50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. aug, 2015 17:11

Overgaard skrev:
Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Balotelli + Markovic = £36 mio. Vanvid, intet mindre. Begge er nu lejet ud et år efter.
Jeg tror dog Markovic bliver virkelig god en dag.
Smid Lallana overi og så kunne man virkelig have købt, en super spiller i stedet for...
Ja, for det beløb kunne man i såfald have købt en klassespiller som Di Maria, som var en kæmpe succes i PL.

Det havde ihvertfald økonomisk nok været, en bedre forretning.

Så dårlig var Di Maria nu heller ikke, statistisk set.

https://uk.sports.yahoo.com/news/might- ... --spt.html

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 29. aug, 2015 12:49

Oomph242 skrev:
Overgaard skrev:
Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Balotelli + Markovic = £36 mio. Vanvid, intet mindre. Begge er nu lejet ud et år efter.
Jeg tror dog Markovic bliver virkelig god en dag.
Smid Lallana overi og så kunne man virkelig have købt, en super spiller i stedet for...
Ja, for det beløb kunne man i såfald have købt en klassespiller som Di Maria, som var en kæmpe succes i PL.

Det havde ihvertfald økonomisk nok været, en bedre forretning.

Så dårlig var Di Maria nu heller ikke, statistisk set.

https://uk.sports.yahoo.com/news/might- ... --spt.html
Jeg høre også UNITED fans sige der der en gang imellem... :aliboronz1: han var da på alle måder så dårlig .. Hans engagement i kampene gjorde mig virkelig glad !

Kan huske jeg engang så det link du referere til, som jeg den gang rystede på hovedet af - nu er jeg blot en underuddannet arbejdsmand, men statistikker er sku et taknemmeligt middel som kan bruges til at underbygge alt - er slet ikke enig i at di Maria, i sin Scum tid, var på niveau med Coutinho
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » mandag, 28. sep, 2015 11:58

Hold da op. Så hurtig havde jeg alligevel aldrig opfattelsen af, at Markovic var, mens han spillede for os i sidste sæson.



Men han kan stadig kun løbe ligeud :D
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af mawope » mandag, 28. sep, 2015 12:19

texy skrev: Men han kan stadig kun løbe ligeud :D
Min indsigt i sporten fodbold rækker måske ikke langt nok på dette område, men ville det ikke være mindre hensigtsmæssigt at zig-zagge sig frem efter bolden i ovenstående episode? :)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » mandag, 28. sep, 2015 13:07

mawope skrev:
texy skrev: Men han kan stadig kun løbe ligeud :D
Min indsigt i sporten fodbold rækker måske ikke langt nok på dette område, men ville det ikke være mindre hensigtsmæssigt at zig-zagge sig frem efter bolden i ovenstående episode? :)
Jo bestemt. Men i forhold til generelt at komme udenom sine modstandere, så giver det en hvis fordel, hvis man kan undgå at prøve at løbe igennem dem :D
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 28. sep, 2015 13:21

Ok. Jeg troede lige at det var hans hastighed som stod på skærmen, så var det 'blot' afstand. Begyndte også at undre mig, da han passerede de 60. :oops:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af RedRedRed » mandag, 28. sep, 2015 13:37

Hr. Drejer skrev:Ok. Jeg troede lige at det var hans hastighed som stod på skærmen, så var det 'blot' afstand. Begyndte også at undre mig, da han passerede de 60. :oops:
Haha! :laughin: Sorry Drejer. :lol:

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af mawope » mandag, 28. sep, 2015 14:10

texy skrev: Jo bestemt. Men i forhold til generelt at komme udenom sine modstandere, så giver det en hvis fordel, hvis man kan undgå at prøve at løbe igennem dem :D
Jovist. Men så er jeg bange for, du måske undervurderer den kære knøs Markovic. Han er nemlig ikke en hvem-som-helst, når det kommer til at bryde rammerne for sporten. Hvor de fleste spillere kigger til siderne i mødet med modstanderen, ja, så kigger Markovic faktisk (ninjah)op mod den gyldne himmel ;)

Billede

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 03. nov, 2015 16:50

Det irriterer mig grænseløst, at vi valgte at leje denne herre ud. Jeg tror i den grad, at Klopp kunne få noget interessant ud af Markovic på højrekanten i en 4-2-3-1.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 03. nov, 2015 17:10

Redmaniac skrev:Det irriterer mig grænseløst, at vi valgte at leje denne herre ud. Jeg tror i den grad, at Klopp kunne få noget interessant ud af Markovic på højrekanten i en 4-2-3-1.
Der går rygter om, at Klopp skulle lure på at hente ham hjem - hvis det er muligt. Mon ikke han vil bruge ham som højre kant i 4-2-3-1 :-).
Han kan da virkelig løbe i dybden. Sturrigde på venstrekant, Ings på toppen og Coutinho/Firmino til at fodre.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 03. nov, 2015 17:13

CVLiverpool skrev:
Redmaniac skrev:Det irriterer mig grænseløst, at vi valgte at leje denne herre ud. Jeg tror i den grad, at Klopp kunne få noget interessant ud af Markovic på højrekanten i en 4-2-3-1.
Der går rygter om, at Klopp skulle lure på at hente ham hjem - hvis det er muligt. Mon ikke han vil bruge ham som højre kant i 4-2-3-1 :-).
Han kan da virkelig løbe i dybden. Sturrigde på venstrekant, Ings på toppen og Coutinho/Firmino til at fodre.
Lejekontrakten skulle desværre ikke være skruet sådan sammen.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Emmy » tirsdag, 03. nov, 2015 19:09

Det er ikke muligt at bryde lejekontrakten så vi må vente til næste sæson med at se ham flyve under Klopp's vinger
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 03. nov, 2015 19:25

Markovic kommer i hvertfald ikke tilbage til Januar 2016. Da det er blevet bekræftet af Klopp/medierne, at Markovic spiller hans leje-aftale fuldt ud med Fenerbache.
Friskt skud - at have to spillere med en værdi over 300 mio kr på leje evt et salg... De begge har trods alt hellere ikke indfriet den gode chance i den Liverpool trøje, men lad os håbe Markovic får sving i karrieren med flere mål og assists i det tyrkiste , hvor det kan give mere selvtillid og mod til PL - Markovic er trods alt kun 21 år, og der var store udfordringer i Liverpool, da Rodgers i sin tid brugte ham som HB eller som Wing Backs.

Markovic er offensiv - wing. Men mon ikke Klopp har styr på sagerne, se hvordan det går med unge Sakho, Moreno der blev sat ude med Rodgers i starten af sæsonen. De spiller begge til UG nu... og det samme kan også sige til Emre Can, der har hævet niveauet og jeg kunne blive ved. Samme skæbne med Gomez og Ings der begge er ude med slemme skader, som er ærgeligt i deres udvikling. Dog vil jeg da gerne se hvordan Flanagan kan tilbyde på den HB som forhåbentlig god reserve til en godt spillende Clyne, der også gør det sublimt under Jürgen Klopp.

Klopp må siges, og være en geni med unge spillere, og det han skabte i Dortmund med spillere der også blev hævet til TOP Niveau mod de ALLER-bedste.
Det viser bare, at Rodgers slet ikke kun tilfredsstille ALLE MAND(Som Klopp gør meget ved :love3: ).. Og det ser man virkelig forskellen på de to trænere.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Thommo » torsdag, 10. dec, 2015 21:02

Lazar scorede Fenerbahce´s enlige mål i dagens EL kamp
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hendo » onsdag, 20. jan, 2016 13:03

Typisk at lige præcis den spiller på udlån der kunne gøre en stor forskel ikke er til at hive hjem i januar. Utroligt at skrue sådan et lån sammen på den måde. Når man har købt ham for så stort et beløb og har så lang en kontrakt på ham, skulle man tro at der kunne være noget at forhandle med i forbindelse med dette lån, men nej, tillykke til Fenerbache.

Sjovt at man kan spendere så stort på en spiller, som den forrige manager tydeligvis ikke var særligt vild med, når det samtidig siges at være en topprioritet at Liverpool skal være økonomisk ansvarlige. Det er svært at se logikken. Klopp burde kunne få meget ud af Markovic. Han ville nok starte med rent faktisk at spille med ham på den plads han kan spille. Der hvor han var klasse i Benfica og nu i Fenerbache, men det må så vente til efter sæsonen. Hvis han da ikke sælges billigere end han blev købt.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Besvar