15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. jan, 2018 12:56

Niels K skrev:Sturridge er ikke udtaget mod Swansea - mon han er på vej væk ?

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... sturridge/
Det ser sådan ud, godt for alle parter i det lange løb tror jeg.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. jan, 2018 14:37

Bojangles skrev:Jeg er som sådan ikke uenig i at Sturridge er vores anden bedste angriber - hans klassisk forward stil, med at ligge og dovne den oppe foran for så at slå til, når mulighederne tilbyder sig, passer bare ikke sammen med Kloppsk fodbold. Og så gør det ikke bedre, at han tydeligvis har mistet noget fart og antrit siden sin første lange skade. Og når han så i hierarkiet er så langt nede, at han alligevel sjældent endda vil blive valgt til bænken, så giver det ikke mening at beholde en af de højest lønnede i truppen.

Derudover så under jeg bestemt Sturridge at få lov til at skifte, så han kan få en masse spilletid frem til sommerens vm. Men jeg er glad for at vi vil sælge og ikke leje ud, for klassisk Sturridge, så får vi ham sikkert tilbage med et brækket ben.
Problemet er jo så blot, at det indsnævrer feltet af potentielt interesserede klubber. De andre er ikke idioter, de ved alt om hans skadeshistorik. Så enten skal man tro på, at ens egen lægestab er dygtigere end Liverpools, at et bedre (varmere) klima vil være godt for hans helbred, eller man skal have ham til en (lav) pris, der afspejler risikoen for at han bliver skadet igen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » mandag, 22. jan, 2018 15:24

Skaderne er et problem, men jeg synes faktisk det er lige så stort et problem, at han er blevet en anden spiller end den han var. Han er mærkbart langsommere i antrit og topfart og derfor vil han simpelthen aldrig komme til de chancer, som han gjorde engang, hvor han levede på hurtighed.

Jeg forstår godt argumentet om, at vi i Ings og Solanke ikke noget reelt backup, men har vi det i Sturridge, hvis han alligevel er skaded på det tidspunkt vi skal bruge ham? Derfor skal vi sælge ham så snart vi har et tilbud, mener jeg. Og Ings skal samme vej, men der venter vi til sommer.

Skulle det gå helt galt med en skade til Firmino, så må vi sætte Salah på toppen som en falsk 9er. Det kunne godt fungere, tror jeg,
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. jan, 2018 15:52

Jesper skrev:Skaderne er et problem, men jeg synes faktisk det er lige så stort et problem, at han er blevet en anden spiller end den han var. Han er mærkbart langsommere i antrit og topfart og derfor vil han simpelthen aldrig komme til de chancer, som han gjorde engang, hvor han levede på hurtighed.

Jeg forstår godt argumentet om, at vi i Ings og Solanke ikke noget reelt backup, men har vi det i Sturridge, hvis han alligevel er skaded på det tidspunkt vi skal bruge ham? Derfor skal vi sælge ham så snart vi har et tilbud, mener jeg. Og Ings skal samme vej, men der venter vi til sommer.

Skulle det gå helt galt med en skade til Firmino, så må vi sætte Salah på toppen som en falsk 9er. Det kunne godt fungere, tror jeg,
Med den effektivitet foran mål er der vel ikke meget falsk ved Salah's 9'er :aliboronz8:

Problemet er at vi har færre til at tage over for Salah end vi har backups til Firmino. Hvis Firmino ryger vil vi nok, i det mindste i de store kampe, spille med en ekstra mand på midten, f.eks. Lallana ind som rigtig 10'er og så Mané og Salah som angriberne.

Derfor er det også sandsynligt at vi hellere beholder Sturridge end at vi lader os tvinge ud i at sende ham afsted på ugunstige vilkår.
Men 30 millioner pund upfront tvivler jeg lidt på, men måske imellem 10 og 20 up front og så add-ons for 20-10 millioner (altså hvis vi sælger lidt billigt skal der også være mulighed for flere penge i add-ons og omvendt).

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bojangles » mandag, 22. jan, 2018 16:22

Jeg forstår ikke helt den "Ud med Ings" holdning der er? Han har været langtidsskadet af to omgange, og er først nu her reelt kommet tilbage i fulde omdrejninger. Han har gjort det godt på U23 og er stadig ung. Kan slet ikke forstå, at man ikke er villig til at give ham en chance. Det er jo ikke fordi han ligesom Sturridge sidder på så høj en løn, at det vælter budgettet. Jeg håber meget vi beholder ham i hvert fald et år mere, så må vi se til næste januar, om han er faldet igennem. Men så har han da i hvertfald fået mulighed for at vise sig frem - hvis ikke i PL så i hvert fald i cups.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. jan, 2018 18:17

Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt den "Ud med Ings" holdning der er? Han har været langtidsskadet af to omgange, og er først nu her reelt kommet tilbage i fulde omdrejninger. Han har gjort det godt på U23 og er stadig ung. Kan slet ikke forstå, at man ikke er villig til at give ham en chance. Det er jo ikke fordi han ligesom Sturridge sidder på så høj en løn, at det vælter budgettet. Jeg håber meget vi beholder ham i hvert fald et år mere, så må vi se til næste januar, om han er faldet igennem. Men så har han da i hvertfald fået mulighed for at vise sig frem - hvis ikke i PL så i hvert fald i cups.
I ECHO’s blood red podcast for en måned eller to siden snakkede de om at hvis man skulle ud og finde en reserve angriber der kunne tilbyde kvaliteter der minder om Firmino, så ville Ings måske være en af dem der passede beskrivelsen bedst. Arbejder hårdt, har teknik placere sig godt og har en fornuftig fysik. Han er ikke lige så god som Firmino, men det er jo svært at overtale klassespillere om at de skal sidde på bænken.

Jeg syntes også vi skal arbejde videre med Ings om ikke andet vil vi kunne sælge ham for mere når han har spillet et par førsteholdskampe uden at blive skadet. Og ja til en lav løn og formentlig lav overgangssum så får vi næppe så meget ud af at sælge ham, men potentielt kan vi få rigtig meget ud af at beholde ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. jan, 2018 18:36

Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt den "Ud med Ings" holdning der er? Han har været langtidsskadet af to omgange, og er først nu her reelt kommet tilbage i fulde omdrejninger. Han har gjort det godt på U23 og er stadig ung. Kan slet ikke forstå, at man ikke er villig til at give ham en chance. Det er jo ikke fordi han ligesom Sturridge sidder på så høj en løn, at det vælter budgettet. Jeg håber meget vi beholder ham i hvert fald et år mere, så må vi se til næste januar, om han er faldet igennem. Men så har han da i hvertfald fået mulighed for at vise sig frem - hvis ikke i PL så i hvert fald i cups.
I ECHO’s blood red podcast for en måned eller to siden snakkede de om at hvis man skulle ud og finde en reserve angriber der kunne tilbyde kvaliteter der minder om Firmino, så ville Ings måske være en af dem der passede beskrivelsen bedst. Arbejder hårdt, har teknik placere sig godt og har en fornuftig fysik. Han er ikke lige så god som Firmino, men det er jo svært at overtale klassespillere om at de skal sidde på bænken.

Jeg syntes også vi skal arbejde videre med Ings om ikke andet vil vi kunne sælge ham for mere når han har spillet et par førsteholdskampe uden at blive skadet. Og ja til en lav løn og formentlig lav overgangssum så får vi næppe så meget ud af at sælge ham, men potentielt kan vi få rigtig meget ud af at beholde ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Et salg af Ings og Sturridge kunne da frigive ca. £200.000 i løn om ugen. Vel ca. Hvad Aubameyang eller Fekir ville forlange.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. jan, 2018 08:27

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt den "Ud med Ings" holdning der er? Han har været langtidsskadet af to omgange, og er først nu her reelt kommet tilbage i fulde omdrejninger. Han har gjort det godt på U23 og er stadig ung. Kan slet ikke forstå, at man ikke er villig til at give ham en chance. Det er jo ikke fordi han ligesom Sturridge sidder på så høj en løn, at det vælter budgettet. Jeg håber meget vi beholder ham i hvert fald et år mere, så må vi se til næste januar, om han er faldet igennem. Men så har han da i hvertfald fået mulighed for at vise sig frem - hvis ikke i PL så i hvert fald i cups.
I ECHO’s blood red podcast for en måned eller to siden snakkede de om at hvis man skulle ud og finde en reserve angriber der kunne tilbyde kvaliteter der minder om Firmino, så ville Ings måske være en af dem der passede beskrivelsen bedst. Arbejder hårdt, har teknik placere sig godt og har en fornuftig fysik. Han er ikke lige så god som Firmino, men det er jo svært at overtale klassespillere om at de skal sidde på bænken.

Jeg syntes også vi skal arbejde videre med Ings om ikke andet vil vi kunne sælge ham for mere når han har spillet et par førsteholdskampe uden at blive skadet. Og ja til en lav løn og formentlig lav overgangssum så får vi næppe så meget ud af at sælge ham, men potentielt kan vi få rigtig meget ud af at beholde ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Et salg af Ings og Sturridge kunne da frigive ca. £200.000 i løn om ugen. Vel ca. Hvad Aubameyang eller Fekir ville forlange.
Tror du virkelig Fekir skal have så meget?

Er godt med på at han kunne blive god for os og imø en bedre tilføjelse end Aubumeyang, men han er jo ikke just en færdig vare og kunne godt risikere at have en inkubations periode før han bliver rigtig god, for et PL tophold.
Anyways jeg tror da vi kunne betale lønnen alligevel.
Det kommer selvfølgelig også an på planerne for dem man henter, Fekir kunne vel godt ende med at starte i Oxlades rolle fra starten af sæsonen og spille en del på kanten imens han falder til. Aubumeyang ville sidde en masse på bænken fordi Firmino aldrig er skadet og sjældent bliver træt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. jan, 2018 09:24

Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt den "Ud med Ings" holdning der er? Han har været langtidsskadet af to omgange, og er først nu her reelt kommet tilbage i fulde omdrejninger. Han har gjort det godt på U23 og er stadig ung. Kan slet ikke forstå, at man ikke er villig til at give ham en chance. Det er jo ikke fordi han ligesom Sturridge sidder på så høj en løn, at det vælter budgettet. Jeg håber meget vi beholder ham i hvert fald et år mere, så må vi se til næste januar, om han er faldet igennem. Men så har han da i hvertfald fået mulighed for at vise sig frem - hvis ikke i PL så i hvert fald i cups.
I ECHO’s blood red podcast for en måned eller to siden snakkede de om at hvis man skulle ud og finde en reserve angriber der kunne tilbyde kvaliteter der minder om Firmino, så ville Ings måske være en af dem der passede beskrivelsen bedst. Arbejder hårdt, har teknik placere sig godt og har en fornuftig fysik. Han er ikke lige så god som Firmino, men det er jo svært at overtale klassespillere om at de skal sidde på bænken.

Jeg syntes også vi skal arbejde videre med Ings om ikke andet vil vi kunne sælge ham for mere når han har spillet et par førsteholdskampe uden at blive skadet. Og ja til en lav løn og formentlig lav overgangssum så får vi næppe så meget ud af at sælge ham, men potentielt kan vi få rigtig meget ud af at beholde ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Et salg af Ings og Sturridge kunne da frigive ca. £200.000 i løn om ugen. Vel ca. Hvad Aubameyang eller Fekir ville forlange.
Tror du virkelig Fekir skal have så meget?

Er godt med på at han kunne blive god for os og imø en bedre tilføjelse end Aubumeyang, men han er jo ikke just en færdig vare og kunne godt risikere at have en inkubations periode før han bliver rigtig god, for et PL tophold.
Anyways jeg tror da vi kunne betale lønnen alligevel.
Det kommer selvfølgelig også an på planerne for dem man henter, Fekir kunne vel godt ende med at starte i Oxlades rolle fra starten af sæsonen og spille en del på kanten imens han falder til. Aubumeyang ville sidde en masse på bænken fordi Firmino aldrig er skadet og sjældent bliver træt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fekir er 24 år, samme alder som Oxlade og et år yngre end Coutinho så helt teenager er han ikke. Men det vil selvfølgelig tage tid at spille ham ind som med næsten alle andre ny indkøb...

Aubumeyang i front og Firmino længere tilbage i banen, tror jeg nu ikke ville være helt skævt. Med så lidt som vores midtbane giver kreativt så ville den kortere afstand til Firmino give nye dimensioner i spillet. Men nok om Aubumeyang, Han ligner en snarlig Arsenal spiller..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. jan, 2018 09:40

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt den "Ud med Ings" holdning der er? Han har været langtidsskadet af to omgange, og er først nu her reelt kommet tilbage i fulde omdrejninger. Han har gjort det godt på U23 og er stadig ung. Kan slet ikke forstå, at man ikke er villig til at give ham en chance. Det er jo ikke fordi han ligesom Sturridge sidder på så høj en løn, at det vælter budgettet. Jeg håber meget vi beholder ham i hvert fald et år mere, så må vi se til næste januar, om han er faldet igennem. Men så har han da i hvertfald fået mulighed for at vise sig frem - hvis ikke i PL så i hvert fald i cups.
I ECHO’s blood red podcast for en måned eller to siden snakkede de om at hvis man skulle ud og finde en reserve angriber der kunne tilbyde kvaliteter der minder om Firmino, så ville Ings måske være en af dem der passede beskrivelsen bedst. Arbejder hårdt, har teknik placere sig godt og har en fornuftig fysik. Han er ikke lige så god som Firmino, men det er jo svært at overtale klassespillere om at de skal sidde på bænken.

Jeg syntes også vi skal arbejde videre med Ings om ikke andet vil vi kunne sælge ham for mere når han har spillet et par førsteholdskampe uden at blive skadet. Og ja til en lav løn og formentlig lav overgangssum så får vi næppe så meget ud af at sælge ham, men potentielt kan vi få rigtig meget ud af at beholde ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Et salg af Ings og Sturridge kunne da frigive ca. £200.000 i løn om ugen. Vel ca. Hvad Aubameyang eller Fekir ville forlange.
Tror du virkelig Fekir skal have så meget?

Er godt med på at han kunne blive god for os og imø en bedre tilføjelse end Aubumeyang, men han er jo ikke just en færdig vare og kunne godt risikere at have en inkubations periode før han bliver rigtig god, for et PL tophold.
Anyways jeg tror da vi kunne betale lønnen alligevel.
Det kommer selvfølgelig også an på planerne for dem man henter, Fekir kunne vel godt ende med at starte i Oxlades rolle fra starten af sæsonen og spille en del på kanten imens han falder til. Aubumeyang ville sidde en masse på bænken fordi Firmino aldrig er skadet og sjældent bliver træt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fekir er 24 år, samme alder som Oxlade og et år yngre end Coutinho så helt teenager er han ikke. Men det vil selvfølgelig tage tid at spille ham ind som med næsten alle andre ny indkøb...

Aubumeyang i front og Firmino længere tilbage i banen, tror jeg nu ikke ville være helt skævt. Med så lidt som vores midtbane giver kreativt så ville den kortere afstand til Firmino give nye dimensioner i spillet. Men nok om Aubumeyang, Han ligner en snarlig Arsenal spiller..
Jo jo, men nu er alder en sjov ting i forhold til elitesportsfolk, nogle kan nærmest nå top niveauet som 18-årige og andre er længere tid om det. Fekir har haft to sæsoner med flere end 30 kampe for Lyon og er i gang med endnu en god sæson, så han har ikke super meget erfaring og Lyon er i en liga et niveau under den engelske og holdet er vel heller ikke hvad det var for 10 år siden.
Hvor Aubumeyang spiller på et hold der har en status lige omkring Liverpools i en anden liga der er stærkere end den franske.

Og derfor er det vel forventeligt at Fekir kan få det lidt sværere da hans skridt op vil værre noget større og da han stadig er i gang med at udvikle sig i Frankrig.

mjaa, jeg har også selv leget lidt med tanken om Aubumeyang foran Firmino, men så vil jeg hellere have en kreativ spiller direkte til midten.

Det er heller ikke så vigtigt i forhold til Sturridge ud over at hans salg kan give mere luft i budgetterne og plads på førsteholdet. Og jeg tror at Fekir kan fås til en noget lavere løn end Aubumeyang, simpelthen fordi Aubumeyang er nået længere i sin karriere og har vist mere. Det er selvfølgelig også afhængig af efterspørgslen.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af YNWA96 » mandag, 29. jan, 2018 18:53

Sturridge på vej til WBA på lån.

http://www.goal.com/en/news/west-brom-e ... 1tw2po59l0

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » mandag, 29. jan, 2018 19:07

Fedt, i så fald er bredden Solanke der har scoret 7 klub mål i holland(wooooow) i senior karrieren....for 1½-2½ år siden, og Ings med 2 mål(iflg wiki, men mener dog han har scoret lidt flere) i LFC siden starten i LFC for 2½ år siden. Om ikke andet er det ynkeligt. Hvad har Klopp gang i? Er han fornærmet over at Sturr kun scorer mål, men ikke løber 12 km pr kamp? Det må jeg gå ud fra, for han brugte ham jo heller ikke da han var skadesfri i en 4 mdr. Jeg var sikker på top 3. selv efter Cou salget, men Dijk købet og Sturr exit får mig til at tvivle. Dijk skal jo spille med den pris, og hans start lover ikke godt, derfor ser jeg forsvaret som værende svagere når en af dem er selvskrevet. Shit et lorte vindue, jeg må næsten grine hysterisk.
Verden er smask fuld af hyklere....

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Dieks » mandag, 29. jan, 2018 19:17

Thommo skrev:Fedt, i så fald er bredden Solanke der har scoret 7 klub mål i holland(wooooow) i senior karrieren....for 1½-2½ år siden, og Ings med 2 mål(iflg wiki, men mener dog han har scoret lidt flere) i LFC siden starten i LFC for 2½ år siden. Om ikke andet er det ynkeligt. Hvad har Klopp gang i? Er han fornærmet over at Sturr kun scorer mål, men ikke løber 12 km pr kamp? Det må jeg gå ud fra, for han brugte ham jo heller ikke da han var skadesfri i en 4 mdr. Jeg var sikker på top 3. selv efter Cou salget, men Dijk købet og Sturr exit får mig til at tvivle. Dijk skal jo spille med den pris, og hans start lover ikke godt, derfor ser jeg forsvaret som værende svagere når en af dem er selvskrevet. Shit et lorte vindue, jeg må næsten grine hysterisk.
Hvor mange var ikke helt oppe at ringe efter hans præstation imod Everton.? Giv nu lige manden en chance for at falde til. Ings har været skadet med 2 knæskader og været væk små 2 år. Han skal have flere minutter på banen før han kan dømmes færdig. Mht salget af Sturridge så er jeg ikke helt enig i den beslutning. I hvert faldet ikke hvis der ikke hentes en erstatning ind. Selvom vi “kun” er med i 2 turneringer er der stadig en del kamp frem mod sommer. Og med så smal en trup bliver vi ekstra pressede mht fysik og eventuelle skader eller karantæner.
YNWA..!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. jan, 2018 21:03

YNWA96 skrev:Sturridge på vej til WBA på lån.

http://www.goal.com/en/news/west-brom-e ... 1tw2po59l0
Først sender de os ud af FA. Cuppen, og så tager de Sturridge. De er lidt for kække i WBA.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » mandag, 29. jan, 2018 21:34

Dieks skrev:
Thommo skrev:Fedt, i så fald er bredden Solanke der har scoret 7 klub mål i holland(wooooow) i senior karrieren....for 1½-2½ år siden, og Ings med 2 mål(iflg wiki, men mener dog han har scoret lidt flere) i LFC siden starten i LFC for 2½ år siden. Om ikke andet er det ynkeligt. Hvad har Klopp gang i? Er han fornærmet over at Sturr kun scorer mål, men ikke løber 12 km pr kamp? Det må jeg gå ud fra, for han brugte ham jo heller ikke da han var skadesfri i en 4 mdr. Jeg var sikker på top 3. selv efter Cou salget, men Dijk købet og Sturr exit får mig til at tvivle. Dijk skal jo spille med den pris, og hans start lover ikke godt, derfor ser jeg forsvaret som værende svagere når en af dem er selvskrevet. Shit et lorte vindue, jeg må næsten grine hysterisk.
Hvor mange var ikke helt oppe at ringe efter hans præstation imod Everton.? Giv nu lige manden en chance for at falde til. Ings har været skadet med 2 knæskader og været væk små 2 år. Han skal have flere minutter på banen før han kan dømmes færdig. Mht salget af Sturridge så er jeg ikke helt enig i den beslutning. I hvert faldet ikke hvis der ikke hentes en erstatning ind. Selvom vi “kun” er med i 2 turneringer er der stadig en del kamp frem mod sommer. Og med så smal en trup bliver vi ekstra pressede mht fysik og eventuelle skader eller karantæner.
Jeg synes også det var en lovende start, men mod wba, var den værste forsvars præstation i flere år efter min mening, og der har været stor konkurrence om at være dårligst præstation, desværre. Det jeg har læst om Dijk´s Saints præstationerne, det sidste års tid, har været bedre end wba kampen, men langt fra Everton kampen.

Og håber det bedste for Sturr, for han er en af mine ynglings i truppen. Jeg kan bare ikke se fornuften i salg/leje, når erstatningerne er Solanke, som vel spiller i championship/Skotland om et par år, og halshug mig nu ikke for at have en mening andre ikke er enig i, jeg KAN bare ikke se hans kvaliteter, Ings bliver vel snart skadet igen, Origi er over talent stadiet, og er bare ikke god nok, hverken som angriber eller andet sted i offensiven, som jeg ser det.

Sturr bliver gjort til syndebuk HVER gang han har misset en chance de sidste par år, men han har dog scoret på andre chancer når Klopp har brugt ham af nød. For Klopp har godt nok pillet hans selvtillid, det bedste han har lært.

Klopp har unægteligt hans kæledægger, det har Sturr, Mignolet og Sakho følt blandt andet, det er af og til kvalmende at se på synes jeg. Can, Gini og Hendo har også "følt" det, dog at de kan spille præcist lige så dårligt de vil, uden konsekvenser. Milner i mindre grad.

Edit. dette kunne også være skrevet i konklussion om transfervinduet måske, men nu er det her.

P.S. Jeg synes køb og salg har været det værste vintervindue siden jeg blev fan i 1995-96
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar