10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » onsdag, 08. nov, 2017 07:59

Champen skrev:
texy skrev:
mortenbak skrev:Hvorfor i himlens navn er Coutinho med i Brasiliens trup til TESTKAMPE, når han ikke er skadesfri ??
Tænker, at det er Brasiliens måse at straffe os på for ikke at give efter denne sommer og lade en af deres stjerner skifte til Barcelona. For beslutningen er så hjernedød, at der ikke kan være et rationelt argument for, at den blev taget.

Men jeg prøver at se noget positivt i det. Måske kan han blive klar og få noget kamptræning samt spilleglæde. Og heldigvis spiller de i England, så ham og Firmino skal ikke rejse kloden rundt denne gang.
Skal Brasilien ikke også spille i Japan, inden de skal spille i England??
Kampen imod Japan er mig bekendt i Lille (Frankrig).
Kloppite

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Champen » onsdag, 08. nov, 2017 11:00

texy skrev:
Champen skrev:
texy skrev:
mortenbak skrev:Hvorfor i himlens navn er Coutinho med i Brasiliens trup til TESTKAMPE, når han ikke er skadesfri ??
Tænker, at det er Brasiliens måse at straffe os på for ikke at give efter denne sommer og lade en af deres stjerner skifte til Barcelona. For beslutningen er så hjernedød, at der ikke kan være et rationelt argument for, at den blev taget.

Men jeg prøver at se noget positivt i det. Måske kan han blive klar og få noget kamptræning samt spilleglæde. Og heldigvis spiller de i England, så ham og Firmino skal ikke rejse kloden rundt denne gang.
Skal Brasilien ikke også spille i Japan, inden de skal spille i England??
Kampen imod Japan er mig bekendt i Lille (Frankrig).
Okay super, det var jeg ikke klar over :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » onsdag, 08. nov, 2017 15:20

texy skrev:
mortenbak skrev:Hvorfor i himlens navn er Coutinho med i Brasiliens trup til TESTKAMPE, når han ikke er skadesfri ??
Tænker, at det er Brasiliens måse at straffe os på for ikke at give efter denne sommer og lade en af deres stjerner skifte til Barcelona. For beslutningen er så hjernedød, at der ikke kan være et rationelt argument for, at den blev taget.

Men jeg prøver at se noget positivt i det. Måske kan han blive klar og få noget kamptræning samt spilleglæde. Og heldigvis spiller de i England, så ham og Firmino skal ikke rejse kloden rundt denne gang.
Ja man må håbe det er for holdåndens skyld og sammenholdet mellem spillerne. Det virker helt stupidt, hvis han selv går med til at "gamble" med sit helbred for en ligegyldig testkamp. Det kan også være han mangler penge.... :shock: :wall:

Håber vi kommer godt igennem denne landskampspause, så vi har de fleste fit til decemberprogrammet. Et godt run og vi kan være med helt deroppe hvor det er rigtig sjovt! :headbang:

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » onsdag, 08. nov, 2017 16:19

Er sgu lidt træt af al den ballade omkring Coutinho.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » torsdag, 09. nov, 2017 14:51

Surf skrev:Er sgu lidt træt af al den ballade omkring Coutinho.
Bare rolig, han er væk senest til sommer :?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. nov, 2017 15:02

Skovdal skrev:
Surf skrev:Er sgu lidt træt af al den ballade omkring Coutinho.
Bare rolig, han er væk senest til sommer :?
Lige så sikker, som alle de skråsikre, der var 100 på han var væk den 1/9-17 :dontknow: . Jeg var en af dem der troede han blev, da vinduet lukkede var jeg overbevist om han ville smutte til sommer. men tvivler efterhånden ekstremt meget, som det er nu, er 60-40 på han bliver i minimum1½ års tid endnu. og 99 på han ikke sælges til vinter, det vil jo ikke give mening overhovedet.
Verden er smask fuld af hyklere....

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af TG12 » torsdag, 09. nov, 2017 16:30

Lidt et tænkt scenarie, men umiddelbart tror jeg følgende kunne være en go handel og styrke truppen:

Ud: Coutinho, +£100m

Ind: Draxler, -£40m

De resterende £60m bruges på at styrke forsvaret/målmand.

Jeg anerkender Draxler ikke helt har Coutinhos niveau pt. men han kan meget af det samme, og har et kæmpe potentiale. Derudover tror jeg KLopp kunne få gjort gode indkøb for differencen, som samlet ville styrke holdet.

Vi vil også komme af med en spiller, som umiddelbart ikke ønsker at være i klubben.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. nov, 2017 16:47

Når Coutinho rejser, bliver det forhåbentlig til mere end £100 M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pede » torsdag, 09. nov, 2017 20:16

Sælg ham til PSG for £100m + Draxler.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. nov, 2017 21:04

Draxler, Rabiot og £50-70 mil. kan også gøre det for mig.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » torsdag, 09. nov, 2017 21:42

hvorfor er Suarez nu med i rygtemøllen og leflen for Coutinho ?

Det er da nederen. Hvorfor siger Suarez ikke at det er løgn..... hvis det ellers er ?

Jeg hader sgu den klub og deres presse og rygter.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » torsdag, 09. nov, 2017 21:48

Thommo skrev:
Skovdal skrev:
Surf skrev:Er sgu lidt træt af al den ballade omkring Coutinho.
Bare rolig, han er væk senest til sommer :?
Lige så sikker, som alle de skråsikre, der var 100 på han var væk den 1/9-17 :dontknow: . Jeg var en af dem der troede han blev, da vinduet lukkede var jeg overbevist om han ville smutte til sommer. men tvivler efterhånden ekstremt meget, som det er nu, er 60-40 på han bliver i minimum1½ års tid endnu. og 99 på han ikke sælges til vinter, det vil jo ikke give mening overhovedet.
Hvad er det der gør, at du tror han bliver halvandet år endnu?

Men det væddemål tager jeg nu gerne. Han er væk senest til sommer.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. nov, 2017 22:27

Skovdal skrev: Hvad er det der gør, at du tror han bliver halvandet år endnu?

Men det væddemål tager jeg nu gerne. Han er væk senest til sommer.
At FSG har indset at Cou pengene ikke kan skaffe samme kvalitet, jeg køber nemlig ikke at Draxler+60 gør holdet bedre. Klubben ville give 60+ for Dijk, så pengene mangler jo ikke. Og jeg vurderer altså Cou blandt verdens eliten, synes mange undervurderer ham, også LFC fans... og spanioler ledelsen i barcelona gør også, med det lave bud i sommers. Hvis barca byder 190-200 til sommer, tror jeg dog han sælges, det glemte jeg at skrive tidligere. Men tvivler på dem uden moral i spanien vil give den pris, som gør at der handles til sommer.
Du skriver han er væk, som et statement, og det får du jo ret på et tidspunkt, og kan så hoverende skrive at du fik ret. om det så er 3 eller 17. gang der lykkens gang for dig er så en anden sag. Personligt synes jeg statements er pinlige, da INGEN bagefter skriver "hov jeg tog fejl", men HVIS man får ret så hoveres der på livet løs. Ihvertfald på dette forum....Ingen skrev efter vinduets lukning, at de havde været for langt fremme i skoene, på trods af MANGE var 100% sikre på han tog sydpå.

Og er gambler, men dog ikke langtids væddemål ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » mandag, 13. nov, 2017 02:31

Her er lidt Direkte qoute fra coutinho, just incase der kommer nogen jounalister fra barcalona og skriver noget andet i morgen:



jeg er godt klar over at han ikke rigtigt kan sige andet. men han har ihvertfald udtalt dette.
Spin på Spin
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
søren a
Indlæg: 95
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 14:13
Geografisk sted: Klarup/Aalborg
Alder: 61

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af søren a » lørdag, 02. dec, 2017 14:48

Jeg er lidt i tvivl om Cou må spille i CL, for Barca, hvis han skifter i januar ? Ellers tror jeg ikke han skifter før tidligst til sommer.
Red since 77.

Besvar