22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Surf » fredag, 16. sep, 2016 11:40

Men grunden til, at det bliver en aktuel diskussion - og ikke blot et trivielt udsagn - er jo, at vi ikke kender styrkeforholdet mellem de to målmand. Og at udsagnet er fremkommet i en diskussion omkring netop styrkeforholdet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. sep, 2016 12:47

Jamen, du har ret. Jeg har heller ikke været en del af diskussionen, så jeg kunne selvfølgelig bare blande mig udenom. :D
Liverpool Football Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bojangles » fredag, 16. sep, 2016 19:42

Vi kender ikke ordentligt til styrkeforholdet dem imellem. Men vi kender til det vi får med Mignolet. Og derfor er det også klart, at hvis Karius slår Mignolet af holdet, så har vi fået en bedre keeper. Ligesom hvis at der kommer en spiller, der slår Coutinho af. Det er kun fantastisk, hvis der kommer spillere til, der kan slå vores bedste spillere af. Det er vel det vi ønsker i hvert transfervindue?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 09:33

En længere smøre om Migs og Migs vs Karius:

http://eplindex.com/77917/loris-karius- ... t-lfc.html?

Jeg er sikker på, at vi løfter os med Karius i buret. Særligt omkring igangsættelse af spillet og indgreb i feltet.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 10:04

Niels K skrev:En længere smøre om Migs og Migs vs Karius:
http://eplindex.com/77917/loris-karius- ... t-lfc.html?
Jeg er sikker på, at vi løfter os med Karius i buret. Særligt omkring igangsættelse af spillet og indgreb i feltet.
Vi ved han kommer til, at give os en ekstra dimension i og med han er bedre med fødderne og ved igangsætningerne, end Mignolet.
Det han så skal bevise er, at han også er bedre til at dominere feltet. Om han dér er en opgradering ift. Migs, er mig fuldstændigt uvist.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af nikand » lørdag, 08. apr, 2017 23:06

Hold da kæft to vanvittige superredninger. Migs sørgede for alle tre point!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » fredag, 14. apr, 2017 09:17

Jeg synes Migs har haft en rigtig god sæson, og med et fast makkerpar i centerforsvaret foran ham næste sæson og det faktum, at han går ind i sine bedste år som målmand, så burde han stadig kunne blive endnu bedre. Mon ikke Karius forbliver 2. valg næste sæson ?

http://eplindex.com/79751/case-simon-mignolet.html

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. apr, 2017 09:42

Niels K skrev:Jeg synes Migs har haft en rigtig god sæson, og med et fast makkerpar i centerforsvaret foran ham næste sæson og det faktum, at han går ind i sine bedste år som målmand, så burde han stadig kunne blive endnu bedre. Mon ikke Karius forbliver 2. valg næste sæson ?

http://eplindex.com/79751/case-simon-mignolet.html

Jeg synes nu godt man kunne forvente mere af en målmand i Liverpool end, hvad Mignolet præstere.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Mads T. » fredag, 14. apr, 2017 10:39

Hvis de sidste 10 kampe er hvad vi kan forvente fra Mignolet i fremtiden, så mener jeg faktisk ikke at vi behøver en ny keeper.

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. apr, 2017 11:03

Mads T. skrev:Hvis de sidste 10 kampe er hvad vi kan forvente fra Mignolet i fremtiden, så mener jeg faktisk ikke at vi behøver en ny keeper.
Men siger hans historik ikke noget andet? Jeg synes han i, hver sæson har et par gode perioder. Men de bliver ofte afløst af meget dårlige.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » søndag, 16. apr, 2017 18:28

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Hvis de sidste 10 kampe er hvad vi kan forvente fra Mignolet i fremtiden, så mener jeg faktisk ikke at vi behøver en ny keeper.
Men siger hans historik ikke noget andet? Jeg synes han i, hver sæson har et par gode perioder. Men de bliver ofte afløst af meget dårlige.
Jeg synes ikke, at han har haft down perioder i denne sæson. Et par kiks men så har han rejst sig kampen efter og fremad. Igen en rigtig flot præstation, og så er han blevet 29 og burde dermed have en håndfuld af sine bedste år foran sig.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bojangles » søndag, 16. apr, 2017 19:12

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Hvis de sidste 10 kampe er hvad vi kan forvente fra Mignolet i fremtiden, så mener jeg faktisk ikke at vi behøver en ny keeper.
Men siger hans historik ikke noget andet? Jeg synes han i, hver sæson har et par gode perioder. Men de bliver ofte afløst af meget dårlige.
Jeg synes ikke, at han har haft down perioder i denne sæson. Et par kiks men så har han rejst sig kampen efter og fremad. Igen en rigtig flot præstation, og så er han blevet 29 og burde dermed have en håndfuld af sine bedste år foran sig.
Kan en af grundene være, at han ikke tvinges til at lege Messi hårdt presset nede i forsvaret? Der er jo ingen tvivl om, at det ikke er hans stærkeste side. Når han ikke bliver tvunget til at lave noget, der næsten per garanti får ham til at se dum ud, så forplanter det sig ikke negativ i ham.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af nikand » mandag, 17. apr, 2017 21:07

Bojangles skrev:
Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Hvis de sidste 10 kampe er hvad vi kan forvente fra Mignolet i fremtiden, så mener jeg faktisk ikke at vi behøver en ny keeper.
Men siger hans historik ikke noget andet? Jeg synes han i, hver sæson har et par gode perioder. Men de bliver ofte afløst af meget dårlige.
Jeg synes ikke, at han har haft down perioder i denne sæson. Et par kiks men så har han rejst sig kampen efter og fremad. Igen en rigtig flot præstation, og så er han blevet 29 og burde dermed have en håndfuld af sine bedste år foran sig.
Kan en af grundene være, at han ikke tvinges til at lege Messi hårdt presset nede i forsvaret? Der er jo ingen tvivl om, at det ikke er hans stærkeste side. Når han ikke bliver tvunget til at lave noget, der næsten per garanti får ham til at se dum ud, så forplanter det sig ikke negativ i ham.
Det synes jeg er en god pointe, ved dog ikke om Migs nu sparker mere langt end tidl. Hvor Migs har været tvunget til være libero.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » mandag, 17. apr, 2017 21:54

Bojangles skrev:
Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Hvis de sidste 10 kampe er hvad vi kan forvente fra Mignolet i fremtiden, så mener jeg faktisk ikke at vi behøver en ny keeper.
Men siger hans historik ikke noget andet? Jeg synes han i, hver sæson har et par gode perioder. Men de bliver ofte afløst af meget dårlige.
Jeg synes ikke, at han har haft down perioder i denne sæson. Et par kiks men så har han rejst sig kampen efter og fremad. Igen en rigtig flot præstation, og så er han blevet 29 og burde dermed have en håndfuld af sine bedste år foran sig.
Kan en af grundene være, at han ikke tvinges til at lege Messi hårdt presset nede i forsvaret? Der er jo ingen tvivl om, at det ikke er hans stærkeste side. Når han ikke bliver tvunget til at lave noget, der næsten per garanti får ham til at se dum ud, så forplanter det sig ikke negativ i ham.
Det kan sagtens være. Det virker meget roligere, når der spilles rundt dernede, og han sparker rigtig nok oftere langt end de hasarderede afleveringer til pressede forsvarere (som var helt unødvendigt).

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 18. apr, 2017 08:59

Ligesom han så småt har erkendt, at han aldrig bliver noget bæst af en målmand ude i feltet. I stedet holder han det, ligesom med fødderne, simpelt og bokser kun bolden ud af zonen. Det kan jeg faktisk godt lide, og det har reduceret hans fejlmargin betydeligt.
Liverpool Football Klopp

Besvar