20 - Adam Lallana

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. mar, 2018 18:59

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/liv ... ana-skade/

Trist hvis det er sandt. Men på den anden side har vi jo klaret os pænt uden hans hjælp indtil nu.

Måske hans Anfield karriere nærmer sig afslutningen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2018 19:50

Han har først udløb om 2 år, ikke meget vi har fået ud af det siden han forlængede. Mon Wham overtager ham til sommer, ikke at jeg har set rygter, men min mave har talt :? .

https://www.thisisanfield.com/2017/02/c ... liverpool/
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 01. apr, 2018 02:17

Dejlig sejr på en svær udebane og mod en modstander, som har voldt store problemer den seneste årrække.

Min MoM går til Van Dijk til trods for hans store fejl i 2. halvleg. Han har fået en fremragende start i Liverpool trøjen og vi skal vel tilbage til Hyypiä’s velmagtsdage for at finde en stærkere spiller i luftspillet.

Kampen idag var ikke køn, så det var dejligt at se holdet kæmpe sig tilbage i kampen og få de tre point. Trent havde store problemer, som Bischoff rigtigt pointerede tidligt i kampen. Der skal arbejdes intensivt på placeringsevne og defensive aktioner, for Trent har store mangler i disse facetter af spillet. Til gengæld er han stærk i det fremadrettede spil, så forhåbentlig er det gode og ikke alt for dyre lærepenge.

Dernæst skuffer Matip mig endnu en gang. Opbakningen til Trent var nærmest ikke eksisterende, da Matip havde nok at gøre med at få sit eget spil til at fungere. Han er alt for ubeslutsom i duelspillet, og udmanøvreres alt for let i de fysiske dueller. Der er langt igen for at nå den stabilitet Matip viste i starten af sidste sæson.

Jeg er desuden enig med Jesper. Den centrale midtbane mangler dynamik, men også evner på bolden. Gini leverede balance i sidste sæson, hvor Lallana, Coutinho, Mane og Firmino leverede det offensive output. Men i en kamp som idag skal Gini spille mere fremadrettet og risikobetonet. Milner er den af de tre med klart største cojones og evner på den sidste tredjedel af banen. Jeg så gerne, at Klopp spillede Chamberlain i stedet for Gini resten af sæsonen, da han trods svingende præstationer tilbyder gennembrudsstyrke. Chamberlain evner at bryde modstandernes kæder og bringe defensiven i ubalance, hvilket ingen af de nuværende midtbanespillere magter. Når dette er sagt, står det efterhånden klart, at der godt kan bruges klare forstærkninger til midtbanen. Én er allerede sikret til sommer, men jeg håber ikke Klopp og co. stopper der.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Niels K » fredag, 11. maj, 2018 11:58

Fedt, at vi kan have Lallana med på bænken de sidste 2 kampe, og særdeles positive ord, han giver Wilson med på vejen. Det bliver spændende at følge Wilson i pre season:

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... rry-wilson

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 19:13

Man må sige, at både Klopp og Southgate har høje tanker om Lallana både som person og som spiller, så mon ikke han er hos os næste sæson ?

Lad os også håbe for Lallana, at han er frisk til at blive en del af finalen, og at han kommer med til VM på yderste mandat:

https://www.givemesport.com/1315408-gar ... toplay=off

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Xick » tirsdag, 04. sep, 2018 16:22

Det er sgu synd for lallana. Det er som om, at han aldrig når at blive 100% fit og få nogle kampe, før det igen går galt.


Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 04. sep, 2018 22:25

Ja, det er synd. For Lallana virker udadtil som en fornuftig fyr, der virkelig ønsker at give sig 110% for klub og landsholdet.

Jeg tror ikke vi får Lallana at se på et niveau, der tilnærmelsesvis når samme højder som 2016/2017 sæsonen. Det er ærgerligt, da midtbanen ellers godt kunne bruge en spillertype som Lallana.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 05. sep, 2018 07:37

Har Lallana fået nye skader eller skriver vi bare generelt om ham?

Jeg har også lidt svært ved at se Lallana generobre startpladsen, medmindre Keita går helt i kage. Men jeg tror han stadig har muligheden for at få en rolle, men han er nok stadig et stykke vej fra topformen og tror ikke kun det er kampe han mangler.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Niels K » onsdag, 05. sep, 2018 08:22

Det er efterhånden et voldsomt antal skader, Lallana har haft i sin Liverpool-tid:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... r-lallana/

Jeg tror, at vi ville have gjort det bedst for os selv, hvis havde solgt ham i sommers.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Xick » onsdag, 05. sep, 2018 09:07

Niels K skrev:Det er efterhånden et voldsomt antal skader, Lallana har haft i sin Liverpool-tid:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... r-lallana/

Jeg tror, at vi ville have gjort det bedst for os selv, hvis havde solgt ham i sommers.
Ja, det er ikke meget bold han får spillet, desværre. Jeg tror også, det ville være bedste for alle parter, han fandt en ny klub. Der er ikke meget udsigt til spilletid i Liverpool, og hvis vi ikke kan regne med, at han er frisk, når der er brug for ham.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 05. sep, 2018 09:52

Xick skrev:
Niels K skrev:Det er efterhånden et voldsomt antal skader, Lallana har haft i sin Liverpool-tid:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... r-lallana/

Jeg tror, at vi ville have gjort det bedst for os selv, hvis havde solgt ham i sommers.
Ja, det er ikke meget bold han får spillet, desværre. Jeg tror også, det ville være bedste for alle parter, han fandt en ny klub. Der er ikke meget udsigt til spilletid i Liverpool, og hvis vi ikke kan regne med, at han er frisk, når der er brug for ham.
tak for link til skade Niels, den havde jeg ikke fanget.

Nej, det er hårdt for knægten. En tur til Glasgow måske? Han ville jo være ren Messi deroppe. Eller en anden PL klub, men det tror jeg ikke hjælper på skaderne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. okt, 2018 13:57

Klopp er tilsyneladende meget begejstret for, hvad han ser til træning. Lad os nu se det til kampene også, hvor vi savner den bedste udgave af Lallana:

http://www.insidefutbol.com/2018/10/24/ ... er/394163/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. okt, 2018 14:21

Niels K skrev:Klopp er tilsyneladende meget begejstret for, hvad han ser til træning. Lad os nu se det til kampene også, hvor vi savner den bedste udgave af Lallana:

http://www.insidefutbol.com/2018/10/24/ ... er/394163/
Jeg syntes altså godt at man kunne se i lørdags at Lallana havde flyttet sig.

Ja han var ikke super god, kanten er ikke hans speciale, han var lidt længe om at komme i gang og jeg er ret sikker på at hvis du 5 minutter inden han blev skiftet ud havde spurt ham hvor mange spillere der var på banen ville han enten svare 5, 44 eller KRAMPE! (pga, træthed). Men han var meget bedre end noget vi så fra ham sidste sæson, jeg syntes at Lallana lignede en mand der var på vej tilbage i form, så selvom han ikke ligefrem var Man of the MAtch, så gav han mig tro på at der er mere at hente fra ham.

Jeg tror Klopp gjorde klogt i at bruge ham på kanten, så Lallana selv kunne bestemme hvor meget han ville deltage og kunne spille lidt mere frit og få løbet en masse(syntes at kan huske at han nåede 9,5 km). Forhåbentlig ser vi Lallana begynde at få(læs: være klar til) midtbaneoptrædender i den nære fremtid. Jeg tror han var for træt efter kampen i lørdags til at han bør starte i aften, men forhåbentlig kan han lige få 10-15 minutter i benene hen mod slutningen af kampen.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af AJJ » onsdag, 24. okt, 2018 14:32

Ja han lykkedes da med et par Cruyff vendinger i lørdags - og så ved man bare, at formen er opadgående :)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 20 - Adam Lallana

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. okt, 2018 13:07

Jeg Syntes at Lallana tog endnu et skridt imod en god form i lørdags, det betyder ikke at Shaqiri skal være nervøs for hvem der er den foretrukne offensive midtbane, men derimod kan KLopp glæde sig over at han så småt begynder at have flere valgmuligheder når han skal sætte holdet. Jeg tænker at Lallana kunne gå en god vinter og et rigtig godt forår i møde - eller også render han ind i flere skader, men jeg tænker også at i takt med at hans form er blevet bedre, så må de der følge-og/eller-overbelastningsskader også blive mindre hyppige.

Besvar