17 - Mamadou Sakho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 24. sep, 2016 13:26

Oomph242 skrev:Sakho er vel Sakho og hans udtalelser er ofte lidt barnlige. Men i det mindste viser han fortvivlelse over ikke at spille og virker som en der vil gøre alt for, at komme tilbage. Personligt kan jeg bedre li spillere med lidt kant end duksedrenge. Det giver titler. Så jeg håber vi beholder Sakho.
Sakho giver fandme ingen titler :D :D

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af AndreasN » lørdag, 24. sep, 2016 13:31

Jeg kan sgu godt forstå hans frustration. Jeg synes, det er grim måde at presse en spiller ud af klubben på. Det er ikke så vigtigt for mig, om han er god nok eller ej - det handler for mig mere om at behandle sine spillere med respekt.

Men ja, han kunne bare have valgt at lade sig udleje og så havde han ikke stået i dem her situation, hvor det fra starten var tydeligt, at han ikke kom til at spille.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af texy » lørdag, 24. sep, 2016 14:50

AndreasN skrev:Jeg kan sgu godt forstå hans frustration. Jeg synes, det er grim måde at presse en spiller ud af klubben på. Det er ikke så vigtigt for mig, om han er god nok eller ej - det handler for mig mere om at behandle sine spillere med respekt.

Men ja, han kunne bare have valgt at lade sig udleje og så havde han ikke stået i dem her situation, hvor det fra starten var tydeligt, at han ikke kom til at spille.
Ved ikke om jeg er enig.

Handler det om at presse spilleren ud, eller handler det om, at der både er mange dygtigere spillere foran i køen, der skal holdes varme/udvikles og samtidig stadig sendes en gevaldig advarsel mod at bryde managerens regler? Sådan ser jeg det.

Og jeg savner bestemt ikke Sakho på banen.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Jesper » lørdag, 24. sep, 2016 21:28

http://www.liverpool.no/nyheter/klopp-i ... med-sakho/
Klopp er ikke glad. Han bliver jo også beskyldt for at lyve og han får forstyrret kampoptakten
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. sep, 2016 21:30

Jeg tror Sakhos karriere i Liverpool lakker mod enden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af AndreasN » lørdag, 24. sep, 2016 21:45

texy skrev:
AndreasN skrev:Jeg kan sgu godt forstå hans frustration. Jeg synes, det er grim måde at presse en spiller ud af klubben på. Det er ikke så vigtigt for mig, om han er god nok eller ej - det handler for mig mere om at behandle sine spillere med respekt.

Men ja, han kunne bare have valgt at lade sig udleje og så havde han ikke stået i dem her situation, hvor det fra starten var tydeligt, at han ikke kom til at spille.
Ved ikke om jeg er enig.

Handler det om at presse spilleren ud, eller handler det om, at der både er mange dygtigere spillere foran i køen, der skal holdes varme/udvikles og samtidig stadig sendes en gevaldig advarsel mod at bryde managerens regler? Sådan ser jeg det.

Og jeg savner bestemt ikke Sakho på banen.
Jeg savner ham heller ikke sålænge, vi vinder. Andet ville være mærkeligt. For mig lader det bare ikke til, at han ikke spiller, fordi han ikke er god nok, men fordi det er en principsag. Og det er svært at diskutere, fordi vi ikke er i nærheden af at kende detaljerne, men jeg synes, det virker besynderligt. Jeg er vild med Sakho, og de værdier han udadtil repræsenterer, og de evner han uomtvisteligt har bevist, men sålænge vi gør det så godt, så kan jeg ikke sidde og påstå, at han burde spille. Jeg synes bare, det er ærgerligt, at Sakho er endt i sådan en situation. Så må vi bare afvente og se, om det har været fortjent eller ej.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af zalcos » lørdag, 24. sep, 2016 22:19

Jeg var en af dem der sendte en trøje for at få den signeret. Jeg frygter aldrig at få ham at se i hans nye nummer ..
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Mads T. » lørdag, 24. sep, 2016 22:32

Nej, jeg er også sikker på, at det her intet har at gøre med Sakho's niveau, for så havde vi set ham på banen. Det er udelukkende en disciplinærsag, som desværre har udviklet sig meget uheldigt.

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Bruce » lørdag, 24. sep, 2016 22:44

ingen skal have lov til at stille sig højere end klubben og manageren. Sakho skal derfor i mine øjne sendes til en interesseret klub i januar-vinduet. Salgsbeløbet er underordnet, da han jo formentlig alligevel aldrig igen vil opleve at optræde på Liverpools førstehold. Der har simpelthen - hvad menigmand er informeret om - været for mange sager: skredet fra Anfield, da han ikke var i truppen mod Everton/for sent til træning/for sent til spisning/for sent til fly/anvendelse af slankemidler

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Kelly » onsdag, 26. okt, 2016 10:44

Sakho er vist færdig i Liverpool. De unge spillere står foran ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 26. okt, 2016 16:58

Kelly skrev:Sakho er vist færdig i Liverpool. De unge spillere står foran ham.
Klavan, Matip, Lovren og selv Lucas står foran ham i det centrale forsvar. Hans tid i Liverpool FC er 100 % forbi til januar:
Den franske avis - Mamadou Sakho "no longer exists in Jürgen Klopp's eyes" and is likely to leave in the winter transfer window. [L'Equipe]

Her er hele sagaen:

It all began on the Liverpool pre-season tour in the United States, when Sakho was sent home prematurely by Klopp. He turned up late for several meetings, including for the initial airplane voyage from Britain to the States.

However, last summer, Klopp was disgusted by Sakho’s unprofessional attitude and decided to make an example of him.

Klopp wanted Sakho to accept a loan move at the end of the summer transfer window, notably to Stoke, for a bit of breathing space and giving Sakho the chance to win back his place at Liverpool. But Sakho refused.


Since the summer, Klopp has refused any attempt by the Sakho camp for grown-up discussions that would have allowed the pair to rebuild their relationship.

But the Klopp-Sakho relationship came to a definitive ending on the 24th September after a series of late night Snapchat Stories were posted by the French international central defender.

It is quite clear that in the eyes of Jürgen Klopp, Mamadou Sakho no longer exists.

In January, he will be gone, almost certainly on a permanent deal, to a Premier League club or elsewhere. (via @GFFN)
:music:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 03. dec, 2016 09:40

Opdatering:

http://www.liverpool.no/nyheter/liverpo ... -i-januar/

Jürgen Klopp melder klart ud, at Mamadou Sakho ikke indgår i Liverpools fremtidsplaner = Januar salg.

"West Bromwich og Stoke har tidligere vist interesse for Sakho, og det forventes at begge klubbene fortsatt er interesserte i midtstopperen.

Ifølge Echo har Sakho selv akseptert at han må flytte på seg for å berge karrieren." YNWA SAKHO, som fortjener spilletid i PL med hans kvaliteter der dog ikke bestiger eftersigende, top-4 fodbold.
You'r Never Walk Alone. ///

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Bojangles » lørdag, 03. dec, 2016 17:15

Der er desværre eller heldigvis afhængig af hvem man er, ingen tvivl om, at Sakho er fortid i Liverpool. Men under alle omstændigheder, har han været eksemplarisk i sin repræsentation af klubben, hvilket artiklen her fra Liverpool Echo vidner om.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12268216

Lad os takker ham for alt han har leveret - ikke mindst en af de største oplevelser med klubben i nyere tid - returkampen imod Dortmund.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 07. dec, 2016 01:59

DAGGER! skrev:
Since the summer, Klopp has refused any attempt by the Sakho camp for grown-up discussions that would have allowed the pair to rebuild their relationship.

But the Klopp-Sakho relationship came to a definitive ending on the 24th September after a series of late night Snapchat Stories were posted by the French international central defender.

It is quite clear that in the eyes of Jürgen Klopp, Mamadou Sakho no longer exists.
At Klopp har afvist alle forsøg fra Sakhos lejr om at forhandle en fredsaftale og slå en streg over det skete, lyder jo ikke godt. Det virker også underligt, at Klopp inden Sakho sendte de snaps, udtalte at Sakho ikke spillede pga manglende fitness, når den artikel du linker til udlægger det som om, at Klopp allerede der havde afskrevet Sakho. Løj Klopp så for medierne?
Klopp fremstår for mig ikke som den decideret kyniske type, der forsøger at fryse spillere ud, han ikke bryder sig om, men det er da ikke rart at høre, at han ikke har været interesseret i rede sagerne ud, efter Sakhos valg om at blive.

Jeg husker godt Sakhos snapchats og det var da virkelig også noget rod, som han ikke burde have postet.
Han skrev jo afslutningsvis således: “I accept my situation but I can’t accept the lie… The fans deserve to know the true!* Thanks for your support." Mon vi nogensinde får Sakhos udgave og finder ud af, hvad han mente med sandheden. Jeg er i hvert fald interesseret i at vide, hvad han talte om.

* Han mente nok truth.
Corner taken quickly...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af texy » onsdag, 07. dec, 2016 07:59

Kasper88 skrev:
DAGGER! skrev:
Since the summer, Klopp has refused any attempt by the Sakho camp for grown-up discussions that would have allowed the pair to rebuild their relationship.

But the Klopp-Sakho relationship came to a definitive ending on the 24th September after a series of late night Snapchat Stories were posted by the French international central defender.

It is quite clear that in the eyes of Jürgen Klopp, Mamadou Sakho no longer exists.
At Klopp har afvist alle forsøg fra Sakhos lejr om at forhandle en fredsaftale og slå en streg over det skete, lyder jo ikke godt. Det virker også underligt, at Klopp inden Sakho sendte de snaps, udtalte at Sakho ikke spillede pga manglende fitness, når den artikel du linker til udlægger det som om, at Klopp allerede der havde afskrevet Sakho. Løj Klopp så for medierne?
Klopp fremstår for mig ikke som den decideret kyniske type, der forsøger at fryse spillere ud, han ikke bryder sig om, men det er da ikke rart at høre, at han ikke har været interesseret i rede sagerne ud, efter Sakhos valg om at blive.

Jeg husker godt Sakhos snapchats og det var da virkelig også noget rod, som han ikke burde have postet.
Han skrev jo afslutningsvis således: “I accept my situation but I can’t accept the lie… The fans deserve to know the true!* Thanks for your support." Mon vi nogensinde får Sakhos udgave og finder ud af, hvad han mente med sandheden. Jeg er i hvert fald interesseret i at vide, hvad han talte om.

* Han mente nok truth.
Klopp er vel bare konsekvent, hvilket jeg mener, at en manager bør være. Især når en spiller gentagne gange har pisset på klubbens regler og aftaler. Både i forhold til ikke at selvmedicinere sig uden at konsultere klubben, og også når man som en 8-årig knægt ikke kan forstå simple ting som at møde til tiden. Som Klopp selv udtaler, så gider han ikke spilde sin tid.

“If you are full of motivation as a player, if you are full of concentration, full of readiness and passion as a player, I’m not hard, I have open arms.

“If you are not, of course I am hard, but only because to work with players who don’t understand the professional part of this life, it’s a little bit of a waste of time.”

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... y-12267259
Kloppite

Besvar