23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. maj, 2018 16:06

Jesper skrev:Mon ikke et farvel bliver annonceret lige om lidt?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Fabinho's tilgang har fjernet min sidste tvivl. Man kunne flytte rundt med Hendo og have Fabinho og Can til at slås om DM pladsen, meeeeen det virker ikke super logisk i min bog.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 29. maj, 2018 17:29

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Mon ikke et farvel bliver annonceret lige om lidt?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Fabinho's tilgang har fjernet min sidste tvivl. Man kunne flytte rundt med Hendo og have Fabinho og Can til at slås om DM pladsen, meeeeen det virker ikke super logisk i min bog.
Det eneste der efterhånden taler for at CAN bliver her, er at han er utrolig alsidig og kan lukke huller på både backs, centralt forsvar, defensiv midt og 8'er positionerne og vel reelt også en slags defensiv 10'er.

Men alt det taler så imod, hvad Can gerne vil som fodboldspiller.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 29. maj, 2018 22:27

Med tilgangen af både Keita og Fabinho må Cans farvel være formalia blot. Jeg så ham egentlig gerne blive i klubben, men med de signings kan vi ikke umiddelbart garantere ham fuld tid på hans favoritrolle, som så vidt jeg forstår er det han ønsker.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nikand » onsdag, 30. maj, 2018 08:18

En spiller der endelig viser potentialet og så er det farvel. Egentlig mærkværdigt da Can virkelig har haft Klopps tillid og fået spilletid.

Can har alle dage været svær at blive klog på. Aggressiv, bolderobrer, godt spark, mangl overblik, langsom boldomgang, men med pil op ad.
We need a new Fowler...

Besvar