10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » søndag, 13. aug, 2017 23:32

Med mindre prisen er de tidligere nævnte 137 mio £ eller tæt på, så lad beholde ham. Men i stedet for at lade ham spille for U23 som straf, så lad os spille ham i alle kampe, så vi får glæde af hans evner i denne sæson og lad ham smutte i næste.
Med VM kommende vil han nok gøre hvad han kan i vores kampe.
Jeg gider ikke bruge krudt på at være sur på ham, men jeg synes det vil være idiotisk at beholde og sætte ham på U23 som straf.
Ifht debatten om transfersummer og bevæggrunde for transfers, så synes jeg egentligt at det er Fifa, der med Champions League har ødelagt klubfodbolden.
At den turnering vægtes højere af alle spillere end det nationale mesterskab er kun deres skyld.
Champions league er skyld i at vi ser de fuldstændig latterlige priser på spillere. Champions league er skyld i at fodbold flytter sig længere og længere væk fra fodboldfans.
Champions league er fodboldturisme.
Jeg er som Liverpoolfan fuldstændig ligeglad med hvem der vinder den turnering mm det er Liverpool.
Der snakkes efterhånden kun om at opnå champions league pladser i ligaerne og spillere der kun vil skifte hvis de kan spille champions league.
Det er ulideligt at høre på.
Det er 13 kampe på en sæson, hvis du går i finalen, hvoraf de første i gruppespillet er mod fuldstændig amatøragtige hold som måske kan hive nok point til at skrabe sig videre fra puljen.
Champions League.....?
Jeg vil sgu hellere se alle kampe fra premier league, da de har betydning for den klub jeg er fan af pga resultatet og ikke pengene.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Weissert » mandag, 14. aug, 2017 07:03

mortenbak skrev:Med mindre prisen er de tidligere nævnte 137 mio £ eller tæt på, så lad beholde ham. Men i stedet for at lade ham spille for U23 som straf, så lad os spille ham i alle kampe, så vi får glæde af hans evner i denne sæson og lad ham smutte i næste.
Med VM kommende vil han nok gøre hvad han kan i vores kampe.
Jeg gider ikke bruge krudt på at være sur på ham, men jeg synes det vil være idiotisk at beholde og sætte ham på U23 som straf.
Ifht debatten om transfersummer og bevæggrunde for transfers, så synes jeg egentligt at det er Fifa, der med Champions League har ødelagt klubfodbolden.
At den turnering vægtes højere af alle spillere end det nationale mesterskab er kun deres skyld.
Champions league er skyld i at vi ser de fuldstændig latterlige priser på spillere. Champions league er skyld i at fodbold flytter sig længere og længere væk fra fodboldfans.
Champions league er fodboldturisme.
Jeg er som Liverpoolfan fuldstændig ligeglad med hvem der vinder den turnering mm det er Liverpool.
Der snakkes efterhånden kun om at opnå champions league pladser i ligaerne og spillere der kun vil skifte hvis de kan spille champions league.
Det er ulideligt at høre på.
Det er 13 kampe på en sæson, hvis du går i finalen, hvoraf de første i gruppespillet er mod fuldstændig amatøragtige hold som måske kan hive nok point til at skrabe sig videre fra puljen.
Champions League.....?
Jeg vil sgu hellere se alle kampe fra premier league, da de har betydning for den klub jeg er fan af pga resultatet og ikke pengene.




Sent from my iPhone using Tapatalk
100% enig
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. aug, 2017 09:37

Oomph242 skrev:På en dårlig dag Kan jeg godt mistænke FSG og Klopp for, at de satser mere på moneyball end at få os tilbage i top indenfor overskuelig tid. Håber ikke det er sådan.
Kun på en dårlig dag! Jeg er begyndt at tvivle på at FSG kan få os tilbage på tronen. Eller i hvert fald den model de anvender, hvor vi bygger et hold op fra bunden, og vi køber udviklingsspillere, som vi så færdigudvikler. Vi når aldrig længere end lige-ved-og-næsten, så sælger vi vores bedste spiller.

Jeg har desværre på fornemmelsen at CL bliver en enlig svale i år. Lige som sidst vi var i CL.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 14. aug, 2017 11:16

Hr. Drejer skrev:Jeg har desværre på fornemmelsen at CL bliver en enlig svale i år. Lige som sidst vi var i CL.
Jeg er helt enig, og tror - sammenholdt med dit argument ovenover - at Klopps totale ignorering af vores mangel på en ordentlig defensiv bliver årsagen til det.
On topic: Coutinho er stensikkert væk, når vinduet smækker i. Med det sagt, så tror jeg, stadig vi får nogle vilde Liverpool-kampe at se i år. Ja, det skete jo sådan set allerede i første runde - både på godt og ondt, dog mest det sidste.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » mandag, 14. aug, 2017 20:34

Hvorfor siger vi egentlig ikke bare til Barcelona, at de kan få Coutinho, hvis vi får cash + Raketic. Så er vores midtbane problemer løst.
Corner taken quickly...

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » mandag, 14. aug, 2017 21:56

Vil Rakitic da gerne til Liverpool?

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » mandag, 14. aug, 2017 22:57

Jeg har ikke spurgt ham endnu.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » tirsdag, 15. aug, 2017 09:25

Kasper88 skrev:Jeg har ikke spurgt ham endnu.
Rakitic var min udvalgte spiller sammen med Vidal til at overtage fra Gerrard. Rakitic synes dog at være blevet langsommere med og uden bolden end han var Sevilla og første år i Barcelona. Måske fordi han skal dække store rum på højre side af midtbanen. Tænker det er en svær opgave.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af richs » onsdag, 16. aug, 2017 11:28

Nu skriver Daily Mirror & flere spanske aviser "mundo deportivo":
At Coutinho har fortalt, at han nægter at spille for Liverpool.
Han skulle bla. have udtalt at han gerne sidder på bænken hele den næste sæson og ofre gerne VM.

se også: http://www.bt.dk/fodbold/medie-liverpoo ... -for-klopp

-------------------
Ovenstående er vel Barcelonas sidste forsøg på spin , der skal presse Liverpool det sidste stykke. Udgangspunktet må vel være at fansene skal vende sig mod Coutinho og på den både gøre LFC/countiho valg nemmere. Det er smart spin og det ser ud til at virke.

Personligt tror jeg at Coutinho helst vil til Barca, men jeg tror også han vil kæmpe for holdet efter nogle uger, hvis et salg ikke sker. Tror ikke han vil ofre VM slutrunden.
Tror dog det ender med et salg, da denne historie udvikler sig konstant (modsat f.eks. VVD som der er stille om, trods transfer anmodning). Håber blot at vi kan presse mere end de 750 mill kroner ud af Barcelona (Helst 900-1000) når det nu skal være.

Pengene må vi så vente med at bruge til vinter eller næste sommer , for erstatninger kan vi nok ikke nå

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Repsej » onsdag, 16. aug, 2017 11:32

richs skrev:Nu skriver Daily Mirror & flere spanske aviser "mundo deportivo":
At Coutinho har fortalt, at han nægter at spille for Liverpool.
Han skulle bla. have udtalt at han gerne sidder på bænken hele den næste sæson og ofre gerne VM.

se også: http://www.bt.dk/fodbold/medie-liverpoo ... -for-klopp

-------------------
Ovenstående er vel Barcelonas sidste forsøg på spin , der skal presse Liverpool det sidste stykke. Udgangspunktet må vel være at fansene skal vende sig mod Coutinho og på den både gøre LFC/countiho valg nemmere. Det er smart spin og det ser ud til at virke.

Personligt tror jeg at Coutinho helst vil til Barca, men jeg tror også han vil kæmpe for holdet efter nogle uger, hvis et salg ikke sker. Tror ikke han vil ofre VM slutrunden.
Tror dog det ender med et salg, da denne historie udvikler sig konstant (modsat f.eks. VVD som der er stille om, trods transfer anmodning). Håber blot at vi kan presse mere end de 750 mill kroner ud af Barcelona (Helst 900-1000) når det nu skal være.
Det tror jeg simpelthen ikke på, en brasilianer vil gøre alt for at spille vm.
Men hvis det er korrekt så synes jeg da bare vi skal lade ham træne med SG og u-18 drengene, så kommer han vel på andre tanker i løbet af oktober/november :laughin:
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » onsdag, 16. aug, 2017 11:38

Repsej skrev:
richs skrev:Nu skriver Daily Mirror & flere spanske aviser "mundo deportivo":
At Coutinho har fortalt, at han nægter at spille for Liverpool.
Han skulle bla. have udtalt at han gerne sidder på bænken hele den næste sæson og ofre gerne VM.

se også: http://www.bt.dk/fodbold/medie-liverpoo ... -for-klopp

-------------------
Ovenstående er vel Barcelonas sidste forsøg på spin , der skal presse Liverpool det sidste stykke. Udgangspunktet må vel være at fansene skal vende sig mod Coutinho og på den både gøre LFC/countiho valg nemmere. Det er smart spin og det ser ud til at virke.

Personligt tror jeg at Coutinho helst vil til Barca, men jeg tror også han vil kæmpe for holdet efter nogle uger, hvis et salg ikke sker. Tror ikke han vil ofre VM slutrunden.
Tror dog det ender med et salg, da denne historie udvikler sig konstant (modsat f.eks. VVD som der er stille om, trods transfer anmodning). Håber blot at vi kan presse mere end de 750 mill kroner ud af Barcelona (Helst 900-1000) når det nu skal være.
Det tror jeg simpelthen ikke på, en brasilianer vil gøre alt for at spille vm.
Men hvis det er korrekt så synes jeg da bare vi skal lade ham træne med SG og u-18 drengene, så kommer han vel på andre tanker i løbet af oktober/november :laughin:
Er det mig der husker forkert eller var han ikke på Melwood og træne igår?

Edit: Nå han er bare set forlade Melwood i mandags. Han har nok ikke trænet med
Senest rettet af MP onsdag, 16. aug, 2017 11:48, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. aug, 2017 11:39

Ja, det er et VM år, så mon ikke et par måneder i reserverne eller hos U23 vil få ham på andre tanker. Vi har fat i den lange ende; han underskrev en 5 årig kontrakt i januar, så det eneste han har at komme med, er udgydelser i medierne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 16. aug, 2017 13:57

Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. aug, 2017 15:47

mundo deportivo er barcalona's propaganda avis,

De har sagt at han bliver præstenteret i denne uge (de sidste 3 uger)
Dem som kilde = bullshit

Hvis han virkelig var så "jeg hader liverpool mode" så var han da bare rejst til barcalona og sad på et hotel dernede det ville da være demonstrutivt.
Han møder jo op på Melwood hverdag til træning.

FSG er hardballs og hvis coutinho prøver på sådan et stunt. så kunne jeg sagtens se fsg sidde på hans spiller kontrakt i 5½ år.
uden løn.
Senest rettet af Scherwin onsdag, 16. aug, 2017 16:00, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af ElTorro » onsdag, 16. aug, 2017 15:56

Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.
Det afspejler meget godt en problematik, jeg ikke kan lade være med at forholde mig til ift. Coutinho.
På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel. Liverpool er ikke en sælgende klub, lyder udmeldingen gang på gang, men det betyder intet, hvis vi alligevel ender med salg af profiler hver gang, en mere attraktiv klub byder sig til. Coutinho-situationen er derfor problematisk, ikke desto mindre rent symbolsk. Hvis klubben sender ham ned hos reserverne, kan det få en negativ effekt på sigt, fordi det måske vil afskræmme andre spillere, mens et salg implicit indikerer, at der ikke er nogen udvikling at spore, da vi ikke kan holde på vores profiler...

Besvar