6 - Dejan Lovren

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Scherwin » lørdag, 11. aug, 2018 15:06

Lovren Ude i et længere stykke tid

(måske fortid i klubben, se Sakho)

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-15017639

Spillede VM med smerte uden at oplyse liverpool omkring dette. nu er han tilbage og skal have en lang genoptræning
unlod at fortælle klubben om hans problemer fordi han er bange for at liverpool skulle købe en erstatning.

Liverpool/Klopp er tosset
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14339
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. aug, 2018 15:15

Jamen tak for lort da! For helvede sådan en skovl.

Det positive må være at vi måske endelig nu kan slippe af med ham
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af YNWA! » lørdag, 11. aug, 2018 15:18

Emmy skrev:Jamen tak for lort da! For helvede sådan en skovl.

Det positive må være at vi måske endelig nu kan slippe af med ham
Det er simpelthen så pisse uacceptabelt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af athomsen » lørdag, 11. aug, 2018 15:25

Det er dæleme skidt lavet

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 11. aug, 2018 16:04

Farvel klovn :hello1:

Time for Gomez to Shine!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5648
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 11. aug, 2018 16:09

Stefan de Vrij var på fritransfer. Den gik vi så glip af.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 35

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 11. aug, 2018 16:09

Wtf.. kæmpe klovn, hvis det passer.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Jesper » lørdag, 11. aug, 2018 16:41

Kæmpe klovn? Undskyld, men hvorfor? Han har spillet skadet, men for det første er der nok mange spillere der presser kroppen til det yderste og for det andet var situationen unik. Selvfølgelig gav han alt til sin unge og stolte nation.
At han måske burde have orienteret sin klub handler vel om at han netop ikke ville have at klubben skulle have indvendinger. Tja, surt at skaden blev forværret, men jeg forstår ham til fulde.
Synes ikke det gør ham til en idiot, bare et menneske der har stået i en svær situation

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 11. aug, 2018 16:56

Men han sætter jeg sådan set ham selv over holdet. Egoistisk og desværre berettiget kritik
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Thommo » lørdag, 11. aug, 2018 17:01

Jeg er med Jesper, Kjær spillede med skader hist og pist til VM, og ham har ingen endnu kaldt idiot osv. Men okay han spillede jo også for Danmark :dontknow: . For mange er landshold fodbold ikke til grin, for andre er det så anderledes. Naturligvis vil han da gå langt for en VM medalje.

Bellamy, han sætter jo ikke sig selv over Kroatien, tværtimod.

Selvfølgelig skal LFC underrettes, men måske de er blevet det og han har trodset LFC, men igen. Han er kroat og ikke LFC fan, højst sandsynligt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 11. aug, 2018 17:33

Thommo skrev:Jeg er med Jesper, Kjær spillede med skader hist og pist til VM, og ham har ingen endnu kaldt idiot osv. Men okay han spillede jo også for Danmark :dontknow: . For mange er landshold fodbold ikke til grin, for andre er det så anderledes. Naturligvis vil han da gå langt for en VM medalje.

Bellamy, han sætter jo ikke sig selv over Kroatien, tværtimod.

Selvfølgelig skal LFC underrettes, men måske de er blevet det og han har trodset LFC, men igen. Han er kroat og ikke LFC fan, højst sandsynligt.
Han satte, i mine øjne, sig selv over LFC , med sin beslutning.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

6 - Dejan Lovren

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 11. aug, 2018 17:45

Han udviste fighter gen og vindermentalitet og holdånd(desværre var det bare med hans andet hold). Det skal man også nogle gange passe på med at straffe.
Edit: det skal man også passe på med at straffe alt for hårdt.

Og ja.. så er der alt det der foregår i fortrolighed imellem Klopp, Lovren og resten af holdet.
Vi aner jo ikke ret meget om hvad der reelt foregår.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14339
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. aug, 2018 17:50

Jesper skrev:Kæmpe klovn? Undskyld, men hvorfor? Han har spillet skadet, men for det første er der nok mange spillere der presser kroppen til det yderste og for det andet var situationen unik. Selvfølgelig gav han alt til sin unge og stolte nation.
At han måske burde have orienteret sin klub handler vel om at han netop ikke ville have at klubben skulle have indvendinger. Tja, surt at skaden blev forværret, men jeg forstår ham til fulde.
Synes ikke det gør ham til en idiot, bare et menneske der har stået i en svær situation

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er forræderisk at holde skaden hemmelig overfor klubben. Jeg er meget lidt nationalistisk, så er ligeglad med Kroatien og andre landshold.
Men det er aldeles uacceptabelt at hemmeligholde en tilsyneladende slem skade for den klub der betaler i millionvis af £ i løn til ham. Og han gør det af egen vindings skyld og skider på klubben. Det er fuldstændigt diskvalificerende og med garanti noget Klopp er rasende over.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 11. aug, 2018 17:54

Filos of Isk skrev:Han udviste fighter gen og vindermentalitet og holdånd(desværre var det bare med hans andet hold). Det skal man også nogle gange passe på med at straffe.
Edit: det skal man også passe på med at straffe alt for hårdt.

Og ja.. så er der alt det der foregår i fortrolighed imellem Klopp, Lovren og resten af holdet.
Vi aner jo ikke ret meget om hvad der reelt foregår.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Som Emmy også skriver er problemet ikke at han spiller vider i smerter, tværtimod - problemet er at han hemmeligholder det for hans klub da han kommer Hjem omfanget af skaden, og derved stiller os i en situation hvor vi nu ikke har styr på vores forsvar til sæsonstarten . Det er uacceptabelt og jeg har intet problem med at det for konsekvenser . Hvis jeg er uarbejdsdygtig i 2 måneder, ringer jeg da heller ikke ind med en forkølelse i første omgang og lover jeg er klar ugen efter.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 11. aug, 2018 17:55

Emmy skrev:
Jesper skrev:Kæmpe klovn? Undskyld, men hvorfor? Han har spillet skadet, men for det første er der nok mange spillere der presser kroppen til det yderste og for det andet var situationen unik. Selvfølgelig gav han alt til sin unge og stolte nation.
At han måske burde have orienteret sin klub handler vel om at han netop ikke ville have at klubben skulle have indvendinger. Tja, surt at skaden blev forværret, men jeg forstår ham til fulde.
Synes ikke det gør ham til en idiot, bare et menneske der har stået i en svær situation

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er forræderisk at holde skaden hemmelig overfor klubben. Jeg er meget lidt nationalistisk, så er ligeglad med Kroatien og andre landshold.
Men det er aldeles uacceptabelt at hemmeligholde en tilsyneladende slem skade for den klub der betaler i millionvis af £ i løn til ham. Og han gør det af egen vindings skyld og skider på klubben. Det er fuldstændigt diskvalificerende og med garanti noget Klopp er rasende over.
Fuldstændig enig! Han tilbageholder vigtige oplysninger, som betyder at hans arbejdsgiver ikke kan agerer. Det er direkte fyringsgrund!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar