10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » søndag, 10. mar, 2013 21:01

Han er stadig en usleben diamant, men hold da op det ser lovende ud.

Der var dog én episode idag, hvor han lavede en ret hovedløs aflevering/høj bold til Carragher som derefter kommer under pres og kunne have udviklet sig til en meget farlig situation.

Dér sendte han sgu mine nosser på direkte kollisionskurs mod mine mandler. :shock: ;)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. mar, 2013 21:05

RedRedRed skrev:Han er stadig en usleben diamant, men hold da op det ser lovende ud.

Der var dog én episode idag, hvor han lavede en ret hovedløs aflevering/høj bold til Carragher som derefter kommer under pres og kunne have udviklet sig til en meget farlig situation.

Dér sendte han sgu mine nosser på direkte kollisionskurs mod mine mandler. :shock: ;)
Han skal jo lige vænne sig til også at spille med nogen på Carraghers tekniske niveau.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » søndag, 10. mar, 2013 21:07

Cynwal skrev:
RedRedRed skrev:Han er stadig en usleben diamant, men hold da op det ser lovende ud.

Der var dog én episode idag, hvor han lavede en ret hovedløs aflevering/høj bold til Carragher som derefter kommer under pres og kunne have udviklet sig til en meget farlig situation.

Dér sendte han sgu mine nosser på direkte kollisionskurs mod mine mandler. :shock: ;)
Han skal jo lige vænne sig til også at spille med nogen på Carraghers tekniske niveau.
Det kan være det er der den ligger. ;)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » søndag, 10. mar, 2013 21:10

Jeg tror bare man skal passe på med at sætte forventningerne alt for højt. Ny klub, lidt medvind og man kan det meste. På udebane mod Stoke efter 25 hårde kampe i benene og temperaturen på 3-4 grader (bare for at male et billede) - kan han så stå distancen?
Han har utvivlsomt et kæmpe potentiale, men jeg forventer udfald
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 11. mar, 2013 18:00

Det ser sgu da godt nok rigtig godt ud :music:

Han supplerer vel næsten de bedste ting fra Sterling og Suso; her er det bare fart, teknik og spilintelligens i samme pakke:-)

For de få Quaresma-savlere, der måtte være tilbage, byder han også på en ganske effen yderside....de dybe, indadskruede stikninger er på højt niveau - angående Stoke-udekampen i december...det kan vi græde over til den tid :dontknow:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

mulle-fox
Indlæg: 124
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2012 11:31
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mulle-fox » mandag, 11. mar, 2013 21:15

så bestilte jeg lige en trøje med vores lille troldmand Coutinho :dance:
Smell the flowers While you Can

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » søndag, 31. mar, 2013 16:37

Har også bestilt en ny trøje med vores lille brassillianske troldmand.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag. Det havde ellers været en perfekt debut til en ny trøje, med den fantastiske kamp Coutinho spillede idag. Når han får bolden på modstanderens banehalvdel, rykker man (jeg gør i hvert fald) ud på kanten af sædet, for man ved, at nu kan der ske noget!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af SimonA » søndag, 31. mar, 2013 16:44

Cynwal skrev:Har også bestilt en ny trøje med vores lille brassillianske troldmand.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag. Det havde ellers været en perfekt debut til en ny trøje, med den fantastiske kamp Coutinho spillede idag. Når han får bolden på modstanderens banehalvdel, rykker man (jeg gør i hvert fald) ud på kanten af sædet, for man ved, at nu kan der ske noget!
Håber ikke du falder ned af stolen og slår dig, næste gang han scorer! ;)
YNWA

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hekkem » søndag, 31. mar, 2013 16:45

Cynwal skrev:Har også bestilt en ny trøje med vores lille brassillianske troldmand.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag. Det havde ellers været en perfekt debut til en ny trøje, med den fantastiske kamp Coutinho spillede idag. Når han får bolden på modstanderens banehalvdel, rykker man (jeg gør i hvert fald) ud på kanten af sædet, for man ved, at nu kan der ske noget!
En sådan spiller - på kontinuerligt niveau - har vi ikke haft siden Steve McManaman. Det ser rigtig interessant ud.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » søndag, 31. mar, 2013 16:58

SimonA skrev:
Cynwal skrev:Har også bestilt en ny trøje med vores lille brassillianske troldmand.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag. Det havde ellers været en perfekt debut til en ny trøje, med den fantastiske kamp Coutinho spillede idag. Når han får bolden på modstanderens banehalvdel, rykker man (jeg gør i hvert fald) ud på kanten af sædet, for man ved, at nu kan der ske noget!
Håber ikke du falder ned af stolen og slår dig, næste gang han scorer! ;)
Det er nu mere hans evne til at se medspillere og lægge den i dybden med det helt rigtige "billiardstød", som imponerer mig. Idag laver han to superbe bolde: Den ene til en Suarez afbrænder 1:1 mod keeper, den anden er målgivende til Henderson.
Han er i begynder at nærme sig et snit på 2 frispilninger til 100 % chancer pr. kamp. Det er imponerende!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af SimonA » søndag, 31. mar, 2013 17:06

Cynwal skrev:
SimonA skrev:
Cynwal skrev:Har også bestilt en ny trøje med vores lille brassillianske troldmand.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag. Det havde ellers været en perfekt debut til en ny trøje, med den fantastiske kamp Coutinho spillede idag. Når han får bolden på modstanderens banehalvdel, rykker man (jeg gør i hvert fald) ud på kanten af sædet, for man ved, at nu kan der ske noget!
Håber ikke du falder ned af stolen og slår dig, næste gang han scorer! ;)
Det er nu mere hans evne til at se medspillere og lægge den i dybden med det helt rigtige "billiardstød", som imponerer mig. Idag laver han to superbe bolde: Den ene til en Suarez afbrænder 1:1 mod keeper, den anden er målgivende til Henderson.
Han er i begynder at nærme sig et snit på 2 frispilninger til 100 % chancer pr. kamp. Det er imponerende!
Hvis angriberne så er skarpe, scorer vi mindst to mål pr. kamp! ;)
Ej, men er helt enig med dig, hans små finter og skærende afleveringer er og bliver guld værd for os!
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » søndag, 31. mar, 2013 18:04

Cynwal skrev:.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag.
Dit postbud er også morakker, hvis han kommer med trøjer og post om søndagen :)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » søndag, 31. mar, 2013 18:05

Thommo skrev:
Cynwal skrev:.Desværre måtte jeg spejde forgæves efter den i postkassen i dag.
Dit postbud er også morakker, hvis han kommer med trøjer og post om søndagen :)
...havde ikke lige fået kigget efter igår. Med alle de her helligdage og en solid tur i byen onsdag-torsdag, er det helt umuligt at finde ud af ugedagene :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » søndag, 31. mar, 2013 18:56

Hvor er det egentligt fedt vi har fået en 25 mill mand til 8-10 mill £. Han ligner en der har været i LFC i et årti, han finder medspillerne med lukkede øjne. Tænk hvor god han ville være med åbne øjn :D :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » søndag, 31. mar, 2013 19:55

Thommo skrev:Hvor er det egentligt fedt vi har fået en 25 mill mand til 8-10 mill £. Han ligner en der har været i LFC i et årti, han finder medspillerne med lukkede øjne. Tænk hvor god han ville være med åbne øjn :D :shock:
Host - han er jo kun 20 år gammel - host!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar