6 - Dejan Lovren

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Benjastilling
Indlæg: 44
Tilmeldt: lørdag, 22. apr, 2017 14:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Benjastilling » lørdag, 29. apr, 2017 22:20

nikand skrev:
Benjastilling skrev:Det her er simpelthen en skandale! hvad tænker klubben på??

Lovren er ikke engang god nok til at spille sig på West Hams hold! Jeg mener dybt seriøst at både Winston Reid og Jose Fonte er bedre forsvarspillere end Lovren!

Er der én herinde der kan fortælle mig hvad manden er god til? for det er da hverken at forsvare, eller at være rolig på bolden og god i det opbyggende spil?

Nu koster han jo både dyrt på banen og i lønbudgettet!
Sæt vores sidste Merseyside derby på og tjek En brandvarm Lukaku blive pakket ind på en meget agressiv og duelbaseret måde, som også er Lovrens spidskompetencer og til tider det modsatte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er alt alt for dyr at have dernede pga. hans kæmpe arrogance i så mange situtioner. Det er lige omvendt end hvad du skriver, det er til tider hans spidskompetencer og alt for ofte det modsatte.

Synes da også det var flot han kunne holde Lukaku i lommen i en hel kamp, men langt de fleste fodboldspillere spiller langt over evne, i en enkel kamp eller to i deres karriere - og det var hvad Lovren gjorde i den kamp, i følge mig.

Oomph242
Indlæg: 5648
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 29. apr, 2017 23:02

Jeg forstår stadig ikke klubben synes det var grådigt af Draxler, at forlange £135.000 om ugen og derfor sprang fra. Når man nu vil give en svært middelmådig forsvarsspiller som Lovren £100.000 om ugen.

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af pingel » lørdag, 29. apr, 2017 23:27

Oomph242 skrev:Jeg forstår stadig ikke klubben synes det var grådigt af Draxler, at forlange £135.000 om ugen og derfor sprang fra. Når man nu vil give en svært middelmådig forsvarsspiller som Lovren £100.000 om ugen.
Hvor ved du fra at det var grunden? At gentage andres folks ubegrundede historier gør dem altså ikke sande...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. apr, 2017 23:42

Oomph242 skrev:Jeg forstår stadig ikke klubben synes det var grådigt af Draxler, at forlange £135.000 om ugen og derfor sprang fra. Når man nu vil give en svært middelmådig forsvarsspiller som Lovren £100.000 om ugen.
Tvivler reelt på at itk´ere reelt ved hvad Draxler vil have i løn. Jeg ved det det nærmere end jeg tvivler. Og ved ikke om Draxler lønnen er relevant, det er vel hvad andre centerforsvarer får i PL´s top 6. De får vel 60-250.000 er mit gæt, ergo fint med Lovren som nærmer sig den bedste alder, når det kommer til fodbold. Jøsses da en giga gang klynk over den forlængelse, har i det røde frøkener. Det er jo jeres allesammens helt, Klopp der er lykkelig for der er bagmand for den forlængelse. In Klopp some trust, you know. I don´t. Jeg tror på mig selv og 2 andre, Klopp ikke en af de to.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Pede » søndag, 30. apr, 2017 00:29

Thommo skrev:Jeg tror på mig selv og 2 andre, Klopp ikke en af de to.
Er Lovren en af de to?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Thommo » søndag, 30. apr, 2017 01:17

Naturligvis ikke, det er nogle jeg kender personligt. Det går jeg ud fra er indlysende, når jeg nævner 2 personer. Ikke som mange andre i Klopp WE trust. Som er tegn på megen usikkerhed ved disse personer, som jeg tolker det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Niels K » søndag, 30. apr, 2017 08:27

Der er forhåbentlig mening med forlængelsen. Jeg forventede ikke, at vi skulle hente mere end 1 central forsvarsspiller til sommer, så enten måtte det være Klavan eller Lovren, der røg. Lovren er bedst, men hans løn også højest, og han kunne indbringe den største transfer.
Vi vælger så at beholde den bedste, men jeg håber virkelig, at Klopp har en plan med det her, og at han mener, at han kan få Lovren et niveau op.
Lovren går ind i sin bedste alder nu, og måske kan han lære at tage bedre beslutninger, end når han kommer fejende og sabler en modstander over ved sidelinjen, eller når han er helt rådvild, løbende baglæns ved omstillinger på os, og når han taber fokus og koncentration ved dødbolde.
Lovren har mange gode ting i sit spil, så jeg håber, at Klopp har styr på, hvad der skal til, og at det virker til næste sæson.
Van Dijk (eller en anden virkelig god spiller)
Matip
Lovren
Gomez

Det ser vel også helt fornuftigt ud, og måske skal vi beholde Klavan en sæson mere, da vi altid rammes hårdt af skader.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Surf » søndag, 30. apr, 2017 14:49

Mads T. skrev:Spørgsmålet er også om ikke vi spiller med tre centerforsvarer næste sæson. Jeg kunne godt have en formodning om det. Derfor er det også fint at beholde Lovren, men der skal klart hentes minimum en stærk CB ind.
Jeg tænkte godt over det også. Men hvad får dig til at tænke det? Vi har ikke rigtig oplagte wingbacks, og vi har så vidt jeg husker kun spillet formationen én gang. Måske planen er at have den som taktisk mulighed? Det strider bare lidt imod behovet for kontinuitet i forsvaret.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af nikand » søndag, 30. apr, 2017 15:00

Benjastilling skrev:
nikand skrev:
Benjastilling skrev:Det her er simpelthen en skandale! hvad tænker klubben på??

Lovren er ikke engang god nok til at spille sig på West Hams hold! Jeg mener dybt seriøst at både Winston Reid og Jose Fonte er bedre forsvarspillere end Lovren!

Er der én herinde der kan fortælle mig hvad manden er god til? for det er da hverken at forsvare, eller at være rolig på bolden og god i det opbyggende spil?

Nu koster han jo både dyrt på banen og i lønbudgettet!
Sæt vores sidste Merseyside derby på og tjek En brandvarm Lukaku blive pakket ind på en meget agressiv og duelbaseret måde, som også er Lovrens spidskompetencer og til tider det modsatte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er alt alt for dyr at have dernede pga. hans kæmpe arrogance i så mange situtioner. Det er lige omvendt end hvad du skriver, det er til tider hans spidskompetencer og alt for ofte det modsatte.

Synes da også det var flot han kunne holde Lukaku i lommen i en hel kamp, men langt de fleste fodboldspillere spiller langt over evne, i en enkel kamp eller to i deres karriere - og det var hvad Lovren gjorde i den kamp, i følge mig.


Kunne du ikke sammenligne Lovrens statistik med andre forsvarsspillere og så benytte den statistik til at sige at Lovren kun har spillet en god kamp i sin karriere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Bojangles » søndag, 30. apr, 2017 15:27

Som jeg har skrevet tidligere. Der SKAL være tre centrale forsvarere af højeste kvalitet i truppen. Derudover skal der være to mere der banker på, men som er indforstået med minimal spilletid.. vi køber derfor helt sikkert en central forsvarer mere - og det bliver nok en tilttænkt at tage plads i start 11'eren ( Van Dijk) og så har vi stadig Gomez og Klavan som backup. (Tror ikke nogen af dem bliver somgt, undtagen end hvis Klopp vurderer nogen af de unge kan overtage Klavans plads.

Jeg er stadig ikke overbevist om Lovren, men han har spillet rigtig gode kampe, og håber at han bliver bedre og bedre. Men tænk om vi skulle have erstattet ham også. Det havde vel kostet 20mio pund (Forskellen på prisen på salg af Lovren og prisen på en ny og bedre erstatning) og så skulle dennye spiller sikkert have mere end 100k om ugen. Lad os sige 130. Vi er så ude i at skulle bruge tæt på 1mia på det centrale forsvar i et vindue (minus hvad Lovren og Sakho giver i indtægt) og ende med en løn helt i top på to spillere, som vi ingen garanti har for, hvad de vil levere. Måske er det helt ok, men forlængelsen og lønnen til Lovren

Benjastilling
Indlæg: 44
Tilmeldt: lørdag, 22. apr, 2017 14:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Benjastilling » søndag, 30. apr, 2017 15:53

nikand skrev:
Benjastilling skrev:
nikand skrev:
Benjastilling skrev:Det her er simpelthen en skandale! hvad tænker klubben på??

Lovren er ikke engang god nok til at spille sig på West Hams hold! Jeg mener dybt seriøst at både Winston Reid og Jose Fonte er bedre forsvarspillere end Lovren!

Er der én herinde der kan fortælle mig hvad manden er god til? for det er da hverken at forsvare, eller at være rolig på bolden og god i det opbyggende spil?

Nu koster han jo både dyrt på banen og i lønbudgettet!
Sæt vores sidste Merseyside derby på og tjek En brandvarm Lukaku blive pakket ind på en meget agressiv og duelbaseret måde, som også er Lovrens spidskompetencer og til tider det modsatte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er alt alt for dyr at have dernede pga. hans kæmpe arrogance i så mange situtioner. Det er lige omvendt end hvad du skriver, det er til tider hans spidskompetencer og alt for ofte det modsatte.

Synes da også det var flot han kunne holde Lukaku i lommen i en hel kamp, men langt de fleste fodboldspillere spiller langt over evne, i en enkel kamp eller to i deres karriere - og det var hvad Lovren gjorde i den kamp, i følge mig.


Kunne du ikke sammenligne Lovrens statistik med andre forsvarsspillere og så benytte den statistik til at sige at Lovren kun har spillet en god kamp i sin karriere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvornår har jeg skrevet at han kun har spillet en god kamp i hans karriere? jeg skriver at han spillede langt over evne i den kamp. Hvilket man kan se på resten af hans kampe, han har jo ikke været i nærheden af det niveau i andre kampe. Han er så shaky nede i det forsvar, og hvis du ikke kan se det, uden at jeg skal finde en eller anden statistik der bekræfter det, er jeg lidt i chok.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af nikand » søndag, 30. apr, 2017 21:14

Benjastilling skrev:
nikand skrev:
Benjastilling skrev:
nikand skrev:
Benjastilling skrev:Det her er simpelthen en skandale! hvad tænker klubben på??

Lovren er ikke engang god nok til at spille sig på West Hams hold! Jeg mener dybt seriøst at både Winston Reid og Jose Fonte er bedre forsvarspillere end Lovren!

Er der én herinde der kan fortælle mig hvad manden er god til? for det er da hverken at forsvare, eller at være rolig på bolden og god i det opbyggende spil?

Nu koster han jo både dyrt på banen og i lønbudgettet!
Sæt vores sidste Merseyside derby på og tjek En brandvarm Lukaku blive pakket ind på en meget agressiv og duelbaseret måde, som også er Lovrens spidskompetencer og til tider det modsatte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er alt alt for dyr at have dernede pga. hans kæmpe arrogance i så mange situtioner. Det er lige omvendt end hvad du skriver, det er til tider hans spidskompetencer og alt for ofte det modsatte.

Synes da også det var flot han kunne holde Lukaku i lommen i en hel kamp, men langt de fleste fodboldspillere spiller langt over evne, i en enkel kamp eller to i deres karriere - og det var hvad Lovren gjorde i den kamp, i følge mig.


Kunne du ikke sammenligne Lovrens statistik med andre forsvarsspillere og så benytte den statistik til at sige at Lovren kun har spillet en god kamp i sin karriere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvornår har jeg skrevet at han kun har spillet en god kamp i hans karriere? jeg skriver at han spillede langt over evne i den kamp. Hvilket man kan se på resten af hans kampe, han har jo ikke været i nærheden af det niveau i andre kampe. Han er så shaky nede i det forsvar, og hvis du ikke kan se det, uden at jeg skal finde en eller anden statistik der bekræfter det, er jeg lidt i chok.
Så må du i chokbehandling.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 02. maj, 2017 18:04

Endnu en god kamp af Lovren i går.

Oomph242
Indlæg: 5648
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. maj, 2017 18:11

Mads T. skrev:Endnu en god kamp af Lovren i går.
Endnu! Betegner du også den mod Palace som god?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 02. maj, 2017 18:15

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Endnu en god kamp af Lovren i går.
Endnu! Betegner du også den mod Palace som god?
Nej.

Besvar