22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af texy » søndag, 27. aug, 2017 21:14

Valdemax skrev:Hvad sker der i Liverpool lige P.T ?
Vi sætter vores først målmand af.
Vi giver efter for FC Barcelona og sælger Coutinho.
Vi har ikke købt de spiller vi har brug for.
Hvad er der ved at ske ? :(
1: Vi spiller noget kongebold, der er ekstremt seværdigt.
2: Vi roterer måske på alle positioner i løbet af sæsonen for at holde spillerne skarpe og motiverede.
3; Nej.
4: Måske ikke alle. Men Salah og Robertson var da 2 ud af de 3-4 stykker, vi havde/har brug for.
5: Vi er ved at blande os i titelkampen i en sæson, hvor vi også får lov at lege med i Champions League.

Fantastisk at være Liverpool fan i øjeblikket.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Scherwin » mandag, 28. aug, 2017 00:36


Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af STMO » mandag, 28. aug, 2017 05:28

Det ser ud til, at der er ved at komme ro på igen. Jeg synes, det var et unødvendigt intermezzo. Her fra Klopp interview efter kampen:

On resting Simon Mignolet…

Intensity for a goalkeeper is different. It’s not a physical intensity, it’s a mental intensity. We created a situation before the season where we said we wanted to have three really strong goalkeepers, that’s our situation now. That means you cannot deal with it ike you do when you have a clear No.3, a clear No.2 - yes, Simon is a clear No.1, but the others are not clear No.2s and No.3s, they are really strong goalkeepers.

Simon did outstandingly good so far [this season] and he won the race in pre-season, if you want. He’s a machine, he’s always there, he’s solid, really, really reliable and the others had some little problems with injuries and stuff like this, so he won the race. I told Si yesterday and it was not that he gave me a hug and said ‘thank you, boss, that’s exactly what I thought we should do’, but I wanted to do it and I want to give him this rest and I want to have Loris in this game in goal.

He had a lot of good things, he played really cool football, yes sometimes a little bit too cool and waited a little bit too long but obviously you could hear in the stadium that we all need to learn and get used to playing football in close situations. They [the crowd] are all a little bit surprised but the players should not be because of orientation. You need to play in close spaces as a goalkeeper and as an outfield player. He did a good job today, I’m happy about this.

On who will play in goal against Manchester City after the international break…

100 per cent if nothing happens Simon will play against City.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. aug, 2017 09:02

texy skrev:
Valdemax skrev:Hvad sker der i Liverpool lige P.T ?
Vi sætter vores først målmand af.
Vi giver efter for FC Barcelona og sælger Coutinho.
Vi har ikke købt de spiller vi har brug for.
Hvad er der ved at ske ? :(
1: Vi spiller noget kongebold, der er ekstremt seværdigt.
2: Vi roterer måske på alle positioner i løbet af sæsonen for at holde spillerne skarpe og motiverede.
3; Nej.
4: Måske ikke alle. Men Salah og Robertson var da 2 ud af de 3-4 stykker, vi havde/har brug for.
5: Vi er ved at blande os i titelkampen i en sæson, hvor vi også får lov at lege med i Champions League.

Fantastisk at være Liverpool fan i øjeblikket.
klasse !

4: vel næsten de vigtigste? Salah var i mine øjne helt klart vigtigst at få i hus, med ham på holdet har vi fordoblet antallet af rigtig gode kantspillere.

Jeg var godt nok også nervøs da jeg så det var Karius og at Migs ikke var skadet, men det er da super, hvis Klopp kan fjerne nogle af Mignolets dårligere(ikke nødvendigvis dårlige, men dårligere i forhold til hvor god han kan være) kampe ved at give ham en pause i ny og næ.

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af STMO » mandag, 28. aug, 2017 10:57

Jeg er ved at ånde lettet op igen. Klopp siger efter kampen: "Simon did outstandingly good so far [this season] and he won the race in pre-season".
Så begår han i mine øjne den fejl at være overtaktisk. Havde et af Karius stunts, kostet sejren over Arsenal, så havde der for alvor været ballade. Nu slap vi godt fra det, Clean Sheet, ergo vi kan komme videre. Glæder mig til at se Mignolet mod City.
I min optik er Mignolet pt. blandt de bedste målmænd i PL/Verden - pointen er, at vi kan glemme alt om at købe os til en forstærkning i hvert fald på kort sigt.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Thommo » mandag, 28. aug, 2017 13:20

STMO skrev: Så begår han i mine øjne den fejl at være overtaktisk. Havde et af Karius stunts, kostet sejren over Arsenal, så havde der for alvor været ballade. Nu slap vi godt fra det, Clean Sheet, ergo vi kan komme videre.
Han prøver som jeg ser det, at lave taktik ud af noget man ikke kan lave taktik omkring. Dernæst burde det være sagt i medierne inden kampen, det bør der ikke være tvivl om, hvorfor holde det hemmeligt, i det mindste sige det når opstillingerne er kommet frem. Ingen skriver om sejren, kun om Migs(lettere overdrevet). Giga selvmål af Klopp, og håber det var sidste gang, selv om man jo nu er forberedt lidt til en evt. næste gang. Vi lklubben bare i medierne? Sakho, Cou, MigS. Det næste er vel at barton og balloteli hentes inden dead linen
Verden er smask fuld af hyklere....

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af STMO » mandag, 28. aug, 2017 20:01

Thommo skrev:
STMO skrev: Så begår han i mine øjne den fejl at være overtaktisk. Havde et af Karius stunts, kostet sejren over Arsenal, så havde der for alvor været ballade. Nu slap vi godt fra det, Clean Sheet, ergo vi kan komme videre.
Han prøver som jeg ser det, at lave taktik ud af noget man ikke kan lave taktik omkring. Dernæst burde det være sagt i medierne inden kampen, det bør der ikke være tvivl om, hvorfor holde det hemmeligt, i det mindste sige det når opstillingerne er kommet frem. Ingen skriver om sejren, kun om Migs(lettere overdrevet). Giga selvmål af Klopp, og håber det var sidste gang, selv om man jo nu er forberedt lidt til en evt. næste gang. Vi lklubben bare i medierne? Sakho, Cou, MigS. Det næste er vel at barton og balloteli hentes inden dead linen
Enig, det var ikke god mediehåndtering. Det var ret rodet.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 29. aug, 2017 07:41

Lidt flere rygter. Kan der være skjule dagsordner ifm Mignolets fravær forleden?

http://www.90min.com/posts/5460871-napo ... _aid=35702
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. aug, 2017 07:49

Sledgehammer skrev:Lidt flere rygter. Kan der være skjule dagsordner ifm Mignolets fravær forleden?

http://www.90min.com/posts/5460871-napo ... _aid=35702

Men hvem skal afløse ham? Mignolet er en noget middelmådig målmand, men han er pt den bedste vi har.

Måske et Sakho bytte med Schmeichel er under opsejling.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 29. aug, 2017 10:24

Oomph242 skrev:
Sledgehammer skrev:Lidt flere rygter. Kan der være skjule dagsordner ifm Mignolets fravær forleden?

http://www.90min.com/posts/5460871-napo ... _aid=35702

Men hvem skal afløse ham? Mignolet er en noget middelmådig målmand, men han er pt den bedste vi har.

Måske et Sakho bytte med Schmeichel er under opsejling.
Migs er vores bedste p.t., men tvivlen nager stadig, om han kan holde niveauet gennem en hel lang sæson og undgå hjerneblødningerne? Mange fans, herunder undertegnede, har tit og ofte ønsket ham sendt videre, og selvom det ønske ikke er så brændende lige nu, så vil mange uden tvivl sove roligere om natten, hvis vi fik en keeper, der ikke var denne nagende tvivl om. Hvad han så end måtte hedde.

Men som tingene står nu, skal klubben have en afløser klar, inden man evt. lader Migs smutte. Karius, Ward + en panik-sidste-øjebliks løsning, det kan vi ikke klare os igennem med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. sep, 2017 13:08

Mignolet på rundens hold hos BBC. Det bliver sværere og sværere at tage Garth Crooks seriøst
http://www.bbc.com/sport/football/41381529
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hekkem » mandag, 25. sep, 2017 14:53

Cynwal skrev:Mignolet på rundens hold hos BBC. Det bliver sværere og sværere at tage Garth Crooks seriøst
http://www.bbc.com/sport/football/41381529
Mignolet lavet et tosset straffespark, men ellers ikke nogle fejl fra hans side. Flot at have læst lektien omkring hvor Vardy sparker sine straffespark. Mignolet holdte hovedet koldt efter hans egen fejl ved at begå straffesparket og bagefter være oppe i det røde fejl med diverse brokkerier. Det kræver en god psyke at falde ned igen, og være klar i hovedet til at huske statistikkerne.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. sep, 2017 15:04

Hekkem skrev:
Cynwal skrev:Mignolet på rundens hold hos BBC. Det bliver sværere og sværere at tage Garth Crooks seriøst
http://www.bbc.com/sport/football/41381529
Mignolet lavet et tosset straffespark, men ellers ikke nogle fejl fra hans side. Flot at have læst lektien omkring hvor Vardy sparker sine straffespark. Mignolet holdte hovedet koldt efter hans egen fejl ved at begå straffesparket og bagefter være oppe i det røde fejl med diverse brokkerier. Det kræver en god psyke at falde ned igen, og være klar i hovedet til at huske statistikkerne.
Den diskuterer vi færdig på Vernon Arms ;)
Billede
Senest rettet af Cynwal mandag, 25. sep, 2017 15:10, rettet i alt 1 gang.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hekkem » mandag, 25. sep, 2017 15:05

Cynwal skrev:
Hekkem skrev:
Cynwal skrev:Mignolet på rundens hold hos BBC. Det bliver sværere og sværere at tage Garth Crooks seriøst
http://www.bbc.com/sport/football/41381529
Mignolet lavet et tosset straffespark, men ellers ikke nogle fejl fra hans side. Flot at have læst lektien omkring hvor Vardy sparker sine straffespark. Mignolet holdte hovedet koldt efter hans egen fejl ved at begå straffesparket og bagefter være oppe i det røde fejl med diverse brokkerier. Det kræver en god psyke at falde ned igen, og være klar i hovedet til at huske statistikkerne.
Den diskuterer vi færdig på Vernon Arms ;)
It's a deal :headbang:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Mads T. » mandag, 25. sep, 2017 21:05

Jeg mener ikke det er et klokkeklart straffe. Mignolet når bolden først og det vel i lige så høj grad Vardy, som løber ind i Mignolet.

Besvar