26 - Tiago Ilori

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Aarde » tirsdag, 23. jun, 2015 10:42

Det er fandme godt at høre, hvis det er sandt (og her kan man selvsagt godt have sin tvivl, når det er Daily Mail, der bringer nyheden). Jeg har længe savnet en eller anden form for indikation af, om han stadig er en, vi tror på.

Det synes jeg bestemt, at han burde være, hans råmaterialer og ganske lovende niveau i både Spanien og Frankrig taget i betragtning. Han har alle de rigtige forudsætninger for at blive en af verdens bedste midterforsvarere - med et irriterende spørgsmålstegn hængende over sig i form af hans mange skader i seniorregi. Jeg håber virkelig, at han lægger dem bag sig, for så kan vi virkelig have en guldklump i hænderne. Lad os i første omgang håbe, at Mail til en forandring har fat i noget, og han snart får en ny kontrakt. Og så selvfølgelig at han indlemmes i truppen til den kommende sæson.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Emmy » tirsdag, 23. jun, 2015 11:48

God nyhed hvis det passer. Der kan være en kæmpe fremtid foran ham som en absolut dygtig midterforsvarer. Han har godt været cool under EM og kan han holde et tilsvarende niveau når det er de voksne drenge han er oppe imod så bliver det godt. Rigtig godt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

26 - Tiago Ilori

Indlæg af nikand » tirsdag, 23. jun, 2015 16:21

@ Aarde

Vil du ikke uddybe hvorfor du ser Ilori bliver en af verdens bedste midterforsvarer?

Jeg har modsat nemlig ikke været så imponeret de få gange jeg har set Ilori spille at jeg kunne se en ny verdensklassespiller, men lagde da mærke til topfart, acceleration, teknik og at det ser let ud. Men derfor kan man godt blive overmatchet hvis ikke Ilori har en god styrmand ved sin side.
Senest rettet af nikand torsdag, 25. jun, 2015 16:55, rettet i alt 1 gang.
We need a new Fowler...

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 23. jun, 2015 16:24

Talentet er der utvivlsomt både fysisk som teknisk, men med BRs trackrecord, hvad angår midterforsvarer, i mente, så forholder jeg mig stadig skeptisk.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 02. sep, 2015 00:48

Hård konkurrence for Tiago Ilori i Aston Villa, men hvis han har ambitioner om, at skulle gøre sig i Liverpool, skulle han gerne få spilletid imod konkurrenterne. (Micah Richards, Jores Okore, Ciaran Clark, Phillippe Senderos, Nathan Baker & Joleon Lescott).

Dog er der, formentligt, skrevet en købsklausul ind, så hvis han viser sig som bedre end alle de førnævnte, så kommer han nok desværre ikke tilbage.

Han har ellers nogle sindssyg spændende kvalitet(Hurtighed, Overblik, Pasningsspil), men skader har sat ham en del tilbage.

Der skal i hvertfald lyde et held & lykke til Ilori i Aston Villa!

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af rnh » onsdag, 02. sep, 2015 07:36

Det er nok på bekostning af at Rodgers valgte at forlænge med Toure, at vi nu står i en situation hvor vi vælger at udleje et temmelig stort talent der som midterforsvar skulle besidde noget af det vi netop mangler i midterforsvaret. Bla. fart, teknik og overblik.
Jeg forstår slet ikke den her udlejning jeg ville langt heller have udlånt Lovren eller Toure.

Øv men held og lykke til Tiago Ilori.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Niche » onsdag, 02. sep, 2015 09:14

De har da helt tabt sutten. Han var vores eneste håb for at se velovervejet spil i centerforsvaret. De øvrige vi har til pladserne har så elendig teknik og timing, at vi sandsynligvis kommer til at se flere katastrofale forsvarskampe i hobetal igen i denne sæson. Men held og lykke til Ilori. Han har nok personligt bedre af, ikke at være en del af cirkus BR.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 02. sep, 2015 13:32

Nu vi valgte at forlænge med Toure, kan jeg som sådan godt se fornuften i at udleje et stort talent som Ilori. Hvad jeg ikke forstår dog, er den rapporterede frikøbsklausul. Det kunne godt tyde på han slet ikke har en fremtid i klubben. Desværre.

@LFC_20 - Baker har Villa vist udlejet, så det er én konkurrent mindre.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

26 - Tiago Ilori

Indlæg af nikand » torsdag, 03. sep, 2015 20:11

Jeg er generelt i tvivl om Ilori, og de mange skader gør ham ikke godt uanset klub. Hvis han var blandt de fire bedste var han i LFC stadigvæk. Men hvornår har vi set det ?

Tænker LFC fans gør Ilori bedre end han formegentlig er.
We need a new Fowler...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af AJ » fredag, 04. sep, 2015 15:52

nikand skrev:Jeg er generelt i tvivl om Ilori, og de mange skader gør ham ikke godt uanset klub. Hvis han var blandt de fire bedste var han i LFC stadigvæk.
Sådan kan du da ikke stille det op? Du antyder jo nærmest, at man objektivt kan vurdere, hvem der er bedst? I så fald ville alle managers jo være enige...

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Hendo » lørdag, 05. sep, 2015 10:46

Besynderlig handel fra start og til det der så nu ligner slut.

Fremragende endelig at udleje ham til en engelsk klub. Oven i købet en PL klub. Men knap så fremragende at give dem en frikøbsklausul, der siges at være på mellem 6-9 mio. pund.

Man henter ham til omkring 7 mio. pund og han lyder så utroligt lovende. Indrømmet, har ikke set ham spille meget, men lidt, og det lidt så meget lovende ud. Han kan mange af de ting Lovren mangler... Og Skrtel. Men tænk at hente en spiller så dyrt også efter tre år stadig ikke have givet ham bare en eneste kamp. Forstår ikke logikken. Uanset om han så evt. sælges til 8-9 mio. pund forstår ikke logikkken i sådan en handel. Det koster også tid at lave så stor en handel. Tid og ressourcer man så kunne have brugt på at hente andre spillere i det transfervindue.

Rodgers sagde at Sakho og Ilori potentielt kunne sikre Liverpools centerforsvar i ti år frem. Faktisk meget enig, men sådan ser det ikke ud til at gå. Rodgers sagde også at Ilori skulle tilvænnes Premier Leagues fart og fysik. Enig. Hvorefter man så udlejer ham til... Granada. Og så udlejer man ham bagefter til... Bordeaux. Svært at se logikken nogen gange.

Måske også bare skuffet fordi Sakho og Ilori handlen gav begejstring. Begge to, på hver sin måde, og nu ser de begge to ud til at blive kasseret. Komplet uforståeligt i begges tilfælde. Særlig når man ser på hvem der spiller og hvordan det går i det centrale forsvar.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. sep, 2015 11:58

Hendo skrev:Besynderlig handel fra start og til det der så nu ligner slut.

Fremragende endelig at udleje ham til en engelsk klub. Oven i købet en PL klub. Men knap så fremragende at give dem en frikøbsklausul, der siges at være på mellem 6-9 mio. pund.

Man henter ham til omkring 7 mio. pund og han lyder så utroligt lovende. Indrømmet, har ikke set ham spille meget, men lidt, og det lidt så meget lovende ud. Han kan mange af de ting Lovren mangler... Og Skrtel. Men tænk at hente en spiller så dyrt også efter tre år stadig ikke have givet ham bare en eneste kamp. Forstår ikke logikken. Uanset om han så evt. sælges til 8-9 mio. pund forstår ikke logikkken i sådan en handel. Det koster også tid at lave så stor en handel. Tid og ressourcer man så kunne have brugt på at hente andre spillere i det transfervindue.

Rodgers sagde at Sakho og Ilori potentielt kunne sikre Liverpools centerforsvar i ti år frem. Faktisk meget enig, men sådan ser det ikke ud til at gå. Rodgers sagde også at Ilori skulle tilvænnes Premier Leagues fart og fysik. Enig. Hvorefter man så udlejer ham til... Granada. Og så udlejer man ham bagefter til... Bordeaux. Svært at se logikken nogen gange.

Måske også bare skuffet fordi Sakho og Ilori handlen gav begejstring. Begge to, på hver sin måde, og nu ser de begge to ud til at blive kasseret. Komplet uforståeligt i begges tilfælde. Særlig når man ser på hvem der spiller og hvordan det går i det centrale forsvar.
BR's veje er uransagelige.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Hendo » lørdag, 05. sep, 2015 13:21

Oomph242 skrev:
Hendo skrev:Besynderlig handel fra start og til det der så nu ligner slut.

Fremragende endelig at udleje ham til en engelsk klub. Oven i købet en PL klub. Men knap så fremragende at give dem en frikøbsklausul, der siges at være på mellem 6-9 mio. pund.

Man henter ham til omkring 7 mio. pund og han lyder så utroligt lovende. Indrømmet, har ikke set ham spille meget, men lidt, og det lidt så meget lovende ud. Han kan mange af de ting Lovren mangler... Og Skrtel. Men tænk at hente en spiller så dyrt også efter tre år stadig ikke have givet ham bare en eneste kamp. Forstår ikke logikken. Uanset om han så evt. sælges til 8-9 mio. pund forstår ikke logikkken i sådan en handel. Det koster også tid at lave så stor en handel. Tid og ressourcer man så kunne have brugt på at hente andre spillere i det transfervindue.

Rodgers sagde at Sakho og Ilori potentielt kunne sikre Liverpools centerforsvar i ti år frem. Faktisk meget enig, men sådan ser det ikke ud til at gå. Rodgers sagde også at Ilori skulle tilvænnes Premier Leagues fart og fysik. Enig. Hvorefter man så udlejer ham til... Granada. Og så udlejer man ham bagefter til... Bordeaux. Svært at se logikken nogen gange.

Måske også bare skuffet fordi Sakho og Ilori handlen gav begejstring. Begge to, på hver sin måde, og nu ser de begge to ud til at blive kasseret. Komplet uforståeligt i begges tilfælde. Særlig når man ser på hvem der spiller og hvordan det går i det centrale forsvar.
BR's veje er uransagelige.
He, ja, er nu ikke en stor Rodgers kritiker, men altså nogle gange tænker man sit (som med Ilori og særligt med Sakho :shock: Lovren over Sakho :? )

Men synes også godt du kunne tilføje et: Håndteringen af transfers generelt. Rodgers og transferkomiteens veje - "samspillet" der... skal vi sige, deres veje virker vist lidt uransagelige og uigennemskuelige :|
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af nikand » tirsdag, 08. sep, 2015 12:47

AJ skrev:
nikand skrev:Jeg er generelt i tvivl om Ilori, og de mange skader gør ham ikke godt uanset klub. Hvis han var blandt de fire bedste var han i LFC stadigvæk.
Sådan kan du da ikke stille det op? Du antyder jo nærmest, at man objektivt kan vurdere, hvem der er bedst? I så fald ville alle managers jo være enige...
Jeg kan godt se at det er for sort og Hvidt opstillet. Jeg kan så sige at Ilori heller ikke ved EM 21 sprang så voldsomt i øjnene at jeg ville være tryg ved at se ham spille i LFC, når han ikke kan spille ved siden af en ledertype som Carragher.
We need a new Fowler...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af AJ » tirsdag, 08. sep, 2015 15:48

Ved U21-EM var han da netop overbevisende? En midterforsvarer skal ikke springe i øjnene. Hvis man ikke lægger mærke til ham, så har han i hvert fald ikke begået åbenlyse fejl.

Besvar