23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. jan, 2018 15:11

Hendo skrev:Synes kampen i går viste flere ting, men mest af alt at hvis Emre Cans lønkrav passer, så er en kamp som den i går vel en af grundene til, at de ikke honoreres? Fedt hvis han forlængende, selvfølgelig. Dygtig spiller, meeeen. Stort potentiale, men for langt mellem snapsene stadig. Spørgsmålet er om Klopp & Co. vurderer at holdet mere mangler en anden type mere DM/CM, en spiller med de der åbnende afleveringer (som i forvejen manglede, inden salget af Coutinho til Barcelona) end der mangler en kontrakforlængelse til Emre Can?
Jeg tror Klopp gerne vil have en stor spiller centralt og så to mere bevægelige-kreative spillere på de to forreste pladser. Og jeg syntes faktisk at Can har haft et fint run siden Henderson blev skadet og han har forstærket os ret meget defensivt, imø.

Det lader til at det står mellem uenighed om frikøbklausul og så at Can overvejer at søge eventyret i en anden klub kontra(mere min fortolkning det følgende) at han ikke er sikker på hvad hans rolle for os er/bliver, ikke så meget angående spilletid, men mere om Klopp vil give ham en plads han kan gøre til sin eller om han fortsat skal være altmuligmand.

Jeg tænker at Can flankeret af to mere kreative og bevægelige spillere på midten kan blive uhyggeligt effektivt længere nede af vejen. Can er jo ikke en frygtelig teknikker og han får ofte, men ikke i går, får han smidt nogle fine afleveringer frem og skabt noget uro for modstanderens defensiv.

I går stod Can ret ofte med en bold han ikke havde mulighed for at få ret meget ud af, Gini åbnede et par gange for at Can kunne drive bolden frem, men der kom for sjældent en af angriberne ned for at tage imod en aflevering og når Gini ikke tog et åbnende løb så glemte han at gøre sig spilbar. Jeg påstår ikke at Can spillede en storkamp, men det var jo hele holdet der gjorde det skidt, eller i det mindste midtbane og angreb der ikke så ret vågne ud.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. jan, 2018 15:16

Som Mølby sagde om Can-rygterne i den ganske bizarre optakt til kampen på TV3+:

Jeg forstår ikke hvorfor de klubber vil have ham.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. jan, 2018 15:28

Ja, jeg har intet i mod at han bliver solgt. Han er ikke god nok taktisk, og hans omgang med bolden er utrolig langsom.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Thommo » tirsdag, 23. jan, 2018 15:36

AJ skrev:Som Mølby sagde om Can-rygterne i den ganske bizarre optakt til kampen på TV3+:

Jeg forstår ikke hvorfor de klubber vil have ham.
Jeg har også skrevet det her på forum, vistnok specifikt om Juventus. De vil jo heller ikke have ham mere end, at han skal være på en fri transfer(eller måske for lidt guld her i januar.), de står dog ikke i kø, for så var han vel signet.
Hvis Can, og såmænd resten af midtbanen, minus OX er set som en del af ideal 11´er næste sæson, skal der et mindre Leicester mirakel til for at hente guldet, og det er vel det der er målet, for hvis det bare er top 3, hvorfor så hente Dijk til den pris. Og (igen) bringer jeg Gundogan på banen, han er ikke i ideal 11´eren i City, men ville ubetinget være 1. mand på midtbanen i LFC, det vil han ihvertfald, hvis jeg satte holdet ;)
P.S. Pis og Goretzka valgte anden klub end os :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. jan, 2018 17:44

Thommo skrev:
AJ skrev:Som Mølby sagde om Can-rygterne i den ganske bizarre optakt til kampen på TV3+:

Jeg forstår ikke hvorfor de klubber vil have ham.
Jeg har også skrevet det her på forum, vistnok specifikt om Juventus. De vil jo heller ikke have ham mere end, at han skal være på en fri transfer(eller måske for lidt guld her i januar.), de står dog ikke i kø, for så var han vel signet.
Hvis Can, og såmænd resten af midtbanen, minus OX er set som en del af ideal 11´er næste sæson, skal der et mindre Leicester mirakel til for at hente guldet, og det er vel det der er målet, for hvis det bare er top 3, hvorfor så hente Dijk til den pris. Og (igen) bringer jeg Gundogan på banen, han er ikke i ideal 11´eren i City, men ville ubetinget være 1. mand på midtbanen i LFC, det vil han ihvertfald, hvis jeg satte holdet ;)
P.S. Pis og Goretzka valgte anden klub end os :wall:
Med ubegrænsede midler kunne man da godt finde en erstatning for Can der ville gøre det bedre, men hvis vi også skal bruge 100 mill på Oblak og en pæn sum penge på Pulisic og evt. en angriber eller midtbane-playmaker, så begynder det at være ret få penge der er til rådighed hvis man også skal hente Rabiot eller hvem det nu skal være.
Og så er jeg ikke meget for at skifte for store dele af holdet ud på en gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jan, 2018 18:21

Hans alder taget i betragtning, så tror jeg på en konstant opadgående kurve for Can, og jeg forlænger meget gerne, særligt når man tænker på Hendo og Lallana's skadesfrekvens og Milner's alder.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jan, 2018 18:21

Hans alder taget i betragtning, så tror jeg på en konstant opadgående kurve for Can, og jeg forlænger meget gerne, særligt når man tænker på Hendo og Lallana's skadesfrekvens og Milner's alder.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 23. jan, 2018 18:32

Mølby er jo generelt spritstiv når han udtaler sig om Liverpool spillere - og generelt, når danske kommentatorer udtaler sig om fodbold, så er det om regel det stik modsatte der gør sig gældende. Nogen gange tror jeg sgu i bliver hjernevasket af de danske kommentatorer? Det næste bliver vel, at i vil have vi skal købe Eriksen, fordi han er jo alligevel den samme type spiller som Coutinho bare ti gange så god?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. jan, 2018 21:06

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af zalcos » onsdag, 24. jan, 2018 08:51

Jeg har intet imod at Can var anfører. Han var blandt vores allerbedste mod City og måden han hamrede i græsset da han brændte til sidst mod Swansea var det eneste tegn på at der rent faktisk var nogen der gik op i kampens resultat...
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jan, 2018 09:06

zalcos skrev:Jeg har intet imod at Can var anfører. Han var blandt vores allerbedste mod City og måden han hamrede i græsset da han brændte til sidst mod Swansea var det eneste tegn på at der rent faktisk var nogen der gik op i kampens resultat...
Det lyder ikke helt dumt, og det kunne måske være godt at smide ind i kontraktforhandlingerne ? Henderson's skadesfrekvens gør det heller ikke optimalt at have ham som anfører, og det vil igen stille Klopp mere frit, hvis han vil noget andet på 6'eren og med Henderson generelt.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af AJJ » onsdag, 24. jan, 2018 10:29

Jeg er generelt fan af Can - og han har sgu også den rette indstilling.

Problemet er så, at han mod de svagere hold, tror han skal være playmaker - hvilket indebærer 117 boldberøringer,og et spil, der generelt er sat alt for højt op ift. hans reelle kunnen. Hvis bare han kunne udrydde den børnesygdom og gøre det simple som mod City mv., så ville meget være vundet.
Bojangles skrev:Nogen gange tror jeg sgu i bliver hjernevasket af de danske kommentatorer? Det næste bliver vel, at i vil have vi skal købe Eriksen, fordi han er jo alligevel den samme type spiller som Coutinho bare ti gange så god?
Det ændrer så ikke på, at Eriksen ville være en rigtigt god signing. Han ville passe perfekt ind på Klopp's Liverpool-hold.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. jan, 2018 13:55

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Thommo » søndag, 28. jan, 2018 20:28

Niels K skrev:Hans alder taget i betragtning, så tror jeg på en konstant opadgående kurve for Can, og jeg forlænger meget gerne, særligt når man tænker på Hendo og Lallana's skadesfrekvens og Milner's alder.
Jeg synes godt nok udviklingen går umådeligt stille. Og tvivler godt nok på han nogensinde kan spille for en mesterklub i PL. Men mesterklub er vel heller ikke realistisk, når vi vel skal score omtrent 130-150 pl mål for at vinde guld, så længe Klopp står for forsvars mareridtet, istedet for at hyre hjælp.
Og hvad sker der med rygterne? Juve rygterne var vel reele, men Bayern osv. var vel for at gøre LFC møre i en løn forhandling.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af matty » søndag, 28. jan, 2018 21:34

Håber han skifter til Juventus, synes han er virkelig middelmådig, langsommere end en containerfærge i både tanke og handling, og han koster alt for ofte mål, fordi han enten ikke dækker op, eller slet ikke løber med hjem og forsvarer på kontra. Derudover synes jeg han trækker tempoet ud af vores spil når vi er på vej frem. Han har dog et okay langskud, men han passer imø slet ikke til taktikken, og det langsommere spil i Italien vil nok passe ham vedre
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Besvar