20 - Adam Lallana

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 30. mar, 2017 00:17

texy skrev: Det skal du da have ret til at mene. Jeg synes at kritikken i bedste fald er unuanceret, når man ikke har nogle konkrete alternativer.

Der lægges jo nærmest op til, at klubben slet ikke har arbejdet på at finde gode handler i januar. Og i hvert fald lægges der op til, at der helt sikkert har været gode alternativer til de spillere som klubben påstår de ikke havde mulighed for at hente i januar. Hvem er de alternativer?
Draxler og Promes bl.a.
Corner taken quickly...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af texy » torsdag, 30. mar, 2017 08:59

Hr. Drejer skrev: Enig. Ingen lappeløsning. Men vi havde jo meget tid til at scoute interessante emner. Coutinho blev jo skadet i slutningen af november. Og det stod hurtigt klart, at han vil misse 2 måneder. Og man vidste at Mane ville være væk i januar. Vi vidste altså 2 måneder i forvejen, at vi ville være uden vores to bedste offensive spillere. Det som er bemærkelsesværdigt er, at vi ikke havde en plan a, b eller c. Eller sagt på en anden måde; vi havde ikke en plan som virkede, og det er amatøragtigt.

Personligt så tror jeg også at et nyt ansigt i truppen, vil løfte stemningen. En manager - kan ikke huske hvem - sagde a et eller to nye ansigter altid gav en positiv stemning i truppen.
Den indledende vurdering var, at Coutinho ville blive klar til Man City kampen - før transfervinduet åbnede.

Og Mané var væk i en måned, hvor der kun indgik to PL-kampe.

Jeg er sikker på, at man har forsøgt at hente nogle spillere, men da de prioriterede targets ikke var tilgængelige, så har man ikke været desperate.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Mads T. » torsdag, 30. mar, 2017 11:38

Det er vel også en lappeløsning at hente en spiller på grund af en måned. Og som Texy nævner, så var forventingen at Coutinho ville være tilbage inden januar.

Jeg er enig i, at vi godt kunne have brugt en afløser for Mané og det tror jeg sådan set også var planen. Draxler som nævnes var vi jo også ude efter, men han valgte PSG. Pulisic og Brandt var formentlig også på vores liste, men ingen af disse var tilgængelige eller havde ønske om at skifte til os.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 30. mar, 2017 16:33

Mads T. skrev:
Jeg er enig i, at vi godt kunne have brugt en afløser for Mané og det tror jeg sådan set også var planen. Draxler som nævnes var vi jo også ude efter, men han valgte PSG. Pulisic og Brandt var formentlig også på vores liste, men ingen af disse var tilgængelige eller havde ønske om at skifte til os.
Ja, og pointen ved, at jeg nævner Draxler og Promes er, at de var tilgængelige. Dem kunne vi havde fået.
For det eneste texy vil opnå er, at folk remser nogle navne som han så enten kan sige "Dem kunne vi aldrig få!" eller "De er slet ikke gode nok til Liverpool!". Så det er lidt som en skrue uden ende. Han kan ikke overbevises om vores andres synspunkt og vi kan ikke overbevises om hans, men at kalde det for Football Manager logik, come on texy, hav i det mindste lidt format.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Mads T. » torsdag, 30. mar, 2017 18:17

Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:
Jeg er enig i, at vi godt kunne have brugt en afløser for Mané og det tror jeg sådan set også var planen. Draxler som nævnes var vi jo også ude efter, men han valgte PSG. Pulisic og Brandt var formentlig også på vores liste, men ingen af disse var tilgængelige eller havde ønske om at skifte til os.
Ja, og pointen ved, at jeg nævner Draxler og Promes er, at de var tilgængelige. Dem kunne vi havde fået.
For det eneste texy vil opnå er, at folk remser nogle navne som han så enten kan sige "Dem kunne vi aldrig få!" eller "De er slet ikke gode nok til Liverpool!". Så det er lidt som en skrue uden ende. Han kan ikke overbevises om vores andres synspunkt og vi kan ikke overbevises om hans, men at kalde det for Football Manager logik, come on texy, hav i det mindste lidt format.
Vi kunne jo netop ikke få Draxler. Ellers havde han spillet i Liverpool i dag.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 30. mar, 2017 18:38

Mads T. skrev:
Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:
Jeg er enig i, at vi godt kunne have brugt en afløser for Mané og det tror jeg sådan set også var planen. Draxler som nævnes var vi jo også ude efter, men han valgte PSG. Pulisic og Brandt var formentlig også på vores liste, men ingen af disse var tilgængelige eller havde ønske om at skifte til os.
Ja, og pointen ved, at jeg nævner Draxler og Promes er, at de var tilgængelige. Dem kunne vi havde fået.
For det eneste texy vil opnå er, at folk remser nogle navne som han så enten kan sige "Dem kunne vi aldrig få!" eller "De er slet ikke gode nok til Liverpool!". Så det er lidt som en skrue uden ende. Han kan ikke overbevises om vores andres synspunkt og vi kan ikke overbevises om hans, men at kalde det for Football Manager logik, come on texy, hav i det mindste lidt format.
Vi kunne jo netop ikke få Draxler. Ellers havde han spillet i Liverpool i dag.
Det kunne vi jo netop, hvis vi havde været villige til at betale hans løn. Alt er jo spekulation når det kommer til transfers der "could have been" og i følge spekulationerne fra journalisterne, så glippede Draxler, fordi vi ikke ville leve op til hans lønkrav, det har stået stolpe op og stolpe ned, ergo kunne vi godt have fået ham. Hvis du i øvrigt betvivler det skulle have forholdt sig sådan, så gik Klopp meget pudsigt ud lige efter dette og brokkede sig over spilleres lønkrav:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ms-9508643

Om man så er enig med Klopp eller ej, det ændrer ikke på, at Draxler var tilgængelig. Men sådan som du fremlægger det, kunne vi jo ikke have fået nogen, fordi de ikke endte med at spille i Liverpool, alligevel er der en lang liste af navne, der gennem årene kunne være endt i Liverpool, tag blot et kig på det nyeste YNWA medlemsblad, som en anden herinde også nævnte. Draxler kan føjes til den liste.
Senest rettet af Kasper88 torsdag, 30. mar, 2017 23:18, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. mar, 2017 19:03

Ja, vi har 'tabt' mange spillere de seneste 15 år pga. uenighed om løn. Vi har ikke haft ambitionerne til at følge med de bedste, og vi har været tilfredse med en CL plads. Desværre. Men det bliver spændende at se om vi har ambitioner til mere end blot top 4 næste sæson. Der går jo rygter.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 30. mar, 2017 20:19

Hr. Drejer skrev:Ja, vi har 'tabt' mange spillere de seneste 15 år pga. uenighed om løn. Vi har ikke haft ambitionerne til at følge med de bedste, og vi har været tilfredse med en CL plads. Desværre. Men det bliver spændende at se om vi har ambitioner til mere end blot top 4 næste sæson. Der går jo rygter.
Hehe, rygterne for et år siden;

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. mar, 2017 20:50

RedRedRed skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, vi har 'tabt' mange spillere de seneste 15 år pga. uenighed om løn. Vi har ikke haft ambitionerne til at følge med de bedste, og vi har været tilfredse med en CL plads. Desværre. Men det bliver spændende at se om vi har ambitioner til mere end blot top 4 næste sæson. Der går jo rygter.
Hehe, rygterne for et år siden;
Suk :cry:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af AJJ » lørdag, 22. apr, 2017 11:57



Lallana ved hvad vi kan lide

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Red Man Walking » fredag, 04. aug, 2017 16:59

Kryds alt hvad krydses kan fellow reds☹️

https://t.co/OkMx71Cvym


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af mortenbak » fredag, 04. aug, 2017 17:54

Hvad står der ?
Jeg får blot et billede af Lallana.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 04. aug, 2017 17:57

Klubben bekræfter at Lallana er ude i nogle måneder. I hvert fald august og september, siger Klopp.

https://t.co/msNy0TshIe?amp=1

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af mortenbak » fredag, 04. aug, 2017 18:00

øv skidt start for ham og for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Scherwin » fredag, 04. aug, 2017 18:02

skidt.

her er et sweet

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar