22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af AJ » søndag, 07. feb, 2016 19:21

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Han er simpelthen for svingende. Han kan have flere måneder ad gangen, hvor han slet ikke koster point hvorefter han så begynder at droppe hver eneste weekend. Det går simpelthen ikke.
Ok, så han er ikke længere i nærheden af at være verdensklasse, eller misforstår jeg hvad du skriver ;)
Fra han igen kom tilbage som 1. målmand i sidste sæson efter eksperimentet med Jones og indtil oktober eller sådan noget. I den periode leverede han varen. Havde han fortsat i den stil, så ville han være i kategorien tæt på verdensklasse. Men det har han så langt fra kunnet. Desværre. Men vi må jo nok lade os nøje med ham indtil 2021.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Surf » mandag, 08. feb, 2016 16:40

:(

"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. mar, 2016 16:15

Sidder lige og ser Stoke - So'ton.
1-0 til So'ton på et hovedstød, som Mignolet havde reddet 9 ud af 10 hvis ikke 99 ud af 100.
Jeg er ikke imponeret af Butland!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af texy » lørdag, 12. mar, 2016 16:25

Cynwal skrev:Sidder lige og ser Stoke - So'ton.
1-0 til So'ton på et hovedstød, som Mignolet havde reddet 9 ud af 10 hvis ikke 99 ud af 100.
Jeg er ikke imponeret af Butland!
Ikke enig. Den kommer med så meget fart fra så tæt hold, at Butland slet ikke kan nå at reagere. Den havde Mignolet bestemt heller ikke taget. Ej heller Neuer.

Eneste irriterende møgmålmand i verden, der havde reddet den hedder De Gea.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. mar, 2016 16:32

texy skrev:
Cynwal skrev:Sidder lige og ser Stoke - So'ton.
1-0 til So'ton på et hovedstød, som Mignolet havde reddet 9 ud af 10 hvis ikke 99 ud af 100.
Jeg er ikke imponeret af Butland!
Ikke enig. Den kommer med så meget fart fra så tæt hold, at Butland slet ikke kan nå at reagere. Den havde Mignolet bestemt heller ikke taget. Ej heller Neuer.

Eneste irriterende møgmålmand i verden, der havde reddet den hedder De Gea.
Jeg mener stadig, at Mignolet har reflekser i de Gea klassen, og når jeg så ser Butland lukke nr. 2 ind på et meget tungt fald så .......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bojangles » lørdag, 12. mar, 2016 17:18

Ja, jeg giver heller ikke noget for Butland. Penge lige i lokummet, der ikke vil flytte os en meter i forhold til Mignolet - måske snarere tvært i mod. Jojo, bedre i feltet, men slet ikke i nærheden af refleksredninger - redninger fra Mignolet, som ofte har reddet vores røv.

Oomph242
Indlæg: 5670
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. mar, 2016 17:24

Ter Stegen eller Bernd Leno håber jeg. Kan næsten ikke rumme endnu en sæson, med Mignolet som første målmand.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 12. mar, 2016 17:58

Problemet er at en keeper bedre end Mignolet spiller fast for CL-inventar.

Ter Stegen er måske den eneste keeper vi kan lokke væk som måske ville være en forbedring.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 12. mar, 2016 18:02

ThunderZtorm skrev:Problemet er at en keeper bedre end Mignolet spiller fast for CL-inventar.
Ter Stegen er måske den eneste keeper vi kan lokke væk som måske ville være en forbedring.
Bernd Leno og Leverkusen ser nu ikke ud til, at skulle spille CL næste sæson. Spørgsmålet er, om de overhovedet klarer cuttet til EL? ;)

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af AJ » lørdag, 12. mar, 2016 20:25

Leno er heller ikke fejlfri. Hvis folk herinde holdt med Leverkusen, og fulgte dem ligeså tæt, som vi nu følger Liverpool, så er min hypotese, at folk ville være ligeså utilfredse med ham, som vi er nu med Mignolet.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. mar, 2016 21:07

Realistisk er Ter Stegen, vil nok bedste bud på en god backup og overkommelig - Mignolet er dog ganske solid shotstopper, men mangler virkelig en hel del før han er verdensklasse.
Det halter i felterne og når han skal få styr på forsvaret i 8/10 af gangene. :army9:

B. Leno mindst realistisk (...)han er Leverkusen's anfører og så skal der steppes MANGE penge op da han ligner en upcommings til Manuel Neuer.... Ellers har der været rygter på Milans 16 årige målmand - som ser virkelig lovende ud - dog virker Urealistisk Donnarumma eller sådan noget han hedder..(?)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » søndag, 13. mar, 2016 20:15

Godt skriv om Mignolet's svagheder og hvorfor, vi bør kigge os om efter en ny nr. 1:

http://tbrfootball.com/should-this-goal ... umber-one/?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Surf » onsdag, 14. sep, 2016 15:51

Det bliver interessant at se, hvad der sker på målmandsposten den næste måneds tid. Karius skal givetvis bruge et par uger på at spille sig tilbage i form, så jeg forventer ikke at han går direkte ind på målet. Og så længe vi vinder, er det vel også svært at skulle afsætte en målmand.

Overordnet set tror jeg, at Mignolet skal spille sig af, for at Karius får lov at overtage pladsen. Uden skaden havde jeg egentlig forventet at Karius ville være vores førstemålmand. Så når sæsonen går på held til foråret, tror jeg også at Karuis er vores faste mand mellem stængerne. Hvis ikke, så er det fordi Mignolet har oppet sig, og det ville jo også være udmærket.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af TomViolence » torsdag, 15. sep, 2016 07:48

@Surf Hvorfor forventer du og mange andre, at Karius overtager målmandsposten? Hvad nøjagtigt baserer I det på?
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af texy » torsdag, 15. sep, 2016 10:57

TomViolence skrev:@Surf Hvorfor forventer du og mange andre, at Karius overtager målmandsposten? Hvad nøjagtigt baserer I det på?
Jeg baserer det på, at han ganske enkelt er blevet købt.

Vi har en meget lovende ung målmand i Jack Ward, som man alligevel har valgt at udleje i stedet for at bruge ham som andetvalg. I stedet går vi ud og bruger penge på en målmand, som har haft succes i Tyskland og som Klopp helt sikkert kender ALT til, fordi han følger sin gamle klub.

Og så bygger jeg det på, at Mignolet trods fremragende redninger også ofte viser unødvendige usikkerhedsmomenter. Jeg tror, at vores forsvar er klar til at prøve noget andet. I mine øjne var og er Mignolet vores svageste led.
Kloppite

Besvar