23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. mar, 2016 12:10

Super skriv om Emre"The General" Can:

http://www.umaxit.com/index.php/columns ... ool-future?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 11:15

Super Can:

http://anfieldindex.com/21891/bird-plan ... r-can.html?

Indbegrebet af Heavy Metal Fodbold :headbang:

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af jensemand » søndag, 03. apr, 2016 01:41

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... n-11129673

Can ude med karantæne i 2 kampe. Så må vi håbe Lucas bliver klar til de kampe eller at Allen kan gøre et solidt stykke arbejde. Vores midtbane bliver bare endnu mere kønsløs uden Can synes jeg.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. apr, 2016 09:10

jensemand skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... n-11129673

Can ude med karantæne i 2 kampe. Så må vi håbe Lucas bliver klar til de kampe eller at Allen kan gøre et solidt stykke arbejde. Vores midtbane bliver bare endnu mere kønsløs uden Can synes jeg.
Jeg vil ikke være nervøs ved Allen. Han er (endnu) én af de spillere, som har udviklet sig under Klopp.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Bojangles » søndag, 03. apr, 2016 09:55

Fordelen ved Can's karantæne, er at så har vi en helt frisk Can til Dortmund kampene.

Generelt syntes jeg vores midtbane har udviklet sig meget under Klopp - lige med undtagelse af Henderson, der imø stadig ikke er nået tilbage til det stadie han havde inden sin skade. Håber virkeligt at han kan finde frem til det igen og fortsætte udviklingen yderligere, for som han spiller nu, så er han en hæmsko for at blive et hold blandt de aller bedste.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af jensemand » søndag, 03. apr, 2016 13:34

Mente heller ikke at Allen ikke skulle kunne gøre et fint stykke arbejde og at vores midtbane er helt i skoven. Synes bare Can er med til at give den fight, vilje og lidt vildskab og det har den brug for, for de andre spillere er lidt "kedelige" hvis man kan sige det sådan. De er hårdtarbejdende og man ved hvad man får, men det er altså ikke spillere der lige gør det uventede eller giver det ekstraordinære eller har en vilje og determination til selv at føre bolden frem og tage ansvar hvis spillet halter, og det er noget af det jeg synes vi mangler på midtbanen, og som Can giver lidt af men ikke kan gøre alene.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Jesper » fredag, 15. apr, 2016 06:05

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 15. apr, 2016 06:26

Lad os vente med at drage en konklusion til han har været igennem scanneren.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. apr, 2016 11:52

Lovren blev efter kampen mod Dortmund fremhævet som personificeringen af Klopps mandskabspleje og revolution af holdet. Det er også rigtigt, men jeg vil nu også fremhæve Can. Han havde selvfølgelig en vis succes som den ene af Rodgers 3-mandsforsvar, som i perioder havde nogen succes. Men det er i denne sæson som midtbanespiller, at han virkelig dominerer. Han erobrer mange bolde, han er yderst god til at hente bolden hos vores to midterforsvarere (en yderst vigtig egenskab, hvor han med den samme finte, hvor han trækker bolden med fodsålen, helt suverænt skaber plads til sig selv) og han er også med til at fordele spillet. Ind i mellem så gør han noget, som ingen af vores andre spillere gør; nemlig når han på bedste Gerrard-vis driver bolden frem. Og så kunne han ved Origis første mål indgå i et suverænt bandespil.
Og så er han sammen med Lovren en spiller med lederegenskaber.

Jeg håber virkelig at hans skade ikke er så slem, for jeg vægter ham som vores suverænt vigtigste midtbanespiller.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 16. apr, 2016 12:56

Can ude i 4-6 uger og misser med stor sandsynlighed resten af sæsonen. Det værste, der kunne ske. Han er lige nu den spiller, jeg nødigst ville undvære.

Chancerne for at vinde EL er lige blevet markant mindre. Pis!

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nordjysk redman » lørdag, 16. apr, 2016 13:03

typisk liverpool der kommer aldrig noget godt uden at der kommer noget shite med oveni

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. apr, 2016 13:36

Han har vel en realistisk mulighed for at nå finalen, for han kan lave temmelig hård fysisk træning i sin genoptræning ved den type skade, hvorpå han kan træde direkte ind på holdet. Han virker ikke for mig som en spiller, der skal bruge en masse kampe for at træne sig i form, selv om der selvfølgelig altid ryger lidt timing.

Nu har vi heldigvis Lucas tilbage, så der er 3 spillere (Milner, Lucas, Allen) til to spilleres position og vi har desuden Stewart som backup.

Det skal nok gå!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » søndag, 09. okt, 2016 10:57

Det bliver ikke nemt for Can at genvinde pladsen, som Lallana, Gini og Hendo spiller. Indtil videre skal han nok satse på minutter i Cup-kampene og som indskifter imo:

http://www.squawka.com/news/emre-can-im ... -me/792950?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nikand » torsdag, 27. okt, 2016 13:39

Niels K skrev:Det bliver ikke nemt for Can at genvinde pladsen, som Lallana, Gini og Hendo spiller. Indtil videre skal han nok satse på minutter i Cup-kampene og som indskifter imo:

http://www.squawka.com/news/emre-can-im ... -me/792950?
Selvom Can får minutter og timer på banen tror jeg ikke at Can er dygtig nok til at spille fast i start 11. Der er simplethen for få assist, få mål - derudover oplever jeg at Can ikke er en spiltype der gør medspillerne bedre (som Lallana gør), derudover spiller Can utrolig meget på instinkt og på følelser.

Can er polyvant og en spiltype der altid giver sit ypperste, og har herlige rush men jeg har ikke de store forventninger til Can som fast starter.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 27. okt, 2016 13:45

Polyvant et nyt modeord, den sorte SKole har måske en bemærkning - til stavningen eller noget :)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar