22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 15. sep, 2016 11:18

Måske er Karius ikke købt som en direkte 1. målmand, men nærmere end 50/50 på ligefod med Mignolet.
For at presse Migs og give ham konkurrence.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 15. sep, 2016 12:58

CVLiverpool skrev:Måske er Karius ikke købt som en direkte 1. målmand, men nærmere end 50/50 på ligefod med Mignolet.
For at presse Migs og give ham konkurrence.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Ud fra hvilke betragtninger ? Jeg er med på at vi kender alt til Mignolets svagheder samt styrker, men vi kender vel endnu ikke særlig meget til Karius ditto ? Han har da også i den korte tid han har været her, allerede leveret en kæmpe brøler. Jeg ku forstå hvis der var De Gea, Neuer eller Schmeichel man decideret håbede ville overtage pladsen som 1. Målmand - men Karius hsr vel endnu tilgode rent faktisk at BEVISE at han er bedre end Mignolet ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. sep, 2016 13:03

Han kan vel kun bevise han er bedre end Mignolet ved at spille kampe.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 15. sep, 2016 13:06

Bellamy_fever skrev:
CVLiverpool skrev:Måske er Karius ikke købt som en direkte 1. målmand, men nærmere end 50/50 på ligefod med Mignolet.
For at presse Migs og give ham konkurrence.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Ud fra hvilke betragtninger ? Jeg er med på at vi kender alt til Mignolets svagheder samt styrker, men vi kender vel endnu ikke særlig meget til Karius ditto ? Han har da også i den korte tid han har været her, allerede leveret en kæmpe brøler. Jeg ku forstå hvis der var De Gea, Neuer eller Schmeichel man decideret håbede ville overtage pladsen som 1. Målmand - men Karius hsr vel endnu tilgode rent faktisk at BEVISE at han er bedre end Mignolet ?
Min betragtning går på, at jeg har fået hjertestop op til flere gange med Mignolet som målmand.
Jeg tror ikke man kan være ringere i at tage beslutninger end Mignolet, når det gælder dødbolde og indgreb i feltet.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af texy » torsdag, 15. sep, 2016 16:14

Bellamy_fever skrev:
CVLiverpool skrev:Måske er Karius ikke købt som en direkte 1. målmand, men nærmere end 50/50 på ligefod med Mignolet.
For at presse Migs og give ham konkurrence.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Ud fra hvilke betragtninger ? Jeg er med på at vi kender alt til Mignolets svagheder samt styrker, men vi kender vel endnu ikke særlig meget til Karius ditto ? Han har da også i den korte tid han har været her, allerede leveret en kæmpe brøler. Jeg ku forstå hvis der var De Gea, Neuer eller Schmeichel man decideret håbede ville overtage pladsen som 1. Målmand - men Karius hsr vel endnu tilgode rent faktisk at BEVISE at han er bedre end Mignolet ?
Er det ikke betragtning nok, at vi har udlejet en målmand, som højst sandsynligt er på niveau med Mignolet og i stedet hentet Karius?

At vi ikke kender hans kvaliteter, betyder jo intet, når trænerteamet gør. Og dem har han åbenbart overBEVIST nok til, at de valgte at bruge penge på ham. Men hvis du foretrækker tal, som en slags BEVIS, så kan det da nævnes, at Karius i sidste sæson opnåede en rating på 6.83 på whoscored.com, mens Neuer (hvis kvalitet vel ikke drages i tvivl) "kun" scorede 6.72.

Og De Gea? Han started også med store udsving og svagheder i luften, hvilket gjorde, at Lindegaard i en periode var hans ligemand. Men der skulle ikke meget fast spilletid til at fastslå, at han var the real deal...

Vi kommer kun til at kende Karius ved at spille ham. Jeg håber, at han kommer til at starte meget snart. Og gerne imod Chelsea.
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af TomViolence » torsdag, 15. sep, 2016 23:00

Hr. Drejer skrev:Han kan vel kun bevise han er bedre end Mignolet ved at spille kampe.
Ikke til træning?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Cynwal » torsdag, 15. sep, 2016 23:02

texy skrev:Vi kommer kun til at kende Karius ved at spille ham. Jeg håber, at han kommer til at starte meget snart. Og gerne imod Chelsea.
Lige præcis der, kan jeg godt vente en runde mere. LFC mod Plastic Incorperated er altid en 6-point'er, med mindre de har sæson 3 med Urinho! Lad os nu holde os til det kendte, og så kan Karius vise hvad han kan de efterfølgende 3 kampe mod Derby, Hull og Swansea!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 16. sep, 2016 01:53

Jeg er ikke uenig i Mignolets niveau, eller mangel på samme - jeg er enig i at vi hsr brug for en bedre mulighed - jeg anfægter blot sætningen i fed :
Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Karius har været hos os i, hvad 2 mdr ? I den periode har han været skadet det meste af tiden men ellers leveret fornuftigt , men altså også lavet en vaske ægte Mignolet som kun held gjorde ikke kostede et mål .

Man kan mene hvad man vil om Mignolet , men der er altså endnu ingen garantier for at Karius rent faktisk er bedre end Mignolet. Jeg kan forstå hvis man siger at man forventer det vil ske, det gør jeg også. Men ligefrem at håbe det sker, må absolut bygge på noget mere konkret end 'trænerteamet valgte da at købe ham' eller hans ratings fra sidste sæson vsr så og så.. For ellers hsr vi da begået en enorm fejl ved at sælge Balotelli og endnu værre med Benteke.

Bemærk igen at jeg netop forventer at Karius kommer til at overtage pladsen som 1. Målmand - men jeg HÅBER intet, hvem end der er bedst spiller - Karius har endnu tilgode at overbevise mig om at han også er bedre end Mignolet , selvom jeg føler mig ret sikker på at han er det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af texy » fredag, 16. sep, 2016 07:35

Bellamy_fever skrev:Jeg er ikke uenig i Mignolets niveau, eller mangel på samme - jeg er enig i at vi hsr brug for en bedre mulighed - jeg anfægter blot sætningen i fed :
Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Hvad er der at anfægte? Hvis Karius skubber Mignolet af pinden og overtager, så er det jo fordi, at han er bedre. Hvordan kan det være andet end positivt for Liverpool?

Jeg håber sgu også, at vi har købt en målmand, der er bedre end Mignolet. Hvorfor skulle man sidde og håbe, at vi bare har købt en tysk backup i stedet for en engelsk?
Kloppite

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 16. sep, 2016 07:48

Bellamy_fever skrev:Jeg er ikke uenig i Mignolets niveau, eller mangel på samme - jeg er enig i at vi hsr brug for en bedre mulighed - jeg anfægter blot sætningen i fed :
Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Karius har været hos os i, hvad 2 mdr ? I den periode har han været skadet det meste af tiden men ellers leveret fornuftigt , men altså også lavet en vaske ægte Mignolet som kun held gjorde ikke kostede et mål .

Man kan mene hvad man vil om Mignolet , men der er altså endnu ingen garantier for at Karius rent faktisk er bedre end Mignolet. Jeg kan forstå hvis man siger at man forventer det vil ske, det gør jeg også. Men ligefrem at håbe det sker, må absolut bygge på noget mere konkret end 'trænerteamet valgte da at købe ham' eller hans ratings fra sidste sæson vsr så og så.. For ellers hsr vi da begået en enorm fejl ved at sælge Balotelli og endnu værre med Benteke.

Bemærk igen at jeg netop forventer at Karius kommer til at overtage pladsen som 1. Målmand - men jeg HÅBER intet, hvem end der er bedst spiller - Karius har endnu tilgode at overbevise mig om at han også er bedre end Mignolet , selvom jeg føler mig ret sikker på at han er det.
Kan man ikke drage en lignende samligninger i politik?
En statsminister sidder i næsten 4 år og fører dårlig politik.
Der kommer en anden statsministerkandidat.
UDEN AT VIDE om modstanderens statsministerkandidat vil gøre det bedre, vil man vel hellere have vedkommende i håb om at vedkommende er bedre end tidligere.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Surf » fredag, 16. sep, 2016 08:00

Jeg er enig med texy. Jeg håber også, at Karius slår Mignolet af, af den simple grund at det må betyde, at vi har fået en bedre målmand.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af texy » fredag, 16. sep, 2016 08:00

CVLiverpool skrev:
Bellamy_fever skrev:Jeg er ikke uenig i Mignolets niveau, eller mangel på samme - jeg er enig i at vi hsr brug for en bedre mulighed - jeg anfægter blot sætningen i fed :
Jeg vil gerne indrømme, at jeg håber Karius skubber ham af pinden som 1. målmand og overtager pladsen mellem stængerne.
Karius har været hos os i, hvad 2 mdr ? I den periode har han været skadet det meste af tiden men ellers leveret fornuftigt , men altså også lavet en vaske ægte Mignolet som kun held gjorde ikke kostede et mål .

Man kan mene hvad man vil om Mignolet , men der er altså endnu ingen garantier for at Karius rent faktisk er bedre end Mignolet. Jeg kan forstå hvis man siger at man forventer det vil ske, det gør jeg også. Men ligefrem at håbe det sker, må absolut bygge på noget mere konkret end 'trænerteamet valgte da at købe ham' eller hans ratings fra sidste sæson vsr så og så.. For ellers hsr vi da begået en enorm fejl ved at sælge Balotelli og endnu værre med Benteke.

Bemærk igen at jeg netop forventer at Karius kommer til at overtage pladsen som 1. Målmand - men jeg HÅBER intet, hvem end der er bedst spiller - Karius har endnu tilgode at overbevise mig om at han også er bedre end Mignolet , selvom jeg føler mig ret sikker på at han er det.
Kan man ikke drage en lignende samligninger i politik?
En statsminister sidder i næsten 4 år og fører dårlig politik.
Der kommer en anden statsministerkandidat.
UDEN AT VIDE om modstanderens statsministerkandidat vil gøre det bedre, vil man vel hellere have vedkommende i håb om at vedkommende er bedre end tidligere.
Synes ikke at parallellen til politik fungerer, men fair nok.

Det eneste jeg kan få ud af den citerede sætning er; "Jeg håber at Karius er bedre end Mignolet". For det er jo implicit det, der står. Der står ikke andet. Der står ikke, at Mignolet skal skiftes ud med Karius uanset, hvor god eller dårlig Karius så måtte være.
Kloppite

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bojangles » fredag, 16. sep, 2016 09:42

Surf skrev:Jeg er enig med texy. Jeg håber også, at Karius slår Mignolet af, af den simple grund at det må betyde, at vi har fået en bedre målmand.
Præcis - ligesom jeg også håber, der kommer to ungdomsspillere op og slår Ferminho og Coutinho af holdet.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Surf » fredag, 16. sep, 2016 09:51

Bojangles skrev:
Surf skrev:Jeg er enig med texy. Jeg håber også, at Karius slår Mignolet af, af den simple grund at det må betyde, at vi har fået en bedre målmand.
Præcis - ligesom jeg også håber, der kommer to ungdomsspillere op og slår Ferminho og Coutinho af holdet.
Hvad er din pointe? Udsagnet skal selvfølgelig ses i relation til, at det er et realistisk scenarie, og at Mignolet ikke ligefrem er toppen af poppen. Jeg har ikke noget specielt stærkt behov for, Coutinho skal sættes af holdet, da jeg mener han har niveauet der skal til.

Hvem er Ferminho i øvrigt? Har vi købt en ny brasilianer jeg ikke har hørt om?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. sep, 2016 11:26

Jeg tror faktisk, at Bojangles mener det alvorligt. Jeg håber da også, at Coutinho og Firmino bliver slået af, hvis der er to i vores klub, der er bedre end dem. Scenariet er selvfølgelig urealistisk, men pointen er den samme som Karius/Mignolet-diskussionen.
Liverpool Football Klopp

Besvar