50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af F1rm1no » mandag, 13. okt, 2014 22:36

Kelly skrev:Markovic skal nok komme i ganh og blive god. Det kræver lidt tid.

http://liverpool.no/Nyheter/Markovic-ut-med-skade.aspx

Det er ærlig han er ude i flere uger igen.
På Lazars facebook skriver han at han er klar til kampen imorgen, og at skaden ikke var så slem :)
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Sivi » tirsdag, 28. okt, 2014 21:44

Markovic (og Sterling) er blandt de 40 nominerede til Golden boy award.
Justice for the 96! <3

Oomph242
Indlæg: 5672
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. okt, 2014 22:20

Sivi skrev:Markovic (og Sterling) er blandt de 40 nominerede til Golden boy award.
Efter hvad han indtil videre har vist i Liverpool trøjen, kan man undre sig over han er nomineret.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Thommo » tirsdag, 28. okt, 2014 22:51

Hvor ville jeg gerne have sparet den formue på Lazar, og så købt Pedro eksempelvis, også selv om det kostede 10-20 store mere. Vist er Lazar ikke afskrevet i min bog, men han viser intet indtil videre, og dernæst har Pedro alderen med sig, som jeg ser det, LFC ser det som at have alderen mod sig.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hekkem » onsdag, 29. okt, 2014 11:52

Oomph242 skrev:
Sivi skrev:Markovic (og Sterling) er blandt de 40 nominerede til Golden boy award.
Efter hvad han indtil videre har vist i Liverpool trøjen, kan man undre sig over han er nomineret.
var ham der januzaj ikke også nomineret sidste sæson? endda foran Sterling.

Det giver ellers god mening med rundtossedansen de har gang i dem med jakkesættene :alcohol:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af nikand » lørdag, 15. nov, 2014 22:21

Hvorfor faen er spiller der handles for 200 mio kr ikke i start11 på landsholdet i Serbien. Nogen er blevet snydt.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. nov, 2014 23:54

nikand skrev:Hvorfor faen er spiller der handles for 200 mio kr ikke i start11 på landsholdet i Serbien. Nogen er blevet snydt.
Han bliver nok god om 5-6 år, det er strategien fra FSG siden. Køb dyrt og ungt, istedet for dyrt og nogle der performer omgående. Jeg er lykkelig for g og h blev skrottet, og er såmænd også glad for de nye, men er på ingen måde glad for strategien med køb af spillere, der skal smides 80 mill på 2 gode spillere som jeg ser det, Hamsik,Strootman,Pedro,Vidal. var lidt eksempler på spillere jeg gerne så i LFC. Kriteriet er de virker til at være prisen værd og er MINIMUM 25 år. Griezmann på 23 kunne til nød være okay, idet han har et hav af rutine trods alderen, men foretrækker i den grad en på 25-37 år. En ny McAllister ville være guld, man kan sige Steven har den rolle som Gary havde, men det har han bare ikke som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af nikand » søndag, 16. nov, 2014 14:38

Du formulere følelsen omkring transferstrategien glimrende. Vidal ville pynte, det samme ville to-tre glimrende spillere fra BVB Dortmund, tænker på Reus isf Markovic, Hummels for Lovren og evt. Gundogan.

Det skal dog nævnes at Markovic i Benfica viste prøver på spidskompetencer som fart og driblinger.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af RedRedRed » søndag, 16. nov, 2014 15:12

nikand skrev:Du formulere følelsen omkring transferstrategien glimrende. Vidal ville pynte, det samme ville to-tre glimrende spillere fra BVB Dortmund, tænker på Reus isf Markovic, Hummels for Lovren og evt. Gundogan.

Det skal dog nævnes at Markovic i Benfica viste prøver på spidskompetencer som fart og driblinger.
Ja, men vi er jo ikke Real Madrid eller Barcelona for pokker. Så med mindre disse verdensklassespillere, har et soft spot for Liverpool FC, så må det jo altså bare blive ved drømmene.

HVIS f.eks. Reus eller Vidal ytrede ønske om at tørne ud for Liverpool, tror i så ikke at BR og FSG ville gå langt for at muliggøre skiftet. Det er jeg overbevist om.
Når man er villige til at smide +20 mio. for Markovic og Lallana, er man da også villige til at betale prisen for stjernerne, HVIS muligheden bød sig. Det tror jeg bare ikke den gør for Liverpool i disse år, og har ikke gjort det længe.

Desværre.

Oomph242
Indlæg: 5672
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. nov, 2014 15:23

RedRedRed skrev:
nikand skrev:Du formulere følelsen omkring transferstrategien glimrende. Vidal ville pynte, det samme ville to-tre glimrende spillere fra BVB Dortmund, tænker på Reus isf Markovic, Hummels for Lovren og evt. Gundogan.

Det skal dog nævnes at Markovic i Benfica viste prøver på spidskompetencer som fart og driblinger.
Ja, men vi er jo ikke Real Madrid eller Barcelona for pokker. Så med mindre disse verdensklassespillere, har et soft spot for Liverpool FC, så må det jo altså bare blive ved drømmene.

HVIS f.eks. Reus eller Vidal ytrede ønske om at tørne ud for Liverpool, tror i så ikke at BR og FSG ville gå langt for at muliggøre skiftet. Det er jeg overbevist om.
Når man er villige til at smide +20 mio. for Markovic og Lallana, er man da også villige til at betale prisen for stjernerne, HVIS muligheden bød sig. Det tror jeg bare ikke den gør for Liverpool i disse år, og har ikke gjort det længe.

Desværre.
Men er man villig til, at smide den løn en stjernespiller vil have?

Det er mig stadig en gåde, hvorfor der blev smidt £43-45m på de to spillere. De er jo max halvdelen værd.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af RedRedRed » søndag, 16. nov, 2014 15:49

Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
nikand skrev:Du formulere følelsen omkring transferstrategien glimrende. Vidal ville pynte, det samme ville to-tre glimrende spillere fra BVB Dortmund, tænker på Reus isf Markovic, Hummels for Lovren og evt. Gundogan.
Det skal dog nævnes at Markovic i Benfica viste prøver på spidskompetencer som fart og driblinger.
Ja, men vi er jo ikke Real Madrid eller Barcelona for pokker. Så med mindre disse verdensklassespillere, har et soft spot for Liverpool FC, så må det jo altså bare blive ved drømmene.
HVIS f.eks. Reus eller Vidal ytrede ønske om at tørne ud for Liverpool, tror i så ikke at BR og FSG ville gå langt for at muliggøre skiftet. Det er jeg overbevist om.
Når man er villige til at smide +20 mio. for Markovic og Lallana, er man da også villige til at betale prisen for stjernerne, HVIS muligheden bød sig. Det tror jeg bare ikke den gør for Liverpool i disse år, og har ikke gjort det længe.
Desværre.
Men er man villig til, at smide den løn en stjernespiller vil have?
Det er mig stadig en gåde, hvorfor der blev smidt £43-45m på de to spillere. De er jo max halvdelen værd.
Det kan jo kun blive gætterier fra vi fans' side af. Men jeg er ret overbevist om at, skulle de omtalte spillere blive tilgængelige, ville vi også være villige til at tilbyde en klækkelig hyre. Det så vi vel også i forbindelse med Suarez' sidste kontrakt med klubben.

Problemet er jo bare at, uanset hvad vi tilbyder en så eftertragtet spiller i løn, så vil Chelsea, City, PSG, Real, Barca osv. ALTID være i stand til at trumfe os. Ligegyldigt hvor meget vi er villige til at strække os.
Så, så snart vi ikke er ene om interessen, som vi jo ikke er i tilfældet Reus f.eks., KAN vi altså bare ikke følge med de økonomiske sværvægtere.

Den eneste mulige løsning på dét problem, er at ønske sig en 'Abramovic' i julegave. Men så ved jeg godt hvad jeg vælger. .

Oomph242
Indlæg: 5672
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. nov, 2014 15:59

RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
nikand skrev:Du formulere følelsen omkring transferstrategien glimrende. Vidal ville pynte, det samme ville to-tre glimrende spillere fra BVB Dortmund, tænker på Reus isf Markovic, Hummels for Lovren og evt. Gundogan.
Det skal dog nævnes at Markovic i Benfica viste prøver på spidskompetencer som fart og driblinger.
Ja, men vi er jo ikke Real Madrid eller Barcelona for pokker. Så med mindre disse verdensklassespillere, har et soft spot for Liverpool FC, så må det jo altså bare blive ved drømmene.
HVIS f.eks. Reus eller Vidal ytrede ønske om at tørne ud for Liverpool, tror i så ikke at BR og FSG ville gå langt for at muliggøre skiftet. Det er jeg overbevist om.
Når man er villige til at smide +20 mio. for Markovic og Lallana, er man da også villige til at betale prisen for stjernerne, HVIS muligheden bød sig. Det tror jeg bare ikke den gør for Liverpool i disse år, og har ikke gjort det længe.
Desværre.
Men er man villig til, at smide den løn en stjernespiller vil have?
Det er mig stadig en gåde, hvorfor der blev smidt £43-45m på de to spillere. De er jo max halvdelen værd.
Det kan jo kun blive gætterier fra vi fans' side af. Men jeg er ret overbevist om at, skulle de omtalte spillere blive tilgængelige, ville vi også være villige til at tilbyde en klækkelig hyre. Det så vi vel også i forbindelse med Suarez' sidste kontrakt med klubben.

Problemet er jo bare at, uanset hvad vi tilbyder en så eftertragtet spiller i løn, så vil Chelsea, City, PSG, Real, Barca osv. ALTID være i stand til at trumfe os. Ligegyldigt hvor meget vi er villige til at strække os.
Så, så snart vi ikke er ene om interessen, som vi jo ikke er i tilfældet Reus f.eks., KAN vi altså bare ikke følge med de økonomiske sværvægtere.

Den eneste mulige løsning på dét problem, er at ønske sig en 'Abramovic' i julegave. Men så ved jeg godt hvad jeg vælger. .
Jeg vil se titler og resultater så jeg vælget en Abramovic:).
Det gør nærmest ondt på mig, når der bliver brugt så mange penge på middelmådige spillere. Der er langt fra gode nok til startopstillingen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. nov, 2014 16:52

Giv ham tid. Han har været i klubben i fem måneder. Da Chelsea købte Ivanovic, blev han det første år udråbt som et fejlkøb. Men da Ancelotti overtog roret i Chelsea, gav han Ivanovic chancen. Siden da har han ikke set sig tilbage, og er vel blandt de fem bedste back i PL.

Markovic har spillet ufatteligt ringe for os. Så dårlig er hans oprindelige niveau ikke. Han viste rigtig godt spil for Benfica, og blev udråbt til et af Europas store talenter. Jeg har også været meget skuffet over hans præstationer, men jeg mener samtidig at det er for tidligt at afskrive ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af L4 » søndag, 16. nov, 2014 17:58

Hr. Drejer skrev:Giv ham tid. Han har været i klubben i fem måneder. Da Chelsea købte Ivanovic, blev han det første år udråbt som et fejlkøb. Men da Ancelotti overtog roret i Chelsea, gav han Ivanovic chancen. Siden da har han ikke set sig tilbage, og er vel blandt de fem bedste back i PL.

Markovic har spillet ufatteligt ringe for os. Så dårlig er hans oprindelige niveau ikke. Han viste rigtig godt spil for Benfica, og blev udråbt til et af Europas store talenter. Jeg har også været meget skuffet over hans præstationer, men jeg mener samtidig at det er for tidligt at afskrive ham.
...tror ikke på ham, det er ikke som med Couthino og Sterling eksempelvis, hvor man i momenter kunne se at der var noget specielt ved dem, tror at han bliver endnu en fra vores uendelige lange liste af talenter som vi ikke får en skid ud af.....

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 16. nov, 2014 21:37

L4 skrev:
Hr. Drejer skrev: ...tror ikke på ham, det er ikke som med Couthino og Sterling eksempelvis, hvor man i momenter kunne se at der var noget specielt ved dem, tror at han bliver endnu en fra vores uendelige lange liste af talenter som vi ikke får en skid ud af.....
Et eller andet sted syntes jeg ellers Markovic og Sterling (Sterling for 2-3 sæsoner siden-ish) minder RET meget om hinanden.. jeg mener før han blev flyttet ind som COM. Her havde Sterling VANVITTIG fart, men også en fast beslutning om at fodbold handlede om at STYRTE direkte ind i nærmeste modstander. han overvurderede FULDSTÆNDIGT sine egne drible færdigheder i forhold til sin fart og lignede altså slet ikke den spiller han er blevet til nu (det er nemt at komme og sige nu at man HAVDE set, mange havde set ham som en kommende verdensstjerne, men ikke i den form som COM).

Coutinho havde en rigtig god start og det har givetvis givet ham selvtillid, MEN han har GODT nok også haft hans perioder hvor flere herinde undrede sig over om det mon bare var en enlig svale.

I mine øjne står en Ibe for lidt det samme i vores pre-season som Sterling/Markovic.. viser rigtig god potentiale, men mangler ganske simpelt erfaring idét det nogle gange virker som om hans beslutninger ikke rigtig kan følge med til hans hurtige ben, og så ender han faktisk med at storme direkte ind i en modstander. Ibe er ganske rigtig også de 2 år yngre hvilket i fodbold er ret meget, SPECIELT lige i den aldersperiode og qua at han er hjemavl er selvfæølgelig ikke været så dyr

5 måneder er godt nok ikke længe før man har afskrevet en 20 årig knægt... man akn sige han er dyrt købt, men det er vel ikke Lazar skyld. Hvad man kan sige er at han ikke har leveret endnu, men det syntes jeg egentlig er mere rimeligt, end at vores gamle drenge i form af Johnson, Skrtel, Gerrard.... Markovic er PRÆCIS hvad vores ejere ønsker - en måske kommende verdensstjerne - kæbt til fremtiden, IKKE til at vinde mesterskaber endnu. HVIS han indfrier hans potentiale (hvilket man kan mene der er gode forudsætninger for i forhold til at som ovenfor nævnt har et godt rygte) så er han pengene værd.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar