23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. sep, 2014 20:32

Can skadet til aften. Han gennemførte dog kampen, men med store smerter. (Liverpool.no)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af SørenK » onsdag, 10. sep, 2014 00:03

Og det kan man jo så virkelig undre sig over taget i betragtning, at stillingen på det tidspunkt var 6-0 til tyskerne med 10 minutter tilbage....

Brugeravatar
Olle
Indlæg: 180
Tilmeldt: lørdag, 16. aug, 2014 09:05

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Olle » onsdag, 10. sep, 2014 02:40

Man må gå ud fra at skaden ikke kunne forværres. Tyskerne plejer jo ikke at være idioter. Han lavede iøvrigt 3 assists. Der er højdepunkter her.
http://m.youtube.com/watch?v=pdHIciwPyNw

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Sivi » onsdag, 10. sep, 2014 17:57

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... re-4193402
Selvom det er u21, gør han det altså rigtig godt
Justice for the 96! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 11. sep, 2014 15:24

Han er ifølge Liverpool.no ude i seks uger :(
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 11. sep, 2014 15:34

Hr. Drejer skrev:Han er ifølge Liverpool.no ude i seks uger :(
Det er simpelthen så træls og ærgerligt! Tror virkelig på ham. Synes han har gjort det kanon hidtil
Hellere en god trekant end en ond cirkel

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af thefugle » fredag, 12. sep, 2014 08:09

Hahaha landsholdstjeneste er så tragikomisk det er helt vildt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af JTN » torsdag, 22. jan, 2015 19:48

En ny pass master in the making? http://gfycat.com/FrighteningCrispChrysalis

Generelt er det i hvert fald godt at se Can få chancen og gøre det godt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

SirWinston
Indlæg: 7
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2015 13:32

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af SirWinston » torsdag, 05. feb, 2015 10:58

Er det mig der læser for meget ind i kampen igår, eller skal Can bare op og være fast mand på den midtbane?

Jeg synes godt nok han var imponerende :)

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af zalcos » torsdag, 05. feb, 2015 11:31

Det må man sige han var! Men så skal han jo slå en mand af (Hendo, Lucas, Cou, Steve) samtidig med han selv skal erstattes i forsvaret. Som det er nu tror jeg ikke vi får det at se, men mon ikke han kan få nogle kampe der når Gerrard skal hviles hvis både ham og Lallana spiller som i går :roll:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 05. feb, 2015 13:12

jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af thefugle » torsdag, 05. feb, 2015 14:20

Bellamy_fever skrev:jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
Jeg håber godt nok ikke vores start 11 ser sådan ud næste sæson.

Mignolet, Lucas og Flanno er forhåbentlig ikke i vores start 11.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af zalcos » torsdag, 05. feb, 2015 14:31

thefugle skrev:
Bellamy_fever skrev:jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
Jeg håber godt nok ikke vores start 11 ser sådan ud næste sæson.

Mignolet, Lucas og Flanno er forhåbentlig ikke i vores start 11.
:dontknow: :aliboronz2:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af thefugle » torsdag, 05. feb, 2015 14:52

zalcos skrev:
thefugle skrev:
Bellamy_fever skrev:jeg er sikker på Cans fremtid er på midtbanen. LIGE PT er han i forsvaret, fordi det er her der er brug for ham da der er brug for den ekstra fokus på defensiven. Når det er gjort kunne jeg forestille mig han bliver flyttet frem på banen, senest til næste sæson når Stevie er væk :(

som det ser ud nu kunne næste år se således ud
Mignolet - Flanno - Skrtel - Sakho - Moreno - Can - Henderson - Coutinho - Lallana/Lucas - Sterling - Sturridge

alt efter om vi så vil stille med fokus på det defensive (Lucas)) eller det offensive (Lallana) så syntes jeg faktisk det ser fint ud.
idéelt set vil jeg selvfølgelig gerne have forstærkninger til især angrebet og vores backs, MEN dette er listen i mine øjne hvis vi forestiller os at intet sker i sommer transferen - i en 4-3-3/4-2-3-1 something-something.

Det tror jeg sagtens ville kunne fungere for os, jeg vil da såmænd ikke udelukke at 3-4-3'eren eller 3-6-1'eren om man vil kan blive taget i brug også næste sæson, men nok nærmere som en taktisk mulighed, fremfor vores idéelle opstilling.
Jeg håber godt nok ikke vores start 11 ser sådan ud næste sæson.

Mignolet, Lucas og Flanno er forhåbentlig ikke i vores start 11.
:dontknow: :aliboronz2:
Synes ikke han er god nok til et hold der vil spille med om mesterskabet. Det er bare min personlige mening. Han har gjort det rigtig rigtig godt på det seneste, jeg kunne bare rigtig godt tænke mig en def midt der kan lidt mere end Lucas. Synes Can fx burde overtage hans plads til næste sæson, som førstevalg. Han har bare flere facetter i sit spil.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

23 - Emre Can

Indlæg af AndreasN » torsdag, 05. feb, 2015 16:40

Selvom Can er et ualmindeligt stort talent, så synes jeg stadig, at han har nogle væsentlige mangler i forhold til at spille defensiv midt. Jeg ser ham klart mere som en boks-til-boks spiller, men hvis vi smed ham ind på sidste års hold, så tror jeg sagtens, at han kunne overtage Stevies plads. En decideret defensiv midtbanespiller tror jeg aldrig han bliver - og det ville da faktisk også være lidt ærgerligt, hvis han skulle bindes fast på en defensiv rolle, når nu han har vist prøver på sit fremragende offensive spil.

Jeg vil dog igen understrege, at han lige pt. er en essentiel del af vores trebackskæde. I fremtiden håber og forventer jeg ham dog mere i en Henderson-lignende rolle.
Liverpool Football Klopp

Besvar