50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 16:07

Surf skrev:
Wormie skrev:
Jeg antager at Markovic rolle bliver sådan ca. den samme rolle som de spiller jeg samlignede ham med.

Han er blevet hyped så meget for at være den næste messi ect men jeg kan ikke se hvad der backer det op. dårlige Highlights, dårlige stats og en høj pris er hvad jeg kan se. (har aldrig set en kamp med ham).
Disse to sætninger lader vi vist lige stå engang.
Jeg nægter at tro på der er folk her der følger den portugisiske liga, men der er rigtig mange som hyper ham stadig.
Man skulle da tro at det ville være nemmere at lave nogle youtube video'er hvor han laver nogle rigtige gode ting, men alt hvad man kan finde er "gode" løb, ringe afslutninger og dårlige tæmninger.

Hvis man ikke engang kan ligne en top spiller på youtube, hvordan kan man så være den nye messi i virkeligheden.
Jeg spørger bare.

Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at kaste min kærlighed over ham før han beviser hvad han rent faktisk kan. og jeg er bange for at det bliver en bænke plads. lidt alla aspas, får lov de første par kampe, beviser han ikke sit værd der bliver det Lallana - coutinho - sterling som får de pladser
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af thefugle » onsdag, 16. jul, 2014 16:41

Wormie skrev:
Surf skrev:
Wormie skrev:
Jeg antager at Markovic rolle bliver sådan ca. den samme rolle som de spiller jeg samlignede ham med.

Han er blevet hyped så meget for at være den næste messi ect men jeg kan ikke se hvad der backer det op. dårlige Highlights, dårlige stats og en høj pris er hvad jeg kan se. (har aldrig set en kamp med ham).
Disse to sætninger lader vi vist lige stå engang.
Jeg nægter at tro på der er folk her der følger den portugisiske liga, men der er rigtig mange som hyper ham stadig.
Man skulle da tro at det ville være nemmere at lave nogle youtube video'er hvor han laver nogle rigtige gode ting, men alt hvad man kan finde er "gode" løb, ringe afslutninger og dårlige tæmninger.

Hvis man ikke engang kan ligne en top spiller på youtube, hvordan kan man så være den nye messi i virkeligheden.
Jeg spørger bare.

Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at kaste min kærlighed over ham før han beviser hvad han rent faktisk kan. og jeg er bange for at det bliver en bænke plads. lidt alla aspas, får lov de første par kampe, beviser han ikke sit værd der bliver det Lallana - coutinho - sterling som får de pladser
Dem som følger Portugisisk fodbold derimod siger han er lige så god som Sterling måske lidt bedre, og vi skal prise os lykkelige for at vi kunne få ham og endda så billigt.

Og ved du hvad Wormie, jeg tager deres ord for det kontra dine youtube videoer hvor han er dårlig (dem aner jeg ikke hvor du har fundet henne) og stats, any day!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 22. jul, 2014 23:03

http://www.plbold.dk/2014/07/22/allen-m ... spille-med
Jeg glæder mig helt vanvittigt til at se Markovic spille. Det er helt vildt som han bliver rost. På Twitter roser mange af de journalister, der ser træningerne i USA, specielt hans "first touch".
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » tirsdag, 22. jul, 2014 23:16

LFC-Aaby skrev:http://www.plbold.dk/2014/07/22/allen-m ... spille-med
Jeg glæder mig helt vanvittigt til at se Markovic spille. Det er helt vildt som han bliver rost. På Twitter roser mange af de journalister, der ser træningerne i USA, specielt hans "first touch".
Ja, det er fantastisk at læse. Det er svært at vide, hvad vi har købt, når man ikke har set ham spille ret meget, men måske har vi scoutet den nye store superstjerne. I så fald skal jeg da nok blive den første, der kryber til korset og indrømmer, at min skepsis over vores transfervindue forhastet.

Bliver spændende at følge ham, når det går løs.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 22. jul, 2014 23:23



Lyder yderst interessant - spændende hvor hurtigt Rodgers vil bringe ham i spil - tror ikke umiddelbart han går direkte ind, men at han spilles ind, over en periode.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 22. jul, 2014 23:50

En dyr lottokupon.
Bliver spændende at se hvordan han udvikler sig over de næste par sæsoner. Han skulle være en noget usleben diamant og have lidt problemer med blandt andet sine afslutninger. Men viljen til at blive bedre og arbejde hårdt skulle ikke fejle noget, og er vidst nok også det der driver det potentiale han har. Jeg er vild med hans fart og hans hår så min mavefornemmelse siger, at han godt kunne blive en succes. Og så har han alderen med sig.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Pongolle » onsdag, 23. jul, 2014 11:57

Hvornår får han sit trøjenummer?
Billede

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Alonso » onsdag, 23. jul, 2014 13:06

Pongolle skrev:Hvornår får han sit trøjenummer?
Har han vel fået. Han render i hvert fald rundt i træningstøj med nummer 50. Alle andre spillere har, som jeg lige kan se det, trænet i træningstøj med deres trøjenummer.

Billede

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af thefugle » onsdag, 23. jul, 2014 13:19

Det er i hvert fald det han har haft nærmest hele sin karriere på topplan, så man må gå ud fra det betyder noget for ham.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Emmy » onsdag, 23. jul, 2014 18:33

Pongolle skrev:Hvornår får han sit trøjenummer?
Det er sket for længe siden. Nr 50 it is.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Pongolle » onsdag, 23. jul, 2014 18:50

Det er ikke bekræftet på den officielle, eller herinde - Og Unisport skriver, de mangler bekræftelse før de kan lave originalt Navn og Nummer...
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Emmy » onsdag, 23. jul, 2014 19:28

Du kan roligt regne med at nummer 50 holder
"We're not racist, we only hate the mancs"

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af jacob-vig » torsdag, 14. aug, 2014 21:53

Flere gode nyheder - se hvem der også er tilbage på træningsbanen: Lazar Markovic! #GreatNews

Det er endnu uvidst, om serberen er klar til søndagens premiere mod Saints. #LFC

Billede

bofic
Indlæg: 23
Tilmeldt: mandag, 07. jul, 2014 10:42

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af bofic » tirsdag, 19. aug, 2014 09:06

Er der nogen der ved, hvorfor Markovic endnu ikke har fået tildelt et trøjenummer?

http://www.liverpoolfc.com/team/first-team

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Emmy » tirsdag, 19. aug, 2014 09:16

Han har nr 50
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar