23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. aug, 2017 16:00

Hr. Drejer skrev:
Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:I følge den norske har Can lavet en aftale med Juventus, om at komme til klubben næste år. Altså samme aftale som vi har med Keita.
Nej det er ikke samme aftale for Can kontrakt udløber og vi ønsker at forlænge med ham. Klubber der ønsker at signe en spiller der er løber ud af kontrakt, må først tale med spilleren når der er et halvt år tilbage af kontrakten. Det er således en ulovlig "aftale" der er indgået. Men det er jo svært at bevise, at der reelt er indgået en aftale, da den formentlig blot er mundtlig.
Kan du ikke lige tage over og ordne den kontrakt 8-)

Og ja han har leveret nogle af super præstationer på det seneste.

Jeg håber han bliver.
Det kunne blive en fremragende 3-mands midtbane næste år, med Can / Keita som skiftevis holding og box-to-box og så Lemar på den offensive (jeg antager, at Coutinho bliver solgt, for hvis nogen af de her fantasillioner vi citeres for at byde, så må Lemar, van Dijk og Keita pengene komme fra én eller anden finacieringskilde - læs Barcelona)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nikand » tirsdag, 29. aug, 2017 16:21

Mærkværdigt denne aftale ikke bliver lukket. Moggi må åbenbart stadig trække i trådene siden Juve kan lukke en aftale allerede nu. (PS: mener Lucky Luciano fik 15 års forbud mod at arb med fodbold)


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. aug, 2017 16:37

Forhåbentlig sker der noget når transfervinduet lukker. Jeg tænker at nye handler pt. må have første prioritet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 12:15

Mads T. skrev:Forhåbentlig sker der noget når transfervinduet lukker. Jeg tænker at nye handler pt. må have første prioritet.
Det kan også være at Cans agent har rådet ham til at vente til vinduet lukker med at skrive under. Hvis nu et større hold kom og ville byde, så var det nemmere at skifte. Og tilgang af spillere kan jo også påvirke om Can ar lyst til at blive eller ej, Oxen er jeg f.eks. bange for* vil koste os Can og det bytte er jeg ikke glad for.

Jeg tror ikke Klopp finder sig i hvis forlængelse af en spiller han tror på bliver syltet. Det kan selvfølgelig være de er blevet enige om at vente til efter deadline med at snakke for det fælles bedste, det er noget andet.

Det jeg frygter mest er at Can vil videre bare fordi han gerne vil prøve lidt forskelligt, ud og se verden, arbejde i England for så at arbejde i Italien i nogle år før man vender hjem, det er der jo mange unge mennesker der ville syntes lød som en god plan.

*er ikke sikker på det vil ske, men frygter det lidt, især efter vi sikrede os Keita om et år.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. aug, 2017 12:19

Filos of Isk skrev:Jeg tror ikke Klopp finder sig i hvis forlængelse af en spiller han tror på bliver syltet.
Lewandowski!

Han syltede sin kontraktforlængelse, alligevel beholdt Klopp ham, og spillede med ham i hans sidste sæson for Dortmund, hvorefter han smuttede gratis til Bayern.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 13:21

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:Jeg tror ikke Klopp finder sig i hvis forlængelse af en spiller han tror på bliver syltet.
Lewandowski!

Han syltede sin kontraktforlængelse, alligevel beholdt Klopp ham, og spillede med ham i hans sidste sæson for Dortmund, hvorefter han smuttede gratis til Bayern.
Ah, jeg mener at Klopp ikke finder sig i at klubben sylter en vigtig kontraktforlængelse, undskyld hvis det var uklart. Det kan godt være at Klopp vil afprøve alternativer til Can, hvis han ikke vil forlænge, men han vil da fortsætte med at spille med Can så længe han spiller godt og træner hårdt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 20:46

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:Jeg tror ikke Klopp finder sig i hvis forlængelse af en spiller han tror på bliver syltet.
Lewandowski!

Han syltede sin kontraktforlængelse, alligevel beholdt Klopp ham, og spillede med ham i hans sidste sæson for Dortmund, hvorefter han smuttede gratis til Bayern.
Ah, jeg mener at Klopp ikke finder sig i at klubben sylter en vigtig kontraktforlængelse, undskyld hvis det var uklart. Det kan godt være at Klopp vil afprøve alternativer til Can, hvis han ikke vil forlænge, men han vil da fortsætte med at spille med Can så længe han spiller godt og træner hårdt.
Okey.

Og Can spiller godt for tiden. Men ifølge Corriere dello Sport vil Can ikke forlænge med Liverpool. Hvorfor er han blevet så sur?

"Juventus fikk avslag på et bud på 23 millioner pund for Emre Can like før transfervinduet stengte. Can har ingen intensjon om å skrive under en ny kontrakt med Liverpool. Juventus kan holde samtaler direkte med Can etter nyttår, og 23-åringen kan være tilgjengelig for bare 9 millioner pund i januar.
Corriere dello Sport"

http://www.liverpool.no/rykteboersen/#f ... adline-day
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. sep, 2017 21:05

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:Jeg tror ikke Klopp finder sig i hvis forlængelse af en spiller han tror på bliver syltet.
Lewandowski!

Han syltede sin kontraktforlængelse, alligevel beholdt Klopp ham, og spillede med ham i hans sidste sæson for Dortmund, hvorefter han smuttede gratis til Bayern.
Ah, jeg mener at Klopp ikke finder sig i at klubben sylter en vigtig kontraktforlængelse, undskyld hvis det var uklart. Det kan godt være at Klopp vil afprøve alternativer til Can, hvis han ikke vil forlænge, men han vil da fortsætte med at spille med Can så længe han spiller godt og træner hårdt.
Okey.

Og Can spiller godt for tiden. Men ifølge Corriere dello Sport vil Can ikke forlænge med Liverpool. Hvorfor er han blevet så sur?

"Juventus fikk avslag på et bud på 23 millioner pund for Emre Can like før transfervinduet stengte. Can har ingen intensjon om å skrive under en ny kontrakt med Liverpool. Juventus kan holde samtaler direkte med Can etter nyttår, og 23-åringen kan være tilgjengelig for bare 9 millioner pund i januar.
Corriere dello Sport"

http://www.liverpool.no/rykteboersen/#f ... adline-day
Umiddelbart ligner Can en som er væk fra næste sæson...

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niche » lørdag, 02. sep, 2017 09:10

@Hr. Drejer
Hvorfor tror du Can er blevet sur? Det har jeg da ikke set noget om nogen steder. Mon ikke bare han er lidt "grådig". Hans folk har tydeligvis talt med Juventus om muligheden for at skifte dertil. Han får mulighed for at spille på Italiens bedste hold, og er næsten garanteret pokaler, og så kan han oven i købet stikke et solidt sign on fee i lommen til næste sommer. Det giver da ok mening, hvis han bedre kan lide det Italienske vejr, den Italienske mad og den Italienske livsstil.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. sep, 2017 10:53

Den helt store opgave må nu være at få en ny aftale på plads med Can. Ham skal vi simpelthen beholde som en bærende spiller på vores midtbane de næste mange år:

http://anfieldindex.com/29553/emre-can- ... -deal.html

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nikand » lørdag, 02. sep, 2017 14:25

Jeg har sgu været efter Emre Can, men brug ham og forlæng gerne med ham. Can har virkelig udviklet sig den sidste halv sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 02. sep, 2017 17:20

Niels K skrev:Den helt store opgave må nu være at få en ny aftale på plads med Can. Ham skal vi simpelthen beholde som en bærende spiller på vores midtbane de næste mange år:

http://anfieldindex.com/29553/emre-can- ... -deal.html
Enig. Jeg ser ham som et vitalt element i klubbens fremtid. Det er fint at hente spillere som Keita osv, men spillere som Can er sjældne. Tårnhøj, fysisk monster, fremragende teknik, overblik og hurtig. Han har hele pakken og jo mere han modnes jo mere lærer han også af sine fejl. Han sætter sådan set selv sine egne begrænsninger, for han har i hvert fald potentialet til at blive en af de bedste på sin position i Premier League.
Corner taken quickly...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af texy » lørdag, 02. sep, 2017 17:53

Jeg tror ikke på, at det er muligt at forlænge med Can. Den båd er sejlet. Både spiller og agent ved, at der ligger et gigantisk sign-on fee og en yderst lukrativ kontrakt og venter på dygtige transferfrie spillere.

Så må man naturligvis håbe for Can, at han ikke render ind i en alvorlig karierre-truende skade, kort inden hans kontrakt udløber. For så taber han gevinsten på gulvet.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nikand » onsdag, 06. sep, 2017 13:55

texy skrev:Jeg tror ikke på, at det er muligt at forlænge med Can. Den båd er sejlet. Både spiller og agent ved, at der ligger et gigantisk sign-on fee og en yderst lukrativ kontrakt og venter på dygtige transferfrie spillere.

Så må man naturligvis håbe for Can, at han ikke render ind i en alvorlig karierre-truende skade, kort inden hans kontrakt udløber. For så taber han gevinsten på gulvet.
Mon ikke han både får sign on og sign off (bonus ved afslutning af kontrakt). Hvis han underskriver ny aftale?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » fredag, 08. sep, 2017 18:01

Så skriv dog under, hvis du mener det, Can ;)

http://turkish-football.com/photo-true- ... -new-deal/

Besvar