50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 16:18

I følge den norske er der lavet en frikøbsklasul på 45 millioner euro. Det er åbenbart det nye sort
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 15. jul, 2014 16:37

Det lyder også til at spilleren vil videre fra liverpool om et par år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 17:09

Bryder mig virkelig ikke om de her klausuler, men det er åbenbart spillers marked
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Alonso » tirsdag, 15. jul, 2014 17:30

Jesper skrev:I følge den norske er der lavet en frikøbsklasul på 45 millioner euro. Det er åbenbart det nye sort
Link?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 17:53

Alonso skrev:
Jesper skrev:I følge den norske er der lavet en frikøbsklasul på 45 millioner euro. Det er åbenbart det nye sort
Link?
http://forum.liverpool.no/yaf_postst16p ... joner.aspx?=
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af AndersF » tirsdag, 15. jul, 2014 19:01

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... kovic-deal

It's official!!!

Velkommen til Markovic!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 15:08

Billede

lidt stats på vores nye wonderboi i forhold til de andre wingers i premier league
De tracker ikke den portugiske liga men chl og EL, hans Chl stats var stortset 0 i alt så tog dem fra EL som var en del bedre

Det bladet andet derfor jeg er meget skeptisk over for denne dreng.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af jensemand » onsdag, 16. jul, 2014 15:15

arh nu vurderer du det altså ud fra 350 spillede minutter det er eddersparkme et tyndt grundlag for at sige det mildt.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 15:18

jensemand skrev:arh nu vurderer du det altså ud fra 350 spillede minutter det er eddersparkme et tyndt grundlag for at sige det mildt.
hvis du tager hans 5 kampe i chl med så han næsten får det dobbelte så kan du halvere disse stats :), har faktisk gjort han en tjeneste og tage EL :) men ja det kunne sagtens se lidt bedre ud i den portugiske liga, men hvis han er en stor stjerne burgte han bare have mega høje stats i den portugiske liga som ikke er en top 5 liga i europe.

Syntes at man må sige at EL stats bør ligge der hvor Premier league stats måske bør de være lidt bedre ind PrL.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 16. jul, 2014 15:21

Wormie skrev:Billede

lidt stats på vores nye wonderboi i forhold til de andre wingers i premier league
De tracker ikke den portugiske liga men chl og EL, hans Chl stats var stortset 0 i alt så tog dem fra EL som var en del bedre

Det bladet andet derfor jeg er meget skeptisk over for denne dreng.
Var du så gladere for købet af Aspas end Sturridge? - For Aspas' stats var da om nogen bedre end Sturridges - set over de 2 sæsoner inden de kom til Liverpool.

Statistikker kan bruges til meget, men statistikker kan ikke fortælle dig om en spiller passer ind i et system. Andreas Cornelius bombede f.eks. for FCK, men kunne ikke komme på i Cardiff, hvis man kun havde kigget på hans statistik burde han jo sagtens kunne have spillet en markant rolle i deres bestræben på overlevelse.

Jeg siger ikke at Markovic med garanti bliver en succes, jeg siger blot der er så mange flere kriterier at vurderer en spiller på end blot mål og assist - en angriber/kantspiller som arbejder knaldhårdt defensivt & i presspillet, kan være ligeså vigtig for holdet.

Det skal siges jeg er positiv overfor brugen af kvantitative data, men jeg mener også man skal bruge de kvalitative data, for at f et retsmæssigt syn på sagen.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 15:31

Du sammenligner Premier league med Superligaen?

anyway sturrigde har rigtig gode stats hvis han får lov at spille og ikke bliver skiftet ind de sidste 15 min.
se blandt andet bolton

Aspas har ikke lavet andet ind tab-in's mål reelt set i celta

Det er fint hvis han arbejder defensivt men hvis vi køber en forsvarspiller til at spille wing så kan vi lige så godt hyre Mourinho
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af thefugle » onsdag, 16. jul, 2014 15:44

Jesus hvor er dine stats bare ligegyldige wormie
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 16. jul, 2014 15:48

Wormie skrev:Du sammenligner Premier league med Superligaen?

anyway sturrigde har rigtig gode stats hvis han får lov at spille og ikke bliver skiftet ind de sidste 15 min.
se blandt andet bolton

Aspas har ikke lavet andet ind tab-in's mål reelt set i celta

Det er fint hvis han arbejder defensivt men hvis vi køber en forsvarspiller til at spille wing så kan vi lige så godt hyre Mourinho
Det er da dig som vil gøre alt op i statistik?
- Hvorfor blev Carroll så ikke en succes? Han havde da scoret 11 mål i 19 kampe? Det er her jeg mener at man ikke kan bruge de kvantitative data! - Han var ikke mentalt klar til en storklub og han passede ikke ind i systemet - og dette fortæller statistikker dig ikke!

Du antager at Sturridge ville have haft gode stats, hvis han havde fået mere spilletid i Chelsea - Han gjorde det godt i Bolton, men han var nok ikke klar til at spille fast i Chelsea.

Men som jeg sagde, så er statistikker da fine at bruge og jeg gør også, men de giver ikke et fuldt billede af en given spiller, da der er så mange faktorer og aspekter som spiller ind.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 15:58

LFC_20 skrev:
Wormie skrev:Du sammenligner Premier league med Superligaen?

anyway sturrigde har rigtig gode stats hvis han får lov at spille og ikke bliver skiftet ind de sidste 15 min.
se blandt andet bolton

Aspas har ikke lavet andet ind tab-in's mål reelt set i celta

Det er fint hvis han arbejder defensivt men hvis vi køber en forsvarspiller til at spille wing så kan vi lige så godt hyre Mourinho
Det er da dig som vil gøre alt op i statistik?
- Hvorfor blev Carroll så ikke en succes? Han havde da scoret 11 mål i 19 kampe? Det er her jeg mener at man ikke kan bruge de kvantitative data! - Han var ikke mentalt klar til en storklub og han passede ikke ind i systemet - og dette fortæller statistikker dig ikke!

Du antager at Sturridge ville have haft gode stats, hvis han havde fået mere spilletid i Chelsea - Han gjorde det godt i Bolton, men han var nok ikke klar til at spille fast i Chelsea.

Men som jeg sagde, så er statistikker da fine at bruge og jeg gør også, men de giver ikke et fuldt billede af en given spiller, da der er så mange faktorer og aspekter som spiller ind.
Jeg antager at Markovic rolle bliver sådan ca. den samme rolle som de spiller jeg samlignede ham med.

Han er blevet hyped så meget for at være den næste messi ect men jeg kan ikke se hvad der backer det op. dårlige Highlights, dårlige stats og en høj pris er hvad jeg kan se. (har aldrig set en kamp med ham).

Man kan sammenligne bundesligaen, LA liga og premierleague tildels. måske den italienske til nogen grad. de andre ligaer er simpelthen for dårlige, dvs deres stats bør være langt bedre i forhold til de store ligaen hvis de virkelig er en stjerne.

Caroll var også rigtig god hvis du spiller indlægs fodbold. det gør liverpool ikke. Jeg er sikker på at hvis vi havde bygget et system til at slå høje bolde ind så var han sikkert også "fin" til det men vi var stadig blevet nr 10 da man ikke kan være et top hold og spille på den måde.

Jeg glæder mig til at tage fejl men jeg tror ikke på han er bedre ind det vi har idag.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Surf » onsdag, 16. jul, 2014 16:00

Wormie skrev:
Jeg antager at Markovic rolle bliver sådan ca. den samme rolle som de spiller jeg samlignede ham med.

Han er blevet hyped så meget for at være den næste messi ect men jeg kan ikke se hvad der backer det op. dårlige Highlights, dårlige stats og en høj pris er hvad jeg kan se. (har aldrig set en kamp med ham).
Disse to sætninger lader vi vist lige stå engang.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar