23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 06. feb, 2015 01:41

zalcos skrev:
thefugle skrev:
Bellamy_fever skrev:jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
Jeg håber godt nok ikke vores start 11 ser sådan ud næste sæson.

Mignolet, Lucas og Flanno er forhåbentlig ikke i vores start 11.
:dontknow: :aliboronz2:

DET må det nok sige... hvem i alverden vil du så hellere have end Mignolet ? Brad Jones.. eller Ward ?? så er det da fordi man bare ønsker at straffe Simon Mignolet, for der er ingen af de 2 der er bedre end ham. Flanno ser jeg som vores bedste kort til Højre back, omend det kan være svært når han har været ude så længe. Lucas gider jeg slet ikke argumentere for.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » fredag, 06. feb, 2015 07:19

Bellamy_fever skrev:
zalcos skrev:
thefugle skrev:
Bellamy_fever skrev:jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
Jeg håber godt nok ikke vores start 11 ser sådan ud næste sæson.

Mignolet, Lucas og Flanno er forhåbentlig ikke i vores start 11.
:dontknow: :aliboronz2:

DET må det nok sige... hvem i alverden vil du så hellere have end Mignolet ? Brad Jones.. eller Ward ?? så er det da fordi man bare ønsker at straffe Simon Mignolet, for der er ingen af de 2 der er bedre end ham. Flanno ser jeg som vores bedste kort til Højre back, omend det kan være svært når han har været ude så længe. Lucas gider jeg slet ikke argumentere for.
Jeg har også været efter både Mignolet og Lucas, men Mignolet har i dén grad taget handsken op efter hans tur på bænken, og det har jeg stor respekt for.
Det hænger vel også lidt sammen med forsvarets generelle niveauløft, og ikke mindst at Lucas er begyndt at spille, som han gør.

Lucas og Mignolet i nuværende form bliver ikke meget bedre, så de må også gerne være en del af min start 11.

Højre back kan der være et forbedringspotentiale på ift. Johnson, ManQ og Flanno.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af AndreasN » fredag, 06. feb, 2015 09:44

@MrBoywunder: Rodgers: "I still think his [Can] future will be in central midfield but it’s one where the current structure is working very well for us."
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Surf » fredag, 27. feb, 2015 13:57

En fremtidig kaptajn i mine øjne - måske allerede til sommer?

"Anybody who plays for me should be a bad loser."

shv12
Indlæg: 297
Tilmeldt: tirsdag, 05. mar, 2013 11:00

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af shv12 » fredag, 27. feb, 2015 14:10

Jeg bliver mere og mere overraskede over hvor moden og hvor meget ansvar han påtager sig. Han minder om en der er vant til leder rollen. Hendo får kamp til stregen om anførerbindet.
Det bliver ret spændende at se hvem der overtager, der er vel ikke rigtig andre end de 2 der kan blande sig, i den kamp eller hvad??
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Sivi » fredag, 27. feb, 2015 14:41

Can er i mine øjne den perfekte anfører for klubben, håber allerede han bliver det til sommer.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 27. feb, 2015 14:59

Hvis Can bliver anfører allerede til sommer, så spår jeg ham til at blive en kæmpe legende i klubben. Anfører for LFC som 21 årig, så kan man noget helt specielt. Jeg er helt vild med ham. Min klare favorit. Og navn på min næste lfc trøje!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Oomph242 » fredag, 27. feb, 2015 15:06

Han har været god indtil videre. Jeg synes ikke han allerede fra næste år skal være kaptajn, der skal mere end en god sæson til for det imo. Han er kun 20 år. Jeg håber, ikke han er endnu et kæmpe kurdisk talent der ikke rigtigt kan presset i længden.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af zalcos » fredag, 27. feb, 2015 15:16

Selvtillid, charme på banen og lækkert hår. :clap:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Mugge » fredag, 27. feb, 2015 15:22

LFC-Aaby skrev:Hvis Can bliver anfører allerede til sommer, så spår jeg ham til at blive en kæmpe legende i klubben. Anfører for LFC som 21 årig, så kan man noget helt specielt. Jeg er helt vild med ham. Min klare favorit. Og navn på min næste lfc trøje!
Spillere med nummer 23 bag på ryggen har det med at blive legender i klubben.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 28. feb, 2015 00:23

Mugge skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvis Can bliver anfører allerede til sommer, så spår jeg ham til at blive en kæmpe legende i klubben. Anfører for LFC som 21 årig, så kan man noget helt specielt. Jeg er helt vild med ham. Min klare favorit. Og navn på min næste lfc trøje!
Spillere med nummer 23 bag på ryggen har det med at blive legender i klubben.
...og med at få krampe i Istanbul. :)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. feb, 2015 09:15

RedRedRed skrev:
Mugge skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvis Can bliver anfører allerede til sommer, så spår jeg ham til at blive en kæmpe legende i klubben. Anfører for LFC som 21 årig, så kan man noget helt specielt. Jeg er helt vild med ham. Min klare favorit. Og navn på min næste lfc trøje!
Spillere med nummer 23 bag på ryggen har det med at blive legender i klubben.
...og med at få krampe i Istanbul. :)
:lol: :lol: :lol:

Can er absolut værdig til anførerbindet, men det er Henderson også, og Can har nok sin alder og anciennitet i klubben imod sig men vice kaptajn er veller heller ikke dårligt ?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Kelly » lørdag, 28. feb, 2015 11:13

thefugle skrev:
zalcos skrev:
thefugle skrev:
Bellamy_fever skrev:jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
Jeg håber godt nok ikke vores start 11 ser sådan ud næste sæson.

Mignolet, Lucas og Flanno er forhåbentlig ikke i vores start 11.
:dontknow: :aliboronz2:
Synes ikke han er god nok til et hold der vil spille med om mesterskabet. Det er bare min personlige mening. Han har gjort det rigtig rigtig godt på det seneste, jeg kunne bare rigtig godt tænke mig en def midt der kan lidt mere end Lucas. Synes Can fx burde overtage hans plads til næste sæson, som førstevalg. Han har bare flere facetter i sit spil.

Lucas er vigtig for holdet. Han vil være i start 11'eren.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af AndreasN » lørdag, 28. feb, 2015 12:33

Jeg synes sgu, det er et tidligt og unødvendigt pres at ligge på ham. Jeg kan helt klart godt følge ræsonnementet bag, og jeg er helt enig, men jeg foretrækker nu, at det bliver en spiller, der har været i klubben længere tid og har lidt mere erfaring - der synes jeg, Henderson og Skrtel er oplagte kandidater. På sigt kan man dog ikke forestille sig andet end Can vil bliver anføreraspirant. Lige nu synes jeg bare er for tidligt og heller ikke et helt fair ansvar at ligge på en 21-årigs skuldre, der kun har været i klubben i en enkelt sæson.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. feb, 2015 13:36

Hvis Emre Can i første omgang nøjes med at blive Vice-Anfører, så vil holdudtagelsen efter min mening forholdsvis hurtigt gøre ham til de facto anfører, ud fra devisen: Er der bare en smule hold, i nogle af de navne vi linkes til på midtbanen, vil Hendo gå svære tider i møde mht. fast spilletid. Det er muligt, at disse tunge navne, som eks. Khedira på en fri også er direkte konkurrenter til Emre Can, men han har så meget mere i posen og så langt større alsidighed at byde ind med ift. Hendo, at han (i min optik) vinder det race til hver en tid.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar