10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » onsdag, 16. aug, 2017 15:59

Wormie skrev:mundo deportivo er barcalona's propaganda avis,

De har sagt at han bliver præstenteret i denne uge (de sidste 3 uger)
Dem som kilde = bullshit

Hvis han virkelig var så "jeg hader liverpool mode" så var han da bare rejst til barcalona og sad på et hotel dernede det ville da være demonstrutivt.
Han møder jo op på Melwood hverdag til træning.
Ja, jeg tror nu heller ikke på det. VM er pisse vigtigt for ham, at komme med til. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » onsdag, 16. aug, 2017 16:00

ElTorro skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.
Det afspejler meget godt en problematik, jeg ikke kan lade være med at forholde mig til ift. Coutinho.
På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel. Liverpool er ikke en sælgende klub, lyder udmeldingen gang på gang, men det betyder intet, hvis vi alligevel ender med salg af profiler hver gang, en mere attraktiv klub byder sig til. Coutinho-situationen er derfor problematisk, ikke desto mindre rent symbolsk. Hvis klubben sender ham ned hos reserverne, kan det få en negativ effekt på sigt, fordi det måske vil afskræmme andre spillere, mens et salg implicit indikerer, at der ikke er nogen udvikling at spore, da vi ikke kan holde på vores profiler...
Jeg er helt enig med ElTorro her. Hvis ikke vi statuerer et eksempel i den her situation, så kan det meget vel være Mané eller Firmino vi skal bøvle med næste sommer. Hvis de kan se, at vi bare lader vores profiler gå så snart de skaber sig lidt, så vil de gøre det samme til den tid hvor de bliver interessante.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » onsdag, 16. aug, 2017 16:20

ElTorro skrev: På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel.
cou skal vel ikke have løn, hvis han nægter at spille for sin arbejdsgiver? Jeg ved godt RFC lønner klamme masango, men det er vel uhørt, at det er sådan det foregår. En kontrakt skal vel overholdes af begge parter. Og det inkluderer ikke kun at træne, men også den vigtige del, nemlig fodboldkampe naturligvis.

Og jeg tror ikke på cou, ikke vil spille for LFC når vinduet lukker, fremfor u 18 bold. Specielt hvis det er ulønnet. Når alt kommer til alt kan han risikere at være i LFC i 5 år, for der er jo ingen garantier for exit, selv om et år....Jeg vil gå så langt som at sige, jeg tror FSG beholder ham kontrakten ud, HVIS han ikke bliver solgt i dette vindue og det næsten utænkelige, nemlig at han nægter at spille for LFC.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. aug, 2017 16:26

Thommo skrev:
ElTorro skrev: På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel.
cou skal vel ikke have løn, hvis han nægter at spille for sin arbejdsgiver? Jeg ved godt RFC lønner klamme masango, men det er vel uhørt, at det er sådan det foregår. En kontrakt skal vel overholdes af begge parter. Og det inkluderer ikke kun at træne, men også den vigtige del, nemlig fodboldkampe naturligvis.

Og jeg tror ikke på cou, ikke vil spille for LFC når vinduet lukker, fremfor u 18 bold. Specielt hvis det er ulønnet. Når alt kommer til alt kan han risikere at være i LFC i 5 år, for der er jo ingen garantier for exit, selv om et år....Jeg vil gå så langt som at sige, jeg tror FSG beholder ham kontrakten ud, HVIS han ikke bliver solgt i dette vindue og det næsten utænkelige, nemlig at han nægter at spille for LFC.
Næ men hvis han er skadet kan han ikke spille, hvis han "nægter (tror jeg ikke på) så får han ikke løn i 5 år. når han så er blevet cleared for sin skade så skal han finde en ny skade. må gøre ondt på sig selv at skulle brække benet :D

anyways alt det her Spanske opspin er allerede blevet skud til jorden som løgn.
men det da meget sjovt at gøre coutinho til landsforræder i pressen :D




Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 16. aug, 2017 16:31

ElTorro skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.
Det afspejler meget godt en problematik, jeg ikke kan lade være med at forholde mig til ift. Coutinho.
På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel. Liverpool er ikke en sælgende klub, lyder udmeldingen gang på gang, men det betyder intet, hvis vi alligevel ender med salg af profiler hver gang, en mere attraktiv klub byder sig til. Coutinho-situationen er derfor problematisk, ikke desto mindre rent symbolsk. Hvis klubben sender ham ned hos reserverne, kan det få en negativ effekt på sigt, fordi det måske vil afskræmme andre spillere, mens et salg implicit indikerer, at der ikke er nogen udvikling at spore, da vi ikke kan holde på vores profiler...
Præcis, der skal statueres et eksempel. Vi bestemmer, om han skal sælges, og det skal han ikke. Så må Coutinho se at blive en voksen mand og stå ved den kontrakt han har indgået. Gør han ikke det, må han træne for sig selv og vinke farvel til topfodbold, indtil han bliver klogere. Det passer mig fint.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 16. aug, 2017 16:50

Aggerdoo skrev:
ElTorro skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.
Det afspejler meget godt en problematik, jeg ikke kan lade være med at forholde mig til ift. Coutinho.
På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel. Liverpool er ikke en sælgende klub, lyder udmeldingen gang på gang, men det betyder intet, hvis vi alligevel ender med salg af profiler hver gang, en mere attraktiv klub byder sig til. Coutinho-situationen er derfor problematisk, ikke desto mindre rent symbolsk. Hvis klubben sender ham ned hos reserverne, kan det få en negativ effekt på sigt, fordi det måske vil afskræmme andre spillere, mens et salg implicit indikerer, at der ikke er nogen udvikling at spore, da vi ikke kan holde på vores profiler...
Præcis, der skal statueres et eksempel. Vi bestemmer, om han skal sælges, og det skal han ikke. Så må Coutinho se at blive en voksen mand og stå ved den kontrakt han har indgået. Gør han ikke det, må han træne for sig selv og vinke farvel til topfodbold, indtil han bliver klogere. Det passer mig fint.
Der går 14 dage efter 1 Sep., så er han god igen. Coutinho vil selvfølgelig ikke gamble med sin karriere og bare surmule sæsonen ud. Hvis han bliver er alle glade medio September.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » onsdag, 16. aug, 2017 17:43

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
ElTorro skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.
Det afspejler meget godt en problematik, jeg ikke kan lade være med at forholde mig til ift. Coutinho.
På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel. Liverpool er ikke en sælgende klub, lyder udmeldingen gang på gang, men det betyder intet, hvis vi alligevel ender med salg af profiler hver gang, en mere attraktiv klub byder sig til. Coutinho-situationen er derfor problematisk, ikke desto mindre rent symbolsk. Hvis klubben sender ham ned hos reserverne, kan det få en negativ effekt på sigt, fordi det måske vil afskræmme andre spillere, mens et salg implicit indikerer, at der ikke er nogen udvikling at spore, da vi ikke kan holde på vores profiler...
Præcis, der skal statueres et eksempel. Vi bestemmer, om han skal sælges, og det skal han ikke. Så må Coutinho se at blive en voksen mand og stå ved den kontrakt han har indgået. Gør han ikke det, må han træne for sig selv og vinke farvel til topfodbold, indtil han bliver klogere. Det passer mig fint.
Der går 14 dage efter 1 Sep., så er han god igen. Coutinho vil selvfølgelig ikke gamble med sin karriere og bare surmule sæsonen ud. Hvis han bliver er alle glade medio September.
Jeg er glad allerede 1. september :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » onsdag, 16. aug, 2017 19:28

Har 2 væddemål ude at svømme om hvorvidt Coutinho er her når vinduet smækker i. (Jeg siger selvfølgelig han bliver)

Prøver at kigge på det objektivt, men det er selvfølgelig svært som fan!

- Vælger at tro forholdet mellem klubben og Coutinho slet ikke er så slemt som medierne puster det op til. Der er måske en intern aftale om at klubben vil kigge efter et alternativ der kan tillade ham at forlade klubben. Markedet taget i betragtning kan jeg dog ikke se os finde en erstatning som fans vil stille sig tilfreds med. Med den tid som vi har brugt på at jagte VVD og Keita, så tror jeg ikke det er muligt at hente nogen 'stjerner'.

- Med det statement som FSG fremlagde, så tror jeg personligt de har så meget stolthed, at de ikke ender med blot at bukke sig ned og sprede ballerne. Tror vi ser samme saga som med Suarez.

Må dog indrømme at jeg forbliver en kende nervøs og erkender at dette vindue kan ende med at blive RIGTIG negativt for mig.. Især når det ene væddemål er med en scum fan

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 16. aug, 2017 20:02

Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
ElTorro skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.
Det afspejler meget godt en problematik, jeg ikke kan lade være med at forholde mig til ift. Coutinho.
På den ene side er det håbløst at have en spiller siddende, som ikke vil være i klubben og som trækker en fed hyre, på den anden side er vi nødt til at statuere et eksempel. Liverpool er ikke en sælgende klub, lyder udmeldingen gang på gang, men det betyder intet, hvis vi alligevel ender med salg af profiler hver gang, en mere attraktiv klub byder sig til. Coutinho-situationen er derfor problematisk, ikke desto mindre rent symbolsk. Hvis klubben sender ham ned hos reserverne, kan det få en negativ effekt på sigt, fordi det måske vil afskræmme andre spillere, mens et salg implicit indikerer, at der ikke er nogen udvikling at spore, da vi ikke kan holde på vores profiler...
Præcis, der skal statueres et eksempel. Vi bestemmer, om han skal sælges, og det skal han ikke. Så må Coutinho se at blive en voksen mand og stå ved den kontrakt han har indgået. Gør han ikke det, må han træne for sig selv og vinke farvel til topfodbold, indtil han bliver klogere. Det passer mig fint.
Der går 14 dage efter 1 Sep., så er han god igen. Coutinho vil selvfølgelig ikke gamble med sin karriere og bare surmule sæsonen ud. Hvis han bliver er alle glade medio September.
Jeg er glad allerede 1. september :D
Trøjen kommer først den 2. September

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 17. aug, 2017 00:20

Selveste Craig Bellamy giver sit besyv med:



I sig selv måske ikke så interessant, men til gengæld lidt interessant, at han i følge dette tweet skulle have udtalt, at det Klopp, som er villig til at sælge Coutinho og FSG, der ikke er villige til det. Jeg ville have troet, at det ville være lige omvendt, selvom Klopp går meget op i sit mantra om, at han kun ønsker spillere, der vil Liverpool.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 17. aug, 2017 00:58

Kasper88 skrev:Selveste Craig Bellamy giver sit besyv med:



I sig selv måske ikke så interessant, men til gengæld lidt interessant, at han i følge dette tweet skulle have udtalt, at det Klopp, som er villig til at sælge Coutinho og FSG, der ikke er villige til det. Jeg ville have troet, at det ville være lige omvendt, selvom Klopp går meget op i sit mantra om, at han kun ønsker spillere, der vil Liverpool.
Det flugter meget godt med de udtalelser, som Klopp bragte på pressemødet op til kampen mod Hoffenheim. Det virker til at være FSG som er stopklodsen, ikke Klopp.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 17. aug, 2017 06:13

Robbie_God_Fowler skrev:
Kasper88 skrev:Selveste Craig Bellamy giver sit besyv med:



I sig selv måske ikke så interessant, men til gengæld lidt interessant, at han i følge dette tweet skulle have udtalt, at det Klopp, som er villig til at sælge Coutinho og FSG, der ikke er villige til det. Jeg ville have troet, at det ville være lige omvendt, selvom Klopp går meget op i sit mantra om, at han kun ønsker spillere, der vil Liverpool.
Det flugter meget godt med de udtalelser, som Klopp bragte på pressemødet op til kampen mod Hoffenheim. Det virker til at være FSG som er stopklodsen, ikke Klopp.
Det kan muligvis også være en rigtig fornuftig idé at Klopp ikke agerer stopklods. Hvis FSG står fast (og Klopp dermed ikke behøver gøre det) vil det alt andet lige gøre det daglige samarbejde med Coutinho nemmere end hvis Klopp selv arbejdede imod hans drømmeskifte.


Sent from my iPad using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kelly » torsdag, 17. aug, 2017 07:50

Jeg er stadig overbevist om han sælge inden for få dage.
Kunsten er at forstærke forsvaret
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » torsdag, 17. aug, 2017 09:26

Det er altså godt nok vildt, at Barcas sportsdirektør nu er ude at sige, at både Cou og Dembele er tæt på.

Når ingen pålidelige kilder har meldt om et 3. bud.

Dels er de ekstremt pressede - og så er det selvfølgelig også en del af den fortsatte taktik med at lægge maksimalt pres på FSG/Liverpool.

Men der er selvfølgelig også den mulighed, at de ER tæt på. Bare underligt, at man intet har hørt så. Det seneste jeg har læst var Guillem Balagues tweet fra i forgårs:

no meetings planned with FCB, no price has been put on Coutinho, right now LFC do not want to sell

http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-17- ... og-dembele

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » torsdag, 17. aug, 2017 09:35

Jeg forstår det godt nok heller ikke. Barcelona sætter jo et endnu større pres på sig selv end på Liverpool/Dortmund ved de udtalelser. Hvis det ikke lykkes dem at hente Dembele og Coutinho efter sådanne udtalelser vil de jo blive lynchet af fansene.
Som du selv siger får det jo en til at tænke om det virkelig passer at de er tæt på, men hvorfor har ingen engelske medier så meldt noget ud?

Besvar