10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
pingel
Indlæg: 1007
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af pingel » fredag, 08. sep, 2017 08:21

Gad godt at se billeder hvor han er sammen med andre end Moreno - siger det bare...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » fredag, 08. sep, 2017 08:33

Jeg køber som antydet før heller ikke, at alt er fryd og gammen. Men vi ser nok alligevel en normalisering hen over efteråret.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » fredag, 08. sep, 2017 08:43

Jeg tror da hans forhold med de øvrige spillere er mere eller mindre uforandret. Både Can og Hendo kan jeg da huske, i forbindelse match-interviews, fortælle hvilken fantastisk spiller han er, og de glæder sig til at have ham tilbage i truppen.
Tror kun der er spændinger mellem Coutinho og ledelsen og det ser man, forståeligt nok, ikke meget til ude på træningsbanen.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 09. sep, 2017 20:31

Karantæne til Mané, mon det betyder en tidligere retur til start-11'eren til Coutinho end forventet.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. sep, 2017 20:41

Kasper88 skrev:Karantæne til Mané, mon det betyder en tidligere retur til start-11'eren til Coutinho end forventet.
Det tror jeg ikke men det kunne f.eks. betyde at Ox får en startplads i næste kamp. Eller måske Sturridge alt efter hvordan Klopp vil ændre på holdet
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 11. sep, 2017 12:26

Emmy skrev:
Kasper88 skrev:Karantæne til Mané, mon det betyder en tidligere retur til start-11'eren til Coutinho end forventet.
Det tror jeg ikke men det kunne f.eks. betyde at Ox får en startplads i næste kamp. Eller måske Sturridge alt efter hvordan Klopp vil ændre på holdet
jeg tror det er Sturrdige eller Ox der får mest ud af karantæne til Mané. Sturridge er det målfarlige valg, hvor Ox er nemmere at spille i forhold til taktikken. Vi har tidligere i år set Mané taget ud og Sturridge ind for at spille med Firmino og Salah oppe foran, så det tror jeg er udgangspunktet.
Woodburn har også en mulighed for at komme ind fra bænken på det her.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » onsdag, 13. sep, 2017 13:33

@Oomph242
Så har DHL været forbi og aflevere nedenstående. Som aftalt, da du jo er lidt nervøs/overtroisk, og jeg før har oplevet, at spillere jeg havde på trøjen har forladt klubben (Torres, Suarez - og JA, der ligger en Emre Can 23 inde i mit skab) så blev det en trøje med M. Salah på og ikke Mané.
Da væddemålet således er afregnet, får du hermed al kreditten for, at Coutinho i hvert fald er på Merseyside ét år mere (de køber ham sgu ikke i januar-vinduet)
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 23. sep, 2017 10:38

Så er det blevet dokumenteret, at FC Barcelona er fulde af lo.t.

http://www.spiegel.de/sport/fussball/fc ... 69340.html

Som Liverpool hele tiden har sagt, så gav de også Barcelona (og ikke kun offentligheden) klar besked om, at Spilleren ikke var til salg. Og ydermere bad man høfligt Barcelona om at holde op med at chikanere Coutinho både privat og offentligt.

Her er en engelsk artikel om sagen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... s-11222440
Kloppite

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pede » lørdag, 23. sep, 2017 10:56

Mes que un club :fart:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. sep, 2017 11:18

Pede skrev:Mes que un club :fart:
Barca er bare: Menos que un club
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. sep, 2017 11:21

texy skrev:Så er det blevet dokumenteret, at FC Barcelona er fulde af lo.t.
De er en samling rektum-huller hvor Præsidenten siger hvad som helst i forsøg på at redde ansigt og få "4 more years" (eller hvor lang tid Rektum-Hullet nu bliver valgt for)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. sep, 2017 12:28

texy skrev:Så er det blevet dokumenteret, at FC Barcelona er fulde af lo.t.

http://www.spiegel.de/sport/fussball/fc ... 69340.html

Som Liverpool hele tiden har sagt, så gav de også Barcelona (og ikke kun offentligheden) klar besked om, at Spilleren ikke var til salg. Og ydermere bad man høfligt Barcelona om at holde op med at chikanere Coutinho både privat og offentligt.

Her er en engelsk artikel om sagen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... s-11222440
De dokumenterer det vi alle vidste på forhånd; nemlig at Barcelona er en løgnagtig klub. De opfører sig som en flok tølpere. Må deres røv klø, og deres arme være for korte!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » søndag, 24. sep, 2017 08:49

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Så er det blevet dokumenteret, at FC Barcelona er fulde af lo.t.

http://www.spiegel.de/sport/fussball/fc ... 69340.html

Som Liverpool hele tiden har sagt, så gav de også Barcelona (og ikke kun offentligheden) klar besked om, at Spilleren ikke var til salg. Og ydermere bad man høfligt Barcelona om at holde op med at chikanere Coutinho både privat og offentligt.

Her er en engelsk artikel om sagen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... s-11222440
De dokumenterer det vi alle vidste på forhånd; nemlig at Barcelona er en løgnagtig klub. De opfører sig som en flok tølpere. Må deres røv klø, og deres arme være for korte!
Mon ikke Klopps røv så også klør?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 24. sep, 2017 09:23

nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Så er det blevet dokumenteret, at FC Barcelona er fulde af lo.t.

http://www.spiegel.de/sport/fussball/fc ... 69340.html

Som Liverpool hele tiden har sagt, så gav de også Barcelona (og ikke kun offentligheden) klar besked om, at Spilleren ikke var til salg. Og ydermere bad man høfligt Barcelona om at holde op med at chikanere Coutinho både privat og offentligt.

Her er en engelsk artikel om sagen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... s-11222440
De dokumenterer det vi alle vidste på forhånd; nemlig at Barcelona er en løgnagtig klub. De opfører sig som en flok tølpere. Må deres røv klø, og deres arme være for korte!
Mon ikke Klopps røv så også klør?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sikkert, men jeg håber ikke at hans arme er for korte.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » søndag, 24. sep, 2017 11:07

nikand skrev:
Mon ikke Klopps røv så også klør?
Den lille forskel er vel, at:

1: LFC ikke har plantet løgnhistorier i medierne.
2: Vi stoppede vores aggressive tilnærmelser, efter at Leipzig og Saints gjorde det krystalklart, at de ikke ville sælge i dette vindue.
3: Modsat Barca, så kender vi begge sider af medaljen - offer og synder - hvilket ikke undskylder vores opførsel, men måske forklarer en smule, hvorfor vi naivt nok har troet, at den tilgang var tilladt for os lige så vel som Barca.

Barca har aldrig været andet end syndere i dette aspekt - i nyere tid i hvert fald.

Jeg bryder mig så ubeskriveligt lidt om Barcelona, at jeg håber Katalonien får deres uafhængighed, og konsekvensen bliver, at Barcelona skal spille i en eller anden ligegyldig katalonsk liga, fordi de ikke længere må deltage i den spanske. Hele den politiske situation på området forstår jeg ikke godt nok til at have en holdning til. Men fodboldklubbens usmagelighed betyder, at jeg har en personlig aktie i et eventuelt udfald.
Kloppite

Besvar