20 - Adam Lallana

Underkategori til tidligere LFC-spillere
andreas92
Indlæg: 89
Tilmeldt: onsdag, 28. aug, 2013 13:36

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af andreas92 » søndag, 05. okt, 2014 10:24

Lallana er virkelig den spiller som vi har manglet i mange år, han er ikke den hurtigste på banen, men hans fodboldhjerne er lynhurtig. Det har virkelig overrasket mig hvor god han er i mellemrummet, han kan jo spille på ingen plads.

The english Iniesta :laughin:

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Aarhus » søndag, 05. okt, 2014 12:22

Fortsætter han det gode spil, så bliver han hurtig en publikumsfavorit.

Jeg er vildt imponeret over hans boldkontrol med begge ben. Om det er venstre eller højre ben gør vitterlig Ingen forskel for ham.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Emmy » mandag, 05. jan, 2015 22:51

Simpelthen så pisse irriterende at han er skadet igen nu. Han var lige kommet tæt på topformen og begyndte virkelig at vise den klasse han besidder. øv!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af DAGGER! » mandag, 05. jan, 2015 23:20

Endnu en skade på listen mm. - Ude en hel måned eller måske mere.
http://www.bold.dk/nyt/liverpools-lalla ... -en-maaned

Lallana misser nok kampen, mod Chelsea, Ligakampene Sunderland og Aston Villa. Ellers kommet i flyvende form in mente og vidst sig som en omblomstring, der har fundet sig til rette i Liverpool FC. Håb forude på at han kommer stærkt igen. Men Lallana skal nok gennemses totalt, før man kan melde mere decideret på hans skade. :director:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Surf » tirsdag, 06. jan, 2015 10:12

Emmy skrev:Simpelthen så pisse irriterende at han er skadet igen nu. Han var lige kommet tæt på topformen og begyndte virkelig at vise den klasse han besidder. øv!
Det er virkelig noget forbandet pis. Forhåbentlig kan Sturridge komme tilbage undervejs så vi lidt glemmer at Lallana er ude. Og forhåbentlig skal Lallana ikke bruge lige så lang tid på at genfinde formen, som efter sidst han var skadet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af JTN » tirsdag, 06. jan, 2015 11:21

Øv. I det mindste må Markovic forventes at få noget flere kampe i rap til at udvikle sit spil til engelsk fodbold. Det tror jeg kunne gavne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Surf » torsdag, 15. jan, 2015 17:06

God nyhed:

"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af AndreasN » torsdag, 15. jan, 2015 19:29

Fremragende, at han er så hurtigt klar igen. Jeg ser ham så småt som en klar profil for os.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 07. mar, 2015 10:15

Lallana har været stærk spillende de sidste kampe. Han virker til at være en spiller, der lige skal finde kampformen ovenpå skader, før vi ser det bedste fra ham.

Man kan altid diskutere prisskiltet, som nok var lige i overkanten. Jeg synes dog, at det er mere interessant at analysere, hvad Lallana på nuværende tidspunkt tilfører vores hold. I mine øjne er han indbegrebet af en typisk Rodgers spiller. En teknisk virkelig dygtig spiller med et sublimt first touch, som samtidig besidder en rigtig god spilforståelse. Hvis man kigger på de menneskelige egenskaber, så passer Lallana også godt ind i Liverpool, da hans vindermentalitet og arbejdsmoral bestemt heller ikke fejler noget. Det største minus er vel reelt set begrænset topfart.

4 mål og 3 assist er i mine øjne ikke helt godkendt, selvom der skal tages et par skadesperioder i betragtning. Men hertil skal også medtages, at vores offensive spil slet ikke hang sammen i efteråret, hvilket havde en negativ indvirkning på samtlige af vores offensive profilers output.

Jeg ser ikke Lallana som værende spilleren, der sæson efter sæson er garant for at levere tocifrede antal mål og assists. Lallana's største bidrag er evnen til at binde vores spil og kæder sammen. Dette er synligt i arbejdet både med og uden bold, hvor Lallana evner at finde de frie rum mellem modstanderens kæder, men samtidig også er en vigtig bestanddel i vores defensive organisation med hans hidsige gen- og oppres. Lallana's alsidighed er endvidere med til at styrke vores bredde, da han kan spille yderangriber såvel som den centrale position bagved angriberen.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af L4 » fredag, 18. sep, 2015 15:39

Nu rabler det ikke mere end det plejer, men jeg synes at vi skal bruge Lallana helt på toppen sammen med Benteke. Lallana er sindsyg go' til at blive retvendt trods en modspiller i ryggen og dribler fantastisk i små rum, hans problemer, mener jeg, er blot at han ikke sprinter fra sine modstandere over 20-25 meter når han ligger langt tilbage i banen og har sat en mand af, modspilleren får simpelthen lov at indhente ham igen. Når han ligger på toppen skal han lave sine små hurtige vendinger, finurlige træk og afslutte, tror at han kunne blive rigtig giftig i et 2-mands angreb. Jeg skal passe på hvad jeg skriver, men PSV havde engang en angriber der hed Ruud v Nistelnoget som ligeledes var eminent til at snurre på en tallerken og afslutte og Lallana kan udvikle sig til noget af det samme, han har bare bedre teknik end ham fra PSV.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Surf » mandag, 28. dec, 2015 09:56

Meget er sagt og tænkt om Lallana. Selvom han burde have flere mål og assists i sig - det havde han får Southampton - så synes jeg egentlig at han udfylder sin rolle ganske fint på holdet. Han har lidt en Park Ji-sung rolle for os, some Park havde for man u under sur alex. Er der i maskinrummet for at arbejde røven ud af bukserne, hvilket bidrager til holdet selvom han måske nogle gange ikke har det skarpeste offensive skyts.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Cynwal » fredag, 11. mar, 2016 11:24

Efter min bedste overbevisning, er Adam Lallana virkelig ved at rulle hele sit potentiale ud i den røde trøje. Hold da kæft hvor har han været god den sidste måneds tid. Han må være en af de allerførste på Klopps holdkort! .... og så har han jo næsten lige så "sweet feet" i sin boldomgang som Coutinho, hvilket blev demonstreret i ManUre kampen:

Jeg glæder mig over, at med Lallana, Coutinho, Firmino og Sturridge har vi fire mand i front, som kan spille superhurtigt, og som har teknik og overblik til at prøve det uventede. Samtidig er han enormt løbestærk og er vigtig i vort high pressing system.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Bojangles » fredag, 11. mar, 2016 11:34

Cynwal skrev:Efter min bedste overbevisning, er Adam Lallana virkelig ved at rulle hele sit potentiale ud i den røde trøje. Hold da kæft hvor har han været god den sidste måneds tid. Han må være en af de allerførste på Klopps holdkort! .... og så har han jo næsten lige så "sweet feet" i sin boldomgang som Coutinho, hvilket blev demonstreret i ManUre kampen
Det er vildt som han har udviklet sig på det sidste. En evig trussel. Jeg elsker at se ManU spillerne på det klip. De ser totalt forvirret ud - "Hvad fanden skete der lige der???"

Hvis jeg skal sætte min finger på noget, så er det, at jeg gerne ser ham blive mere direkte i sit spil. Der mangler lidt mere aggressivitet med sigtekornet rettet direkte mod mål.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af texy » fredag, 11. mar, 2016 14:27

Jeg er helt på linje med tilfredsheden med Lallana. Hans arbejdsraseri er fantastisk. Han kan jo bruges både på en af de to kanter eller på en af de centrale midtbanepladser, fordi han har en udmærket teknik, en fornuftig kreativitet og så den her arbejdsmentalitet i verdensklasse.

Tror, at Klopp ender med at være ekstremt glad for at have ham i truppen. Og det gør vi også.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. apr, 2016 23:02

Ikke meget opmærksomhed han har fået....Men han er altså månedens spiller i PL :flag5: http://www.skysports.com/football/news/ ... -for-march
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar