50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

50 - Lazar Markovic

Indlæg af jacob-vig » mandag, 14. jul, 2014 22:51

Billede

Her er vi ved at optage hans første interwiew = Velkommen til Liverpool.

bofic
Indlæg: 23
Tilmeldt: mandag, 07. jul, 2014 10:42

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af bofic » mandag, 14. jul, 2014 22:55

jacob-vig skrev:Billede

Her er vi ved at optage hans første interwiew = Velkommen til Liverpool.
Ja så kan det ikke vare længe før han bliver præsenteret på hjemmesiden. Spændende signing.

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » tirsdag, 15. jul, 2014 00:11

Gætter du dig så bare frem til, at han fortsat vil bære nr. 50?
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 15. jul, 2014 01:24

kvaje-bajer til hele forum, hvis han ikke spiller får nr. 50! ;)

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 15. jul, 2014 09:26

Hvilket nummer får Brannagan mon så?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af jacob-vig » tirsdag, 15. jul, 2014 10:10

Flere kilder beretter at han har fået nummer 50. Men i har helt ret. Jeg var vidst lidt for hurtig. Ellers må Mugge slette denne tråd og så må jeg oprette en ny med det officiele nummer.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af thefugle » tirsdag, 15. jul, 2014 10:25

Lidt fra en inkarneret Benfica fan og ITK







Brug det til hvad i vil. Jeg glæder mig ualmindelig meget til at se ham spille og 25 mio, tjah, priserne er højere den dag idag for top talenter, og klubber ved vi lige har fået en stor spand penge. Så folk kan ikke være overraskede.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. jul, 2014 10:29

jacob-vig skrev:Flere kilder beretter at han har fået nummer 50. Men i har helt ret. Jeg var vidst lidt for hurtig. Ellers må Mugge slette denne tråd og så må jeg oprette en ny med det officiele nummer.
Tråden behøver ikke blive slettet, men derimod rettes til således han får et andet nr. end 50.

Iøvrigt synes jeg det er noget pjat at give en spiller der hentes ind for £20 mio et sådan nr. Skal vi også til at give nr. 99 til en eller anden? Eller hvis nr. 8 er optaget så nr. 81? eller lignende. Nej det er ikke spillerne der skal bestemme hvilket nr. de skal have. De skal gøre sig fortjent til et specielt nr. eller manageren bestemmer. Du er min stjerne og skal have nr. 7, 23, 10, 11 eller lignende. Har det også lidt ambivalent med at Emra Can har fået nr. 23. Det nr. forbinder jeg med en lokal spiller - Robbie Fowler og Jamie Carragher eneste der har båret nr. 23.

Nr. 7 = vores stjernespiller
Nr. 23 = vores lokale håb
Nr. 10 = vores teknikker
Nr. 8 = vores leder
Nr. 9 = vores målscorer

Specielle nr. til specielle spillere/roller.

Nr. 50, det er fjollet.
Senest rettet af Hekkem tirsdag, 15. jul, 2014 10:35, rettet i alt 1 gang.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af And I'm Javert » tirsdag, 15. jul, 2014 10:34

Man er vel ikke helt uden talent, hvis man spiller fast for en EL-finalist. Jeg vover at byde ham velkommen før den 100 % officielle besked og håber, at han bliver en kommende verdensstjerne. Han bider sig næppe helt fast blandt de første 11 i denne sæson, men hvis han begynder at præstere som Sterling i 2015-2016, er jeg fint tilfreds. Jeg tvivler dog stærkt på, at han er i nærheden af Sterlings niveau. Må jeg blive positivt overrasket!
Do not forget my name!

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af And I'm Javert » tirsdag, 15. jul, 2014 10:35

Hekkem skrev:
jacob-vig skrev:Flere kilder beretter at han har fået nummer 50. Men i har helt ret. Jeg var vidst lidt for hurtig. Ellers må Mugge slette denne tråd og så må jeg oprette en ny med det officiele nummer.
Tråden behøver ikke blive slettet, men derimod rettes til således han får et andet nr. end 50.

Iøvrigt synes jeg det er noget pjat at give en spiller der hentes ind for £20 mio et sådan nr. Skal vi også til at give nr. 99 til en eller anden? Eller hvis nr. 8 er optaget så nr. 81? eller lignende. Nej det er ikke spillerne der skal bestemme hvilket nr. de skal have. De skal gøre sig fortjent til et specielt nr. eller manageren bestemmer. Du er min stjerne og skal have nr. 7, 23, 10, 11 eller lignende.

Nr. 50, det er fjollet.
Måske er det en lille besked til os fans, at han vil spille, til han runder de 50? ;)
Do not forget my name!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Surf » tirsdag, 15. jul, 2014 10:57

Hekkem skrev:
jacob-vig skrev:Flere kilder beretter at han har fået nummer 50. Men i har helt ret. Jeg var vidst lidt for hurtig. Ellers må Mugge slette denne tråd og så må jeg oprette en ny med det officiele nummer.
Tråden behøver ikke blive slettet, men derimod rettes til således han får et andet nr. end 50.

Iøvrigt synes jeg det er noget pjat at give en spiller der hentes ind for £20 mio et sådan nr. Skal vi også til at give nr. 99 til en eller anden? Eller hvis nr. 8 er optaget så nr. 81? eller lignende. Nej det er ikke spillerne der skal bestemme hvilket nr. de skal have. De skal gøre sig fortjent til et specielt nr. eller manageren bestemmer. Du er min stjerne og skal have nr. 7, 23, 10, 11 eller lignende. Har det også lidt ambivalent med at Emra Can har fået nr. 23. Det nr. forbinder jeg med en lokal spiller - Robbie Fowler og Jamie Carragher eneste der har båret nr. 23.

Nr. 7 = vores stjernespiller
Nr. 23 = vores lokale håb
Nr. 10 = vores teknikker
Nr. 8 = vores leder
Nr. 9 = vores målscorer

Specielle nr. til specielle spillere/roller.

Nr. 50, det er fjollet.
Det forstår jeg slet ikke. Jeg kan godt følge, at numre som 7 og 10 skal måske skal tilegnes stjerner osv., men hvis en spiller ønsker at spille med nr. 50, så er det helt fint med mig. Sport handler også om overtro, og betyder det meget for spilleren, så lad ham da spille med det. Bellamy spillede også med 39 for os, og det synes jeg sgu bare er fedt.

Er dog enig i, at det er lige på grænsen at Emre Can får nr. 23.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Mugge » tirsdag, 15. jul, 2014 10:59

jacob-vig skrev:Flere kilder beretter at han har fået nummer 50. Men i har helt ret. Jeg var vidst lidt for hurtig. Ellers må Mugge slette denne tråd og så må jeg oprette en ny med det officiele nummer.
Normalt opretter vi ikke spillertråde - eller velkomsttråde før en spiller er bekræftet af LFC.
Derudover skal du linke til de rygter/historier du omtaler. Det er du ikke for god til.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. jul, 2014 14:45

Surf skrev:Det forstår jeg slet ikke. Jeg kan godt følge, at numre som 7 og 10 skal måske skal tilegnes stjerner osv., men hvis en spiller ønsker at spille med nr. 50, så er det helt fint med mig. Sport handler også om overtro, og betyder det meget for spilleren, så lad ham da spille med det. Bellamy spillede også med 39 for os, og det synes jeg sgu bare er fedt.

Er dog enig i, at det er lige på grænsen at Emre Can får nr. 23.
Overtro jaja, men nr. 50? det virker bare til man vil være 'speciel' for at være 'speciel'.

Men nu er jeg også ganske konservativ hvad det angår. Jeg mener også man bør spille i sorte fodboldstøvler. Det andet er bare blær, hvilket jeg ikke giver meget for.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Surf » tirsdag, 15. jul, 2014 14:57

Du ved jo ret beset intet om Markovic' grundlag for at spille med nr. 50. Er det med samme bevæggrund som Bendtners nr. 52, så ville jeg også synes det er åndssvagt. Men når han nu har båret nummeret i hele sin karriere, også før han på nogen måde var profileret, så synes jeg snarere det antyder en form for tilknytning til nummeret end ren narcissisme. Og derfor har jeg ikke rigtig noget imod det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 15. jul, 2014 14:58

Hekkem skrev:
Surf skrev:Det forstår jeg slet ikke. Jeg kan godt følge, at numre som 7 og 10 skal måske skal tilegnes stjerner osv., men hvis en spiller ønsker at spille med nr. 50, så er det helt fint med mig. Sport handler også om overtro, og betyder det meget for spilleren, så lad ham da spille med det. Bellamy spillede også med 39 for os, og det synes jeg sgu bare er fedt.

Er dog enig i, at det er lige på grænsen at Emre Can får nr. 23.
Overtro jaja, men nr. 50? det virker bare til man vil være 'speciel' for at være 'speciel'.

Men nu er jeg også ganske konservativ hvad det angår. Jeg mener også man bør spille i sorte fodboldstøvler. Det andet er bare blær, hvilket jeg ikke giver meget for.
Hvorom alting er, hvis det, hvad enten det så er pga overtro eller bare blær, betyder noget for spilleren at få et bestemt trøjenummer, hvis det hjælper ham til at præstere bedre, så ville det sq være underligt hvis klubben skulle modsætte sig det.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar